מאמי זה מדהים 😛
החלמה מהירה בובי :]
שרונייי
נשמה שלי..מושלמת שלי..
פרק מהמם..בכלל סיפור מושלם..
תמשיכי מאמי..את חייבת לי בכל זאת החברה הכי טובה שלך..
חחח
*-*אוהבת*-*
....מירב....
ייאאא מאמי 2 המשכיםם מעלפייייים
תרגישי טוב בוביי
ותעשי המשך כשאת יכולה=]
מווווווואה
מאיה
ואואווא מאמי
כל פעם אני מגללה כמה הסיפוור הזה יפפפה 😊
מאמי, המשךך
דחוףףףףףףףףףףף
רחול'ש אני באמת ייקרא את הסיפור שלך
ולכל הבנות תודה רבה
אנמי אמשיך שאני אחזור מהבית ספר 😁
התעוררתי בבוקר מעט עייפה ונרגשת הרי זה היום הראשון שלי בבית הספר אני מקווה שילך לי טוב ושאני יסתדר שם מאוד מקווה !!
ירדתי במדרגות לעבר המטבח והכנתי לעצמי שוקו חם כי היה קריר מעט אחרי שתיתי ואכלתי צנים עם שוקולד הלכתי לחדרי התלבשתי הסתרקתי לבשתי ג'ינס בהיר וחולצה שחורה אדוקה עם נעלי הספורט הלבנות שלי של פומה סרקתי את שערי החלק עד מורד גבי האפרתי קלות לקחתי תיק עם כמה מחברות ורודות קלמר אפור בהיר וייצאתי מהבית אחרי ששמתי בושם ולקחתי מסטיק ...
אבא הסיעה אותי באוטו והבית ספר היה גדול מאוד בצבע אפור שלושה מבנים בטח החטיבת ביניים התיכון והספרייה ...
נכנסתי פנימה המבטים הופנו עליה הלבוש שלנו היה שונה הם הביטו בי במבט מוזר
" היי אני פרד " אמר נער שטני עם טלטלים ועיניים ירוקות רחב כתפיים וגופו חטוב נחמד דווקא
" היי אני ..בר " אמרתי
" אז את חדשה כאן ??" שאל
" כן חיחי היום הראשון שלי פה ונחמד להכיר אותך " אמרתי
" גם לי " אמר פרד
" היי אני ג'ס " אמרה נערה בלונדינית עם עייני חתול בהירות בן כחולות לירוקות גובה וחטובה יפהפה של ממש
" היי אני בר " אמרתי
" בואי באיזה כיתה את ?" שאלה
" אני בת 16 י' " אמרתי
" אה גם אני ופרד בטח את איתנו בכיתה אני מקווה " אמרה ג'ס
" גם אני מקווה אני נורא נחמדים " אמרתי
" תודה גם את בסדר " אמרה ג'ס
" אז יש לך אייסי קיו ??" שאל פרד
" ברור כאילו כן " אמרתי
" אוקיי עם לא אכפת לך לתת לי אותו " שאל פרד
" בטח " אמרתי
" יופי נלך לראות במזכירות איפה את רשומה " אמר פרד
" אוקיי " אמרתי והלכנו שלושתנו לעבר חדר המזכירות ואכן שובצתי בכיתה שלהם נכנסתי פנימה המורה הציגה אותי והושיבה אותי ליד ילד בעל שיער בלונדיני שופע עיניים כחולות כמו ים שאפשר לטבוע בו גופו חטוב וגובה מאוד הוא נראה ילד נחמד
" אני ניק ואני מקווה שלא תעשה יותר מידי רעש " אמר ניק
" אני .." אמרתי
" זה בסדר שקט היא מתחילה בשיעור " אמר ניק והרגשתי חנוקה מדמעות הוא היה כל כך מגעיל אליי בסך הכול רציתי לומר שאני לא אעשה רעש שאני די תלמידה טובה ...
ההפסקה הגיעה ואני ופרד וג'ס הלכנו לכיוון הקפיטריה לקנות אוכל
" תראי את החנונים האלה " אמרה נערה
" זאת אלכס תתעלמי ממנה ככה היא עושה לכולם " אמר פרד
" ואואו והינה תלמידה חדשה חחח תראי אך היא נראית" אמרה הגובה הם נראו כמו ברביות שלושתן עם חצאיות שיערן בלונדיני עיניים בהירות בוהקות חיוך קטן וכובש מתוח על שפתיהן הם נראו בגילנו בערך ניק הלך לעבר אחת מהן ונישק אותה
" קלואי אלכס ופלורה עזבי אותן הם הנוסיות של בית הספר כל בן ניסה להשיג אותן ולא הצליח חוץ מניק כמובן שייצא עם כל בנות בית הספר " הסביר לי פרד
"ואואו אצלנו בישראל לא ככה אן כל כך הרבה מתנשאים כמו אצלכם והניק הזה הוא בלתי נסבל " אמרתי
" את לא הראשונה שחושבת ככה " אמר פרד
" וגם לא האחרונה" אמרה ג'ס
ההפסקה נגמרה ועלינו לכיתה כולם דיברו כבר והניק הביט בי במבט מזלזל יחד עם עוד כמה בנים לידו
הוא כל כך מעצבן והמחשבות על גיא לא עוזבות לרגע אני רק רוצות אותו יותר ויותר ומגעגעת לישראל ללירז לכולם ופה שונה כולם מתנשאים סנובים מושלמים כל כך ...
נער אחד ניגש עליי הוא נראה בכיתה י'ב בערך
" היי אני מייקל את יכולה לקרוא לי מייק " אמר
"הי מייק "אמרתי
" תקשיבי נעים מאוד להכיר אותך דבר ראשון דבר שני ..אממ אני בעיתון בית הספר מנהל אותו ואני רוצה שתכתבי כתבה על אך נראה לך בית הספר מהעיניים שלך " אמרה מייק
" אני ישמח " אמרתי
" קחי " אמר ונתן לי דף עם מספר טלפון
" זה הטלפון שלי למקרה שתצטרכי " אמר מייק
" אוקיי תודה.. אני ישתדל לעשות את זה מהר " אמרתי וחייכתי
" יופי תודה .." אמר מייק והלך משם נעלם בם ההמון
הצלצול של סיום היום הראשון שלי נשמע לאוזניי נפרדתי מפרד ומג'ס והלכתי לאוטו של אבא אכלתי צהריים והטלפון שלי צלצל
" הלו " עניתי וזה כבר היה מעל ומעבר לדמיון הפורה שלי
תגובות וצטערת שלקח לי זמן 😛 😁 😂
לא מרגישה טוב ..
יוו שרונו'ש שלי...חשבת אולי לשנות את השם שלך למוכשרת?
כי זה מה שאת מוכשרת ואני לא יכולה להגיד לך כמה זה ממש יפה באמת...
יו תמשיכי הכי מהר שאת יכולה למה אם לא?....זה לא יגמר טוב
חח סתם תמשיכי מאמי
*-*אוהבת*-*
....מירב.....
מדהים כמו תמיד 😊
מבינה אותך גם אני לא מרגישה טוב 😢 החלמה מהירה..!
😛
לידורי תודה גם לך מאמי
חלי תודה יפה שלי
אוהבת אותכן 😁
ואיי השלמתי פרקיםםםםםםםםםם
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
הורסססססססססססססססססססססססססססססססס
חחח
פשוט יפיפה הסיפור שלך!!!
מואאאאאאאאאה רחלוששש =]]
שרון למה את לא ממשיכה?
עשיתי לך משהו שאת ככה מיבשת אותי....
*-*אוהבת*-*
....מירב....