פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד החיים --|> תסביך אבל שורדים...

החיים --|> תסביך אבל שורדים

✍️ או7טלי 📅 31/10/2006 18:21 👁️ 20,480 צפיות 💬 888 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 29 מתוך 60
חחחח... 😛
תמשיכו דחוף! מחכה! 😂
כגד
😁
המשך שאורטלי תתעשה
QUOTE (מישהי_מישהיי @ 29/12/2006) כגד
חח טוב אם היא אומררתת 😯



אתן הכי מדהימותת מילהה !
המשך יהיה מחר או בבוקר או בצהריים (:
שבת שלוםם יפותת ;]
QUOTE (או7טלי @ 29/12/2006) QUOTE (מישהי_מישהיי @ 29/12/2006) כגד
חח טוב אם היא אומררתת 😯



אתן הכי מדהימותת מילהה !
המשך יהיה מחר או בבוקר או בצהריים (:
שבת שלוםם יפותת ;]
חחחחחח...



מחכה 😛 3>
😛
יפוווות שלי סתם באלי להגיד לכן
שבת שלום ואני אוהבת אותכן מלא
שבת שלום 😛 ! מתה עלייך! וגם על אביטלוש 😛 חח..!
ביי..מוואה! 😂 3>
**** אורטלוששש!!
אופסיי!!!!! התבלבלתי! חחח ..😛
אין המשך?!😢
פתאום שמעתי צעקה...
"אווווושרתתת אווושרתת"
אני:כן...ראיתי את הרופא של איציק באה לכיוון שלי
הרופא:איציק...

הרופא: איציק הוא הזיז את הראש ישר שיצאת מהחדר
אני: ומזה אומר ?
הרופא: זה אומר שהוא שומע את מה שאתם אומרים לו הוא מגיב וזה סימן מעולה.. אנחנו מחכים עכשיו לתוצאות של עוד בדיקות שערכנו לו אמר הרופא בחיוך.
ליאור הסתכל עליי ואני עליו וחיבקנו אחד את השניה כ"כ חזקק
ליאור: אמרתי לך אמרתי לך שהוא יהיה בסדר יואוו אני לא מאמין
אני: כןן הוא שמע אותי ליאור הוא שמע אותי אמרתי בבכי
התקשרתי מהר לאמא
טווו טווו טווו טווו
אמא: הלו
אני: אמאא את לא מאמינה איציק הזיז את הראש וזה סימן טובב
אמא: באמת? אנחנו כבר בדרך לבית החולים ביי
וניתקה
הרופא כבר הלך אני וליאור וכל הבנות שהיו שם כ"כ שמחנו כולם חיבקו אותי ואמרו שהכל יהיה בסדר עכשיו וממש חיזקו
אין אין על האחיות האלה וחברים של איציק כמובן חח
אחרי 10 דקות בערך אמא ואבא באו בריצה
אמא: נו מה איתו? הוא יצא מכלל סכנה? הוא כבר לא בקומה אושרת נו
אני: טוב אמא שבי תירגעי ..
אבא: נו אושרתת תגידי כבר מה קורה עם איציק
אני: נכנסתי לחדר של איציק ושיצאתי הרופא ישר בא ואמר שאיציק הזיז את הראש וזה סימן טוב
והם מחכים לתוצאות של בדיקות שהם עשו
אמא ואבא חיבקו אחד את השני ולראשונה זלגה לאבא דמעה שמהר מאוד הוא מחק אותה !

ככה עברו להם עוד כמה שעות בבית החולים רוני ליאן עמית נופפר אושרי תומר ושתי החברים הנוספים של איציק כבר הלכו הם היו איתנו ותמכו בנו זה נתן לנו הרגשה כ"כ טובה
השעה הייתה כבר 6 בערב
אני אמא אבא וליאור ישבנו מחוץ לחדר של איציק
פתאום הרופא בא עם פנים רציניות
אמא: סליחה מה קורה עם איציק חלפון ?
הרופא : טוב תקשיבי יש לי משהו להגיד לכם בקשר אליו אבל אל תכנסו למהומה אני מבקש
אמא כבר חשבה על הגרוע מכל והתחילה לבכות
הרופא: גברת זה לא מה שאת חושבת הבן שלך יצא מכלל סכנה הוא התעורר
אמא: באמת? אני רוצה לראות אותו עכשיו
אבא: תירגעי יתנו לנו לראות אותו הרופא לא סיים לדבר
הם התיישבו והקשבנו לרופא
הרופא: טוב אז הוא התעורר אבל הוא צריך להתאושש הוא היה בקומה הרבה זמן והוא חלש מאוד
אז אני בקש שבנתיים רק ההורים היכנסו ולא ליותר מ10 דקות
אני: ואני לא יכולה להכנס ?
הרופא : לא כרגע ..תתחזקו תוכלו תישנו זה מאוד חשוב ויש עוד דבר חשוב שאניצריך להגיד לכם
אבא: מה עם הדקירות הם עמוקות?
הרופא: על זה בדיוק רציתי לדבר.. תקשיבו לבן שלכם יש מזל משמיים אם הוא היה מכניס בס"מ יותר את הסכין הבן שלכם היה במצב לא טוב בכלל ואפילו מת אבל זה לא ככה החתכים עמוקים אבל הם יתרפאו עם הזמן זהו אני חייבת ללכת שיהיה לכם ערב טוב
אמא: תודה רבה לך
אמא ואבא נכנסו לחדר של איציק וסגרו אחריהם את הדלת
ליאור: בואי בנתיים נלך לאכול משהו או לשתות
אני: יאללה בוא נלך לשתות שוקו מזה באלי סופסוף אפשר להיות רגועים
ליאור: כן .. יאללה אחות קטנה שלי בואי
אני וליאור הלכנו מחובקים לכיוון המכונות של השתייה
הוצאנו 2 שוקו והתיישבנו בספסלים
ליאור: איזה הקלה שאיציק התעורר
אני: כן .. זהו הוא בטח עוד כמה ימים יצא מפה ..........


- לאחר 3 ימים -
אני: תזהר במדרגות הינה אנחנו כבר מגיעים יאללה אל תתפנק נו זהו כבר יצאת מהבית חולים
איציק: אולי תסתמי יאחות לא מתחשבת
אני: אני כןן מתחשבת
אמא: נו מה קורה רק יצאת מהבית חולים אתם כבר רבים לי ? שתהיו בריאים!
אני ואיציק: אחנו בריאים ברוך השם וצחקנו
נכנסו לבית.. איציק התיישב על הספה ואני הלכתי להכין לו לשתות
-*-טוב אז כמו שהבנתם איציק יצא מהבית חולים ויש לו 4 ימים להיות בבית ולהתחזק אחרי זה הוא כמו שור .. ואם אתם שואלים איפה לינוי בכל זה אז היא באה לאיציק ישר שהודעתי לה שהוא התעורר והם ביחד וכל זה -*-
אני: מה באלך לשתות?
איציק: באלי נס עם 2 וחצי סוכר
אני: איכסס ימגעיל כמה סוכר
איציק: תכיני וזהו ישמנה
הכנתי לאיציק לשתות אמא ואבא ישנו לידו ואני בנתיים הלכתי לחדר
פתחתי את המחשב אחרי הרבה מאוד זמן שלא הייתי עליו
נכנסתי לאיסי והיו לי הרבה הודעות מכל מיני אנשים איפה אני אם הכל בסדר וכל מימני כאלה
חיפשתי את לינוי ובדיוק היא שלחה לי הודעה

לינוי אחותי:
אחותי את פה?

אני:
כן יפתי אנחנו כבר בבית

לינוי אחותי:
אה טוב דובה תגידי לאיציק שאני יבוא מחר
כי רבתי עם אבא שלי
והוא לא נותן לי לצאת מהבית

אני:
אין בעיה ישמנהה

לינוי אחותי:
טוב יאללה יפה שלי אני הלכתי אני ידבר איתך כבר מחר

אני:
ביי אחות שמנה שליי

וסגרתי את השיחה
דברתי עם עוד כמה אנשים גם עם כמה חברים של איציק ששאלו מה איתו לכולם אמרתי שאנחנו בבית ואני מתארת לעצמי שמחר בטוח כל העולם יהיה אצלנו
י היום כבר אין מצב כמעט 12 בלילה
אחרי שדברתי עם כולם סגרתי את המחשב ונכנסתי להתקלח
שמתי עליי חולצה ומכנס ונכנסתי לישון תוך שניות נרדמתי

- בבוקר -
" אושרתת קומיי נווו משעמם ליי בבית הזה לבדד קמתי לפני איזה שעתיים ואת לא קמהה "
אני: מה? דיי איציק עזוב אותי לישון לא ישנתי כבר הרבה זמן ככה טוב
איציק: ומה אני אשםם ?! קומיי
אני: בטח שאתה אשםם בגללך לא ישנתי טוב
איציק: טוב לא נורא יש לך עוד 4 ימים לסבול אותי ככה קוומיייי או שאני מדגדג אותךך
אני: לא לא נו תן לי לישון
איציק התחיל לדגדג אותי
אני: לא לא איציק .. נו.. די נוו
איציק: את קמה או לא?
אני: אני .. קמה נו דיייייי
איציק: נו את עדיין שוכבתת אני מחכה
אני: אתה ממש קרציהה
איציק: קרציהה שאת אוהבבת
הלכתי לשירותים צחצחתי שיניים וחזרתי לחדר שלי השעה הייתה כבר 11
אני: אה איציק לינוי אמרה שהיא תבוא היום לבקר אותך
איציק: טוב שיהיה יאללה את באה ?
אני: מזה טוב שיהיה .. מה קורה איתכם?
איציק: וואלה אני לא יודע .. עזבי נו אין לי כוח לדבר על זה
אני: טוב לא ממשנה יאללה בוא
הלכנו למטבח הכנתי לי לשתות איציק לא רצה וישבנו במטבח
אני: מה אתה שקט פתאום?
איציק: סתם לא יודע
אני: נו מה אתה בא לעבוד עליי אני מכירה אותך מה קורה ? זה קשור ללינוי?
איציק : אני..
ושמענו דפיקה בדלת
אני: רגעעע... מיזהה?
פתחתי את הדלת ומי שהיה שם זה....



לא יצא לי פרק משהו לא הכי אהבתיי אבל שיהיה 😊
תגיבוו (:
שקט את הכי מוכשרת😁
אוווהבת אותך
בואנה אורטי תירגעי ומהרררר יצא לך המשךךך מעלףףףףףףףףףףףף
חחח תודה מדהימותת שליי אני הכי אוהבתת אותכןןן בעולםםםםםםםם יואוו
מואההההה ענקיתת מתה עליכןן
מ%ד%ה%י%ם 😛

שבת שלום 😊
טנקיוו לידוורי;]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך