נטשת :'( !!! עצובי! תמשיכי!!! סיפור מדהים! 😁
סיפור ממממממדהייםםם:] הממשךך 😁
איןן לייי מחשבבבבבבבב 😢
אוףףף אני עכשיו אצל חברהה !! ואנחנו לומדות למבחןן
באיזשהו רגע אני נוטשת את המבחן
ובאה לכתוב לכןןן !!!
ישבתי מספיק ואני מה זה מצטערתת
וגם לא היה לי זמן כל השבוע היה לי טיול שנתי !!
וטונות סידוריםם !!
והשבועע גם אין לי זמןן בכלללל
אבלל אני היום כותבת לכן המשךך מ ב ט י ח ה !!!
אוווהבת אוותכןןן וסליחההה
לינורווש :]
תהנוו !!!
תקציר הפרק הקודם:
ערן עלה עם הכוס מים שתיתי אותה..והתחלתי לספר להם את מה שקרה..
מה שהוא אמר לי..
ערן ומרב כמובן לא הסכימו איתו
אבלל בתוכי?
הייתה החלטה...
וגם הם..
החברים הכי טובים שלי!! האחים שלי
לא ישנו אותה
המשך:
אחרי שהתעוררתי אמא כבר לא הייתה בבית וגם לא ערן ומרב..
ירדתי למטה וראיתי פתק על המקרר ועל השולחן..
על השולחן - מערן ומרב
ועל המקרר - מאמא..
כמובן שהדבר הראשון שאני עושה בבוקר זה ללכת למקרר להוציא שוקו אז ראיתי את המכתב שלה ראשון..
"יפה שלי יצאתי לעבודה מוקדם ואני לא חושבת שאני יחזור מאוחר..
בקיצור, אנחנו צריכות לסיים את השיחה שלנו
תאכלי משהו בבית או שאת מעדיפה שאני ואת נלך יחד למסעדה
דברי איתי שתתעוררי שזה יהיה בערך ב7 או 8 בערב [;
אוהבת אותך
אמא"
חייכתי לעצמי מהמכתב של אמא
וישבתי על השולחן מתחילה לקרוא את של ערן ומרבי
"שנינושש
יפה שלנו..אני מקווים שעברת את הלילה בצורה עוד איכשהו בסדר
אחרי כל מה שעבר עליך אתמול..
רצינו לקחת אותך איתנו היום ליום כיף (:
אבל ראינו את המכתב של אמא שלך
אז נדחה את זה למחר [;
דברי איתנו שתתעוררי
אווהבים הכי בעולםםם!!!!!
ערנצו'ק ומרב המכוערת [:
חחחחחחחח זה ערן כתב
ערן י'זבל"
חח כןן הם והשטויות שלהםם...
האמתי שלא היה לי כוח לדבר איתםם חחח לא איתם ולא עם אמא שלי
היה בא לי לעשות משהו אחר!!
היה בא לי לשים מוזיקהה על פול ווליום - כמו תמיד ;]
ולסדר את ביתי ה"קט"
עליתי למעלה הדלקתי את המחשב ושמתי את הרשימת שירים הכי חדישה שיש :]
הגברתי את הרמקולים וירדתי למטה
מסדרת את הבית :]
אחרי שעה של שירים וניקיון
היה שקט מהמוזיקה
חשבתי שנגמרו השירים אז עליתי לשים שוב
וראיתי שמתחיל שיר חדש..
של כריסטינה...
ישבתי על הכיסא מקשיבה למילים...
Seems like it was yesterday
When I saw your face
You told me how proud you were,
But I walked away
If only I knew what I know today
Ooh, ooh
I would hold you in my arms
I would take the pain away
Thank you for all you've done
Forgive all your mistakes
There's nothing I wouldn't do
To hear your voice again
Sometimes I wanna call you
But I know you won't be there
Oh, I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself by hurting you
Some days I feel broke inside
But I won't admit
Sometimes I just wanna hide
'Cause it's you I miss
And it's so hard to say goodbye
When it comes to this, ooh
Would you tell me I was wrong?
Would you help understand?
Are you looking down upon me?
Are you proud of who I am?
There's nothing I wouldn't do
To have just one more chance
To look into your eyes
And see you looking back
Oh, I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself, oh
If I had just one more day
I would tell you how much that I've missed you
Since you've been away
Ooh, it's dangerous
It's so out of line
To try and turn back time
I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself..
By hurting you
השיר הזה פשוט מדהיםם !!!
והרגשתי שהוא פשוט מדבר עלי
"אני פוגעת בי בזה שאני פוגעת בך" \:
חחח או במקרה שלי
זה אמור להיות "בכם" ולא "בך" =\
מואאאאאאאאאאאאה :]
לינורוש (:
לא שמתי לב שיצא כזה קצר כי מיהרתיייייי \:
אז הנה עוד חלק [קטן] שכתבתיי להמשך הקודם כי יצא ממש קצר
סוריי חחח
בשעה 4 וחצי... הרמתי לאמא שלי טלפון..
"אמאא אני ערה.."
"טוב יפה שלי אני עוד חצי שעה בבית...אכלת?"
"אממ לא בואי נלך למסעדה.."
"טוב מתוקה שלי, תתארגני.."
"טובושש...ביי ביי"
עליתי לחדר הוצאתי בגדים ומגבת
נכנסתי להתקלח
הפעם, התחלקתי תוך 10 דק' מה שלא מאפיין אותי ב כ ל ל !@#
חחחח
איך שיצאתי התארגנתי מהר וירדתי למטה
חישפתי מה לעשות ולא היה לי \:
כל הבית היה נקי אחרי שציחצחתי אותוו כל חור נקי ככה שאפילו אם אני רוצה אני לא יכולה להדליק קטורת כמו שאני אוהבת כי זה יהרוס חחח
ישבתי בחדר של על המחשב באיסיקיוו
מדברת עם ילדיםם..
בעיקר בנים..אקסים וכאללה חחח
אחרי 10 דק' אמא כבר הגיעה..
שיניתי אווי מהר
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
לאא פה :]
עם מאמא במסעדהה
ערני ומרבי- אתם פשוט ה כ ל !
I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself..
By hurting you
הבנתי הכל \:
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
לקחתי פלאפון מפתח ירדתי למטה נעלתי את הדלת ויצאתי
נכנסתי לאוטו נתתי נשיקה לאמא ונסענו למסעדה (:
איזה יאפהה :] יאאייאא
אהבתיי :] פשוט מדהיםםםםם
את מוכשררת
ברמותת#!:]
מחככה להמשך