פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

חצי אמת

✍️ נוועעעה_ 📅 23/11/2006 19:52 👁️ 1,580 צפיות 💬 48 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 4
- 1 -

" כמה דמעות הזלתי בגללך :[
כמה דברים הקרבתי למענך
שרציתי לחזור אמרת לי - תלך
כמה קר היה ליבך :\ . . "

כ"כ התחברתי לשיר הזה שהתנגן עכשיו ,
אולי לא ביקשתי לחזור ואולי הוא לא אמר לי תלכי , אבל כמה דמעות הזלתי בגללו ?! אוויי , כ"כ קשה לספור !
הוא בגד בי , העליב אותי , נפרד ממני בצורה כ"כ מגעילה ולא מתחשבת , הפיץ עליי שמועות , סיפר שנתתי לו , סיכסך ביני לבין חברות שלי [או לפחות ניסה] , ובסוף בא אליי והאשים אותי שלא הייתי בסדר !!! א-נ-י לא הייתי בסדר ?!

- - -
" אבל אנחנו כבר כמעט שנה ביחד ! "
" אבל אני עדיין קטנה ולא מוכנה , תבין אותי ! "
הוא הוריד את הידיים שלו מהמותניים שלי " אוויי נועה , את באמת ילדה קטנה ! ולא בגיל אלא בשכל ! "
" אז לך לנופי הבוגרת שלך ! " אמרתי בעצבים ובזלזול והתרחקתי ממנו עוד יותר . .
נופר הייתה מישהי שהוא הכיר והיא נדלקה עליו , היא רצתה אותו והוא חיכה לי , ככה לפחות הוא סיפר , תמיד אמר שרק אותי הוא רוצה והוא יחכה לי כמה שצריך , שהוא בכלל לא רוצה את נופר , שרק אני חשובה לו . . איי כמה תמימה יכולתי להיות ?!
" את יודעת מה ? אני באמת אלך אליה ! " פה כבר עמדו לי הדמעות בעיניים , " אבל למה להמשיך לשקר לך ככה ? כבר הלכתי אליה !! והיא לעומתך בוגרת ואת יודעת עוד משהו ? " כבר לא הצלחתי לזוז . . " ש כ ב נ ו ! ואם את מתעניינת אז אין בי אפילו טיפת חרטה ! " הייתי המומה ! התחלתי להסתגר לאט לאט
" גיא , תלך מפה . . " לחשתי במעט הכוח שנשאר לי
" אני לא אלך . . יש לי עוד כמה דברים להגיד לך ! " הוא היה כ"כ מגעיל אליי , הוא פתאום הפך לגיא שאני לא מכירה :\ כ"כ רשע , כ"כ מרוחק , כ"כ קר, כ"כ לא גיא שאהבתי !
" אני לא רוצה לשמוע !! תעוף מפה ! "
" נועה , אני לא זז ! אני רוצה קודם לגמור איתך !
אני ואת ? זה נ ג מ ר ! מה חשבת ? שאני אחכה לך כל החיים ?! שעד גיל 70 אני אעשה ביד ? ט ע י ת בייבי , ובגדול ! "
לאן נעלמה כל הרכות שלו ? איפה כל המילים היפות ? איפה הרגעים שהבטיח לחכות לי עד שאהיה מוכנה ? איפה כל ההבנה שהייתה אצלו כלפיי ? הרגשתי כ"כ קטנה וחסרת הגנה לידו
" יופי " לחשתי בעצב " חשבתי שהייתה בנינו אהבה , לא קשר של סקס נטו . . " הייתי פגועה ורציתי לבכות . . ואז פתאום לא הייתי כ"כ המומה ולא שקטה " עכשיו אנחנו לא ביחד אז תעוף מפה !!! " כבר צרחתי , " תלללללללללללך !!!! " השתגעתי ממש.. ולא יודעת מאיפה בא אליי ההומור המפגר הזה ועשיתי לו " ביי גיא ! " עם חיוך דבילי וחיקוי רע של הפרחות מגיא פינס . .
- - -

עבר כבר חודש ואני עדיין בהלם מאיך שהדברים התגלגלו תוך יום אחד , אני עדיין פגועה ועצובה . .
והכל למה ? כי לא רציתי לשכב איתו !
אני לא אשכב עם מישהו בלי הרצון שלי אפילו שאני נורא אוהבת אותו !
וזה לא שלא נמשכתי אליו , דווקא נמשכתי אליו , מאוד , אבל גיא רצה קצת יותר ממה שהייתי מוכנה . .
ככה יצא שהאהבה הגדולה שהייתה ביני לבין גיא הפכה לאכזבה שלי והשנאה שלו
במשך כל החודש הזה שמעתי שהוא מספר לכולם שהוא זיין אותי , כן , במילים האלה ! וכששאלו אותו למה נפרדנו הוא ענה שאני ילדותית ונמאס לו ממני . . סכסך ביני לבין משי , חברה טובה שלי . . הלך לחבר שלו שהוא בעצם חבר של משי ואמר לו שאני ליכלכתי עליה , והחבר שלה כאחד שאוהב אותה סיפר לה הכל , את כל השקרים כמובן - שאני אמרתי שהיא שחצנית , תופסת מעצמה , שהיא סתם ילדה קטנה שלא מבינה כלום מהחיים שלה . . אני ?! שכ"כ אוהבת אותה אגיד כאלה דברים ?! ומה הכי כאב ? שהיא האמינה לו !! היא כ"כ נפגעה שלא חשבה בהיגיון , היא לא ידעה שנפרדנו , שהוא מחפש לפגוע בי .. היא באה אליי בכיתה ואמרה שאני צבועה ומגעילה ! צעקה עליי שהיא יודעת שאני מרכלת עליה מאחורי הגב . . הייתי בשוווווק !

- - -
" עאללק משחקת אותה חברה שלי ואח"כ הולכת לגיא שלך ומרכלת עליי ! " משי התנפלה עליי על הבוקר כשנכנסתי לכיתה , בדיוק יום אחרי שגיא ואני נפרדנו . . לא הספקתי לספר לה שנפרדנו כי עד הלילה דיברתי עם טל וסיפרתי לה הכל ובכיתי , בכיתי המון ! הכל בא לי בבום כזה ענק שהיה קשה לי לעכל . .
" תגידי לי את שרוטה או מה ? למה שאני ארכל עלייך ?!? ועוד עם גיא ?! "
" אל תנסי לעבוד עליי !! גיא סיפר הכל למאור ! "
" מה ?! מה כבר יש לו לספר ?! " כ"כ לא הבנתי מה הולך באותו רגגע . . כולן הסתכלו עליי במבט רצחני , כאילו הייתי בוגדת . . כולן הסתכלו חוץ מטל שניחשה מה קורה פה , " אבל משי , לא אמרתי כלום לגיא ! מתי כל זה קרה ? מתי מאור סיפר לך ? "
" אתמול בערב , ומה זה משנה בכלל ?! העיקר שסיפר . . "
" אויש , זה חשוב מאוד ! אתמול רבתי עם גיא ונפרדנו ! אוח את לא קולטת שהוא מנסה לסכסך ?! "
משי הייתה מבולבלת כ"כ לרגע ופתאום הכל הסתדר לה , היה נראה כאילו התביישה בעצמה . . " אווי מאמי אני מצטערת ! מאור האמין לו וגם אני . . " היא באה להגיד עוד משהו אבל הקדמתי אותה ואמרתי " זה בסדר , אני מבינה . . הוא מנסה להרוס אותי עכשיו "
יצאתי מהכיתה . נפגעתי קצת שהיא האמינה לו אבל היה אפשר להבין אותה . . משי יצאה אחריי " מאמי את בסדר ? לא ידעתי , אני מצטערת . . "
" משי , זה בסדר .. סלחתי , אני מבינה אותך למרות שהיית צריכה לשאול קודם . . בכל מקרה , הוא מנסה להרוס אותי "
" אבל למה נפרדתם ? הכל היה בסדר , לא ?! "
" היה , הוא רצה שנשכב ולא רציתי , זה מוקדם לי "
" ובגלל זה נפרדתם ?!?! " היא לא האמינה
" כן :\ "
" מצטערת אבל אם נפרדתם בגלל זה הוא לא אוהב אותך באמת ! "
" נכון , בגלל זה הוא גם בגד בי . . "
" איככס ! לא צריך אותו ! "
- - -

