חחע בנוותת אווהבתתאוותכןן הממששךך מתחיללה עכשיו
בנוות אני ימשיך יותר מאוחר כי אני צריכה את אורטל
מחכה 😂
לאב אותכם הכי בעולם! 3>
המשך עכשיו סיימתי לכתווב חמוווד+
הוא אמר לי למסור לך ד'ש ושהוא מתגעגע"
לינוי:חמווודי;] מממסרי לוו ד'שש בחזרה אם אני לא יראה אוותו
שחר:טוב בובה
-------------------------------------------------------
ישבנו בכיתה כולם עיצבנו אותי כל שניה מישו אחר בא ושואל אותי מה איתי
ואם יש לי חברה רצינית וכאלה כוולם התחילו לזיין לי תשכל התעצבנתי והלכתי מהכיתה באמצע בישעור
ישבתי ליד הקפיטריה ראיתי את ליאור מתקרב אלי
ליאור:מה אחי מה הלכת?
אני:סתם כוס אמק זיינו לי תסכל
ליאור:ממה עפת כוולה שאלו אותך עם אתה ולינוי ביחד
אני:ממה דוחפפים תאף.. שייישבו בשקט ויסתמו
ליאור:בוונא אחי תרגע מה יש לך? אתה בכלל אוהב אותה?
אני:ניראלי
ליאור:אז מה אכפת לך שים עלייהם זין
אני:טוב.
--------------------------------------------------------------
יצאתי מהשיעוור סוףסוףף נגממר היום רוני תפסה אותי בדיוק שבאתי ללכת
רוני:בוואי לעיר
אני:עכשיו?
רווני:ממ אני רוצה לאכולל משו ואז אני יאסוף אותך?
אני:טווב ובערב כולם בשכוונה אמרו לי
רוני:כן מתן מביא תנרגילה
אני:טוב אני יביא גם את שלי
רוני:בכיף אחי;] יאאלה אני הולכת קודם לקחת משו משירן
אני:טוב יאאלה התקדמתי הביתה
התחלתי להתקדם שמתי אמפי באוזניים הוצאתי סיגריה הדלקתי אותה התחשק לי 😛
אחרי 10 דקות הגעתי הביתה פתחתי את הדלת אפחד לא היה בבית כניראה איציק בביצפר
חיממתי לי שניצל טירס עם פתיתים בצורה לב ממגנייב ישבתי מול הטלויזיה התחיל בשידור
החוזר של "חיים שלי" ראיתי כל כךך יפה סימתי לאכול שמתי תאוכל בכיור בדיוק איציק נכנס
איציק:מה יש לאכול
אני:צהורים טובים
איציק:גמלך מה יש לאכול?
אני:עשיתי לי שניצל טירס ויש פתיתים
איציק:טוב אני גווע
אני:בתאבון .
הלכתי לחדר ותאמת היה לליי מצב רוח קצת יותר מברגיל כזה
שמתי גיינס כפכפים וחולצה סתם לא משו מיוחד כולה עיר שכונה שלי
אכפת לי ממישו שמתי תבושם שלי my שחור בעננים ליפקלוס וזהו
עשיתי טאלפון לרוני והיא אמרה שהיא מתחת לבית שלי עוד דקה ושאני ירד
רשמתי אוואי
---------------------------------------------------
בעיר עם רוונווש שלי
וואחרי זההה בשכוונהXD
אחחיות אווהבת אותכן לעולם
עלל הפוווני
------------------------------------------------
ירדתי לרווני היא התלבשה יפה חצאית הכל הרגשתי מוזנחחת לאללה
אני:מה באת יפה כזאת?
רוני:התחשק לי😛
אני:אולי אני יעלה להחליף?
רוני:מפתאום בואי ככה בקטנה
אני:ללא שניה אני עולה חחע
עליתי בטיל שמתי חצאית גינס וזהו לא החלפתי חוולצה וירדתי
רוני:לא רוצה עכשיו את יותר יפה
אני:מפפתאום בוואי בואי כבר
רווני:קשה לי
אני:בוווווווווווווווווווווואי ...כללב טווב..רוני עשתה קולות של כללב הוציאה לשון ובאה
התקדמנו לעיר רוני קנתה נעליים מדהימות מיקח לה פעם
הלכנו לקניון וקניתי ברד אבטיח ייאממי ורווני לקחחה לי כמה שלווקים שממנה גננבה לי חחע
ישבנו בשולחן הקבווע שלנו של המצ'ווגעות שלי והתחלנו לדבר פתאום בנדוד של רוועי בא ורועי רווני ישר קראה לו ואני הורדתי את הראש
לא רציתי לראות אותו רוני ולידור(בנדוד שלי רועי) התנשקו ורועי הסתכל עלי ואני הסתובבתי
לידור:מה אושרת הכל טוב(היה בזלזול)
אני:מעווולה מה איתך ללידור.(גם בזלזול שוונאת אותו)
לידור:מעולה כפרה ונישק את רווני
שתייהם התישבו לידי ואני רק רציתי לעוף מישם נגעלתי מכל הצביאות הזאת פתאום ראיתי חבורה של מלא בנים מתקרבים אליינו
וכולם צעקו אוו היינה חחלפוון הסתכלתי חברים של איציק ראיתי את ליאור מאחורה מחייך אלי חייכתי אליו חזרה הוא ראה כניראה שאני עם
רוועי והוא הבין שאני מתה לעוף מישם הוא בא אלי מאחורה וחייבק אותי ונתן לי נשיקה גדוולה
אני:ייא ליאורי שיחקתי גם תמשחק שלו
ליאור:געגעתי אלייך שמנה אחחת
אני:גממאני
ליאור:רוני יש מצב אני גוונב לךך אוותה?
רווני:בבדי ...רוני הבינה גם
ליאור הרים אותי ואני התחלתי לצעוק שאני עם חצאית ולא היה אכפת לו בגרוש הוא הוריד אותי בדרך לשירותים
אני:טנקיו אחיי
ליאור:מה עשית איתו בכלל?
אני:מי עשה איתו הלירון ההומו הזה בא לרוני והוא בא איתו סאמ'ק
ליאור:עכשיו טוובי?;]
אני:יאפ יאפ יאפ
ליאור:בווואי תהיי איתי
אני:אווקי
הלכנו לכיוון השולחנות לא איפה שכל החברים של איציק ואני עמדתי וליאור עמד גם לידי פתאום הוא עושה לי
ליאור:רועי לא מפסיק להסתכל עלייך
אני:מה אני יעשה?
ליאור:זרמיי
ליאור התקרב אלי נישק אותי נשיקות קטנות בהתחלה לא הבנתי מה הוא עושה מהר מאוד עד שהתחלתי להבין הלשון שלו הייתה כבר בפפנים
הייתי בין בילבול לכיף היה כיף לנשק אותו אבל היה גם בילבול אחים לא אמורים להתנשק נכון? אז מה הוא עושה
טוב מה אני נכנסת ללחץ הוא עוזר לי התחלתי גם לנשק אותו תאמת נהנתי התנתקנו והוא הסתכל עלי הביא חיוך ונתן לי נשיקה קטנה בפה
ליאור:שיאכל תלב
אני:תוודה
ליאור:תמיד נשמה שלי
הלכנו לכיוון כולם יד ביד בתקרבנו לרועי לירון ורוני ורוני חייכה אללי ואני אליה נעמדתי וליאור מאחורי והוא חיבק אותי ונתן לי נשיקה בצוואר
אני:דיי חח ,רווני מתי הולכים ?
רוני:ממ עכשיו ?
אני:ייס ביווטי
רווני:טוב יאאלה לירווני תדבר איתי חיימשלי ונתנה לו נשיקה קצת ארווכה
אני:דברר בוואי כבר
ליאור סיבב אותי אליו נישק אותי שוב אבל יותר בקטנה מאשר מיקודם ואמר לי דבריאיתי אהובתי והלך
הרגשתי איך רועי בוחן אותי מכף הרגל עד השערה האחרונה בראש חייכתי לעצמי הייתי גאה בליאור כפרעליו
עשה לי תיום אני ורוני התקדמנו לבית שלי וסיפרתי לה הכל והתחלנו רק לצחוק רשמתי לליאור הודעה
~אוהבת אותך אחי תווווודה~
~בישבילך הכל אחווותי ניראה אותך בשכונה אם את באה~
עלינו לבית שלי וסיפרתי לאיציק הכל והוא צחק לא היה אכפת לו בגרוש הלכנו לחדר רשמתי אוואי
ליאורי אוהבת אותך😘
רווני שלי אצלי עוד מעט עפוות לשכונה
אחחיות אתן לי הכל נודרת..
עלל הפווני
שמתי את הנרגילה בתיק אני איציק ורוני ירדנו הייתי חייבת לשאול אותו
אני:ממ איציק
איציק:ממה?
אני:לא היה אכפת לך שאני וליאור התנשקנו?
איציק:מפתאום ליאור אחלה בנאדם ודבר שני אתם לא ביחד זה היה למטרה טובה הא?:&
אני:ממ כן
איציק:יופי כי ביחד אתם לא מובן?
אני:שוב אתה ..!! שתווק וחייכתי אליו
איציק שם את היד שלו על הפה וצחקנו יצאנו מהבנין התקדמנו לגבעה לש-כ-ו-נ-ה שלנו היו מלא ילדים
אבל רועי ? לא יופפי מקווה שגם לא יבוא
התמקמנו ו....
יפהה שליייי
המשךך יפההה ישמננהההה ;]
דברי איתיי
נשמותת תגיבוו עודדדד (:
ייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייאו
אין תגובותת אופפה..
אוורטלי אני הוולכת לארסיי קוולה דבריאיתייי שממנה
ידובותת תגיבוו
חנצ'וקק תהניי חיימשליי אני ידבר איתך כברר
אוווווווווהבתת אותכןן
תגיבווו !
מהמםםם
אוחחח אני שונאת תרועי הזה עכשיו .
מעניין אותי עם יהיה לא משושו עם ליאור
והמשךךך
חחע כן הכל יכול לקרוותת;]]]
יאאאלה מדהיימות שללללללללללללי😘
לאב אותכן
מהמם! אהבתי, חמוד הליאור הזה 😛 חחח..
תמשיכו דחוף!!!!!