המשך שאורטלי תעשה;]]
לאב אותכן
יפוווות שלי
המשךך יהיה מחרר
יש למה לחכותת
אוווווווווווווווווהבת הכי הכיי 😛
דיי...שני פרקים מ=ה=מ=מ=י=ם!!!!!!!! אהבתי!
תמשיכו דחוף!! 😂
המשכנו להתנשק הכנסתי לה יד מתחת לחולצה ושיחקתי עם הבטן שלה
הורדתי לה את החולצה והחולצה שלי ממזמן הייתה כבר על הריצפה פתאום שמענו דפיקות על הדלת והדלת נפתחה..
עידן נעמד בפתח הדלת והסתכל עליינו הוא היה כ"כ עצבני
איציק: יזין מה אתה נכנס לפהה מה אתה עושה בבית שלי בכלל?
עידן: יבן זונה אתה לא תגע בחברה שלי
עידן החזיק ללינוי את היד ומשך אותה מהמיטה
איציק: עידן עזוב את לינוי לפני שאני שובר לך ת'פניםם
עידן: שתוק כברר .. ואת ישרמוטה חשבת שאני לא ימצא אותך יאללה שימי חולצה אנחנו עפים מפה
לינוי: די עידן עזוב אותי אני לא רוצה איתך קשר מה אתה לא מבין די עזוב אותי אתה מכאיב לי
איציק כבר התעצבן עליו סימן ללינוי לזוז טיפה הצידה לינוי זזה כמה שיכלה
ואיציק נתן לעידן בוקס ולינוי השתחררה
הם התחילו לריב מכות ואיציק העיף את עידן מהחדר בבעיטות ...
!-בנתיים בסלוןן -!
ליאור ראה את אושרת נופלת ורץ אליה מהר הוא הרים אותה לחדר והיא התחילה למלמל דברים
הוא ראה את איציק בועט בעידן וקרא לאיציק
ליאור: איציקק אושרת נפלה עזוב את עידן ותעזור לי להכניס אותה לחדר
איציק: חכה אחי אני חייב להעיף אותו מהבית שליי ת'בן זונה הזה
איציק גרר את עידן הוציא אותו מהבית ורץ מהר לחדר של אושרת
לינוי וליאור השכיבו אותה על המיטה ואיציק נכנס לחדר
איציק: מה קרה לה ?
ליאור: נמרוד הביא לה סגריה איציק כבר הבין למה ליאור מתכוון
לינוי: על מה אתם מדברים איציקק
איציק: כלום כלום בואי למטה ליאור תשאר עם אושרת כמה דקות אני עוד מעט חוזר
ליאור: אין בעיה אני פה
איציק ולינוי יצאו מהחדר וליאור נשאר עם אושרת
אושרת: מי אתה?
ליאור: אני ליאורר מה את לא מזהה אותי ימסטולה?
אני: אה כןכן יש לי סחרחורת כואב לי הראש איפה רועי? אני רוצה שיבוא לישון איתיי ררווועיי התחלתי לצעוק לקחתי ת'פלא שלי וחפשתי את המס' של שרועי
ליאור לא הבין מה קשור רועי עכשיו
הוא לקח לי ת'פלא ושם אותו רחוק מימני
אני: מה אתה עושה ? אני רוצה להתקשר לרועי נווו תביא לי אותוו
ליאור: בואי אני ישן איתך אני לא יודע איפה רועי עכשיו
אני: טוב בוא
עשיתי לו מקום והוא שם ת'ראש לידי
ליאור: אל תדאגי תשני אני ישמור עליך
הרגשתי מוגנת כאב לי הראש רציתי רק לישון
שמתי את הראש על הכרית ולאט לאט נרדמתי
איציק: איפה נמרוד הזהה וואי אני מזיין אותו מכות
לינוי: תרגע איציק בטח הוא כבר הלך כי ליאור הבין מה הוא עשה
איציק שאל ילדים איפה נמרוד אבל אפ'חד לא ידע או שהם היו מסטולים או שפשוט לא שמו לב
המסיבה המשיכה ליאור ירד למטה אחרי שנרדמתי
היה כבר 5 לפנות בוקר כמעט כולם הלכו נשארו כמה ילדים וליאור איציק ולינוי
כל מי שנשאר עזר לסדר ת'בית וליאור נשאר לישון אצלנו
איציק ליווה את לינוי הביתה וליאור נשאר אצלנו בנתיים עלה לחדר שלי
הוא נכנס לחדר והסתכל עליי
שם ת'ראש ונרדם
איציק אפילו לא זכר שליאור נשאר אצלנו כי הוא עדיין היה טיפה בסטלה ועלה גם לישון
בבווקררר אפשר להגיד צהריים היה כבר 3
אמאאאא מה אתה עושה פהה ?
ליאור: ש.ש.ש מה את צועקת על הבוקר
אני: ליאורר מה אתה עושה אצלי בחדר ועוד יושן פהה ?
ליאור: תרגעי את לקחת מנמרוד סיגריה והתמסטלת נפלת מהשולחן הבאתי אותך לפה ונרדמתי תני לישון בחייאת אושרת
וחזר לישון
ממההה? מה התמסטלתי התחלתי להזכר שנימרוד הביא לי סיגריה והיה לה טעם מוזר כבר הבנתי מזה היה .. סמים !
פתאום ליאור התעורר ואמר שהוא הולך לישון בסלון " באמת כדי לך חשבתי לעצמי"
קמתי מהמיטה הלכתי לצחצח שיניים ראיתי שהיו לי 3 שיחות שלא נענו מלינוי
כאב לי הראשש ברמות שאי אפשר לתאר
הלכתי למטבח ועשיתי לעצמי שוקו חח היה באליי
ישבתי במטבח ושתתי פתאום ראיתי את ליאור
ליאור: הרסת לי ת'שינה ימכוערת אמרת לי כולו עדיין עייף
אני: חח הפחדת אותי פתאום אני רואה מישהו ישן לידי
ליאור: חח כן אה תכיני לי גם שוקו גם לי בא
אני: חוצפן שירות עצמי פה תכין לעצמך וחייכתי
ליאור: אופ עצלנית הלך להכין לעצמו וישב לידי
ראינו את איציק בא גם למטבח
איציק: אה אחי מה אתה עושה פה בשעה כזאת ועוד שותה שוקו? חחח
ליאור: יזין נשארתי לישון פה מה אתה לא זוכר?
איציק: וואלה? טוב אם אתה אומר אחי
והלך להכין לעצמו לשתות ולאכול כמובןן הוא שמן מה לעשות חח
שמתי את הכוס בכיור והלכתי לחדר
הדלקתי ת'מחשב ובבדיוק היה לי טלפון
~ לינוי אישתי ~
אני: הלוו
לינוי: התעוררת?
אני: חח אם אני עונה לך תחשבי לבד
לינוי: חח טוב איך את מרגישה?
אני: טיפה כואב לי הראש תגידי מי סידר ת'בית אחרי כל הבלאגן?
לינוי: אני איציק ליאור ועוד כמה ילדים שנשארו
אני: וואלה?! יפה
לינוי: את לא מבינה מה קרה אתמול
אני: מה קרה?
לינוי: אני באה אלייך אני יספר לך
אני: סבבה אחי בעיי
נתקנו ואחרי 5 דקות לינוי באה
פתחתי לה ת'דלת איציק היה בסלון והם הסתכלו אחד על השני מוזר
הלכנו לחדר
אני: נו מה היה?
לינוי: תקשיבי אני ואיציק היינו בחדר ומה שקרה זה ש...
האם לינוי תספר לאושרת שאיציק והיא התנשקו חח תגלו בפרק שחנצ'וק תעשה
יצא חמוד תגיבוו
אווווווהההבתת 3>
אחותי המשך לפנייייים;]
יאאלה עפתי להתכונן להסטוריה אוהבת אותך שמממננה😘
תגייבו בנוותת
פרק מדהיייםםםםם!!!!!!!!!!! אהבתי!...תמשיכו דחוף!!!!!!!!!! 😂
תגידו יש לי שאלה, אתן מתאמות בינכן את הפרקים או שכל אחת עושה מה שבה לה ומפתיעה גם את השניה?..
בה בי...מחכה להמשך! =]...
מוואה! 3>
כל אחת עושה מה שבאלה אבל לפעמים אנחנו מדברות על הפרקים לפעמין לא איך שיוצא
תודהה על התגובותתת אוווווהבתת 3>
תוודה יפוות;]
הממשך מחחחר מקוווה
חחחע יש לי ביית ריייק מחר😛
אוףףף אני כל כך רוצה המשך
מאמי לפחות עוד 3 תגובות יהיה המשך/;
כי אין כימעט תגובות