QUOTE (HeNNNNNNN @ 07/11/2006) ווואהה פפרקק ננדירר
אני ?! כבר ה ת מ כ ר ת י !!
בא לילילי עוד המשיכיכי חעחע
לללאבב יו
מוואהה
תמשיייייכייי קופפפפה P:
וואי!! מדהים!!!!!!!!!!!!!! מחכה להמשך!! 😁
ואווווווו תודה תודההההההההה !! :]
אני עכשיו הולכת לאכול D:
ואני באה לכתוב לכן המשך ארוך ארוך [:
אוווהבתתתתתתתתתתתתתתת 😊
מתטערתתתתתתת
המחשב שלליי קרססססססס !!!!
אני יודעת שאתן חושבות כל פעם שאני ממציאה משו אחר
אבל לאא
חחח באמתת הוא לא עובדדדדדד 😢
אני עכשיו אצל בת דודה שליי
והשעה 4 בבוקרר
ואין עכשיו המשך וזה בטוחח !! =\
אבל אני מקווה שיהיה עד יום ראשון-שני
אוווהבתתת !!! :]
יאאללה דדדדבע P:
המממממשך
מחכים בקוצר רוח P:
שבוע מצויין שיהיה לך!
QUOTE (_princessa_ @ 11/11/2006) מחכים בקוצר רוח P:
שבוע מצויין שיהיה לך!
😁
את כותבת מהמם, המשך דחוףףףף!!! 😁
את כותבת מדהים!!! מחקה להמשך הכי מהר שאפשר!!!!!!!!!!!!!!! 😂
ישששששששש !! :]
פרצתי למחשב של אחי בשושו (:
עכשיו אני כותבת לכן המשךך !! 😊
תקציר הפרק הקודם:
פתאום הוא התחילל להתקרב אלי..
הרגשתי את הנשימות שלו
הרחתי את הריח שלו
השפתיים שלנו היו כ"כ קרובות...!!
הראש אמר לי לעצור אותו
אבל הבטן ? חוללה מהפכה..
'אניי..אניי..אוהבת אותוו'
המשך:
שפתיי נגעו בשפתיים שלו הוא נתן לי כמה נשיקות קטנות ואז ניסה להכניס את הלשון שלו
ולרגע הבנתי מה הולך פה וזה פשוט לא התאים לי
העפתי אותו ממני!!
לא יכולתי לסבול את זה שאני מרגישה אליו משוו..
בעצם אני מרגישהה?
הסתכלתי לו בעיניים והשפלתי את ראשי מריצה את כל מה שהוא אמר לי
הוא כ"כ צודק!
יש לי התנהגות של שרמוטהה אבל אני...זאת הדרך שלי להתמודד עם כל מה שעברתי \:
אני יודעת שאולי אין לי כבר כבוד עצמי
שאני לא מעריכה את מי שאני
אבל זה מפחד!!
כל זה מפחד..שיקרה שוב \:
"תצא לי מהבית בבקשה" אמרתי כשעיניי עוד מכוונות לריצפה.."סופרות את הבלטות" חח ככה אמא שלי תמיד הייתה אומרת לי..שהייתי מדברת איתה והעיניים שלי היו לכיון הריצפה..
היו לי דמעות בעיינים ולא רציתי שהוא יראה את זה אז פשוט הסתובבתי נשכבתי
"צא לי מהביתת!! לך מפה כברר" אמרתי בשקט
"ביי" אמר בעצב ויצא מהחדר שלי
הוא סגר את הדלת של החדר
ואני? פשוט התחלתי לבכות!!
לא יכולתי להפסיקק!! ישב לי כ"כ הרבה על הלבב שלא יכולתי כבר לעשות כלום חוץ מלבכות
כל הכאב שישב אצלי בלב..
מה אתם חושבים? שכל פעם לפגוע בבן אחר זה לא קשה לי? זה קשה ליי!!
אני פשוט לא מראה את זה
אני ממשיכה במחשבה 'גם לי הם היו עושים את זה'
כןן אני ילדה מאוד רחמנית
אבל ממשיכה במטרותת...למדתי שצריך לפעמים לדרוך על אנשים
ובתאכלס ? חיים פעם אחת!
אבל לרגע חשבתי לעצמי, למה אני עושה את כל זה?
זה בכלל לא מתאים ליי!!
אני לא הייתי פעם ככה..אני השתנתי המוןןן!!
כן אבא שלי נפטר- וזה קשהה !!!, קשה מאוד!!
אבל "חבר" שבגד..לא אמור לגרום לי להתנהג ככה..
"מה עוברר עליייייייי??"
צעקתי בתוכיי, מנסה להירגע לעצור את הבכי
אבל הוא לא עוצר
והמחשבות
והגועל
לא מפסיקים...
התישבתי במיטה
מנגבת את הדמעות
שממשיכות לרדת
הרמתי את הפלאפון מהמיטה
והתקשרתי לערן ולמרב שלמעלה..
"חחח פדלאהה את לא יכולה לעלות?"
"בואו לפה" אמרתי בקול בוכה
"חח לא יעבוד עלי הפעםם!!" אמרה מרב באושר
"לא מרב..זה אמיתי" אמרתיי וניתקתי
קוברת את ראשי בכרית
מנסה להיעלם
אך שום דבר לא עוזר
"מה קרה יפה שלייייייי???!!" צעק ערן שראה אותי..
"הוא צודקק! אני שרמוטה"
"מיי???? אני יזייןן אותוווו!! הילדד הזהה ???הבר הזהה??"
"לאא אתה לא תיגע בוו.."
"מה קרה יפה שלי מה הוא אמר לך?" אמרה לי מרב מחבקת אותי מנסה לעזור.."מאמי לך תביא לה כוס מים" אמרה לערן והוא הקשיב לה..
ערן עלה עם הכוס מים שתיתי אותה..והתחלתי לספר להם את מה שקרה..
מה שהוא אמר לי..
ערן ומרב כמובן לא הסכימו איתו
אבלל בתוכי?
הייתה החלטה...
וגם הם..
החברים הכי טובים שלי!! האחים שלי
לא ישנו אותה
אהבתי מאוד את הפרק הזה
למרות שיצא קצר
אבל הוא אומר הרבה דברים ממה שעובר עלי בזמן האחרון
חח פתחתי ת'לב פה [:
תגובות😊
אוווהבתתתתתתתתת!!:]