נווו אבל אני רוצה המשךךך
אני אוהבת את הסיפור שלך תמשיכי אל תיהיי רעה 😢
*-*אוהבת*-*
...מירב...
תודה מאמי
אבל מצטערת, באמת
כמעט ולא קוראים את הסיפור
ואין לי זמן לעצמי\:
לא מרגישה שיש לי בשביל מה לכתוב
כשיהיה לי כוח אני אמשיך
מצטערת
QUOTE (נוועעעה_ @ 29/12/2006) תודה מאמי
אבל מצטערת, באמת
כמעט ולא קוראים את הסיפור
ואין לי זמן לעצמי\:
לא מרגישה שיש לי בשביל מה לכתוב
כשיהיה לי כוח אני אמשיך
מצטערת
אופי זה לא הוגןןןןןןןן
*-*אוהבת*-*
....מירב....
המשך הכי דחוף
יש לך סיפור אחד הטובבבבים מאמי
אוהבבבבבבבת המון