התחת שלי נעשה שטוח מרוב שאני יושבת ומחכה להמשך
בנותתתתתתתתתתתתתת באמא שלכם תגיבו להם.
עוד מעט אני כבר לא ירגיש תתחת
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחח מאוווווווווהבת בתחת השטוח שלך😘
חחע
טוב אני פרשתי התחת שלי כבר לא יכול לחכות
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחח אושריתושששש חנצ'וק תעשה המשךך יותר מאוחרר כפרוני תסתובבי בבית בנתיים
חח מתה עלייךךך ועל התחת השקסי והשטוח שלךך 😛
יאללה תגיבוו נשמותת
אווווווווווהבתת אותכןןןןןן
מואההה (:
חחע ישמממנווווותD:
עווושה המשךךך עכשיו
חחחחח התחת חזר למצבו הקודם
חחחחחחחחחח
😁
ללא אהבתי כל כך תהממשך אבל אני חייבת לעוףף..
אוורטלי תפפצה וגממאני בפרק הבא שאני יעשה
ראיתי ראיתי אני לא מאמינה התחלתי לרוץ חזרה
הגעתי איפה שכולם ליאור תפס לי ביד
ליאור:מה יש לך את לחוצה?
אני:ממ..ממ כלום איפה הנרגילה שלי?
ליאור:איפה שאופיר
אני:טוב
התקדמתי לכיון איפה שאופיר וכל החברים של איציק יושבים אמרתי להם שיסיימו
אופיר:מה את בלחץ?
אני:ככה אני רוצה את זה תביא כבר
אופיר: נו כפרה על חלפוון תשאירי לנו את זה
אני:חלפון על הזין שלי תביא את זה העפתי את הגחל מהנרגילה כימעט נפל על מתן
מתן:ואוו זהרי מה יש לך
אני: סליחה ביי
שמתי את הנרגילה בתיק והתחלתי ללכת לכייון הבית מריצה את מה שאני ראיתי בראש
לינוי שוכבת על הספסל ומי עלייה?פאקינג איציק
אני בשווק נגעלתי שראיתי אותם אווח צמרמורת עברה לי בגוף להגיד להם שאני יודעת וראיתי
אני לא אוממרת הגעתי הביתה באתי לפתוח את הדלת וליאור תפס את הדלת לפני שנכנסתי
אני:מה אתה עושה פה?
ליאור:מה יש לך מה את דפוקה?
אני:ללא..
ליאור:נו מה יש לך?
אני:כנס...אז ככה(סיפרתי לו)
ליאור:חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גדול
אני:מה אתה דפווק מה אתה צווחק באלי להקיא
ליאור:וואו את מגזיימה ברמות כולה נהנים
אני:אייכס לראות את חברה הכי טובה שלי שוכבת עם אח שלי אווחח גוווועל..
ליאור:חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענק ענק
אני:ליאור אבל שום מילה
ליאור:שוותק ושם את היד שלו כאילו עושה שקט על השפתיים האלה
אני:/;
ליאור:יאאלה שטויות נשמה ..
ניראלי אני עף בחזרה לאלינור אחת שם😛
אני:לך לך.;]
ליאור:אבל אם את באה אל תסתובבי איפה שהחורשות טוב?
אני:למה?
ליאור:כדי שאולי לא תיראי אותי איתה ...הוא אמר את זה ולא הפסיק לצחוק עוד שניה התפוצץ...
די די את הורגת אותי כואבת לי הבטן כבר
אני:יאא אתה חתיחת בן זונה
ליאור:היי היי עד לאמא שלי ולעבודות שלה..
אחרי שליאור הלך הייתי חייבת להתקלח כאילו אני הרגע ששכבתי שאגב בחיים לא שכבתי לאומת חברות שלי אפילו לינוי שכבה ועוד אווווווווווווווווווווווי דיי אמרתי לי בראש לקחתי סיגריה מה יש לי גם סיגריות כל הזמן?#@ כניראה ממעצבים
נכנסתי למקלחת הדלקתי אותה ווהוצאתי את העשן החוצה אחרי הסיגריה זרקתי אותה נכנסתי להתקלח שמתי תחתונים
וחולצה ארוכה שחורה פיגמה שזה גדול קצת מגיע לי קצת אחרי התחתונים ישב עלי יפה קוקו גבוה ונכנתי למחשב
רמשתי אוואי
-----------------------------
אוווי לא..//;
לייאוור שווווווונאת אותך זבלל😢
אחחיות אווהבת אותתכןן נודרת
יאאלה למיטה מחר ביצפר בלא'ט
לילה טוב
---------------------------
התכתבתי עם כמה ידידים וחברות רועי היה על לא נמצא הייתי חייבת אבל חייבת לראות
רועי בסטטוס לא נמצא:
כממה אהבה שוורפת;/
עם לידור מעבירים צחוקים
על הפלא
ביי
"אם לידור מעבירים צחוקים"איייכס משפחה מגעילה....שוווונאת את רוועי מה ניהיה ממנו גוועלל
בעצם הוא תמיד היה ככה זאת אני המפגרת שלא ראיתי
פתאום היה לי הודעה זאת הייתה ליאן
ליאן מיי סייס:
אוושר תעני ליי דחווף
באלי למות
-אושר-:
מממה קרה?
ליאן מיי סייס:
לברק יש חברה😢
חן מחק אותי מהאוואי
וגיליתי שאלמווג בנדוד של קארין
מה עוד?
----------------------------------------
הסבר קטן:ברק אחד שהיא רצתה מלא זמן
חן אחד שנדלקה והם רבו רבו
אלמוג אחד שעכשיו היא הכירה..וקארין מהפרחות
איפה שכל התחונים הסנובים -שינאה-
-------------------------------------------
-אושר-:
אני לסבית
ליאן מיי סייס:
חחחחחחחחחחחחחחח
ענק ענק אחותי הבאת אותתה..יציאה במקום
ועכשיו רצייני באלי למוות אושר למווות
-אושר-:
שקט את למות בוואי אלי עכשיו
ליייישון
ליאן מיי סייס:
טוווב טנקיו אני יוצאת אליך
חמש דקות..
ליאן גרה 5 דקות לידי אז 10 דקות היא הייתה אצלי עלתה הבאתי שוקו עם עוגיות היא שמה פיגמה
ודיברנו הגעתי למסקנה שהיא צריכה לשכוח מיכולם וחוץ מאלמוג וזה לא נורא שהוא בנדוד של קארין לא אומר שהם ביחד
היא אמרה לי שהיא מעדיפה עם כולם לנתק ותמצא מישו אחר אני הסכמתי איתה ישר😊 למרות שאלמוג מדהים
אבל החלטה שלה אני הייתי שמה זין על הקארין למה מי היא בכלל@#? כוולה פרחחה לא מזיקה
ישבנו פתאום היה לי טאלפון
"לב שבור לי נתת אין תשובה לאהבה לבד בוכה"
אני:ליאווורוש ...שמתי על רמקול
ליאור:אחוווווווווותי הכל טוב איתך?
אני:יאפ
ליאור:יופי חבל לא באת לחורשה
אני:אני שונאת אותך
ליאור:ואני מת מת מת מת עליייך
אני:מהה אכפפת לי אני שוונאת נקודה.
ליאור:יאוווווו רעה
אני:נכון לך לישוןן
ליאור:מפתאום אני הולך לצומת
אני:למה?
ליאור:לאסוף את אמא שלי מהעבודה
אני:חחחחחחחחחח יקרוע...
ליאור:עליייךD:
אני:ששקטטט מיייד
ליאור:דיי כבר תשתקו שם
אני:חחחחח מטומטת
ליאור:ואתה מטומטם וטיפש יותר
אני:לך לך ימלשין
ליאור:לא נכון😢
אני:חחחח אתה הכי מהחוופפרים... יאאלה יאאלה לילה טוב
ליאור:חח טוב אהבה שלי לילה טוב לך תחלמי על לינוי.אמאמאמא
אני:שקט אתה לילה טוב
סגרתי את השיחה וצחקתי לי ליאן ישבה והסתכלה עלי
אני:מה?
ליאן:שקוווווווווווווווווווווף
אני:מה את צווועקת מה שקוף?
ליאן:שהוא מת עלייך
אני:נכון
ליאן:לא ימטומטמת אוהב אותך..
אני:מפתאום הוא אח שלי ידפוקה..
ליאן:אמאמ כןכן מה שתגידי
אני:יאאאלה יאאלה לישון
סגרתי את האור ותוך 5 דקות שתיינו ישנו שינה מתוקה עם חלמות על? ממממממממממממממה
חחחח אוושריייתתה אתת הוורגת אותי
חחחחח אהבתתייי רצחח ;]
יאללה תגובותתת ידובותת
חחחחחחחחחחחחחחחח
ירעות למה המשך קצר ?
עכשיו אני יצטרך לשבת הרבה ולחכות להמשך.
בואנה בנות כשאני יוציא תסיפור שלי לאור אתן תישבו שעות במחשב ותחכו להמשך עד שהתחת שלכן יהפוך לשטוחחחחחחחחחחחח וזה כואףףףףףףףףףףף.
חחחחחחחחחחחחח סתםםםםם 😁
QUOTE (oshritsa @ 21/12/2006) חחחחחחחחחחחחחחחח
ירעות למה המשך קצר ?
עכשיו אני יצטרך לשבת הרבה ולחכות להמשך.
בואנה בנות כשאני יוציא תסיפור שלי לאור אתן תישבו שעות במחשב ותחכו להמשך עד שהתחת שלכן יהפוך לשטוחחחחחחחחחחחח וזה כואףףףףףףףףףףף.
חחחחחחחחחחחחח סתםםםםם 😁
תוציאי כברD: