ימדהיימוותתת;]]]]]]]]]]]
אוהבת אותכן כל כךךךךך..
יומטוב
וואיי איזה חמודותת אמאאאא
מתה עלייכןן
המשךך יותר מאוחרררר
טנקיו מוותתק
שאורטלי תיהיה על המחשב היא תעשה נמשך
אני מזה מצטערת שאמרתי ולא קיימתי היה לי דברים עזבו כל מיני
מחר המשךך מבטיחהה !
לילה מדהיםם יפותת שליי
אורטלי איכזבת אותי קשה ברווווווגזזז/;
חחע לאב אוותך
הלכתי מהמחשב לקחתי סיגריה שהייתה לי בקופסא שקניתי
עישנתי בסלון פתאום ראיתי את הדלת נפתחת זה היה...
או יותר נכון היוו עמית נופר ליאן ורוני קפצנו אחת על השנייה הלכנו לחדר שלי
ליאן: אז מה אושרתושש שמעתי חיים פתח אולם אירועים
אני: כןן הוא אמר שיהיה איתי בקשר אולי אני יעבוד שם
ליאן: אה יפה כפרה.. קיצר תביאי משהו לאכולל
אני: חח איזה שמנהה יואוו טוב חכי אני הולכת להביא מישהי רוצה לשתות
כולם אמרו קולה ברגיל חח הלכתי למטבח חיפשתי משהו טעים לאכול בסוף אחרי הרבה חיפושים מצאתי במבה יאמיי ועוד כמה חטיפים והבאתי קולה
נכנסתי לחדר שמתי הכל על השולחן והתחלנו לאכול עשינו צחוקים וואלה אחלה אחיות הםם הכי מצחיקות בארץ
התחלנו סתם לדבר היה כבר 12 ככה התחיל לשעמם לנו
הלכנו לסלון פתחנו את המזנון ומה ראינו בקבוק וודקה עומד ומחכה שניקח אותו חח
כמובן שרוני ועמית ישר קפצו על המציאה
הבאתי שתייה ערבבנו עשינו לנו כוסות לכולנו ושתינו
היכנו עוד ועוד חח הגענו כבר ל5 כוסות כל אחת וזה התחיל להשפיע עלינו
רוני וליאן התחילו להשתגע עלו על השולחן שמנו מוזיקה והתחלנו לרקוד כמו משוגעותת
ככה איזה שעה וחצי המוזיקה פול ווליום
עד שצעקו לנו שנשתיק ת'מוזיקה אחרת יבואו אליינו וכמובןן בשכונה שלנו אסור להתעסק
הנמכנו את המוזיקה וכבר היינו עייפות
רוני: אז מה עמית מה עם זה שאת מזדיינת איתו ?
עמית: ישרמוטה מי מזדיינת?
רוני: נו אמרת לי שאת דלוקה על מישהו על מי זה באמת?
עמית: עזבי שתי כבר
רוני: נו יאללה שפכי אחותי
עמית: על.. לידור
רוני: איזה לידור? לידור לידור? לידור בן דוד של רועי?לידור הזה ? ( חח איזה חופרת )
עמית: כן לידור הזה מה את מתרגשת אתם כבר לא ביחד גם ככה
רוני: יואוו יבת זונה שלא תגיעי בו הבנת? רוני התעצבנה קמה לעמית והתחילה לאיים עליה
אני גם ככה הייתי כולי בסטלה והתחלתי לצחוק
רוני: מה יש לך מה את צוחקת
אני: וואלה לא יודעתת חחחח
עמית: תקשיבי לי טוב אל תאיימי על רוני הבנתת
ועמית דחפה את רוני
היא התעצבנה והם התחילו לריב מכות רוני הביאה לעמית בעיטה עמית משכה לה בשיער ונתנה לה בוקס
רוני שרטה את עמית בפנים ועמית שרטה אותה ביד
בקיצר מפה לשם כנראה ליאן הייתה הכי לא מסטולה והפרידה בניהן
ליאן: תגידו לי מה אתם חולות נפש?אתם חברות מה אתם רבות בגלל בן
רוני ועמית הסתכלו אחת על השנייה והתחילו לצחוק כנראה השתייה שבשה להם משהו על בטוח
שתיהן היו עם סימנים
אני רק ישבתי וצחקתי הייתי בראש טוב לא הפסקתי לצחוק בסוף כולנו צחקנו כמו חבורת סתומות
המשכנו לדבר ולהעביר דחקאות היה כבר 2 וחצי וכל אחת הלכה לבית שלה
אני ישר הלכתי לישון
בבוקר קמתי עם כאב ראשש שאי אפשר לתאר
לא הלכתי לבצפר כמובןן
השעה הייתה 10 וחצי צחצחתי שיניים והלכתי לסלון
היה שם בלאגןן מה בלאגןן כאילו אחרי מלחמה
לא ממש זכרתי מה היה אתמול האמת זכרתי רק שהבנות באו ואת המכות רק נזכרתי בזה והתחלתי לצחוק אפילו לא זכרתי על מה הם רבו
התחלתי לארגן ת'בית והכנתי לי לשתות
ראיתי את איציק יוצא מהחדר שלו
אני: בוקר אחי
איציק: בוקר בוקר תגידי מזה הבלאגן שהיה פה אתמול ולמה רחל השכנה אמרה לי שהיה פה צעקות בלאגנים? מה עשית בדיוק ?
אני:סתם עושה עיניין זאתי גם כן סתם היינו פה כל הבנות עמית ליאן רוני נופר ואני
איציק: ואיפה לינוי הייתה?
אני: באירוע אנערף מה אתה מתעניין בה כ"כ במזמן האחרון אה ? הסתכלתי עליו בחשדנות
איציק: סתם כי אתם כל הזמן דבוקות לתחת של השנייה
אני: אה טוב נגיד קיצר אתה מכין לך לשתות?
איציק: כן
אני: תכיןם לי טוסט
איציק: טוב רק כי אין לי כוח להתווכח
הוא הלך להכין לנו טוסט ישנו אכלנו שתינו וסתם דברנו על כל מה שקורה
אין אני חולה על האח הזהה אפילו שלפעמים הוא מציקק
הגיע כבר הצהריים
ליאור בא לאיציק
ליאור: אה חלפון קטנה מה שלומך?
אני: אם עוד פעם תקרא לי חלפון אני ירביץ לך ימכוערר
ליאור: וואלה?
אני: תנסה אותי
ליאור: חלפוןן קטנננההה
איציק: נו מה אתם ילדים קטנים יאללה יאללה בוא אחי
אני: הצילו אותך פעם אחרת תקבל מכות
איציק: טוב אושרת יאללה הלכנו אנחנו בחדר אם תצטרכי משהו
אני: טובבב
הם הלכו לחדר נשארתי לשבת בסלון ראיתי טלויזיה
אחרי חצי שעה ליאור יצא מהחדר של איציק
ליאור: אני לוקח לנו לשתות
אני: טוב מה אתה מודיע תיקח ושתוק חח בית שלך וחייכתי
ליאור הלך לקחת לשתות
ליאור: מה את רואה?
אני: סתם מחפשת פה מה לראות
ליאור התיישב לידי ולקח את השלט והעביר לערוץ ספורט
אני: טוב אמרתי בית שלך בצחוק מה לקחת ברצינות תעביר למשהו נורמאלי
ליאור: תכריכי אותי וחייך לי
ניסיתי לקחת מימנו את השלט אבל לא הצלחתי
ליאור: פרשי את לא תצליחי
אני: חכה תראה איך כן ושוב ניסיתי לקחת את השלט
בסוף הוא התחיל לברוח לי ורדפתי אחריו ונפלתי
אני: אחח אחח זה כואבב והתפתלתי מכאב
ליאור מהר בא אליי ושאל מה קרה לי
לקחתי את השלט וחייכתי אליו חייוך מנצח
ליאור: וואי איזה תחמנית
אני: אמרתי לך שאני יקח ת'שלט
הוא הושיט לי יד בשביל לקום משכתי אותו והוא נפל עלי
נראלי זה היה בכוונה הממזר הזה
אני: חח נפלת בכוונה אה ועוד מדבר עליי
ליאור הסתכל עליי במבט חודר ו...
חחח כפרה עלי סוריי נשמתי לא יצא לי אתמולל אבל הינהה המשךךך
מקווה שתואהבוו
אוווווהבתת תגיבוו (:
מהמםםם
תגידו זה מתוכנן בנכם איך כל אחת תמשיך?
זה כאילו משחק כל אחת רושמת מה שהיא חושבת
בעך תרעיון ביחחד אבל ברור שכל אחת רושמת מעצמה גם