אבל רועי ? לא יופפי מקווה שגם לא יבוא
התמקמנו ו....
וראיתי את ליאורר
הוא התקדם לכיוון שלנו
הוא אמר לאיציק שלום יענו אתם יודעים בין אחים כזה
ליאור: אהה הינה אחותי הקטנהה
אני: הינה אחי הגדולל ונתתי לו נשיקה דביקה בלחי
איציק: הופה הופה ומה איתי אני האח הגדול שלךך
אני: קנאיי והוצאתי לו לשון
ישנו כולם על נרגילה עישנו צחוקים הגיעו עוד כמה ילדים ישבו איתנו
ואז ראיתי את הבנאדם שהכי לא רציתי לראות נו בטח אתם כבר מנחשים
רועיי והבנדוד שלוו כמובןן לידורר
ליאור גם קלט אותם ובא לשבת לידי
הוא חיבק אותי והרגשתי שמישהו מסתכל עלינו
לא טעיתי זה היה רועי הוא נעץ בנו מבטים כאלה מעצביםם !
אבל לא ננתי לזה יותר מידי להפריע לי שיחקתי את המשחק של ליאור הוא חיבק אותי ואני נשענתי עליו
לידור בא להגיד לרוני שלום הוא נתן לה נשיקה קטנה בפה
רוני: בוא שב איתנו חיימשלי
לידור: ומה עם רועי כפרה? בואי שבי את איתנו
רוני הסתכלה עלי ואני עליה
רוני: יודע מה עוד מעט אני יבוא לשבת איתכם לך זה בסדר
לידור שוב נתן לרוני נשיקה והלך
אני: את יכולה ללכת להיות איתו אם באלך
רוני: לא באלי לראות את רועי הזהה אני רק רואה אותו באלי לתת לו כאפהה
אני: חח כפרה על האחות הזאת... יאללה איציק תעביר לי גם ת'נרגילה חרשת
איציק: טוב יקטינה תרגעי לפני שלא תעשני בכלל
אני: שב בשקטט ותביא כבר
בהמשך גם לינוי הצטרפה אלינו ראו על איציק ולינוי שהם אוהבים אחד את השניה
כל שניה בת אחרת באה ושאלה אם הם חברים
וכל פעם שאיציק אמר שכן הן חייכו ואחרי שהלכו מלמלו משהו חח
מוזרות הבנות האלה אני אומרת לכם !
רועי המשיך להסתכל עלי ועל ליאור
ומידי פעם אני וליאור נתנו נשיקות קטנות בפה
ליאור הסתובב לראות את התגובה של רועי
ליאור: חח וואי איך הוא מקנאא יוואוו מגיע לו להומו הזה
אני: חח יופי שיואכל ת'לב
שמחתי שרועי מקנא האמת כבר לא הרגשתי אליו משהו
איציק לא הכי אהב לראות את ליאור מנשק אותי ועוד מול הפרצוף שלו אבל הוא ידע
שזה למטרה טובה חח
רוני: אחותי אני הולכת לשבת קצת עם לידור
אני: טוב דובה בלי שטויות אה
רוני: אני? שטויות? נראלךך
אני: חח לכי לכי כבר
רוני: את לא כועסת נכון?
אני: מפתאוםם בכל זאת חבר שלךך מה יאללה עופי נתתי לה נשיקה והיא הלכה
ראיתי אותה מחבקת את לידור ומנשקת אותו
היא נראתה מאושרת כנראה באמת אהבה אותו הדובה הזאת !
איציק ולינוי הלכו לעשות סיבוב אמרו שיחזרו עוד מעט
בנתיים נשארתי עם ליאור ועוד כמה ילדים
תפסתי פיקוד על הנרגילה וכולם עישנו עשינו צחוקים
האמת היה נחמד
פתאוםם קלטנו מישהו לא מוכר מתקרב לכיוון שלנו
כולם התלחששו כי לא ידעו מיזה
הוא עצר לידנו
..: תגידו אתם מכירים את אושרי ביטון?
אני: כן למה אתה מחפש אותו ? .. ( אושרי היה חבר של איציק )
..: אני צריך לדבר איתו
אני: אתה לא מפה נכון?
..: לא אני לא מפה טוב יאללה איפה הוא אין לי זמן
אני:לך תחפש אותו מה אתה רוצה
הוא היה נראה בן 19 ככה גי'נס קרוע חולצה פשוטה אין לי מושג מה הוא עשה פה
ואושרי לא היה אחד שמסתבך
הוא הלך ושאל ילדים איפה אושרי בסוף הוא מצא אותו לא רחוק מאיתנו
כולם הסתכלו על אושרי והבנאדם הלא מוכר
הם הלכו לצד ואושרי הוציא שקית שחורה ונתן לו אותה והנער הכניס אותה לכיס מהר
משהו פה לא מצא חן בעיני זה היה נראה חשוד
אושרי בא לכיוון שלנו ושאל איפה איציק
אני: הוא הלך עם לינוי לעשות סיבוב קרה משהו?
אושרי: תגידי לו שאני צריך לדבר איתו דחוףף
אני: טוב אין בעיה הכל בסדר?
אושרי: כן כן.. רק תגידי לו ביי
והלך לשבת איפה שישב קודם
ליאור: מעניין מה קרה לו
אני: כן באמת מעניין ליאורי אני הולכת לחפש את איציק הם בטח פה קרוב
ליאור: את רוצה שאני יבוא איתך מאמי?
אני: לא זה בסדר תשמור על הנרגילה אני כבר חוזרת
הלכתי לחפש את איציק לא רחוק מאיפה שישבנו היה כמו גן כזה עם דשא והיו כמה עצים נדנדה וספספלים
אמרתי אולי הם יושבים על אחד הספסלים
היה טיפה חשוך
הסתובבתי בין הספספלים
אבל לא ראיתי אותם
אז הלכתי לכיוון הנדנדה התיישבתי עליה בשקט והסתכלתי מסביב
פתאום שמעתי רעש
" איייצייקקקקקקק" קראתי אבל לא ענו
הלכתי לכיוון איזה עץ שהרעש נשמע מימנו
התקרבתי לאט לאט
הגעתי לעץ ו....
יאוווו תמשיכי מהר אני במתחחחחחחחחחחחחח!!!
אוהבתת :]
יפווווווות שליי
שיהיה לכם לילה טובב
חנצ'וקקקק אווווווווהבתת אותךך ישמנהה שליי
בוסהה ענקיתת לכולםםם (: 😛
שתיכן כישרון
אוף עכשיו אני במתחח
המשךךךךךךךךךךךךךך
דחוףףףףףףףףףףף
-יסווו-
דיי אמלאאאא!!!! יא איזה מתח!!!
מדהים!!! אהבתי, תמשיכו הכי מהר שאפשר!!!
ביי, לאב אותכן הכי בעולם! 3> מוואה!
חג שמח! 😂
אם יהיו תגובות עווד קצת;]
המממשך היום בערב אבלל ממצצפפפה😊
ללאב אווווווווותכן יומטוב
יאללה כולם להגיב!!!!!!!
פרק מדהים! בבקשה תמשיכו 😂 !
מוואה! 3>
חחח טננקיו
ייפפה אממרה יאאלה להגיבD:
תגיבוו ותקבלו המשךך מהמושלמתת שליי
יאללההה
אווווווהבתתת אותכןןן
ותודה למי שהגיבהה מואההה
אורטלי דבריאיתי שאת נכנסת שלחי הודעה
נשמה שלי זה קטלני
המשך>>> מחכה 😂