פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

חצי אמת

✍️ נוועעעה_ 📅 23/11/2006 19:52 👁️ 1,578 צפיות 💬 48 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 4
מאמי אני קראתי את הפרקים שלך וממש נכנסתי פנימה
מעלף מרגש מדהיים
עכשיו תמשיכי אני סקרניתתת 😁 😛
מהמם תמשיכיייי
בננות , תודה על התגובות 😊
רק עכשיו ראיתי אותן , לא יצא לי להיות פהה
ולא מצאתי את הסיפוורר. בלאגגן
עוד מעעט אני שמה המשך
עשיתי ביצים , חתכתי קצת ירקות , הוצאתי גבינה , חומוס , סחוג [תימנים] ולחם
ישבתי עם אבא לאכול ובערך ב-10 וחצי סיימנו , פיניתי הכל ועליתי לישון (:
כמעט נרדמתי אבל הפלאפון היה חייב להפריע :\ "טו טו" הודעה . .

- 4 -

- $ - מאמי חבל שככה את מתנהגת :\
אני יודע שאת אוהבת אותי אבל האגו שלך מפריע לך - $ -
ההודעה הייתה מגיא . .

- $ - חח זה לא האגו , אני פשוט חושבת בהיגיון - $ -

- $ - את טועה לגמרי ! בבקשה , בואי נחזור ! - $ -

אחד הדברים שהכי שנאתי זה שמתחננים אליי :\
למה להיות כ"כ מושפל ?! אמרו לך לא , אז לא !

- $ - לא , חלאס ! אל תתחנן יותר !
לילה טוב שיהיה לך ! - $ -

- $ - לילה טוב נסיכה שלי ! :\ - $ -

' מי שלו בכלל ? ' חשבתי
סגרתי את הפלאפון והסתכלתי על התקרה
הוא נשמע כ"כ רציני ואמין :\
הוא לאט לאט שובר אותי |:
חשבתי המון , על גיא בעיקר , וככה נרדמתי

- - -

" נווועה , קומי מאמי " אמא העיפה מעליי את השמיכה
עשיתי קצת קונצים ואז התעוררתי
הלכתי למקלחת לשטוף פנים , לצחצח שינים . .
עשיתי פיפי ונכנסתי לחדר להתלבש
לבשתי מכנס ספורט שחור וחולצת בצפר אדומה
נעלתי נעלי ספורט שחורות , סידרתי את הקוקו
התאפרתי טיפ טיפה , סידרתי צ'יק צ'ק את התיק וירדתי למטה
נכנסתי למטבח ולקחתי שוקו בשקית , הכנתי פרוסה עם חומוס ושמתי במבה בתיק
" כפיייייייייר ! " צעקתי לאחי שבדיוק עלה למעלה
" מה ? " החזיר בצעקה
" אתה מוכן ? "
" כן , שאלי את אבא אם הוא יכול להקפיץ אותנו עוד שתי דקות "
" סבבה " עניתי שהוא כבר ירד במדרגות , הוא נכנס למטבח ואני יצאתי למרפסת
" אבא , אתה יכול לקחת אותנו ? " שאלתי אותו בזמן ששתה את הקפה שלו
" כן , אני מסיים את הקפה ובא "
בינתיים הלכתי למטבח והוצאתי קולה , מזגתי טיפה ושתיתי
אחרי כמה דקות כפיר היה מוכן ואבא נכנס הביתה , לקח מפתחות ויצאנו לאוטו

" מה קורה מאמי ? " שאלתי את משי שישבה עם רן מחוץ לכיתה , נתתי לשניהם נשיקה וחיבוק
" הכל טוב , מה איתך יפה שלי ? "
" בסדר . . "
" שומעת ? יש לי משהו לספר לך . . "
" דברי "
" חח לא עכשיו , יש פה אנשים [; " היא רמזה לרן שיעוף
" חח את יכולה פשוט להגיד " רק צחק ונכנס לכיתה שלו ואני חייכתי , הוא היה כ"כ חמוד !
התיישבתי לידה בספסל והיא התחילה לדבר -
" שמעי שניה , מאור סיפר לי שגיא רוצה לחזור "
" אה , כן . . כבר דיברנו ואני לא הולכת לחזור אליו "
" רעעעה ! למה לא סיפרת לי ? " שיחקה אותה נעלבת
" כי זה לא חשוווב ! גם ככה אני לא חוזרת אליו "
" אבל למה ? הוא אוהב אותך ! "
" ט'חח ראינו , סתם נצלן ובוגד ! "
" מאור סיפר לי שהוא בא אליו ממש עצוב "
" אווווי :\ הוא סתם מבלבל אותי ! "
" את אוהבת אותו , רואים . . "
" כן . . " אמרתי בעצב " אבל אני לא רוצה לחזור אליו "
" את רוצה "
" אבל מפחדת "
" אוי , יפה שלי , את צודקת אבל אם לא תנסי לא תדעי אם הוא השתנה או לא "
" צודקת :\ "

היום עבר יחסית מהר . .
היסטוריה , מתמטיקה , תושב"ע , ספורט , שעתיים אנגלית ואקולוגיה
סיימתי בשתיים וחצי . . הגעתי הביתה הרווווגה |:
כל היום חשבתי על השיחה עם משי
אולי באמת אני צריכה לחזור אליו ? לנסות . .
להיפגע כבר נפגעתי , אז מה כבר יכול להיות ?
אז אני אפגע שוב . . :\
אבל לא רציתי לעבור שוב את כל הבכי הזה והדכאונות
מצד שני , אולי הוא באמת התבגר ? אולי הוא הבין כל מיני דברים ?
יכול להיות שהוא השתנה
רק חבל שהוא מתבגר בכיתה י"א :\
כ"כ אהבתי אותו !!
האמת ? שהכי פחדתי שעכשיו הוא לא ירצה אותי
הוא אחד כזה שאם אומרים לו לא ואח"כ מבקשים הוא יעשה דווקא ויגיד לא . .
אבל אם הוא אוהב אותי הוא יקבל אותי חזרה , לא ?
כמה שמשי גרמה לי להתבלבל עוד יותר . . :[

כשחזרתי הביתה ישר שמתי את התיק וירדתי לאכול
אמא הכינה אורז , שניצלים ונשאר עוד סלט מהארוחה של כולם שאכלו כבר יותר מוקדם
כ"כ שנאתי לחזור מאוחר רק בגלל הארוחת צהריים :\
ישבתי לאכול לבד וכרגיל חשבתי על גיא . . רק גיא היה בראש שלי
אכלתי , שתיתי , פיניתי והלכתי לראות טלווזיה . .
בשלוש וחצי פתאום נזכרתי שקבעתי עם טל בארבע לנסוע לעיר . .
עליתי מהר למעלה והחלפתי ת'חולצת בצפר ובמקומה שמתי חולצה לבנה עם ציור של קוף מקדימה , החלפתי את הנעליים לכפכף לבן , סידרתי טיפה ת'איפור ואת השיער והייתי מוכנה
הייתי נראית די פשוט אבל נחמד כזה . . לא אהבתי לצאת אחה"צ יותר מדי מטופחת או חגיגית
דווקא טל הייתה כזאת . . כל הזמן נורא מסודרת ומאופרת ומתלבשת נורא יפה לבצפר , כוולה בצפר :|
השעה כבר הייתה ארבע וטל הייתה צריכה לבוא
לקחתי תיק קטן חום ושמתי 150 שקל , פלאפון , מפתח , סיגריות ומצית וירדתי למטה . .
נכנסתי למטבח , לקחתי קולה ובמבה וישבתי בסלון . .
תוך חמש דקות טל באה ויצאנו לעיר
" איפה החנות הזאת ? " שאלה טל שהיינו באוטובוס הפנימי לעיר
" ליד החנות שטיחים "
" אז אנחנו כבר צריכות לרדת יא מעופפת "
" אופפס . . " חייכתי ולחצנו על הכפתור כדי לרדת בתחנה
ירדנו בדיוק בתחנה ממול החנות

" יאאו איזו חולצה מעלפפפת ! " אמרה טל והראתה לי חולצה לבנה - מ ד ה י מ ה ! -
היא נכנסה למדוד ואני בינתיים מצאתי עוד שתי חולצות יפות
שלושתן ישבו עלינו יפה . . בסוף מצאנו כל אחת 4 חולצות , שילמנו ויצאנו
" איזה חנות יפה , הא ? " אמרתי לטל
" כן . . מאווד ! חח בחיים לא הייתי פה "
" גמאני , ועוד אנחנו בעיר כמעט כל שבוע . .
את באה נקנה גלידה ? "
" יאללה (: "
הלכנו לכיוון הפיצריה וממש לפני שנכנסנו טל נעצרה - " תראי ת'שניים האלה ! אממא ! "
" יאו , מדהימים !! במיוחד ההוא עם הירוק . . "
" עם האדום יותר חתיך ! "
הם ישבו אחד מול השני , אחד מימין והשני משמאל ככה שיכלנו לראות אותם
נכנסו ואני ביקשתי כדור שוקולד עם סירופ והיא בננה
התיישבנו בכוונה קרוב אליהם .
" אין לך מושג כמה אני רוצה לחזור לגיא " אמרתי לה פתאום
" אבל אסור לך ! "
" אני יודעת אבל מצד שני , מה כבר יכול להיות ? "
" שהוא יפגע בך שוב . . "
" אז ? כבר נפגעתי , לא יקרה כלום אם אני אפגע שוב , הפעם אני אהיה מוכנה לזה "
" נווועה ! אסוור לך להיות איתו שוב ! את רק תתני לו להרגיש טוב עם עצמו "
" אולי "
" וגם תשפילי את עצמך "
" אוח , את והמשחקי כבוד שלך "

" שלום יפייפיה " פנה אחד החתיכים אל טל באמצע השיחה שלנו והתיישב בכסא שהביא
" שלום " ענתה , כאילו הוא לא מעניין אותה . . שחקנית !
" אז איך קוראים לך ? "
" טל ולך ? "
" יניב "
" חח בואי מה את מתביישת ?! " פנה אליי החתיך השני עם הירוק (:
" מתביישת ?! חס וחלילה ! " שיחקתי אותה ועברתי לשבת איתו בשולחן
" את ילדה יפה , אמרו לך ? " התעלם מהדברים שלי והגביר את המבוכה . . לא אהבתי שמתחילים איתי , למרות שהוא היה חתיך וחמוד לאללה . בכל זאת , זה מביך .
" תודה , גם אתה נראה טוב . . " אמרתי עוד מבויישת
" חח רק נראה טוב ?! "
" טוב נו , אתה חתיך לאללה ! " אמרתי במן לגלוג עם חיוך ציני טיפה אבל זה היה אמיתי . . פתאום הרגשתי כ"כ חופשיה איתו
" ככה אני אוהב שמדברים אליי " קרץ [;
" חח מכוער ! איזה חש ! "
" לפני שניה אמרת שאני חתיך " :\
" צוחקים יא כבד . . חח "
" כפרה עלייך ! "
ככה דיברנו שטויות עד שפתאום נזכרתי שאין לי מושג איך קוראים לו
" רגע רגע " הפסקתי אותו באמצע הסיפור על המורה החרמנית להיסטוריה " איך קוראים לך בכלל ? "
" וואי , שכחתי להציג את עצמי !! אני יוגב , ואת ? "
" נועה . חח איזה רשמיות "
" שם יפה לאללה ! "
" תודה מאמי . איפה אתה לומד ? "
" בקציר ואת ? "
" אורט "
השיחה זרמה ודיברנו בלי סוף עד שפתאום הייתה השעה תשע . .
" יאללה , טל את באה נעוף ? בסוף לא יהיה לנו אוטובוס " שאלתי אותה
" רגע ! מה אוטובוס בראש שלכן ? אני אקפיץ אתכן . . " קפץ יוגב [:
" לא , תודה מאמי , אנחנו נסתדר " טל אמרה לו
" שטויות . . איפה אתן גרות ? "
" אני ליד גן הפרחים וטל בדיוק רחוב וחצי משם , לכיוון הקניון הישן " עניתי לפני שטל תזרוק משהו
" אז סבבה , בואו נלך " אמר יניב
אני וטל שילמנו על הגלידות והם על מה שאכלו
יצאנו החוצה ויוגב לקח אותי ביד לאוטו שלו , הונדה סיויק , לא משהו מפואר אבל חמוד כזה לילדים בני 17 וחצי . . יוגב נהג ואני ישבתי לידו וטל ישבה מאחורה עם יניב . . כל הדרך דיברנו על כל מיני שטויות והעשר דקות נסיעה האלו עברו מהר . .
יוגב הוריד קודם את טל
" ביי נסיכה [: " אמר לה יניב ונישק אותה בלחי
" ביי כפרווני " ענתה לו בחיוך
" ביי מאמי , דברי איתי מחר " אמרתי לה אני
" ביי כפפרה " ענתה לי ונכנסה הביתה
" יניב להוריד אותך בבית או שאתה בא אליי ? " שאל יוגב
" הביתה אחי "
" סבבה "
הוא סתם עשה סיבוב בעיר אבל הוא כנראה רצה להישאר איתי לבד , חמוד [:
הוא הדליק שירי דיכאון ומזרחית בפול ווליום , ערס קטן [:
אהבתי את הפוזה הטיפשית הזאת של הערסים , ואת השירים שלהם

" תראה אחי מה קרה
נפרדתי מהחברה
הכל התחיל בגלל בגידה
אני מודה פגעתי בה . . "

התנגן השיר והמחשבות על גיא עלו :\
עד שמישהו הצליח להשכיח לי את גיא , הוא גם מחזיר אותי למחשבות עליו

יוגב עצר ליניב ויניב ירד
" ביי אחי " , " ביי מאמי " , " ביי גבר " וכל מיני כאלה והוא נכנס הביתה

" אז מה עכשיו בובי ? " שאל אותי יוגב כשהנמיך את המוזיקה
" מה עכשיו ? " החזרתי בשאלה
" הביתה או אליי קצת ? "
" חח רק נפגשנו אתה כבר רוצה לזיין ? " צחקתי
" חס וחלילה יפה שלי ! "
" סתם כפרה עליך , מבטיחה אני אבוא יום אחר , אני מתה לישון "
" סבבה , שבת אחה"צ את אצלי ! "
" אין בעיה " חייכתי
אבל החיוך ירד כשהוא הגביר והיה כבר שיר אחר

" שהלכנו יד ביד איך כל גופי רעד
שליטפת לי את שערי הרגשתי את פעימות לבי
לא רציתי שתעזוב שרק תחבק , תאהב ותשמור
אתה לא אהבת אותי , איך פגעת לי בכבודי

אהבתי אותך בכל נשמתי שאמרת לי אהובתי
האמנתי לכל מילותייך כמו ילדה תמימה אחרייך
נזכרתי בתקופה טובה ויודעת מה זו אכזבה
בבקשה אותי תעזוב , לא רוצה אותך אלוקיי תעזור

כשראיתי אתכם יחד אז הבנתי מהו פחד
לא רוצה יותר להתאהב מפחדת שיגדל הכאב
לא אשכח שנשבענו , ידך בידי , כך אמרנו
לך איתה , אל תחזור , את ליבי יותר לא תשבור "

כ"כ התחברתי לשיר הזה !!
למרות שאני לא מאלה שיאבדו את האמונה באהבה בגלל ילד אחד ,
כשמגיעה אהבה חדשה אני נפתחת מחדש כאילו לא היה כלום
פשוט לא נותנת לעבר להרוס ת'הווה .

