פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד החיים --|> תסביך אבל שורדים...

החיים --|> תסביך אבל שורדים

✍️ או7טלי 📅 31/10/2006 18:21 👁️ 20,479 צפיות 💬 888 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 27 מתוך 60
אוורטלללי ישמננה שלי;]
אוהבת אותך מלא 😘
טוב אז קראתי הכל מההתחלה. הסיפור יפה, העלילה מעניינת. אבל מה שכן הכתיבה גרועה לאללה. אין סימני פיסוק.. כאילו אין פסיקים [,], נקודות [.], כלום..זה כתוב ככה
אז אמרתי לה אני חושבת שאת עושה שטויות הבטתי בעינייה היא הסתכלה עליי מה את דפוקה ביץ''' אני ששששונאת אותך ודחפה אותי אמרתי לה בואינננההה שרמוטטה מי את חוששבבתת שאתת?!??!?!?..11111 ואז ראיתי אותם מתנשקים הוא דקקקקר אותו וואי למממה דקרת אותו מפגררר אחד פה זה השכונה שלנו צרחתי אליו אני והוא חזרנו הביתה חבשתי אותו הלכנו לישון . אני לא יודעת לא מפסיקה לחשוב עליו הוא אמר לי "אני אוהב אותך כל כךךךךךך אבבל אז הוא הססתכל עליי מוזר כזזה לא הבבבבבבבבבנתי למה לבשתי נעלי סירה......

הקיצר הבנתן. .
וזה חבל.. וגם יש מלא שגיאות כתיב..
רושמים הלוואי לא אלווהי
רושמים טלפון לא טאלפון
רושמים קומה לא כומה
ויש עוד מלא שגיאות..

ועוד משהו היא בת 16 ומדברת כמו הבנות בנות 12 בשכונה שלי שמתלהבות שזה יענו עיר של עבריינים או אנערף.. היא קצת מגזימה. זה לא איזה סרט אל אל פצ'ינו או משהו

והשפה כמו שפה ממש ממש נמוכה
אין לי זכות לשפוט כי אני גם לא כותבת בשפה גבוהה
אבל תשדלו כי זה סתם הורס את היופי של הסיפור
אני באמת מקווה שלא פגעתי באף אחת, ואני מחכה להמשך:]

ביי ביי3>
/; אין לי מה להגיד לך אם את חושבת שהצורת כתיבה שלנו לא טובה...
אז אין לי מה להגיד לך
תיראי אבריל הכל טוב ויפה אבל לדעתי זה סיפור מהמם
אז מה שיש טיפה שגיאות כתיב אולי היא מהירה ,כל אחד ואיך שהוא רוצה לכתוב תסיפור שלו.
תיראי גם ללך יש סיפור יפה אבל זה הרגיז אותי שזה "שפה ממש ממש נמוכה" כל אחד והשפה שלו
QUOTE (avril14 @ 27/12/2006) טוב אז קראתי הכל מההתחלה. הסיפור יפה, העלילה מעניינת. אבל מה שכן הכתיבה גרועה לאללה. אין סימני פיסוק.. כאילו אין פסיקים [,], נקודות [.], כלום..זה כתוב ככה
אז אמרתי לה אני חושבת שאת עושה שטויות הבטתי בעינייה היא הסתכלה עליי מה את דפוקה ביץ''' אני ששששונאת אותך ודחפה אותי אמרתי לה בואינננההה שרמוטטה מי את חוששבבתת שאתת?!??!?!?..11111 ואז ראיתי אותם מתנשקים הוא דקקקקר אותו וואי למממה דקרת אותו מפגררר אחד פה זה השכונה שלנו צרחתי אליו אני והוא חזרנו הביתה חבשתי אותו הלכנו לישון . אני לא יודעת לא מפסיקה לחשוב עליו הוא אמר לי "אני אוהב אותך כל כךךךךךך אבבל אז הוא הססתכל עליי מוזר כזזה לא הבבבבבבבבבנתי למה לבשתי נעלי סירה......

הקיצר הבנתן. .
וזה חבל.. וגם יש מלא שגיאות כתיב..
רושמים הלוואי לא אלווהי
רושמים טלפון לא טאלפון
רושמים קומה לא כומה
ויש עוד מלא שגיאות..

ועוד משהו היא בת 16 ומדברת כמו הבנות בנות 12 בשכונה שלי שמתלהבות שזה יענו עיר של עבריינים או אנערף.. היא קצת מגזימה. זה לא איזה סרט אל אל פצ'ינו או משהו

והשפה כמו שפה ממש ממש נמוכה
אין לי זכות לשפוט כי אני גם לא כותבת בשפה גבוהה
אבל תשדלו כי זה סתם הורס את היופי של הסיפור
אני באמת מקווה שלא פגעתי באף אחת, ואני מחכה להמשך:]

ביי ביי3>
טוב שמעי אבריל 14 או איך שלא קוראים לך
א. זה כתיבה חופשית אין פסיקים נקודות וכו' כי איןן כי זה לא הכרחי בשבלנו
ואנחנו כותבות טאלפון כי ככה אנחנו כותבות וככה יוצא התרגלנו זה מה יש !
שגיאות וואלה לכל אחדד יש קומה כומה אותו דבר מבחינתי העיקר מבינים למה התכוונו

ב. שמחה שאהבת ת'עלילה בקשר לזה שהיא מתלהבת וואלה לא יודעת מה איתך אבל ככה זה כאילו כולה 16 מה עשית אותה בת 20

ג שפה נמוכה?! מה את רוצה אני ידבר שפה שאפ'חד לא מבין ודרך אגב אין לי שפה גוובה סורי מאמי
זהוו

מקווה שלא פגעתי או משהו אין לי כוונה זה מה שאני חושבת
תודה על התגובה בכל מקרהה
צ'אוווו
חח..מתה עליכןןן!! פרק מווושלם! כמו תמיד!
אתן שתיכן כישרון נדיר! אל תפסיקו לכתוב לעולם!
פרק מהמם! אהבתי! 😂
אוהבת, תובלוש! 3>
אה!..ו..שכחתי..חח...: המשך דחוףףףףףףףףףףףף!!!!! 😂
3>
QUOTE (אורחים_תוביתות @ 28/12/2006) חח..מתה עליכןןן!! פרק מווושלם! כמו תמיד!
אתן שתיכן כישרון נדיר! אל תפסיקו לכתוב לעולם!
פרק מהמם! אהבתי! 😂
אוהבת, תובלוש! 3>
טננקיו יייינדיירה😁
תוביתוש תודה אתה הכי חמודה בעוולםםם אין עלייךךךךך מואהה
יאללה תגיבו נשמותת
😁
אוורטלי שתיינו החלפנו חתימה
חחח מעתיקניתת 😛😛
מתה עלייךךך ישמנהה שלייי ;]
בנות לא יהיה המשך אני לא מרגיישה טווב/;
אוורטלי דבריאיתי
החלמה מהירה בובי 😊
טנקיו
גם התאכזתי אין תגובות בכלל כימעט
עפתי לישוןXD
יפהה שליי תרגישי טובב
דברי איתי כבר מחרר
אוווווווווווהבתתת מלאאאא
לילה טובב יפותתת;]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך