חח...מתה על הסיפור שלכן, תמשיכו דחוף!!!! 😂
מוואה, לאב יו3>
חחח חמוודה;]
הממשך אני יתחיל עוד מעט כי בערב לא יהיה לי זמן😛
מווווווואה3>
אווהבת אותך מלא
חח איזהה נשמותתת
יואוו
מתה עלייכםםםםם
המשךך שחנצ'וק תעשהה
אוווווווווווווווהבתתת 3>
היה לי בעיות הינה עכשיו המשך מפציץ];];];1];] ואני רוצה שהיו הרבה תגובות סומכת עלייכן😛
עידן נכנסה באמצע
אני:נו וו? רגע רגע עשיתם משו
לינוי:התנשקנו:S
אני:אז למה את לא אומרת ;]
לינוי:את לא כועסת?
אני:מפתאווווווווום וקפצתי עליה נונונונונו תמשיכי
לינוי:ועידן הלך מכות עם איציק ואיציק זיין אותו והעיף אותו מהבית
אני:ברגיל את יודעת שרועי גם היה אתמול
לינוי:מה אכפת רועי ראית את ליאור איך הוא דאג לך
אני:לא זוכרת את ליאור זוכרת את רועי ...עיניי התמלאו דמעות
לינוי:די יפה שלי בואי לאמא וחייכתי קצת
טוקטוקטוקטוק
אני:מיזה?
איציק:אני
אני:כנס
איציק:מה קרה בכית?
אני:לא סתם;/
איציק:אין סתם
אני:נו מה אתה רוצה שאני יגיד לך רווווווועי ..פה כבר צעקתי עליו
איציק:מה את בכלל חושבת עליו הוא לא שווה את זה
אני:אתה לא יודע מזה אהבה איציק בחייאת
איציק:מי אמר לך יאו אושרת את מטריפה אותי אני אולי לא יודע כל כך מזה אהבה אבל אני יודעת שבן אדם כסה צריך למחוק
אני:טוב אתה מוכן להשאיר אותי לבד
איציק ולינוי הלכו לינוי הלכה הביתה שכבתי במיטה ובכיתי התקפלתי מרוב בכי לא יכולתי יותר חיפשתי את הפלא שלי חיפשתי בספר הטאלפונים והתקשרתי
טוטוטו
..:הלו
אני:ליאור?
ליאור:כן מיזאת?
אני:אושרת
ליאור:מה קרה למה את בוכה?
אני:סתם לא משנה רבתי עם חברה שומע רציתי להגיד לך תודה
ליאור:על מה?
אני:על אתמול
ליאור:שטויות כפרה את כמו אחותי ישמור עלייך כל החיים
אני:תודה ליאור
---------------------------------------------------------
סאמ'ק אחות מעצבנת מה היא חושבת שאני לא יודע מזה אהבה אהני רוצה לשמור עלייה והיא ככה שתלך להזדיין נשבר לי ממנה שמתי מוזיקה חזק והתחלתי להכות בשק איגרוף להוציא את כל העצבנים שלי אחרי 10 דקות ישבתי על המחשב נכנסתי לאיסקיו רשמתי הודעה.
--------------------------------
עצבני רצח אבל אל תשגעו
יבני זוונות
הקב"ה אוהב אותך
--------------------------------
נשלחה אלי הודעה
לינוי חברה של אושר:
מאמי אל תתעצבן על אושר היא לא אשמה היא אוהבת אותו/;
היא תבין לבד הכל
איציק חלפון:
לינוי היא לא מבינה שאני רוצה לשמור עליה רק היא פשוט לא מבינה
לינוי חברה של אושר:
אח נשמה אתה בן אדם מדהים
איציק חלפון:
ממש ממש לא
אוף לינוי אני רוצה אותך איתי פב
לינוי חברה של אושר:
מאמי אני רוצה לקחת את זה לאט בגלל אושרת
איציק חלפון:
אני מבין/;
אני זזתי בנתיים לראות סרט
ובקשר למה שהיה אני יודע מזה אהבה את הראת לי את זה
לינוי חברה של אושר:
;] מאמי שלי
יאאלה כפרה לך תראה סרט😛
מוווואה
-----------------------------------------------------------
אני:סבבה אז בערב אתה בא לאיציק?