ככה כל פעם התגלו לי דברים חדשים שגיא עשה וכל פעם נפגעתי מחדש :\

עבר כבר חודש , חודש שעצוב לי
כל החברות ניסו לעודד אותי אבל אף אחת לא הבינה באמת מה אני מרגישה
בקושי יצאתי , ישנתי המון , התעסקתי המון בשיעורים ובמחשב כדי לשכוח ממנו

- - -

חזרתי מהבצפר ב-1 וחצי . ישר זרקתי את התיק ועליתי לחדר . . התיישבתי במחשב ופתחתי ת'איסיקיו שהיה פתוח מאתמול בערב . . היו לי כמה הודעות מתומר ידיד שלי , מעדן חברה שלי , ממשי ומעוד איזה אחד שהכרתי באינטרנט מזמן . . עדן כבר הייתה מנותקת אז דיברתי עם השאר קצת . . באתי לקום לסלון ופתאום שמעתי את הצלצול של הפלאפון מהחדר - " זאת צמרמורת , וודאי לא הרגשת אני שחולמת , אני שאוהבת כל מה שאמרת " זה היה הצלצול של גיא . .



תגיד רקו את האמת!
חשוב לי נורא..
ברוכה הבאהה

נשמע סיפור מאוד יפההה

מחכה ךהמשךך
יפה..באמתתת!
תמשיכי
טוניטה תודה מאמי(:

חשבתי על זה ובפרק הראשון אין כלום
אז אני שמה עוד פרק .


באתי לקום לסלון ופתאום שמעתי את הצלצול של הפלאפון מהחדר
" זאת צמרמורת וודאי לא הרגשת אני שחולמת אני שאוהבת כל מה שאמרת "
זה היה הצלצול של גיא שלא שיניתי . .
לא היה טעם לשנות , לא חשבתי שיתקשר אי פעם . .

- 2 -

גיא ?! =-O
מה הוא רוצה ממני ?
עניתי

" הלו ? "
" היי מאמי , מה קורה ? "
" מאמי ? פחח מה אתה רוצה ? "
" לראות אותך "
" חח לא ! "
" נוני , תקשיבי שניה . . אני מצטער על הכל ! " מה הוא קורא לי נוני בכלל ? :\
" באמת ?! על מה אתה מצטער בדיוק ? "
" על זה שציפיתי שתשכבי איתי . . עכשיו אני קולט כמה הייתי מפגר "
" אווי , כמה מרגש בייבי ! " הפכתי לצינית " על מה אתה מצטער עוד ? "
" שנפרדתי ממך ככה "
" וזהו ? "
" כן "
" ומה עם הקטע המסריח עם משי ? ומה שאמרת עליי ששכבנו ושאני רכלנית ? שבאת אליי בערב שבת בגבעה והתעצבנת שאני סתם ילדה קטנה שהלכתי לבכות לכל הידידים שלי , את זה שכחת ? מה עם זה שבגדת בי עם נופר ? על זה אתה לא מצטער ?! " התחלתי כ"כ לכעוס " נראה לך שאחרי כל מה שעשית ואחרי איך שהשתנת ביום אני עוד ארצה לראות אותך ?! "
" נוני . . " הוא דיבר בלחש
" אל תקרא לי נוני !! " התפרצתי " נוני קורא לי מי שאוהב אותי ! "
" ואני אוהב אותך ! " כמעט נשברתי
" לא גיא , זאת לא נקראת אהבה ! כל ההשפלה הזאת שהעברת לי נקראת אהבה ?! "
" אני מצטער מאמי . . "
" די עם כל המאמי והקוצי מוצי הזה ! מה נזכרת בי עכשיו ? " כבר חודש אני מחכה שיתקשר , שידבר איתי ופתאום כשה קורה אני מוציאה עליו את הכל ולא נותנת לו להתקרב אליי
" הבנתי שאני לא יכול בלעדייך ! "
" אויש באמת . . "

עם כל הכעס שהוצאתי עליו אהבתי אותו ! אולי הוא לא ראה אבל כ"כ אהבתי אותו !
איכשהו הצלחתי לסנן אותו . .
הוא בלבל אותי :\ מאוד מאוד בלבל !
לא הצלחתי להבין אם עשה זאת בכוונה כדי להרוס אותי או שהוא רציני . .
פתאום התחלתי לבכות ולבכות בלי סוף אולי מבלבול או אולי בגלל שנזכרתי בכל התקופה שעברתי בזמן האחרון

- - -

" מה ?! את לא נורמלית !!! את לא חוזרת אליו ! אני לא אתן לך בשום מצב ! שיבכה מצידי ! " אמרה טל כשסיפרתי לה על השיחה עם גיא . .
כ"כ לא עזרו לי ההטפות של טל :\ התחלתי להתבלבל עוד יותר ..
מצד אחד , זה הבנאדם שאהבתי יותר מכל הבנים בעולם !
ומצד שני , זה אותו ילד שפגע בי בכל דרך אפשרית חוץ ממכות !
הראש - אומר לא לחזור אליו אבל הלב ? הלב כ"כ כואב ומבולבל , הוא רוצה את גיא !

- - -

" מאמי , אסור לך ! את תיפגעי שוב . . לא טועים פעמיים ! תחשבי בהיגיון , בייב " הוא היה כ"כ רך אליי והכי לא תקיף שבעולם , לעומת טל . .
" אבל תומי , אני אוהבת אותו כ"כ " הלב היה שבור והרגשתי שהזמן לא ירפא כלום כמו שכולם אמרו , רק הוא , רק גיא , יעזור לו ! " אתה אמור להבין אותי , בייב "
" אני מבין , אין לך מושג כמה ! אבל את תיפגעי שוב וחזק יותר וזה לא שווה את השלושה ימים שתרגישי בעננים איתו "
כשהוא הסביר את זה יפה ובעדינות התחיל ההגיון לעבוד . .

- - -

" זאת צמרמורת וודאי לא הרגשת אני שחולמת . . "
" הלו ? "
" מאמי , מה קורה ? "
" בסדר " עניתי ביובש
" יש מצב את יוצאת שניה החוצה ? "
" חח למה ? "
" לדבר . . בובי , תצאי אני פה.. ביי "
" ביי "

אחרי כל הבלבול והעזרה מכולם , כבר ידעתי מה אני עושה למרות שלא הייתי שלמה כ"כ
QUOTE (אנונימית @ 23/11/2006) יפה..באמתתת!
תמשיכי
תודה כפרה [:
חלק מזה כאילו שנכתב עליי \=
ממש יפה.תמשיכי בובה😊
פרק מדהיםםםם
מחכה ךהמשךך


אגבב..אני טניה...
2 פרקים מדהימיםם
אהבתי לאאאלהההההה$#!!

המשךךךך דחופפפפפפפפפפפפ
יאא מושלם :]]
המשךך
ווואווווו
קודם כל ברוכה הבאה לאתר!!!!
והדבר החשוב הוא סיפווור מדהים (:
נורא אהבתי, אפשר להרגיש ממש בתוך הסיפור ..
נהנית לקרוא ..

תמשיכי לכתוב , אני מחכה

אוהבת ~ ...
יפפות שללי ,
עשיתן לי מצב רוווח (:
תוודה לככן .

הנה ההמשך >

" זאת צמרמורת וודאי לא הרגשת אני שחולמת . . "
" הלו ? "
" מאמי , מה קורה ? "
" בסדר " עניתי ביובש
" יש מצב את יוצאת שניה החוצה ? "
" חח למה ? "
" לדבר . . בובי , תצאי אני פה.. ביי "
" ביי "

אחרי כל הבלבול והעזרה מכולם , כבר ידעתי מה אני עושה למרות שלא הייתי שלמה כ"כ

- 3 -

יצאתי החוצה וראיתי אותו יושב על הספסל בגן שעשועים מול הבית שלי ,
על הספסל שתמיד היינו יושבים עליו עוד כשהיינו ביחד . .
זה העלה בי כ"כ הרבה זכרונות , זכרונות יפים שעכשיו מכאיבים :\
התחלתי ללכת לכיוונו ובראש שלי הייתה תוכנית שכ"כ אהבתי [:

" שלום בייבי " אמרתי ונתתי לו נשיקה על הלחי
" מה קורה ? " הוא חייך אליי כשהתיישבתי
" הכל טוב מאמי , מה איתך ? "
" בסדר גמור . . "
הוא הדליק סיגריה ובינתיים שתקתי
הוא רצה לדבר , לא ? שידבר
הוא לקח שאכטה ועוד שאכטה ולא דיבר
רק הסתכל וחייך
חיוך חמוד , אני מודה !
" אז למה קראת לי ? להסתכל ? " הייתי כבר פחות נחמדה .
" חח חמודה , אני חושב איך לנסח מה שרציתי "
" אין מה לנסח , דבר חופשי . . "
" מאמי . . " הוא עשה הפסקה קצרה ולקח עוד שאכטה " אני רוצה לחזור "
" אני צריכה לחשוב על זה קצת . . "
" אבל היה לך המון זמן לחשוב על זה "
" היה "
" אבל . . ? "
" אני צריכה עוד קצת . לא בא לי לעשות דברים שאח"כ אני אתחרט עליהם "
" ויש דרך שבה אני אוכל לעזור לך להחליט ? "
" לא , אבל אתה יכול להסביר לי הכל "
" מה יש להסביר ? "
" את כל ההתנהגות המגעילה שלך - הסכסוכים , הבגידות , הכל " הייתי יחסית רגועה
גיא סובב מעט את ראשו ונתקע על איזה נקודה , כנראה חשב מה להגיד
לקח עוד שאכטה ואמר " את יודעת מה ?
את צודקת . . הייתי זבל
אבל אני יכול להבטיח לך שלא יקרה עוד משהו כזה לעולם !
התבגרתי "
" ט'חח , בחודש לא מתבגרים כ"כ בייב !
ועוד דבר - אין מצב שאני חוזרת אליך !!
זוכר ת'משפט שאמרת לי כשאבי בגד בדנה ?
בוא אני אזכיר לך , פעם בוגד - תמיד בוגד ! "
קמתי משם והתחלתי ללכת לכיוון הבית
" נועה , חכי שניה " שמעתי את גיא אבל התעלמתי
" נו נועה !! "
הייתי קצת מאוכזבת מעצמי
בהתחלה תיכננתי להשלות אותו שאני אחזור אליו ולתת לו לחכות
אבל באמצע השיחה לא היה לי כוח לכלום
החלטתי להפסיק עם הקטע
גם ככה הוא לא באמת רוצה אותי , הוא סתם מחפש מישהי לנצל :\
למה שיחוש שאני רוצה אותו ?!
אני לא אתן לו ת'הרגשה הזאת אפילו לחצי שניה !

נכנסתי הביתה ולקחתי לי שקית במבה וכוס קולה ענקית ועליתי למחשב
נכנסתי לאיסיקיו וכתבתי אווי -
- @ % @ - מאושרת [ :
אווי , כמה שהשתחררתי
תוומי , אני מתה עליך בובי 3> - @ % @ -

כל מיני ילדים שלחו לי הודעות והתחלתי להתכתב איתם
הודעה אחת מקורל לוי , ידידה של גיא או משהו
שמרתי איתה על קשר באיסיקיו גם אחרי שנפרדתי מגיא

- + - קורליית (: - + - :
מה קורה מאמי ?

נועעה שלי [[: :
הכל טוב כפרה
מה איתך ?

- + - קורליית (: - + - :
הכל טוב [:
מה שמעתי גיא רוצה לחזור ?!

נועעה שלי [[: :
חחח הוא סיפר לך ?

- + - קורליית (: - + - :
אה-הא [:

נועעה שלי [[: :
הוא רצה . .

התחלתי לספר לה מה היה ואז סתם דיברנו על כל מיני
דווקא ילדה נחמדה (: היא גדולה ממני בשנה והיא בוגרת לאללה !
כיף לדבר איתה !

אורן מהשכבה שלח הודעה

אורן המלך ! :
נוווועה שלי !

נועעה שלי [[: :
כן אורן שמעון ?

אורן המלך ! :
חח מה קורה ילדה ?

נועעה שלי [[: :
הכל טוב [:
מה איתך ?

אורן המלך ! :
בסדר גמור !
חח מה את מאושרת ?

נועעה שלי [[: :
סתם , אסוור ?

אורן המלך ! :
חח מותר מותר
אבל צריך לספר לי למה
לא חושבת ?

נועעה שלי [[: :
חחחח
גיא רצה לחזור
ולא הסכמתי
אז אני מרגישה טוב עם עצמי [:

אורן המלך ! :
פשש , יפה לך .
אני רואה את לא מאלה שישר רצות

נועעה שלי [[: :
חחחח כנראה

אורן המלך ! :
אז עכשיו אפשר להתחיל איתך ?

נועעה שלי [[: :
חח חמוד [:
תמיד יכלת !

אורן המלך ! :
מחר אני אעשה את זה יפה [:

נועעה שלי [[: :
חח ברור ברור
טוב מאמי . .
אני צריכה לזוז
נדבר מחר !

אורן המלך ! :
סבבה מאמי
מת עליך !

נועעה שלי [[: :
ביי כפרה !

אורן המלך ! :
ביי יפה שלי

לא כ"כ היה לי כוח לדבר איתו כי זה היה נגרר לשיחה מפגרת
המשכתי לדבר עם יעל מהכיתה ועדן אברהם

יעל המלכה ואתם שש..! :
יפה שלי ? (((:

נועעה שלי [[: :
אה כפרוווני ?

יעל המלכה ואתם שש..! :
מה קורה מאמי ?

נועעה שלי [[: :
הכל טוב , (: $
ואצלך בוובה ?

יעל המלכה ואתם שש..! :
חחחיייייההה , ! #
חח מאושרת בייבי

נועעה שלי [[: :
וואלה ? חח מה התחדש ?

יעל המלכה ואתם שש..! :
או-הו מה התחדש . .

נועעה שלי [[: :
חח דברי כבר קווופה !

יעל המלכה ואתם שש..! :
חח טוב טוב אל תילחצי
אני ואיתי ביחד [[=

נועעה שלי [[: :
די !!!!
מזל טוב נסיככה שלי !

יעל המלכה ואתם שש..! :
תודה בייב [:

נועעה שלי [[: :
חח חמודה . .
שיהיה בהצלחה !!

יעל המלכה ואתם שש..! :
אז מה איתך ועם גיא ?
דיברתם מאז ?

נועעה שלי [[: :
כן.. הוא אמר שהוא רוצה לחזור

יעל המלכה ואתם שש..! :
נו ? ומה אמרת ?!?

נועעה שלי [[: :
שלא !
זוובי ! שיפגע בי שוב ?!
למה מי הוא בכלל ?!

יעל המלכה ואתם שש..! :
צודקת !
טוב יפה שלי , אני צריכה לזוז
אני הולכת לאיתי [:

נועעה שלי [[: :
חחח תהני מאמי !
בלי שטויות , כן ? [;
אוהבת אותך !

יעל המלכה ואתם שש..! :
גם אני כפרה !
ביי ביי 😘

היא הלכה ואני נשארתי לדבר עם עדן
איתה השיחה זרמה בינתיים . .

אני עדן אברהם 😛 :
זווכרת שראינו ת'חולצה האדומה בקניון ?

נועעה שלי [[: :
כן , מה איתה ?

אני עדן אברהם 😛 :
קיצר , ראיתי אחת מה-זה דומה ב-30 שקל !

נועעה שלי [[: :
די מאיפפה ?!? =O

אני עדן אברהם 😛 :
בעיר
ליד החנות של דוד מהשטיחים

נועעה שלי [[: :
עאללק !
אני גם הווולכת לקנוות !
רק את קנית ?

אני נוי אברהם 😛 :
כן . .

נועעה שלי [[: :
יו.. זה שווה לאללה !!

אני עדן אברהם 😛 :
כן , קניתי איזה 7 חולצות שמה
גם ג'ינסים 50 שקל . .

נועעה שלי [[: :
ויי . .
איך אף פעם לא ראיתי ת'חנות ?!

אני עדן אברהם 😛 :
כי זאת נראית חנות זוועה מבחוץ
חח אף אחד לא נכנס לשם
עכשיו הביאו סחורה שווה כזאת

נועעה שלי [[: :
נחמד !!
שומעעת בוובי ?
אני עפפה . .
נדבר בבצפר
אוהבת אותך !

אני עדן אברהם 😛 :
ביי כפרווני !

סיימנו ת'שיחה ורצתי לטלפון של הבית

" הלו ? "
" רוני , טל בבית ? "
" כן מאמי , שניה אני מביאה אותה
טטטטטללללללללל ! "
" הלו ? "
" טל , שמעי שניה . . יש לך מאה שקל ככה ? "
" למה ? "
" זוכרת ת'חולצה שראינו בקניון עם עדן ומשי ? "
" האדומה ב-100 שקל ? "
" כן . . קיצר יש כמוה ב-30 שק בעיר , את באה נלך ? "
" יוו ! בואי . . "
" קיצר , נלך מחר ? "
" סבבה . . נדבר בבצפר ונקבע הכל "
" אין בעיה . .
קודם גיא היה בגן , דיברנו "
" וואי , מה היה ?! "
" חח הוא רצה לחזור ואמר שהוא יתבגר
די העפתי אותו "
" יופי (: ככה אני אוהבת אותך ! "
" חח מכוערת "
" יאללה מאמי אני באמצע רבלדה , נדבר מחר "
" ביי כפרווני , אוהבת אותך ! "
" ביי יפה שלי ! "

אחרי השיחה הלכתי למטבח , שתיתי ועליתי להתקלח
לקחתי תחתון נקי , חולצה גזורה מעפנה לבנה ומכנס קצר אדום
נכנסתי למקלחת והתחלתי לחשוב על כל הסיפור של גיא
אהבתי אותו עדיין , והכי כאב לי שהוא לא אוהב אותי ולא אהב גם כשהיינו ביחד :\
חשבתי תמיד שהיה לנו קשר מיוחד , שהוא נאמן לי , שאנחנו מאוהבים !
כנראה שטעיתי !
הוא הרס לי את האמון בבנים . .
סיימתי להתקלח , התנגבתי ושמתי את התחתונים והבגדים שלקחתי
הסתרקתי , שמתי קצת קרם , אספתי את השיער וירדתי למטה לראות טלוויזיה
הייתה ת'תוכנית של אמא מחליפה (:
אמא ואחי הקטן כבר ישנו , אבא ישב בחוץ עם אחי ואחותי הגדולה הייתה בבסיס .
אבא ואחי נכנסו וראו איתי את התוכנית , בפרסומות דיברנו קצת והעברנו ת'זמן
התוכנית נגמרה ואני הלכתי להכין ארוחת ערב לי ולאבא . .
עשיתי ביצים , חתכתי קצת ירקות , הוצאתי גבינה , חומוס , סחוג [תימנים] ולחם
ישבתי עם אבא לאכול ובערך ב-10 וחצי סיימנו , פיניתי הכל ועליתי לישון (:
כמעט נרדמתי אבל הפלאפון היה חייב להפריע :\ "טו טו" הודעה . .
ייפה😊

ממזכיר לי כמה דבבבבברים \=..
איכזבתן אותי עם התגובות |:
אני מבינה שזה סיפור חדש והכל
ולרוב אין קוראים על ההתחלה .
אבל עדיין איכזבתן :\

אני אשים המשך מחר בצהריים .
נועהה. . .
דבר ראשון סיפור מדהים. . . וגם עלי הוא כאילו נכתב. .
מסקנה---> הרבה בנים הם זבל. . חיחיחיח . .
אל תתבאסיי מהתגובות או החוסר תגובות. . לאט לאט זה יתפתח. . .!!
ואם לא. ? תכתתביי בשביל מי שרווצה. . .!!
את כותבתת מדהיים וישש לך כישרוון .. .
ת-=-מ-=-ש-=-י-=-כ-=-י. .!!

לוובב. .
ליאורייי. . . =]]]
😂 קראתי עכשיו את כל הפרקים. ונועה מאמי, במילה אחת שמסכמת את הכל מעלף יש לך כישרון כתיבה שלא מהעולם הזה. הסיפור שלך משקף את המציאות בצורה נדירה ואני מתה ל הסיפור שלך עכשיו תמשיכככ ודחוףףףףףףףףףףףףףףףףף
יו אני סקרנית

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך