ממש ממש ממש יפה. . .
ותמשיכיי מתי שאת יכולה. . כי בדוגרי? אני מבינננה אותךך. . .
חחח. .
לובב יו
איכזבתן עם התגובות \:
אני אשים המשך היום או מחר
אל תתאכזביי מהתגוובות.. לאט לאטט יהיהה לך מלאא מלאא. .
חכיי קצתת. . !!
ות-מ-ש-י-כ-י
לווובב
ממש ממש אהבתי מאמי
מעלף
יש לך כישרון
ועכשיו בבקשה
תמשיכי 😁 😛
תודה נשמות 😊
" לארז ? " אמרתי ובתוכי התפללתי שלא .
" כן . איך את יודעת ? "
" ניחוש פרוע " חייכתי " גם ידיד שלי הולך לשם .
מה לך ולארז ? "
" הוא למד שנה שעברה אצלנו בקציר . "
" אה וואלה . תהנה "
אמרתי ובתוכי התפללתי שלא ייצא מצב שיזכירו אותי שם
ובמיוחד שגיא לא יידע שיש לי משהו עם יוגב .
אחרת אני אסע לבקר את יוגב בקפלן ואת גיא בתחנת משטרה \:
- 7 -
" את לא יודעת איזה סרט "
" מה קרה ? " שאלה טל
" אני יושבת עם גיא ומה אני מגלה ?
שהוא ויוגב עכשיו הולכים לארז !!
שניהם ביחד " עשיתי פרצוף מודאג
" גיא ויוגב .. אוי ואבוי ! " עשתה גם היא פרצוף
היא הבינה בדיוק למה אני דואגת
גיא ילד כ"כ רכושני !
חושב שאם אנחנו אפילו רק קרובים להיות ביחד
אני ר-ק שלו ואני לא אהיה עם אף אחד אחר ..
בלב התפללתי כ"כ שלא יזכירו אותי שם !!
- - - - -
" גיא "
" אני יוגב " חייכתי אל אותו הנער
לא היה בו משהו מיוחד מבחוץ אבל הוא מצא חן בעיניי
הוא היה בגובה סביר , שיער חום , עיניים חומות
גופיה לבנה וג'ינס פשוט ..
הוא היה מטופח נורא , כמוני כמעט :]
" אז מה אחי , איפה אתה לומד ? " שאל אותי גיא
" בקציר "
" אה, אתה עם ארז .. גם אני למדתי שם "
" באמת ?! חרא בצפר "
" חח כן , אה ? " צחקנו
ישבנו שם כמה חבר'ה מי"א ומי"ב
הרצנו צחוקים על ילדים , מורים .
יניב התחיל לחקות כל מיני מורות מאצלנו
ארז וגיא חיקו כמה ילדות ומורים מאצלהם ..
הייתה אווירה כ"כ כיפית
שתינו , עישנו וצחקנו בכמויות !
פתאום ליאור , אחד מהחבר'ה , הציע לשחק אמת או חובה ..
- - - - -
נכנסתי הביתה וישר עליתי למקלחת
אחרי מקלחת מהירה לבשתי פיז'מה וישבתי במחשב
- - - - -
" מה אמת או חובה ? אנחנו ילדים בגן ?! " ארז זלזל
" חח בואו בואו נעשה צחוקים " צעק אחד שכבר היה גמור
" תביאו בקבוק נתחיל " קרא ליאור ומישהו הביא בקבוק
אני רק גיכחתי מהצד .. 'מה כבר יכול להיות' , חשבתי
ישבנו במעגל כמו ילדים טובים וליאור סובב
הבקבוק הצביע על עידן ושי .. " עידן שואל " ליאור אמר
" אמת או חובה ? "
" חובה "
עידן התחיל לצחוק , עבר לו משהו בראש
" חובה עליך .. " הוא חייך חיוך ממזרי ,
" חובה עליך להוריד את הבגדים והנעליים , להישאר עם תחתונים ,
לצאת החוצה לגן ולצעוק - אני מסטול ! אני מסטול !! "
" יאאו , את זה אני חייב לצלם " צעק ארז משועשע " חכה שניה "
ארז רץ למעלה והביא מצלמה קטנה והתחיל לצלם ה-כ-ל !
שי הוריד נעליים , נעמד , הוריד את הבגדים ונשאר עם תחתונים
יצא החוצה ופשוט התחיל לרוץ לכיוון הגן ולצעוק ..
כולנו פשוט נקרענו שם !!
שי סובב את הבקבוק והוא נעצר עליי ועל ארז
" אמת או חובה ? "
" אמת " עניתי
ארז משוגע בשביל שאני אעשה את החובות שלו
כמה שהוא זלזל עכשיו הוא יכול לתת לי לשתות סבון כלים ..
" אמת .. " הוא חשב טיפה , " אמת שזיינת את נועה שלי ? "
הוא היה כבר יותר מדי מסטול בשביל לשאול כזה דבר !
" ווא וואא , תרגגע !! " התעצבנתי
" מה הקשר נועה עכשיו !? " גיא קפץ
ארז צחק צחוק של מסטולים .. " הם בקטעעע "
" ארז תשתוק !! " צעקתי
ארז נבהל כמו ילד קטן ושתק .. ככה הוא שהוא מסטול
" מה לך ולנועה ?!? " ארז שוב שאל בעצבים
יצא קצר :\
איזה יפה..
יו איך שאני אוהבת את הסיפור שלך..
את רושמת מהמם מאמי.
אבל קצר.
אם את יולה תעשי פרקים טיפה יותר ארוכים.
והמשךךך מאמי
תודה בובה :]
בדרך כלל הפרקים ארוכים יותר
פרק הבא ארוך 😊
בשבילך מאמי
בשבילי??? תודה מאמי חולה על הסיפור שלך
מדהיםםםםםםםםםםםםםםם!!!!
תמשיכיייייייי!!
יאההההה
איזה יאפההההההה
תמשיכי בבקשה
הייתי ממגנטת למסך כשקראתי 😊
😁
מאמי מהמםםםםםם (:
כלכך אהבתייייי
הממממממשך (: (:
שמעו בנות
אני מפסיקה את הסיפור
אני לא כ"כ מספיקה
ולא בדיוק בא לי
למרות שהיה לי רעיון יפה להמשך
אולי פעם אחרת אני אמשיך..
תודה שקראתן והגבתן😊
אוהבת, נועה3>