היינו קרובים לבית שלי וכיוונתי אותו בדיוק
הוא נעצר ליד ואני באתי לרדת
" חכי " הוא עצר אותי
התיישבתי חזרה והסתכלתי אליו
" מה מאמי ? "
" ככה הולכים ?! בלי נשיקה ? בלי חיבוק ? את מעליבה אותי " :\
" חח מצטערת נשמתי " אמרתי וחיבקתי אותו חיבוק ארוך
הוא השתחרר לאט לאט מהחיבוק שלי והלחיים שלנו נגעו אחת בשניה
ואיכשהו בלי להרגיש הוא סחף אותי לנשיקה כ"כ יפה ומתוקה !
באותו רגע כבר לא ידעתי מי זה גיא ! הרגשתי כ"כ טוב עם יוגב [:
חשבתי שהוא האחד שלי ! חשבתי . .
יאאאאאאאאאאאאאאאאא איזה יפה...
מחכה להמשךךך
זהה הסיפורים שאני אוהבתת!!!!
כלכך אמיתייי וכלכך יפפפפפההה (:

וואי מאמי יש לך כישרווווווווןןן =]]

תמשיכי דחווף
תודה יפווות שללי =)

ואיכשהו בלי להרגיש הוא סחף אותי לנשיקה כ"כ יפה ומתוקה !
באותו רגע כבר לא ידעתי מי זה גיא ! הרגשתי כ"כ טוב עם יוגב [:
חשבתי שהוא האחד שלי ! חשבתי . .

- 5 -

נכנסתי הביתה בסביבות 9 וחצי מאושרת (:
עשיתי מקלחת , לבשתי פיז'מה , אירגנתי תיק למחר ,
אכלתי , שתיתי ועליתי למחשב . .
פתחתי את האיסיקיו וישר חיפשתי את טל
רציתי לספר לה מה היה עם יוגב [[:

נועה שלי [: :
את לא תאמיני מה קרה !! =O

+ טוולי אוחנה + :
מה קרה ?!?

נועה שלי [: :
נחשי (:

+ טוולי אוחנה + :
רעה !
חח ספרי !

נועה שלי [: :
איזה יבשה
תנחשי !

+ טוולי אוחנה + :
או.קיי.. יוגב [;

נועה שלי [: :
יפה . .

+ טוולי אוחנה + :
חח יאללה , בלי רמזים . .

נועה שלי [: :
התנשקנו 😊

+ טוולי אוחנה + :
די !
חח איזה זריזים !!

נועה שלי [: :
כאיילו תיכננתי וקפצתי עליו [ציניות]
זה זרם [:

+ טוולי אוחנה + :
חח חמודים (:
אז מה יהיה איתו עכשיו ?

נועה שלי [: :
אנעררף
שבת אחה"צ אני אצלו כנראה . .

+ טוולי אוחנה + :
את רוצה אותו ?

נועה שלי [: :
האמת ? (: מאווד !
אבל לא יותר מדי זמן

+ טוולי אוחנה + :
זרמי איתו . .
מה שיהיה יהיה (:
רק בלי ילדים מיותרים , כן ? [;

נועה שלי [: :
חח אל תדאגי , !

+ טוולי אוחנה + :
ומה עם גיא ?
רק היום רצית אותו

נועה שלי [: :
לא יודעת :\
נראה מה יהיה

+ טוולי אוחנה + :
טוב , רק לא לקפוץ מאחד לאחד , כן ?

נועה שלי [: :
ממתי את מכירה אותי כזאת !?!

+ טוולי אוחנה + :
אנערף :\

היא העלתה לי ת'פיוז באותה שניה . . |:
כל השמחה שבאה אחרי הנשיקה נעלמה עם התגובה של טל
היחס הזה שלה , כאילו שאני איזו שרמוטה :\

- - -

קמתי יחסית מוקדם , מאושרת
הסתכלתי בפלאפון והיו לי שתי הודעות :

- $ - החשבון שלנו עוד לא סגור מאמי
את עוד תחזרי אליי . . אוהב אותך !
יום טוב נסיכה !! - $ -

חייכתי (: שימח אותי שהוא לא שכח ממני

- $ - יפה שלי , בוקר טוב [:
אל תשכחי שמחרתיים את אצלי !
מת עליך 3> - $ -

יוגב (: חח חמודי !

קמתי מהמיטה עם חיוך גדול . .
שטפתי פנים , צחצחתי שיניים ,
בגדים , איפור , שיער , בושם , כפכפים
והייתי מוכנה . .
השעה הייתה עשרה לשמונה אז הכנתי לי שוקו קר (:
ישבתי בכיף עד שמונה וחמישה ויצאתי עם כפיר ואבא לבצפר

שעתיים ראשונות היה מתמטיקה ואח"כ שעה מדעים בקבוצות
ישבתי והקשבתי והייתי שמחה [:
עד שיעור תנ"ך . .
כי עד אז לא ראיתי את טל :\
שכחתי עד אז ממה שהיה אתמול בערב
על היציאה שדפקה לי |:
בהתחלה קצת לא התייחסתי אליה והמצב רוח ירד
אבל אחרי השיעור הכל חזר להיות כמו תמיד , בערך
לא הייתי איתה כמעט כל היום הזה ובפנים זכרתי הכל
אבל התנהגתי די רגיל
בדרך הביתה שתקתי רוב הדרך וכמעט לא התייחסתי אליה
אם דיברו על נושא מעניין או שאלו אותי משהו עניתי ביובש
לטל ?! זה לא הפריע :\ היא לא התייחסה
זה לא היה בשביל הצומי שלה אבל עיצבן אותי היחס הזה
כנראה שממש ממש לא אכפת לה ממני . .
החלטתי לרדת מהקטע שלה , גיא עניין אותי יותר
וגם יוגב עניין אותי יותר . .
ללכת ליוגב או לחזור לגיא ?
אם אני אלך ליוגב בשבת אולי הוא ינסה לנשק אותי
ואז פתאום אני ארצה את גיא בחזרה ?! אני ארגיש בוגדת :\
הבלבול חזר . .
הייתי כ"כ שקועה במחשבות עד שקפצתי מהרטט

" הלו ? " עניתי קצת מבוהלת
" מה קורה נסיכה ? "
" הכל טוב , יוגב (: מה איתך ? " רציתי שטל תשמע , לא כדי לעשות דווקא
" הכל טוב מאמי . . "
" שמעי , זוכרת שאמרתי לך לבוא מחרותיים ? "
" ברור "
בינתיים אפרת ושי שגרים באזור פנו לבית שלהם ואחרי כמה דקות גם קורן . נשארנו רק אני וטל
" קיצר , היום ההורים שלי נוסעים לאירוע בב"ש של בן דוד של אבא שלי ואחי הגדול בבסיס ואחותי הקטנה איתם ככה שאני לבד בבית . . אז מה את מעדיפה - היום או בשבת ? "
" אף אחד מהם " חייכתי בהתגרות ושמעו את זה בקול שלי
" חצופה !! חח מה זה אף אחד .?! יאללה תבחרי "
" ביי כפרה " אמרתי לטל ונתתי לה נשיקה
בינתיים נכנסתי הביתה וטל המשיכה הביתה
" מה ביי ?! מה החלטת ? "
" חח אהבל , אמרתי לטל , לא לך ! נראה לי אני אבוא היום . . נחסוך את הפאדיחה של המשפחה "
" את בטוחה שזה רק בגלל זה ? " הוא התגרה בי חזרה
" בגלל מה זה עוד יכול להיות ? " באמת לא הבנתי
" אולי . . " הוא אמר בקול מתוק "אולי את רוצה לעשות בי מעשים ?! "
" חחחחח בשביל זה אפשר לסגור ת'חדר שלך "
" אבל אני גר בסלון "
" חח מפגר !! קיצר , מתי תבוא לאסוף אותי ? "
" אממ את לומדת מחר ? "
" כן "
" חח יודניקית ! "
" מכוער ! "
" חח אז ב7 ? "
" סבבה , אז נדבר בערב "
" ביי כפרה "
" ביי מאמי "
" אוהב אותך ! " הוא הספיק לומר לפני שניתקתי
הוא העלה לי חיוך (:

- - -

יצאתי מהמקלחת בערך ב6 וחצי ,
לבשתי ג'ינס כהה יחסית
גופיה צהובה מבד מיוחד כזה , עדין
עם כפכף תנ"כי
תילתלתי את השיער ופיזרתי אותו
והתאפרתי טיפה שלא ייראה מגונדר מדי
השעה הייתה כבר 7 ויוגב עדיין לא הגיע
לקחתי פלאפון , מפתח ו20 שקל בכיס וירדתי למטה
שתיתי ובדיוק יוגב התקשר שהוא בחוץ
" אמא , אני אצל ידיד ! אני אחזור יותר מאוחר !! " צעקתי לאמא שהייתה בחדר שלה
" טוב , אם אין איך לחזור תתקשרי מאמי . . "
" טוב ביי "
" ביי "
יצאתי החוצה ויוגב חיכה לי נשען מחוץ למכונית כמו בסרטים הרומנטיים
באתי לנשק אותי בלחי והוא נתן לי נשיקה קטנה בפה
הוא פתח לי את הדלת של האוטו , נכנסתי וסגר אחריי
נכנס למושב הנהג , הפעיל מוזיקה , תפס לי את היד והתחלנו לנסוע
לנסוע כמו שערסים נוסעים (: פול ווליום מזרחית ופווול גז !
בדיוק היה את השיר
" ידיים למעלה גבוה חזק
תחזיקו אותי הראש נדלק
מפיל עוד שתיים שותה גם המון
ועף לשמיים מרגיש עפיפון "
של כפיר עטיה
זה אחד השירים שעושה לי הכי מצב רוח (:
הוא מזכיר לי תקופה כ"כ יפה , עם גיא . .
הגענו לאזור החדש של העיר ונעצרנו בחניה של איזה בניין
" רגע , אתה חדש פה בעיר ? "
" יחסית . אני פה שנה אולי "
ירדנו מהאוטו ונכנסנו לבניין מטופח ויפה
עלינו במעלית לקומה 5 ונכנסנו לביתו
נכנסתי לתוך הבית והייתי פשוט בשוק !
יוגב פתח את הדלת ונכנסנו לתוך סלון גדול שכולו מלא בשטיח בצבע בורדו
ספות בצבע לבן עם כריות בצבע זהב עם טיפה בורדו וטלוויזיית LCD מדהימה !!
מסביב היו ספריה מעץ , מזנון מעץ תואם וכמין [אח] לחימום מעוצב . .
היה נראה כאילו אמא שלי עיצבה את הבית הזה
אח"כ נכנסנו לתוך המטבח שהיה ענקי ! כמובן , מקרר וכל מיני מכשירים משוכללים ויפים כאלה
יוגב הוציא קולה קרה ושתי שקיות במבה ושם בסלון
" בואי שבי מאמי , נראה סרט ? "
" סבבה , אבל אפשר לראות ת'חדר שלך ? "
" בטח , בואי "
עברנו על שני חדרים ומקלחת והגענו לתוך החדר שלו
זה אחד החדרים היה יפים שראיתי אי פעם !!
מימין [בקו של הדלת] היה ארון די גדול מעץ ,
מלפנים מיטה זוגית ענקית , משמאל שולחן כתיבה עם מחשב
ומימין למיטה היה על הקיר ציור קיר ענקי של אריה !
משהו מדהים !! קשה לי לתאר . .
" איך ? " שאל יוגב
" מדהים !! "
" הכל רעיון ובחירות שלי "
" פשש יש עתיד , הא ? "
" חח אולי , יש יותר עתיד לכדורגל " [ די ! כדורגלנים - החולשה שלי !! ]
" הלוואי ! "
" נקווה , יאללה בואי לסלון . . מה נתקענו פה ? "
" חח בוא "

" יש פעולה "
" איכס . . תחפש משהו רומנטי !! "
" בטח , כי את מתה להימרח עליי כל הסרט . . "
" חח איזה ראש ! "
" תודי שהתכוונת לזה ! "
" אז תשים משהו מפחיד שאני אחבק אותך כל הסרט ! "
" חחח ממש הבדל "
" כאילו ואתה סובל מזה " אמרתי והתחלתי להאכיל אותו בבמבה
" חח טוווב נו , נשים מפחיד . . הטינה , ראית ? "
" אממ בלי תרגום ולא הבנתי כלום , נחשב ? "
" לא ! חח יאללה , רואים " הוא אמר ותפס לי את האצבע יחד עם הבמבה
" חיה . . חח "
הוא הפעיל את הסרט וכיבה את כל האורות הגדולים והשאיר אחד קטן
" בואי מאמי , תחבקי אותי כבר מעכשיו , גם ככה אח"כ תקפצי עליי " הוא קצת הסתלבט עליי
" ט'חח , תגיד תגיד שאתה מת שאני אחבק אותך ! "
" אני מת שתחבקי אותי " אמר בקול מתוק
חיבקתי אותו מהמותניים ושמתי לו ת'ראש על החזה והוא ליטף לי את השיער
הרגשתי כ"כ כיף איתו , כ"כ בטוחה !

" אמממממא ! " צרחתי וחיבקתי אותו חזק יותר
" חחח פחדנית "
" זה מה שאתה חושב עליי ? " אמרתי בקול מפוחד והתרוממתי טיפה כדי להסתכל לו בעיניים
" אה-הא , תראי אותך , כמו כלב ים עזוב "
פתחתי עליו עיניים והעפתי לו כאפה
" אאוץ' ! את אהבלה לגמרי , הא ?! " הוא נבהל
הוא תפס אותי מהידיים והשכיב אותי על הספה
" אווונס " צעקתי בצחוק והוא הדביק לי נשיקה שהשתיקה אותי
" זה היה טעים " אמרתי בחיוך אחרי שקלטתי מה הלך שמה
חזרנו לשבת אבל הפעם הוא חיבק אותי מהכתפיים
הסרט נגמר , אני לא כ"כ זוכרת איך כי הייתי עסוקה בלחשוב על יוגב
" אבל יוגב , מה יש בנינו בכלל ? " שאלתי כשהוא קם לזרוק את השקיות במבה הריקות
" מזתומרת מה יש בנינו ? " שאל בזמן שחזר לשבת , אבל הפעם בכורסה ליד
" מה יש בנינו ? " התעקשתי
" לא יודע , מה את רוצה שיהיה ? "
" לא יודעת "
" גם אני לא , פשוט נזרום , לא ? "
" לא "
" למה ? "
" כי אני לא כזאת "
" אז מה את כן ? "
" ילדה של קשרים רציניים "
" אוי , נפלתי על אחת כבדה , הא ? "
" חח אולי " צחקתי טיפה בכוח
" אבל אני רוצה אותך " אמר ועבר לשבת לידי , קרוב
" אז תהיה רציני " חייכתי
" אני רוצה , אבל אני לא יכול "
" למה ? "
" כי אני לא אחד כזה "
" אז מה אתה ? "
" אני אחד שלא יכול להיות קשור רק לאחת "
" בוגד " אמרתי בעצב והתרחקתי ממנו
" לא מאמי , את לא מבינה אותי " הוא ניסה להתקרב אבל התרחקתי
" מה יש להבין פה ? אתה פשוט כמו כולם "
" זה לא נכון , אני פשוט לא יכול להיות עם מישהי יותר מדי זמן "
" אז לא נוכל להיות ביחד המון זמן ? "
" כנראה שלא " הפנים שלו התעצבו , " אני פשוט לא מסוגל , מצטער "
" איכזבת אותי " אמרתי בעצב ולקחתי את הפלאפון ובאתי לצאת מהבית
" לאן ? " הוא שאל אותי כשהייתי כמעט בחוץ
" הביתה "
" לא לא , את לא הולכת ככה וברור שלא לבד "
הוא הכניס אותי פנימה וסגר את הדלת
הסתכל לי בעיניים והתקרב אליי לאט לאט
" די " הזזתי את הראש
" אבל למה ? "
" כי אח"כ גם ככה הכל יהרס "
" אז מה ? אז לא נהנה בחיים ? הכל נהרס מתישהו "
" אצלנו זה יהרס עוד מעט "
" נו , יפה שלי , תסתכלי אליי "
הרמתי את הראש והסתכלתי עליו
" את יפה "
" די , אין לי כוח לשטויות שלך . . ביי " אמרתי ויצאתי משם
ירדתי במהירות למטה , אפילו לא הסתובבתי לראות אם הוא אחריי . .

- - - - -

הכרנו בפיצה של שאול , מול הבנק
היא ישבה שם עם איזו חברה ואני הסתנוורתי כ"כ
אני ויניב ישבנו שם ופשוט לא יכולתי להוריד ממנה את העיניים
היא בכלל לא הסתכלה עליי והייתה עסוקה בשיחה עם חברה שלה
יניב קלט אותי מסתכל עליה
הוא הציע שהוא יתחיל עם החברה שלה ככה שאני אהיה עם איתה
היניב הזה גבר [: הייתי מנשק אותו באותו רגע אם היא לא הייתה שמה
" תודה אחי " אמרתי לו , הוא לא יודע כמה אני מודה לו !
יניב ניגש לחברה שלה והם דיברו , היא הרגישה כ"כ לא בנוח
מתחילים עם חברה שלה והיא הרגישה באמצע
היא התחילה להסתכל עליי באי נוחות ואני קראתי לה שתבוא לשבת לידי
ישבנו ודיברנו בלי סוף , לפחות שעה ! דיברנו ודיברנו
קראו לה נועה , אפילו השם שלה מדהים !
היא הייתה בת 15 וחצי , בכיתה י'
ואני , בן 17 וקצת , לא גדול ממנה בהרבה
הגיל שלה לא הפריע לי בכלל !
היופי שלה והאופי המדהים שאח"כ גיליתי פיצה על הגיל
מאותה שיחה פשוט התאהבתי בה !
אח"כ לקחתי אותה הביתה והתנשקנו (:
אני לא יודע איך זה קרה ככה פתאום , אבל העיקר שזה קרה !
הייתי כ"כ מאושר , מאוהב . .
המון זמן לא הייתי ככה בגלל מישהי
יומיים הסתובבתי עם חיוך טיפשי , חיוך מאוהב על הפרצוף
מיום שלישי , היום בו נפגשנו , עד יום חמישי .
ביום חמישי בצהריים חזרתי הביתה ואמא אמרה שיש אירוע
" הבן של ניסים מתחתן "
" איזה ניסים ? ניסים חג'בי ?! "
" לא , ניסים מב"ש . . "
ניסים חג'בי היה חבר של אבא שאהבתי
כבר חשבתי שיריב , הבן שלו מתחתן
אבל אמא איכזבה , או שבעצם שימחה אותי יותר
ניסים מב"ש היה בן דוד של אבא
" אני לא מכיר את ניסים ולא את הבן שלו "
" אז אתה לא רוצה לבוא ? "
" לא , מי הולך ? "
" אני , אבא ונופר "
" טוב , ומתי גלי חוזרת ? "
" כנראה מחר "
כ"כ שמחתי שנופר אחותי נוסעת , יהיה לי שקט
וגלי עוד בבסיס [: יש לי בית ריק כל הערב !
בכל זאת , אירוע בב"ש . . ייקח להם זמן לחזור
ישר חשבתי להזמין את נועה
גם ככה קבענו להיפגש בשבת , אז מה ההבדל ?!
" יוגב ! בלי שטויות "
" חח כן אמא "
אמא עשתה פרצוף , כנראה חשבה שאני אעשה בלאגן
אבל זה לא עניין אותי אני הלכתי לחדר להתקשר לנועה
נועה הסכימה (: ואני ? אני הייתי יותר מאושר ממקודם !
בסביבות 7 הלכתי לאסוף אותה ושוב קיבלתי נשיקה קטנה [:
הגענו אליי , הראתי לה את הבית ואז ראינו סרט
כל הסרט היא חיבקה אותי ואני הייתי כ"כ מאושר
חשבתי לעצמי שאני אשמור עליה תמיד ,
אני אהיה איתה תמיד
למרות שידעתי שזה לא אפשרי , זה לא מציאותי
אני אבגוד בה , אני יודע

- - - - -

המשכתי ללכת בלי לשים לב אפילו לאן , פשוט הלכתי
גם ככה מכאן , לאן שאני לא אלך , זה יהיה בכיוון של הבית שלי
הלכתי רחוב או שניים במהירות מטורפת
בכיתי , חשבתי על הכל
על יוגב , על גיא , על אבא שלי
כ"כ רציתי לברוח מהכל
לא היה לי כוח לכלום .

המשכתי ללכת מהר יותר וכבר לא היה לי כוח
הייתי באיזור שבו גרים שלושה ידידים שלי
התקשרתי לאביתר
" הלו ? "
" אביתרי , אתה עסוק ? "
" לא מאמי "
" אני יכולה לבוא ? "
" בטח . . איפה את ? את לא נשמעת טוב ! "
" אני עוד שתי דקות אצלך , תודה . . " אמרתי וסגרתי את הפלאפון

" נועה !! חכי שניה ! " פתאום יוגב היה לידי בתוך האוטו
" מה אתה רוצה ? " שאלתי בכעס והמשכתי ללכת
" אני רוצה אותך " הוא ענה והמשיך לנסוע לידי בקצב שלי
" בשביל להעביר את הזמן רק ! "
" זה כ"כ לא נכון ! "
" יוגב תעזוב אותי כבר , היה נחמד אבל חלאס
אתה בעצמך אמרת שלא יילך איתך , אז ביי "
" לפחות תתני לי לקחת אותך "
" נראה לך ?! ביי !! "
הוא נסע לידי טיפה וניסה לדבר איתי אבל התעלמתי
לא באמת הקשתי למה שהוא אמר
עד שהוא הגיע לכיכר והסתובב חזרה הביתה .

- - - - -

חשבתי שהיא תעריך אותי שהייתי כן איתה :\
היא רק דחתה אותי , הרסתי הכל !
היא לא רוצה אותי עכשיו
למה הייתי חייבת לדבר כ"כ הרבה ?! למה ?
נעצרתי אחרי הסיבוב בכיכר והסתכלתי עליה מתרחקת דרך המראה .
רק שלא תלך למישהו אחר , חשבתי לעצמי
היא כ"כ יפה , כ"כ טובה , כ"כ חמודה
בטח המון בנים רוצים אותה \:
ואני ? אני הייתי כ"כ קרוב כדי להיות שלה
אבל הרסתי הכל , הרסתי הכל בידיים שלי . .
החלטתי לשלוח לה SMS

- - - - -

טו טו . .
פתחתי את הפלאפון

- $ - מאמי שלי , אני מצטער נורא
את לא הבנת אותי נכון
אני אשתנה , אני מבטיח - $ -

" אתה רואה אביתרי ? זה יוגב "
" יפה שלי , אולי הוא לא באמת כזה
אולי הוא ישתנה "
" כן , בטח . . אז למה הוא היה צריך לספר לי ? "
" הוא היה אמיתי איתך , אין הרבה בנים כאלה "
" אולי . . "
" מי יבוא לבחורה ויגיד לה - אני מניאק ?! "
" יוגב " אמרתי בעצב

- - - - -

כ"כ לא רציתי לפגוע בה
אבל פגעתי בי ובה ביחד !
הרסתי הכל !
אנחנו מכירים אולי שלושה ימים
וכבר התאהבתי בה ,
פגעתי בה ונפגעתי בעצמי
הכל קרה כ"כ מהר ,
הכל נהרס כ"כ מהר . .
כמו שאומרים - מה שבא בקלות הולך בקלות
אולי המשפט הזה נכון . .
נכנסתי הביתה , השעה הייתה רק 10
לקחתי תחתונים ומכנס קצר ונכנסתי להתקלח
שוב המחשבות עלו
לא הצלחתי להוציא את נועה מהראש שלי
התחרטתי על הכנות שלי
למה לא יכולתי להיות בן אדם שקרן ?!
זה היה כ"כ עוזר לי באותו הרגע \:
יצאתי מהמקלחת לבוש והלכתי לחדר
הפעלתי מוזיקה במחשב ושכבתי על המיטה
שכבתי וחשבתי . .
אני לא מבין איך היא נכנסה לי לראש ככה
איך היא נכנסה לי ללב ?!

פתאום שמעתי את הפלאפון שלי מצלצל
נועה שלי . .


יצא קצת מפגגר הרעיון \:
מדהיםםםםםםם אהבתי כ"כ
המשך דחוף
ואו.
מדהההההההההים!


וארווווך😁



ואיי את לא יודעת כמה זמן חיפשתי את השיר של כפיר עטיה..
חח עשית אותי למאושרת 😁
מדהים!
ואואואו זה מדהייםם לאללה 😊

הממששךך
דחוףף
תודה יפותת שלליי!!
אין לכן מושג איך אני מחייכת בגללכן😊
יפה דווקא. . . באמת באמת באמתץ יפה. .
אבל את מייבשתת אם ההמשכיים . .
אזז תמשייכייי. .
ליאוריי. . =]
לילווש מצטערת שלוקח לי זמן
לא תמיד אני כאן ולא תמיד יש זמן לכתוב
מקווה שבהמשך ייצא לי לשים יותר מהר


יצאתי מהמקלחת לבוש והלכתי לחדר
הפעלתי מוזיקה במחשב ושכבתי על המיטה
שכבתי וחשבתי . .
אני לא מבין איך היא נכנסה לי לראש ככה
איך היא נכנסה לי ללב ?!

פתאום שמעתי את הפלאפון שלי מצלצל
הלכתי לסלון והיה כתוב - נועה שלי . .

- 6 -

אביתר הרגיע אותי וגרם לי להבין טיפה את יוגב
יצאתי מביתו של אביתר והתחלתי ללכת לכיוון הבית שלי
החלטתי להתקשר ליוגב

" הלו ? " הוא היה נשמע מופתע
" יוגב . . "
" כן ? " הוא היה שקט , כנראה מבואס
" אני מצטערת " אמרתי די בשקט
" אני זה שצריך להצטער מאמי "
" לא לא , באמת . .
אני בכלל לא קלטתי מה יש לי בידיים
איזה בן אדם אמיתי
סופסוף אוצר בין כל הזבל הזה "
" אוי , נסיכה שלי . . "
" אוי , נסיך שלי . . " חיקיתי אותו D;
מפה לשם כבר התחלנו לדבר רגיל
לצחוק , לספר , שטויות עניינים עד שהגעתי הביתה
" טוב מאמי אני כבר אדבר איתך מחר "
" נועה ? אני אוהב אותך "
" ג..גם.."
" די , " הוא קטע אותי " לילה טוב נסיכה "
" לילה טוב מאמי "

נכנסתי הביתה בהרגשה כ"כ טובה !
תוך שתי דקות של שיחה עם יוגב הכל השתפר [:
כל המצב רוח שהיה לפני שבאתי אליו חזר
הוא אוהב אותי ! הוא רוצה אותי !
אבל מה איתי ? מה אני רוצה ? \:
מה עם גיא ?!
אני יודעת שאם גיא יתקשר אני ישר ארצה אותו שוב
הייתי מבולבלת כ"כ אבל הכי שמחה שאפשר !

- - - - -

השלמנו , היא כ"כ הבינה אותי ,
התנצלתי בפניה , הבטחתי להשתנות ,
הכל השתפר , סיפרתי לה , אמרתי לה שאני אוהב אותה !
הייתי כ"כ מאושר !
התקשרתי ליניב וסיפרתי לו הכל
" אני שמח בשבילך כפרה "
" יאו , אני לא מעכל , הכל קרה כזה מהר ! "
" חח בהצלחה , תשמור עליה , כן ? "
" ברור אחי "
" יוגי , " הוא היה רציני פתאום " תהיה רציני איתה , בלי בגידות "
" זה יהיה קשה אבל הבטחתי לה שאני אתאמץ , מכל הלב ! "
דיברנו עוד איזה רבע שעה עד שהוא היה צריך להתארגן
לא היה לי כוח לצאת אז הלכתי למטבח , שתיתי והלכתי לישון (:

- - - - -

" טלטל , את לא קולטת איזה חמוד הוא ! " אמרתי לה מאושרת
" חח איזה כיף זה , הא ? בהצלחה לכם " היא אמרה חצי ביובש חצי בשמחה
דיברנו עד 12 בערך וכבר הייתי גמורה , למחרת היה בצפר
" לילה טוב יפה שלי "
" לילה טוב "
החלפתי לפיז'מה , אספתי את השיער ונכנסתי למיטה (:

- - -

בשיעור היסטוריה קיבלתי הודעה
- $ - יפה שלי , הקטע בנינו לא סגור
אנחנו עוד נחזור . אוהב אותך ! -$ -
זה היה גיא . התעלמתי ממנו

- - -

" תראי מה גיא שלח לי " אמרתי לטל והבאתי לה את הפלאפון
היא קראה שתי שניות ואמרה " וואי , מה את עושה איתו ? "
" לא יודעת . כבר נראה מה יהיה "
" את חייבת לבחור , יו נואו , שלא תצאי שרמוטה "
" בסדר " אמרתי במן ביטול כזה וישר החלפתי נושא " בכלל לא סיפרת לי מה היה עם יניב "
" מה היה איתו ? "
" נפגשתם ? דיברתם ? "
" דיברנו קצת . לא משהו רציני "
" נראה לך שיהיה משהו ? "
" לא יודעת . אנחנו נפגשים עוד יומיים-שלושה "
הרגשתי שהיא לא רוצה לדבר אז עזבתי .
היא הייתה טיפה מוזרה
בכל סיטואציה אחרת היא הייתה ישר מספרת בהתלהבות
הייתה מספרת על כל מילה שהוא אמר לה , איך הוא מוצא חן בעיניה
היא בדר"כ לא מחסירה אף פרט
אבל הפעם ? הפעם היא הייתה כ"כ שונה .

- - - - -

בהפסקה ישבתי במגרש עם יניב ועוד שני חברים - אלמוג ושגיא .
" יש מצב שפותחים קבוצה רצינית פה " אמר אלמוג .
" מתי ? " התלהבתי .
" עוד חודש בערך . יביאו מאמן מקצועי והכל . "
" גדול ! תגיד , אלמוג , אתה עדיין בקטע של קטיה ? "
" בערך . נעבור אותה . אני לא אתחנן אליה .
מה איתך ? יש לך מישהי ? "
" האמת שיש " חייכתי ופניתי ליוגב " אם כבר בנות , אז מה עם טל ? "
" חח אתה יודע שהתחלתי איתה רק בשבילך אחי "

- - - - -

" זאת צמרמורת וודאי לא הרגשת אני שחולמת אני שאוהבת " שמעתי את הפלאפון מהחדר של טל
" הלו ? " עניתי כשהגעתי אליו
" מאמי , עוד רבע שעה אני אצלך "
" אני אצל טל כפרה "
" אז בואי הביתה לחצי שעה . כפרה עליך שיחה קצרה "
" אבל למה ? "
" אני באזור , אני הולך לארז פרי אז אני אעבור אצלך
יש לי דיבור קטן איתך "
" טוב מאמי "
" רבע שעה בול ! ביי נסיכה "
" ביי "

חזרתי לסלון וראיתי את החמש דקות האחרונות של הסדרה שראינו
האמת ? ראיתי עם טל כי היא מטורפת על הסדרה הזאת , אפילו את השם אני לא זוכרת
בסוף הסדרה טל שאלה מי היה בטלפון
" אני צריכה ללכת הביתה לכמה דקות . תוך חצי שעה ככה אני חוזרת "
" למה ? מה קרה מאמי ? "
" פשוט גיא רוצה לדבר איתי "
" חח וכל פעם שהוא רוצה את הולכת ? "
" מה הקשר ? " התעצבנתי טיפה . היא דיברה כאילו שאני בובה שלו או משהו
נעלתי את הנעליים , לקחתי את התיק שלי , נתתי לה נשיקה ויצאתי לכיוון הבית
תוך חמש דקות כבר הייתי בבית .
אף אחד לא היה בבית
הנחתי את התיק על המדרגות , מן הרגל ישן ומוזר שלי .
כאילו כשאני אעלה אני אקח מה שאני שמה שם ,
אבל תמיד אני מתעלמת ממה שיש על המדרגות .
הנחתי את התיק והלכתי למטבח .
מזגתי לי טיפה שתיה ובדיוק דפקו בדלת
" רגגגגע ! "
פתחתי את הדלת והייתי פשוט בשווווק !

- - - - -

" יוגב , הולכים לשבת אצל ארז פרי .
ההורים שלו בחו"ל ואנחנו גם ככה מתחילים מחר ב10 "
" סבבה . מתי יוצאים ? "
" יש לי אוטו היום אז אני אבוא לקחת אותך בסביבות 8 וחצי , לא נשב שם עד מאוחר "
" בכיף "

- - - - -

גיא עמד שם והוא היה נראה כ"כ טוב !
הרחתי את הפאי שלו גם מהמרחק הזה
הוא לבש גופיית סבא לבנה , ג'ינס של לי קופר פשוט אבל ישב עליו מהמם !
ונעלי אצבע פשוטות שחורות כאלה של בריכה ,
השיער שלו עמד בקוצים מבולגנים כאלה .
פתאום הוא היה נראה לי כ"כ אחר . כ"כ שונה .
כ"כ חתיך !
" נתקעו לך העיניים , כפרה ? "
" חח תהיה בריא , השתנית . בוא כנס . "
" השינוי לטובה ? "
" ברור . לשתות ? "
" לא תודה . "
פתאום צפו כל הגעגועים אליו . הרגשתי כמה הוא היה חסר לי .
לקחתי את השתיה שמזגתי קודם לעצמי ויצאנו למרפסת .
" אז לאן אתה הולך ככה ? " שאלתי והתיישבנו על הנדנדה .
" סתם . לקניון עם ארז לקנות מתנה לאיזה חבר ואז אל ארז לשבת "
" בטח שתיה ועניינים . "
" חח ברור . יש לו בית ריק "
" מי יהיה שם ? " קצת חקרתי .
" כמה חבר'ה מהשכבה ועוד כמה מהבצפר הקודם של ארז "
" חח קציר ותל נוף אחלה מסיבה . "
" יש לך בעיה עם תל נוף ? " הוא שאל בצחוק
" חס וחלילה . רק אל תתפלא אם לא יהיה לגיא אח"כ בית . "
" כן , הא ? יש מצב "
" טוב , עזוב את זה עכשיו . על מה רצית לדבר ? "

- - - - -

" את לא קולטת בכלל עד כמה אני מתפוצצת בפנים "
" מה יש לך לקנא כ"כ ? "
" כי זה יצא שיוגב התחיל איתה ויניב איתי , את יודעת איך זה יוצא תמיד
אבל מה שיצא בסוף שהיא ויוגב כזה ביחד ויניב מסנן אותי , לא מתקשר . כלום "
" אולי את לא צריכה אותו בכלל . "
" כפרה עליך . הכל את יודעת , הא ? אולי "
" יאו , אמרת שקבעתם לשבת , לא ? "
" קבענו "
" ומה היה ? "
" עד ערב שבת הוא לא התקשר ולא כלום אז שלחתי לו הודעה והוא לא ענה
אח"כ בשבת בצהריים התקשרתי והוא לא ענה "

- - - - -

גיא שתק טיפה , כאילו חשב מה להגיד .
" נועה , אני אוהב אותך . באמת ! "
" גיא , חלאס ! אתה זוכר טוב טוב מה היה . "
" ואני מצטער . כשקלטתי שאיבדתי אותך התחלתי להפיץ שטויות ,
אני יודע שהייתי ילד קטן ומפגר . סליחה " הוא השפיל את ראשו
כ"כ רציתי לנשק אותו ולא יכולתי . ידעתי שאסור לי
רק ישבתי שם וחשבתי .
הכל רץ לי הראש כמו סרט והייתי מבולבלת .
כל הרגעים היפים שהוא פינק אותי , אהב אותי .
איך שהוא כיבד אותי , לפחות בהתחלה .
חשבתי על איך זרקנו כמעט - ש נ ה - לפח !
זה לא היה סתם , אני יודעת .
אני , שהחזקתי עד היום עם בנים אולי חודש , הייתי עם גיא כמעט שנה !
אני לא מבינה איך כל האמון שבנינו ככה נהרס ,
איך הקשר היפה שלנו שכולם קינאו בו הפך לאכזבה ענקית !!
הוא תמיד היה מניאק , תמיד . אבל איתי ? הוא היה כ"כ שונה !
" נוני , לא בגדתי בך . לא הייתי בחיים עם נופר . בחיים " הוא אמר בשקט .
" אז למה אמרתי לי את זה באותו יום ? "
" כי הייתי כ"כ עצבני , משטויות ורציתי רק להכאיב לך , לפגוע בך .
אבל אני יכול להישבע לך שלא הייתי איתה בחיים !
היא רצתה , זה נכון , אבל לא נתתי לה גם אחרי שנפרדנו . "
גיא התקרב אליי טיפה והחזיק לי את היד .
" את הילדה הכי חשובה לי בעולם "
הוא התקרב אליי עוד ועוד עד שהשפתיים שלנו היו קרובות .
" את רוצה אותי ? "
" מאמי , אני לא יודעת . תן לי זמן " אמרתי ופתאום יוגב קפץ לי לראש .

- - - - -

השעה הייתה 5 , עוד שלוש וחצי שעות הולכים לארז .
ישבתי בחדר ולא הפסקתי לחשוב עליה , היא פשוט לא יצאה לי מהראש
היא הצליחה להיכנס לי ישר לתוך הלב !
כל פעם שאני נזכר בה תחושה מתוקה מציפה אותי ,
חיוך עולה על הפנים , הבטן מתהפכת . פשוט כיף לי !
פתאום היה לי חשק לדבר איתה .

- - - - -

" כמה זמן ? "
" אני לא יודעת . אני אחזיר לך תשובה שהכל יסתדר לי "
" טוב יפה שלי "
פתאום צלצל הפלאפון . זה היה יוגב
" הלו ? "
" נועה , מה קורה יפה שלי ? "
" בסדר . מה איתך ? "
" רגיל . תגידי , יש מצב את באה אליי ? "
" לא מאמי , אני צריכה ללכת לטל "
" אה . טוב אני אדבר איתך בערב , אני אהיה באזור שלך "
" טוב כפרה . "
" אז נדבר בערב . אני מתגעגע . "
" גם אני " חייכתי
" ביי ביי "
" ביי כפרה "

גיא הסתכל עליי כאילו הוא לא מבין .
" איזה חיוך דפקת . "
הסתכלתי עליו וחשבתי לעצמי שהוא מקנא .
צחקתי צחוק קטן .
" אז מי זה היה שככה חייכת ? "
" סתם ידיד " אמרתי
" סתם ? את בטוחה ? "
" אה-הא " ידעתי שהוא לא סתם בשבילי
אבל גיא לא צריך לדעת הכל .
" טוב מאמי , תחשבי על זה . אני הולך "
" חכה , אני באה איתך על הדרך לטל "
לקחתי כמה דברים מהבית , נעלתי ויצאנו .
בדרך דיברנו על כל מיני שטויות עד שהגענו לטל
" יאללה מאמי , אני אעזוב אותך כאן . תהנה אצל ארז " אמרתי וחייכתי .
" ביי נסיכה שלי " אמר וחיבק אותי חזק .
באותו רגע הציפו אותי רגשות חזקים במיוחד .
נתתי לו נשיקה על הלחי ונכנסתי פנימה .

" איך היה ? " שאלה אותי טל שנכנסתי לחדר שלה תוך כדי שהיא שקועה במחשב .
" נחמד . הוא שוב רוצה לחזור . הוא אומר שהוא אוהב אותי "
" את מאמינה לו ? "
" כן . "
" ומה את הולכת לעשות ? "
" אין לי מושג . "
" אני במקומך לא הייתי כ"כ מאמינה לו "
" לי הוא היה נראה רציני . אבל יוגב גם בראש שלי . "
" אל תחשבי על זה יותר מדי . את תראי שהכל יסתדר לבד " היא אמרה פתאום במן הבנה כזאת .
" הלוואי "

- - -

בסביבות 8 חזרתי מטל ואיך שנכנסתי הביתה יוגב התקשר אליי .
" יפה שלי , אני עוד חצי שעה בא אלייך "
" פשש יפה שהתחלת להזמין את עצמך "
" למה ? אסור ? "
" מותר מאמי , וטוב שאתה מזמין את עצמך " חייכתי
" יופי , אז עוד חצי שעה אני אצלך "

אחרי שתי דקות סיימנו לדבר וישר נכנסתי להתקלח אחרי שלא הייתי כל היום בבית
ישר אחרי בצפר הלכתי לטל והייתי מסריחה |=
לקחתי טייץ חום וגופיה פשוטה בצבע ורוד בהיר וזרקתי אותם על המיטה
לקחתי את התחתונים והחזיה ונכנסתי להתקלח .

- - - - -

יניב התקשר אליי בשמונה ורבע ואמר שאני ארד כי הוא רוצה לנסוע לארז מוקדם
עשיתי כמה דברים אחרונים ויצאתי החוצה , הוא כבר חיכה לי למטה .
בשמונה ועשרים הוא הוריד אותי אצל טל . האמת ? טיפה התביישתי לבוא לפני
שלא תחשוב שאני רודף אחריה יותר מדי או לא יודע מה .
דפקתי בדלת ואמא שלה פתחה לי . היא הסבירה לי בערך איפה החדר שלה ועליתי
ראיתי את הדלת שהיה כתוב עליה בגדול 'נועה' בורוד וצהוב . מסביב היו כתובים כל מיני שטויות שחברות שלה כתבו .
הדלת הייתה חצי פתוחה ולא היה אף אחד בפנים אז נכנסתי והתיישבתי על המיטה .

- - - - -

שמתי תחתונים וחזיה ומעל זה מגבת .
יצאתי מהמקלחת שהייתה צמודה לחדר שלי .
באתי להיכנס ופתאום ראיתי את יוגב !
" מה אתה עושה פה ? " שאלתי ותפסתי את המגבת .
" באתי אלייך " חייך
" חח קצת יותר מוקדם . טוב תן לי להתלבש " אמרתי ונהייתי אדומה .
במקום לקחת את הבגדים ולצאת משם נכנסתי לחדר ונעלתי אותו .
אולי בתוכי רציתי שיקרה משהו ?!
" תסתובב לקיר , שניה אני אתלבש . "
הוא הסתובב ואני התלבשתי .
לא הייתה לי בעיה שרואים אותי מתארגנת אבל לא הייתי מאופרת
ולא היה לי כ"כ נוח להיות לידו בלי איפור .
" את יודעת ? " הוא שאל כשסיימתי להתלבש וכבר היה מולי
" את יותר יפה בלי איפור "
" באמת ? " חייכתי
" מאוד ! "
" תודה בובי "
שמתי קרם על השיער והתיישבתי לידו על המיטה .
" לאן התארגנת ככה ? " שאלתי אחרי שהספקתי לסרוק את כולו .
" הולך לשבת אצל חבר "
" חח גם אתה ? "
" כן , למה מי עוד ? "
" סתם ידיד שלי . "
" אה , לחבר שלי יש בית ריק "
" לארז ? " אמרתי ובתוכי התפללתי שלא .
" כן . איך את יודעת ? "
" ניחוש פרוע " חייכתי " גם ידיד שלי הולך לשם .
מה לך ולארז ? "
" הוא למד איתנו שנה שעברה אצלנו בקציר . "
" אה וואלה . תהנה "
אמרתי ובתוכי התפללתי שלא ייצא מצב שיזכירו אותי שם
ובמיוחד שגיא לא יידע שיש לי משהו עם יוגב .
אחרת אני אסע לבקר את יוגב בקפלן ואת גיא בתחנת משטרה \:
המשךךךךךךךךךךךךךך


-יסווו-

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך