המשךךךךךךךךךךךךך
ד=ח=ו=ף=!!!!!
-יסווו-
בנותת יפותת שליי
תודה על התגובותתתת
המשךך שחנצ'וק תעשהה
אווווווווווווווווווווווווהבתתת אותכןן מלא מלאא
נשמוותת יפות שלי
היום אם אני לא הולכת לשכונה בערב
יהיה לכן המשך;];];];]
בנתיים תתינו בתגובותת!
הא ושמעתן שיש כניראה ב1.1.07 שביתה כדי שננוח מהסילבסטרD:
חנצוקה עכשיו תורךך.
היום המורה שלי שבקרוב יהיה אבל אני מעדיפה שזה יהיה רק יום כי אז אנחנו נדפקק[B]
חחח ואני מעדיפה שזה יהיה אחריי הסילבסטר...!!
כייי יוצאייםםם😁
😮 יאאאאאא!!!!! אמא! שלא יקרה לאיציק כלום! 😢....
גאדדדד!!! איזה מתח!
פרק מוווווושללללם!!!!!!! אהבתי!
שתיכן מוכשרות ברמות מטורפות!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😊
סיפור מהמם!
תמשיכו דחווווווווףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!
אוהבת! 3>
תובלוששש!
אחחחחח תוביתות מילה שאת ילדה נדירהה;]אוהבתאותך
יפוות שליי עככשיו חזרתי וואני עפפה עווד שעה למסיבת הפתעה
המשך יהיה או ממש מאוחר או מחר תלוי בתגובות
😊
חח חושבת כמו חנ'צוקק את נשמהה תוביתושש מתה עלייךךךךךךךך מואה
וכל מי שמגיבה פה אווהבת אותכןן
מואההה תמשיכי להגיבב
יאו אין תגובות😁
סתתתם אהובוות שלי אווווווווווהבתאותכן..
אני הכי מאווושרת😊
עושה המשך עוד מעט
נווווווווווווו בנותתתתתתתתתתתת תגיבו להן באמא שלכן .
אורטי וחנצוקה אני חלוה על הסיפור הזהההההההה.
ופליזזז שאיציק לא ימות.
(אני כל כך מאושרת אפשר היום לישון צהריים חחח)
חחח לישון צוהורים ללמה?#@
ומה האושר שהמבחן נגממר?
אחרי יומיים שאני ישנה לפחות רק 6 שעות אני חייבת לישון צהריים .
היום היה לי מבחן וחרששתתתייייי כל הלילה והלך לי מזה טובבבבבבב 😁