ליאור:כן נשמה שלי ניראה אותך
אני:טוב תודה שוב מאמי
ליאור:בקשה חיים לילה טוב שיהיה לך
אני:לילה טוב
ראיתי שיש לי הודעה שלא נענתה הסתכלתי על הצד היה כתוב
~אתמול הרסת אותי רוצה לנשק אותך סליחה רועי3>~
~רועי אל תשלח לפה הודעות אתה הכל דיבורים~
~מפתאום~
~בי~
היה לי כח כך כואב לראות את זה למה הוא משחק בי מה עשיתי
לו כניראה הייתי צריכה לשמוע לאיציק וזהו אוווף צעקתי התקשרתי לעמית קבענו שעוד חצי שעה אני אצלה שמתי גינס פשוט חולצה לבנה וג'קט גינס אם יהיה לי קריר נעליים על עקב ולקחתי 100 שקל שהיה לי בתיק מישומה והלכתי ישבנו בעיר קצת ראיתי ידידים שלא ראיתי הרבה זמן ישבנו איתם אכלנו טוסט😛 טעיימי וכשיצאנו ראיתי מישו מאוד מוכר
...:אושרת
אני:כן
...:זה חיים
אני:היי חיים מה קורה?
חיים:כל טוב ואי רציתי אותך בדיוק
אני:למה?
חיים:פתחתי פה אולם אירועים את רוצה לעבוד במלצרית
אני:מזה פה?
חיים:בגדר
אני:יא לא רחוק
חיים:בכלל לא
אני:ניראלי שכן כמה כסף?
חיים:ימים רגילים 150 וטיפ כמה שתאספי ושישי שבת 250
אני:מתאים לי
לקחתי ממנו את הפלא שלו אמרתי לו שאני יהיה בקשר והלכתי
חיים זה אחד שהיה לו פעם מועדון עבדתי אצלו ביחצנות אבל הוא סגר אחרי שנתיים כי הוא אמר זה לא בישבילו הוא בן 32 ככה
הוא בן אדם מדהים באמת עשינו עוד סיבוב כניראה אחרי הכל זה היה היום שלי כי הייתי צריכה תכסף הזה אני ועמית קבענו שב10 היא נופר ורוני וליאן יהיו אצלי כי לינוי לא יכולה לבוא יש לה אירוע וסתם נשב נעשה צחוקים ברגיל😊
עליתי הביתה פתחתי את המחשב סיננתי את כולם למי שרציתי עניתי רשמתי אוואי
------------------------------------
חזרתי עם עמיתי כניראה שזה
היום שלי...
ליאור תודה כל הכל שוב אחי
אחיות אתן לי הכל נודרת
בפלא
ביי נשמווווווווווווווווות
--------------------------
הלכתי מהמחשב לקחתי סיגריה שהייתה לי בקופסא שקניתי
עישנתי בסלון פתאום ראיתי את הדלת נפתחת זה היה...
בנות שלי לא יצא משו/;
סוורי
אאאאאאאא.......המשך דחוף!!!!!!!!!
פרק מ=ה=מ=ם!!!!!!!! אהבתי!
תמשיכו!
ביי, מוואה 3>
תודה למרות שלא אהבתי//;
אווהבת לילללה טווב
יצאא יפהה כפרהה(:
אווווווווווווווווווהבת מלאא
תגיבוו כפרונותת
נשמותת תגיבוו אל תבאסוו
אוווווהבתתת 3>
אני התאכזבתיי אין תגובות///;
יפות שלי אל תתאכזבו התגובות יגיעו..!
אני בטוחה איך אפשר לא להגיב לסיפור יפה כזה?=>מ-ב-ט-י-ח-ה
לילה טוב 😊
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם,מדהיםםםם,מעלף
אני לא מגיבה כי אתן בעצמכן יודעות שזה מהמם,מדהים,מעלף.
אני כל כך סקרנית מה יקרה לאושרת