פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד החיים --|> תסביך אבל שורדים...

החיים --|> תסביך אבל שורדים

✍️ או7טלי 📅 31/10/2006 18:21 👁️ 20,460 צפיות 💬 888 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 19 מתוך 60
טננקיו ביוווטי;]
שבתת שלווםםם
ייש מיישיי היום במטרווק?
היה שתיקה יותר מידי זמן לדעתי לינוי הסתכלה עלי ואמרה

לינוי: אני אומרתת ש.. מתאים לי מאוודדדד
איציק: את רצינית כבר חשבתי ש.. יואו לא יודע חשבת הרבה ו.. אני כ"כ שמחח
איציק התקרב ללינוי ונשק אותה נשיקה עדינה נשיקה מלאת אהבה
הם ישבו ככה עוד שעתיים דברו צחקו התנשקו התרגשו בקיצור ~ אהבו ~ !

---------------------------------------------------------------------------

איציק חזר הביתה בלילה כולו מאושר
אני: הופהה מה כל האושר?
איציק: אני ולינוי ביחדד וחייך חיוך גדול
אני: מזל טוב אח שליי חייכתי אליו ווחזרתי לראות טלויזיה
חשבתי לעצמי זהו מעכשיו אני ולינוי נתרחק אני מרגישה את זה אני בטוחה התבאסתי אבל שמחתי בשביל אח שלי שאולי ככה הוא התבגר מי יודע

דפקו בדלת ואבא ואמא נכנסו
אני: יאהה שכחתי שאתם חוזרים היום .. איצייייקקקקקק אמא ואבא חזרווו צעקתי לו
אמא: אוויש אושרתת תפסיקי לצעוק
אני: טוב טוב איך היה ?
אבא ואמא: נחמדד
אני: חח מה תיאמתם תשובות או מה?!
אמא: חח וואי אושרת אושרת התגעגעתי ליציאות האלה שלך
אבא: נו לא הרסתם ת'בית אני רואה יפה מאוד כמו שצריך
אני: שאנחנו הילדים הכי טובים בעולם נהרוס ת'בית?! מפתאום חס וחלילה
בדיוק איציק ירד עם חיוך מטופש
אבא: איציק מה זה החיוך הזה מה קרה?
איציק: וואלה החיים יפים אבא מה איך היה בספינה?
אמא: היה נחמד ספינה יפה
איציק: בטח בזבזתם שם אחושרמוטה אה
אמא:פה ושם אתה יודע שאנחנו לא במצב לבזבז יותר מידי
אבא: כן קיצר אני הולך לשתות איזה כוסית וודקה או משהו לילה טוב שיהיה לכם
אמא ואבא הלכו לחדר ואני ואיציק הלכנו לחדר שלו
התיישבתי על המיטה
איציק: אנחנו לא במצב טוב אה
אני: כן בכלל לא .. אה חיים פתח אולם אירועים אז אני אולי יעבוד שם
איציק: איפה זה?
אני: בגדרה קרוב לפה
איציק:אה סבבה רק זהרי שם אה
אני: נו ברור אל תדאג אחי .. יאללה הלכתי לילה טוב
איציק: לילה טוב אחותי

הלכתי לחדר לבשתי מכנס קצר וחולצה ונכנסתי מתחת לשמיכה
שקעתי במחשבות על איציק לינוי ליאור רועי
רועי?! נמאס לי לחשוב עליו מתחיל לרדת לי מימנו ואני מקווה שזה יקרה מהרר מאוד
איזה חמוד ליאור איך הוא דואג כמו אח גדול חח כייף איתו חשבתי לעצמי
וככה נרדמתי

"אושרתת קדימה קומיי 7 ועשרייםם קומיי"
קקמממתייי צעקתי בעצבים שונאת ת'בוקרר שונאתת
צחצחתי שיניים שמתי גי'נס חולצת בצפר סידרתי ת'שיער שתיתי נס ויצאתי לבצפר
בדרך ראיתי את לינוי כולה מאושרת
אושרתוושששש היא קראה לי מרחוק
רצה אלי ונתנה לי חיבוק
אני: לינויוש מה קורה אחותי?
לינוי: מעולהה את יודעת שאני ואיציק חברים נכון?
אני: חח בטח הוא סיפר לי אתמול חזר מאושר
לינוי: כןן יואוו איזה מדהים הוא.. וכולה הייתה בעננים !
אני: כן אה..
לינוי: למה את מבואסת דובה שלי?
אני: כי לא'דעת עכשיו בטח אנחנו נתרחק בגלל זה
לינוי: מפתאוםם אל תדברי שטויותת את אחותיי מה קרה לך
אני: חח טוב שמנה שליי דרך אגב מזל טובב
לינוי: תודהה ידובהה חייכנו והמשכנו לבצפר מהרר
כרגיל אמרנו שלום לכולם ונכנסו לכיתה בדיוק היה צלצול
אני ולינוי ישבנו מאחורה
המורה נכנסה היה לנו שיעור ספרות תנ"ך והפסקה קיוויתי שזה עבור מהר
שיעור ספרות עבר דיי מהר וככה גם תנ"ך
הפסקהההה סופסוףף
יצאנו החוצה והתחלנו ללכת לכיוון המחששה
פתאום ילדה אחת באה לכיוון שלנו היו לה עיניים חומות שיער שחור..
היא נגעה ללינוי בכתף לינוי הסתובבה
..: את לינוי נכון?
לינוי: כן למה ?
...: בואי שניה אני צריכה לדבר איתך
לינוי: על מה ?
..: בואי נו זה חשוב
אמרתי ללינוי שאני מחכה לה במחששה ושתבוא מהר
-----------------------------------------------------------
לינוי: כן מה קרה?
..: קוראים לי שחר
שחר: תקשיבי זה בקשר לאיציק
לינוי: מה קרה?
היא התחילה לחשוד שאולי השחר הזאת חברה שלו או משהו כזה הרבה מחשבות עברו לה בראש
שחר: אני ידידה שלו וראיתי אותו בבוקר ומה שקרה זה ש..
מהמם :]]

מחכה ומצפה להמשך יפותיי 😛
לידורוששש תודהה יפיופהה
אווווהבתת מללאאאא
אורררטלי יפפפה רצח;]]
חחחע😛
בדיווק מה שדייברנו עלליייו חייללת
סתתתתתתתתאם אני במצה רוח טוב רצצחחחח
אוווווווווווווהבת
אנווושייםם היום נר 2
תשייירוו משוו😊 חחע
אאאא....מהמם!..אהבתי!..אמא , מה היא רוצה ממנה?.. חח..המשך דחוף!!.. 😂 3>..מוואה! ביי
המשךךךךךךךךך


-יסווו-
זהו התגובות?=/
אכזבתםםםם😢
מקווה לעוד תגובותת
אווווווווווהבתת מלאא
איזה המשך יפפה [;
תמשיכו ....
אם ייהיה עוד 3 תגובות אני יעשה המשך
תמשיכו =[....א'וצה המשכי! חח...
אוהבת אותכם הכי בעולם!!..פרק מ=ה=מ=ם המשך דחוף!=]
ממ עוווד 2 תגובות;]
אורחים_תוביתות- לאב יווווווווווווווווווווווווווווו
מ=ח=כ=ה=]
מהמםםםםםםםםםםםםםםםם
אני כל כך סקרנית מה יקרה בהמשך.
מחכה להמשךך ארוךךךךךךךךךךךךךךךך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך