איזה כיף שיש תגובות
תודה בנות אני עכשיו ממשיכה
לאב יו
*שרון* 😁
סוף השבוע הלך ובא הכול היה מוכן לנסיעה שלנו הכול …
" הלו " עניתי לפלפון שלי שצלצל
" היי מאמי מה שלומך ??" שאל מייק
" מייקי מאמי אני נוסעת לישראל לשבוע .." אמרתי מאושרת יותר מתמיד
" וואלה מאמי אך אני שמח בשבילך " אמר מייקי
" תודה מייקי " אמרתי וחיוך התנוסס על פני
" כבר אמרתי לך שאתה מ-ק-ס-י-ם " שאלתי
" מממ תני לי לחשוב לו אבל את לא יודעת כמה שאני שמח לשמוע " אמר מייקי
" אני הולכת לארוז מייקי נדבר אחרי זה " אמרתי
" טוב מאמי חולה עלייך " אמר מייקי
" ביו'ש " אמרתי וניתקתי ארזתי את כל הציוד האפשרי לבחורה שנוסעת לשובע טוב בסדר ארזתי הרבה יותר … אבל זה כיך שוב הפלפון שתי צלצל
" הלו " עניתי
" היי מדברת אמא של ג'ס לארוז לה את הדברים כבר ?" שאלה
" כן מחר ב 9 אנחנו באים לקחת אותה" אמרתי
" אוקיי " אמרה אמא שלה
נשכבתי על המיטה ומן הרגשה חמימה של מולדת הציפה אותי ירדתי למטה אמא ואבא שוב רבו
די תפסיקו כבר לריב לא נמאס לכם " אמרתי ועברתי ביניהם
" אל תתערבי " התפרצה עליי אמא
" שלא תוצאי עליה את העצבים שלך את שומעת " צעק אבא
" מה אתה מגן עליה כל כך " אמרה אמא
" דיייייייייייייי" צעקתי " נמאסתם עליי כבר אני לא סובלת את זה יותר " אמרתי לקחתי את המעיל והסתובבתי ברחובות העיר החשוכים מעט פחד כיסה אותי
" מה ילדה יפה כמוך עושה פה בשעת לילה מאוחרת ?" שאל נער שלפי מה שזכור לי היה אחד החברים של מייק
" לא עניינך " אמרתי ופניתי ללכת
" מה את מתחמקת כל כך אני לא יאכל אותך ארוחת ערב כבר אכלתי " אמר הנער
" די תן לי ללכת " אמרתי וניסתי להתנגד לו
" מה את כל כך פוחדת אני ילווה אותך " אמר הנער
" שמי בן ואך קוראים לך ?" שאל
" לי בר ובן אני מצטער כבר מאוחר ההורים שלי בטח דואגים לי " אמרתי
" בואי אני ילווה אותך הביתה " אמר בן וחזרנו בו הוא נער גובה יחסית שיערו שחור עיניו כחולות הוא שזוף הוא נראה די טוב …
חזרתי הביתה עליתי לחדר ונרדמתי בפוך החמים עם בוקר אמא העירה אותי לבית הספר לבשתי מכנס ג'ינס עם חולצה צמודה פיזרתי את שיערי שמתי בושם וירדתי לשתות שוקו חם…
הגעתי לבית הספר וניק ראה אותי
" היי הינה הקופיפה " אמר ניק
" קופיפה תקרא לאחותך " אמרתי
" קופיפה אני ייקרא למי שבא לי " אמר ניק
" וואי אתם כמו זוג " אמר אד
" חח עלאק אני עוד לא נשוי לך ואני כבר מת להתגרש " אמר ניק
" מחר ברבנות ב 10 " אמרתי המורה נכנסה
" לשבת במקומות "אמרה שרר מתח ביני לבן פרד וג'ס משהו היה מוזר אבל מבחינתה הכול היה רגיל היום ב 10 היא תעלה על המטוס ישירות לישראל ואני סוף סוף יזכה לראות את אוהבי שכל כך התגעגעתי אליו …
" בר משום מה נראה לי שאת חולמת בשיעור " אמרה ניקול המורה
" היא חולמת אל אהוב שלה " אמרה אחת הילדות
" על מייק " הוסיף ניק
" שקט מיד " צעקה ניקול
היום הארור הזה כבר נגמר טוב לא בדיוק..אבל עכשיו אני כל כך נרגשת עוד שעה פרד יבוא אליי ניסע במכונית אל ג'ס ניקח את התיק שלה ונירתום לה את העיניים וכשהתפתח אותן יא תהיה על מטוס לישראל …כמה שזה מקסים …לבשתי טייץ וחולצה אדומה צמודה שהיה לי נוח בנסיעה פרד דפק על הדלת שתינו שוקו חם ואכלנו עוגיות שאמא שלי אפתה הנהג מונית צפצף לנו מחוץ לבית נתתי לאמא ואבא נשיקה וחיבוק וייצאתי היה קור מקפיא רעדתי ופרד חיבק אותי הפלפון שלי צלצל על המצג הופיעה לירז אחותשלי
" הלו " עניתי
" היי מאמי התגעגעתי אלייך המון" אמרה לירז כמעט שאמרתי שבבוקר היא תתעורר ותראה אותי אבל הרצון להפתיע אותה גבר עליי
" מאמי אני ידבר איתך מחר אני מבטיחה " אמרתי
" הבטחה זו הבטחה " אמרה לירז וניתקה עצרנו אצל ג'ס אני ופרד ירדנו היום זה היום הולדת שלה זה היה השבוע שלה ..
נכסנו המזוודה הייתה מוכנה לירז לבשה טייץ ארוך וחולצה ארוכה
" היי " אמרתי לה וחיבקנו אותה שלושתנו
" מה אתם עושים פה ?" שאל ג'ס
" ג'ס היום הולדת שלך לא באמת חשבת שנפספס אותה " אמרתי
" אנחנו נצטרך לקשור על העיניים שלך רתיעה שלא תראי כלום זאת הפתעה " אמרתי
" טוב.." אמרה וכיסנו לה את העיניים אמא שלה נתנה לה נשיקה וחיבוק ייצרנו אל המכונית בעוד עיינה מכוסות
" עוד הרבה" שאלה אחרי נסיעה ארוכה לשדה התעופה
" לא מאמי עושה חצי שעה " אמרתי
" טוב.." אמרה אחרי שארגנו הכול קניתי כמה דברים מהדיוטי פרי בושם שרציתי הרבה זמן נעלי ספורט סוכריות אמנם שוקולדים חטיפים וזהו בערך אה וקניתי לי לג'ס חולצה ממש יפה של פומה …
התיישבנו במושבים שלנו ג'ס ישבה ליד החלון אני לידה ופרד לידי
" מה זה מה אתם עושים לי איפה אני ?" שאלה ג'ס
" כבר כואבות לי העיניים " הוסיפה המטוס החיל בהמראה החזקתי את היד של ג'ס
" מה זה אני בסופרלנד ?" שאלה
" זה לא הסופרלנד זה הדבר האמיתי " אמרתי והורדתי לה את כיסוי העיניים
תגובות בנות 😛 😁 😂
לאב יו
*שרון *
😍
יווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו שרון זה כזה יפה...
חחח בעשר ברבנות אהבתי..
זה מושלם...
זה מהממםםםםםםםםם
ואת יודעת מה את צריכה לעשות נכון?
להמשיךךךךך ברור לא?
*-*אוהבת*-*
.......מירב......
עדיין לא הבנתי מה יש להם לחפש בישראל אבל שיהיה תמשיכי
שרון תמשיכי כברררררררררררררררררררררר
את זה ואת צחק הגורל
עכשיו מיד ברגע זה כפיש?
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
בנות זה ממש מאכזב מה לא אהבתן ?.
😊 😢
שרוני איך אפשר לא לאהוב סיפור מושלם כזה?
שבת שלום יפתי ((:
ואווווווו מאמי השלמתי את הכללל (הייתי בטיולל מבצפר..)
וזה סיפווור מדהיםםםםםםם!
תמשיכיי בובי
לידורי והואהבת וכואבת
תודה חולה עליכןןן
היום בערב יש המשך
שבת שלום 😁 😍
לאב יו
*שרון*
😠 נו תגידו לה שתמשיך את זה ואת צחוק הגורל....
*-*אוהבת*-*
.....מירב....
מהמםםםםםםםםם לאלללהההההההההה 😊
הממשךך
דחוףףף
ואייייייייייייי
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
איזה כיף להההההההה
גמאני רוצה.. חחח
ואיי זה ממש מווווווווווווווווושלםםםם
אני רוצה עוד פרק..
פרק! פרק! פרק! פרק! פרק! פרק! פרק! פרק! פרק! פרקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
חחח
מתה עלייךך
יש לך סיפור מדהיםםםםםםםםםם
מואאאאאאאאאאאאאאה
מחכה להמשך 😛 😁
רחלוש =]
יאללה שרון ימיבשתתתתת
תמשיכיי ירעה העיקר אמרת לי את ממשיכה בערב..
אני רוצה עכשיו המשך בשני הסיפורים ההורסים שלך
צחוק הגורל ולא מושלמת לשלטון חחח
*-*אוהבת*-*
......מירב.....