בנות יפות שלי אני כל כך מצטערת אבלל כניראה לא יהיה המשך היוםם!
אבלל שווה לחכוות לא?
אושריתת שמחה בשביללךך מאמי
יאללה בנות תגיבוו
חנצ'וקקק ישמנההה שאת עושה המשךך שיפצהה ידובהה
יאללהה הייתי מואההה
😂 המשךךךך!!! =]]]]
3333333> 😂
;]]אוהבתאותךך..!!
המשך מחחחחחחר בלי נדר
היום יום הולדת היום יום הולדת היום יום הולדת לללללללללללל אורטלללל.....אורטיי שלי מזלללללללללללללל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב יא זקנה כבר בת 17
בקיצר הרבה אושר ועושר והכי חשוב בריאות.
יוםםםםםםםםםםם הולדת שמחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!
נ.ב בהמשך היום אני וחנצוקה יש לך הפתעההה
חייייייייייייייייימשלי
אוהבת אותך כלכך נודרתת..
אוורטלי שלייי מזל טוב ישמנננה אחחתת😁
עד 120 נשממה שלי רק אוושר שיהיה לך בחיים
כי לא חשוב יותר מייזה אהבה שלי
תתהני מהיומולדת הזאת כמה שאפשררר!!
כיייייייי 17 זהה לא יחזוווווור
אני ואושרת עשינו לך משו אבל אני חייבת לעווף אז או/שרתי שימי את זה
והמשך אני מזה מצטערת יהיה בערב כבר יש המשך אבלל אני חייבתת לעווף קרה משו דחוףף
אורטיייייייייייייייייי מזללללללללללללללללל טובבבבבבב
ואני וחנצוקה הכנו לך משושו
אורטלי :]
מזל טוב עד 120 שנות אושר,
בריאות והצלחה בחיים 😊
שתצליחי בכל אשר תיפני..!
מ~ז~ל ט~ו~ב 😛
אוהבת 😁
זה היום לחלום
נתגנב ביחד
Its a Celebration
זה בא לי פעם בשנה.
Happy Birthday to You
חלומות יתגשמו
אם נחגוג ונרקוד עד הבוקר
Happy Birthday to You
שהשנים יעברו
בכיף בשמחה ובאושר.
ילדים מזדקנים
עוד שנה עוברת
Its a Celebration
זה בא לי פעם בשנה.
ממסיבה למסיבה
Its my Party
לה לי דלה
נה נה נה נה
Everybody Singing
Everybody Moving
חנצ'וקקקק ואושריתת אתם הכי מדהימותתת שישש
אווווווווווהבתת אותכןן הכי הכי הכיי הכיי בעולםם
תודהה ענקיתתתתתתתתתת
מוווווווווווואהההההההה
לידורושש תודההה יפה שליי אוהבתתת הכי הכיי (:
העיייקרר שזה עשה לך טוב;]
מממ ברווווווווגז בנות תגידו מזל טוב אפילו אם זה באיחור😁
יאאלה שמה תהמשך
איציק על האלונקה אושרי בוכה
עיני התחילו להשחיר לא ראיתי שום דבר הרגשתי שאני צונחת..
"ממה קרה לה אני לא מבינה?"
"תגידו הילדים שלך מסתבכים הרבה?"
"אני לא יודעת מה יש להם בזמן האחרון"
"דוקטור זה לא משנה הילדים שלי יהיו בסדר?"
שמעתי רעשים דיבורים זיהיתי את הקול של אמא שלי ברקע ושל אבא שלי
ניסיתי לפתוח עניים לא כל כך הצלחתי הרגשתי שאני מונשמת
פתחתי את העניים שלי בחוזקה כמה שיכולתי והסתכלתי על ההורים שלי
אני:אמא בקושי שמעו אותי ניסיתי להגביר את קולי ..אמא
הרופא הסתובב וישר חייך ופנה לאמא ואבא "אמרתי לכם שאין מה לחשוש"
אמא ואבא ניראו שונים הפנים אדומות העניים בקושי נפתחו ניראה שכבר הרבה שעות
הם יושבים פה
אבא:ילדה שלי את מדהיגה אותנו
העניים נעצמו לי בקושי יכולתי לדבר התחלתי לראות פלשבקים איציק על האלונקה
אושרי בוכה המון אנשים סביבם אמבולנס וממממממממה? פתחתי את העניים שלי ראיתי
שאמא ואבא מסתכלים עלי הרופא כבר לא היה לידם
אני:אמא איפה איציק?
אמא:ממ ילדה שלי זה לאמשנה עכשיו את בסדר זה מה שחשוב
אני:לא אמא איפה איציק
אמא:בקומה למעטה
אני:אמא איפה איצייק
אמא:בטיפול נמרץ
אני:אני רוצה ללכת אליו
אבא:בשום פנים ואופן את נשארת פה
אני:לא
אבא:אושרת פעם אחת תעשי מה שאנחנו אומרים לך
לא היה לי כח לריב איתם וגם תאמת לקום לא היה לי כח וכל מיני מכשירים
היו מחוברים לי לגוף שכבר לא ידעתי מה יותר כואב לי הראש הידיים מכל המחטות
או הלב מאיציק
אני:אמא מה קרה לו?
אמא:קודם אני רוצה לדעת מה קרה לך את לא התעוררת יותר מחמש שעות
אני:באמת?
אמא:כן
אני:ממ הלכתי בסימטה החשוכה לא יודעת למה רציתי ללכת לשם ולא ראיתי כל כך והדלקתי את המצית
אמא:בגלל זה היה שריפה קטנה
אני:שריפה?
אמא:כן נו לא משנה תמשיכי
אני:וראיתי את איציק שוכב על האלונקה עם דם יוצא מהבטן אני חושבת ואת אושרי בוכה
יותר מיזה לא ראיתי התעלפתי כניראה ועכשיו אני פה
אמא:כן אושרי פה בחוץ הוא רוצה לדבר איתך אנחנו נרד לשבת איפה שאיציק נחזור עוד חצי שעה טוב ילדה?
אני:כן מסרו לו נשיקה
אבא:יגיע מתוקה תנוחי
אני:תודה אבא
ההורים שלי יצאו מהחדר ואני עדיין הייתי בשוק אני חייבת פשוט חייבת לצאת מהמיטה הזאת ללכת לאיציק
החלום הזה החלום הזה הורג אותי אני לא מסוגלת
אושרי:ממ אושרת אני יכול להיכנס?
אני:כן בוא
אושרי:איך את מרגישה?
אני:בסדר אתה יכול לספר לי מה קרה שם בדיוק?
אושרי:בטח שמעי לפני כמה ימים הגיע אלי נער שרצה סמים ...אני התחלתי להריץ את מה שהיה בדיוק בשכונה
אני זוכרת
---------------------------------------------------------------
פתאוםם קלטנו מישהו לא מוכר מתקרב לכיוון שלנו
כולם התלחששו כי לא ידעו מיזה
הוא עצר לידנו
..: תגידו אתם מכירים את אושרי ביטון?
אני: כן למה אתה מחפש אותו ? .. ( אושרי היה חבר של איציק )
..: אני צריך לדבר איתו
אני: אתה לא מפה נכון?
..: לא אני לא מפה טוב יאללה איפה הוא אין לי זמן
אני:לך תחפש אותו מה אתה רוצה
הוא היה נראה בן 19 ככה גי'נס קרוע חולצה פשוטה אין לי מושג מה הוא עשה פה
ואושרי לא היה אחד שמסתבך
הוא הלך ושאל ילדים איפה אושרי בסוף הוא מצא אותו לא רחוק מאיתנו
כולם הסתכלו על אושרי והבנאדם הלא מוכר
הם הלכו לצד ואושרי הוציא שקית שחורה ונתן לו אותה והנער הכניס אותה לכיס מהר
משהו פה לא מצא חן בעיני זה היה נראה חשוד
-----------------------------------------------------------
נגיד ככה אני הבאתי לו לא בדיוק תסחורה הכי משו חשבתי זה ילד מסוגל לעשות משו
אבל הוא כניראה קנה בישביל מישו גדול שהוא במאפיה אני לא בדיוק הבנתי
הילד שלח לנו הודעה יום אחרי זה שהוא לא אוהב את מה שהבאנו ושניפגש
בסימטה היום כמו שראית התחלנו קטטה הוא התחיל פתאום מישו נורא מפחיד
גדול כזה לא מהשכונה בא מאחוריו אני ואיציק התחלנו ללכת אחורה והוא הוציא סכין
ופשוט בלי הרבה שאלות דקר אותו בבטן 2 דקירות עמוקות וברח מייד הזמנתי אמבולנס
בנתיים ניסיתי לעזור לו והוא אמר שכואב לו והגיע אמבולנס ולקח אותו ואותך כי התעלפת
אני פשוט לא הפסקתי לבכות ואושרי איתי הוא חיבק אותי חזק כלכך הייתי צריכה את זה
פחדתי לספר לו על החלום פחדתי שזה אמיתי הרגשתי שאני צריכה לקום מהמיטה וללכת אליו
אחרי הרבה עזרה של אושרי הצלחתי לקום פתחתי את הדלת וזה היה ליאור כימעט נפלתי וליאור החזיק אותי
אושרי הלך מישם וליאור הרים אותי ושם אותי על המיטה
ליאור:את משוגעת את לא זזה לשום מקום
אני:אבל אני רוצה ללכת לאיציק
ליאור:את לא
אני:למה אני לא
ליאור:לאמשנה
אני:ליאור מה קרה לאיציק?
ליאור:זה לא משנה עכשיו העיקר את התעוררת לא?
אני:ללא אני יחזור לישון לעולם אם איציק לא יהיה בסדר
ליאור:יהיה בסדר
אני:אני רוצה ללכת אליו
ליאור:לא נו תשבי פה כבר בשקט..פה השיחה התחילה להתנהל בצעקות
אני:מה קרה לו למה אני לא יכולה
ליאור:כי את לא יכולה וזהו
אני:שווונאת אותך
ליאור הסתכל עלי ואז רק שמתי לב שהוא בכה המון העניים שלו היו אדומות הסתכלתי עליו והתחלתי לבכות
הוא הסתכל עלי בחזקה והתחיל לבכות איתי ליאור לקח לי את היד ו...
ו...........?
איזזה מתתתתח =O
את חייבת להמשיך =P
אורטל (נראלי) מזל טוב [: