מהמםםםםםםםם
ודברי איתי באייסי דחוךךךךךךך
לידורוש טננקיו ביוווטי;]
ספייר לאב אוותך ואוורטל כןן😁
אושרייתי שלייי נודרת שאני מתה עלייך
בנות לילה טוב
ספירושש תודהה נשמהה
בנותת אווווהבתת אותכןן יאללה תריצו תגובותת
לא הלכתי לבצפר 😛
שיהיה יוםם טוווווווובב (:
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אורטל...מזל טובב..!!!
-יסווו-
אורטיייייייייי המשךךךךךךךךךך
נכון שאת לא רוצה שהתחת שלי יהיה שטוח 😁 אז יאללה תדפקי אותה בהמשך מעלף
-יסווו- תודה נשמההה
אושריתוששש המשךך אני יעשה בערבב
יאאאאאאא פרק מדהייםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!
אמא! שרק לא יקרה לאיציק כלוםםם!! 😢
פרק מוווושלם! אהבתי😊
אורטלוש מזל - טוב יפהההההההה!!! עד 230 שנה!33333>
פרק מהמם! תמשיכו דחוףףףףף! =]
אוהבת, תובלוש! 3> 😂
QUOTE (אורחים_תוביתות @ 27/12/2006) יאאאאאאא פרק מדהייםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!
אמא! שרק לא יקרה לאיציק כלוםםם!! 😢
פרק מוווושלם! אהבתי😊
אורטלוש מזל - טוב יפהההההההה!!! עד 230 שנה!33333>
פרק מהמם! תמשיכו דחוףףףףף! =]
אוהבת, תובלוש! 3> 😂
היהיהיההי 230 זה יווותר מידי ללא רוצה את אוורטלי כל כך הרבה זמן😛
חחחחחחחחחח סתם מאווווווווווווווווווווווווווהבת באוורטלי
ווווווווווגם בך המווווווווון המווווווווווווווון המווווווווווון
תוביתוווששששששששששש כפרה אני עליךךךךךך תודהה חיימשליי
חנצ'וקק את תסבלי אותי עוד הרבה זמןןן זה מה ישש נתקעת איתיי 😛
אוווהבתת אותךך הכי הכייי ישמנהה דובהה שלייי ;]
עושהה המשךך עכשיווו תכך אני יפרסםם תחכוו ידובותת 😊
ליאור הסתכל עלי ואז רק שמתי לב שהוא בכה המון העניים שלו היו אדומות הסתכלתי עליו והתחלתי לבכות
הוא הסתכל עלי בחזקה והתחיל לבכות איתי ליאור לקח לי את היד ו...
והמשכנו לבכות
ליאור: את יודעת שאם יקרה משהו לאיציק או לך אני נחשב למת
אני: די ליאור אל תדבר שטויות אמרתי בבכי
ליאור חיבק אותי והרגיע אותי
המשכנו לדבר וכבר היה מאוחר כמעט 1לפנות בוקר
אני: וואי מאוחר לך הביתה תנוח בטח אתה פה כבר הרבה זמן
ליאור: אולי תפסיקי לדבר שטויות יאללה לכי לישון אני יראה שנרדמת ואני ילך
אני: טוב .. האמת הייתי עייפה ברמות ונרדמתי תוך שניה
-בבוקר –
" אושרת אושרתתושש קומי חמודה "
אני: ממ.. מהה ? שפשפתי את העיינים וראיתי את האחות... מה השעה? שאלתי אותה
האחות: 8 בבוקר אני צריכה למדוד לך לחץ דם לראות איך את ומי זה ? הצביעה לכיוון המיטה
ראיתי את ליאור יושב על הכיסא והראש שלו על המיטה שלי הוא נראה כ"כ חמוד חח
אני: אה זה ליאור עזבי אותו לישון מסכן
האחות מדדה לי לחץ דם ואמרה שאני מתחילה להתחזק והיום יכול להיות שאני השתחרר
שמחתי שאני כבר יצא מהחור הזה ויראה את איציק
חזרתי לישון כי הייתי ממש עייפה
אחרי כמה שעות התעוררתי כי אמא ואבא באו
אני: ליאורי קוםם
ליאור: ממ דיי אני עייף אמא תני לי לישוןן נוו
אני תפסתי צחוקק וגם ההורים שלי
עזבתי אותו לישון עוד קצת
אני: אמא מה שלום איציק? מתי אני יראה אותו נו כברר התעצבנתי
אמא: אושרית .. אממ..
אני: מה קרה אמא ?
אמא: איציק במצב בין בינוני לקשה אנחנו עדיין לא יודעים חמודה וירדה לה דמעה
אני: דיי אני רוצה לראות אותו עכשיווו צעקתי ובאתי לקום מהמיטה
כנראה מהצעקות ליאור התעורר והחזיק אותי
ליאור: לאן את בדיוק חושבת שאת הולכת גברת אושרית?
אני: ליאור עזוב אותי
ליאור: אולי תפסיקי להתנהג כמו ילדה קטנה שבי פה
חזרתי לשכב במיטה בעצבים והסתובבתי לצד השני
שמעתי את ליאור אומר שהוא הסתדר איתי ושהם ילכו לאיציק עוד מעט הוא יעלה גם
ליאור: אושרת נו אל תהיה ילדה קטנה סתובבי אלי
הסתובבתי עם פרצוף חמוץ והסתכלתי על ליאור
ליאור : איזה פרצוף חחחחחחחחחחחחחח ונקרע מצחוק
אני: ימעצבן אחדד תן לי ללכת לאיציקק
ליאור: נו די די בואי נהיה רציניים איציק בכומה חיימשלי די נו עוד מעט את משתחררת ומלך לראות את איציק והפרצוף שלו נהיה רציני
שתקתי חשבתי שוב על החלום
בהמשך היום הרופא בא לבדוק אותי ואמר שהכל בסדר איתי ואני יכולה ללכת הביתה התלבשתי ויצאתי מהחדר
אני: עכשיו הולכים לאיציק
ליאור: טוב יאללה בואי
בדיוק שיצאנו ראינו את לינוי רצה ומחפשת כנראה את החדר של איציק
לינוי: אושרתת יואוו את בסדר רק עכשיו אושרי סיפר לי מה קרהה וחיבקה אותי חזק
אני: כן אני בסדר אבל איציק..
לינוי: מה עם איציק ? איפה הוא? הוא בסדר? שאלה בשניה
אני: אנחנו עכשיו הולכים אליו בואי
הלכנו לכיוון המעלית עלינו לקומה 2 כל הדרך היינו בשקט
הלכנו עוד קצת וראיתי את אמא ואבא
אמא: מה את עושה פה?
אני: שחררו אותי
אמא ואבא חבקו אותי וישבתי ליד אמא
אני: נו מה עם איציק אני יכולה לראות אותו ?
אמא: הינה הרופא בא נשאל אותו
אמא: סליחה מה עם איציק חלפון ?
הרופא עיין במסמכים שהיו לו ביד ואמר שאין שיני שהם עדיין מחכים
אני: אני יכולה להכנס בבקשה ?
הרופא: רק ל5 דקות ותצאי ..
לינוי: אני יכולה להכנס אחריה בבקשה רק לראות אותו ואני יצא אמרה בבכי
הרופא הסכים והלך
--------------------------------------------------------------
נכנסתי לחדר בשקט
ראיתי אותו שוכב על המיטה הוא היה מחובר לכל הרבה מכשירים
התיישבתי ליד המיטה שלו
" אתה יודע שחלמתי עלייך .. חלמתי שאתה מת .. אתה האח היחיד שלי בבקשה אתה חחייבב להיות חזקק בשביל אמא ואבא ובשביל לינוי וכולם.." אמרתי בבכי נתתי לו נשיקה על המצח ויצאתי מהחדר
ליאור בא לחבק אותי
אני: תכנסי לינוי
-------------------------------------------------------------
הסתכלתי עליו הוא שכב שם נתתי לו נשיקה בשפתיים " אני אוהבת אותךך אתה תקום אני יודעת שאתה תתעורר אתה חזק אתה איציק חלפוןן "
האחות נכנסה לחדר והוציאה אותי
-------------------------------------------------------------
לינוי יצאה מהחדר ואמרה שהיא נשארת פה
אמא: ליאור נשמה קח את אושרת הביתה שתוכל ותנוח הינה קח מפתח לבית ואתה עם הרכב נכון?
ליאור: כן כן אל תדאגי אני ישמור עליה
אני: אני רוצה להשאר פה ואם איציק יקוםם ? אני רוצה להיות פה
ליאור: קטנה שלי אל תדאגי אם הוא יקום ישר יודיעו לנו את צריכה להתחזק ולאכול טוב
לא התווכחתי איתו
יצאנו מבית החולים לכיוון הרכב שלו נכנסו ליאור התניע את האוטו
כל הנסיעה עברה בשקט הגענו הביתה נכנסו
הבית היה כ"כ שקט מוזר כזה
ליאור פתח את החלונות שהתעורר טיפה
ליאור: טוב מה באלך לאכול ? הוא פתח את המקרר וראה מה יש שם
אני: כלום לא באלי אם אתה רוצה אתה יכול לאכול
ליאור: בואנהה ישחיפהה את חייבת לאכול יאללה נו מה באלך אני מכין
אני: לא באליי אופ ועשיתי פרצוף עצוב
ליאור: טוב שמעי אני מכין אממ ספגטי זה מה שאני יודע זהנ מה יש
אני: ועוד אומר לי שהוא יכין לי הכל אמרתי בלחש
ליאור: שמעתי את זהה והסתכל עליי בחיוך
אני: אופסס...
פתחתי טלויזיה ושמתי 24
ליאור סיים להכין א האוכל וישבנו לאכול
אני: אני מקווה שזה טעים
ליאור: הלו אל תזלזלי יאללה תטעמי ושתקי
טעמתי מהספגטי וזה היה דווקא טעים מאוד
סיימנו לאכול אמרתי לליאור שהיה טעים ושאני הולכת להתקלח
הלכתי להתקלח סופסוף הייתי במקלחת וחשבתי על כל מה שקרה
שטפתי את עצמי ויצאתי מהמקלחת התלבשתי שמתי פיג'מה והלכתי חזרה לסלון
ראיתי את ליאור רואה טלויזיה
אני: נו יש משהו מעניין ?
ליאור: ממ סתם אני יודע מדפדפף
ככה העברנו את הזמן דברנו צחקנו הוא נתן לי הרגשה ממש טובה
השעה הייתה חצות הייתי עייפה וראו עליי כנראה יותר מידי
ליאור: את עייפה אה לכי לישון אני יבוא מחר בבוקר תתקשרי אלי שתקומי
אני: אתה לא הולך מפה אני לא נשארת פה לבד
ליאור: חח טוב חכי אני יגיד לאמא שלי שלא תדאג ליאור דבר עם אמא שלו והסביר לה את המצב
אני: חכה אני יביא לך חולצה ומכנס של איציק
נכנסתי לחדר של איציק לקחתי חולצה ארוכה דקה ומכנס והבאתי לליאור
הוא הלך למקלחת החליף מכנס וחולצהויצא
ליאור: טוב יאללה בואי נלך לישון שמחר בבוקר נלך לבית החולים
אני: טוב מאמי נכנסתי לחדר וליאור הלך לחדר של איציק
ונרדמנוו
- בבוקר -(
קמתי בבוקר בשעה 10 צחצחתי שיניים
הלכתי לסלון ראיתי שאושרת עדיין לא קמה
הכנסתי לי לשתות אמא של אושרת התקשרה ושאלה אם הכל בסדר אמרתי לה שכן ושאנחנו נבוא עוד שעה ככה לבית החולים
השעה הייתה 10 וחצי הלכתי לחדר של אושרת
" אני ידפוק או ישר הכנס "
יאללה נכנס וזהו
נכנסתי וראיתי אותה ישנה כ"כ עמוק
הסתכלתי עליה היא ישנה כמו מלאך כ"כ שלווה
" השפתיים שלה כ"כ יפות שדרשו נשיקה " חשבתי לעצמי
התקרבתי אליה עד שהרגשתי את הנשימות שלה ו...
אוו אוו יצא המשךך ארוך בלי שמתי לבב
מצפהה להרבהה תגובותת
שיהיה לכןן לילה טובב יפותת שלי ;]