פפפרקק יאפפפה :]]
תמשיכיי ששממיינעע
מוואה ענננקית
איייזה פרק חאמווווווווווד:] אהבתייי
תמיישיייכי מאממייייייי
יאא...פרק מהמם!!! את כותבת מדהים! המשךך דחוווףףףףףף!!!
תובלוש! 😁
תודה על התגובות בנותת !! :]
אוהבת אותכןן
תהנוו !!
תקציר הפרק הקודם:
אכלנו אותו בנשיקותת
גם על המתנות וגם מהגעגועיםם
התגעגענו ה מ ו ן 1!!
הלכנו לשים ת'מתנות בבית שלי שהיה הכי קרוב והלכנו לפארק איפה שכולם [:
המשך:
ישבנו איתם אולי שעתיים ובשתיים החלטנו שמשעמם לנו וחזרנו הביתה [:
הלכנו בסוף לבית שלי כי הוא היה הכי קורב D;
עלינו לעליית גג שהייתה לנו שם מן "זולה" שיכולנו להרעיש שם כמה שאנחנו רוצים כי לא שומעים כלום [:
יש שם מיטה זוגית ושטיח אדום מפרווה פרוס על כל החדר
ממש נחמד [:
"אז איך היה כל הזמן שלא הייתי?"
"אממ משעמםם חחחח והכרנו בנים חדשים [: "
"חחחח ומה עשיתן להם ?"
"אממ" אמרתי והסתכלתי על מרב "חירמנתי לו ת'צורה ושיחקתי אותה צריכה לחזור הביתה..D:"
"חחחחחחחחחחחחחחחחחחח מנייאקיתתת"
"זאת אנייי [:"
"תגידיי אחותתתתתתי יש לך סיגריות פה ?" שאלה אותי מרב במבט נחשק לסיגרייה 😁
"ואאי נראה לי שנשארה לי 1 =\"
"ולא קנית עוד ? "שאל אותי ערן.
"לאא .. לא הספקתי \:"
"האא בעצם שמנו את המתנות אצלךך !!"אמר ערןן אחח כפרה על הזיכרון שלו [:
"אווווווווווויייייי נכוןןןןןןןןןןןןןן !!" אמרתי באושרר "חעחעח הלכתי להביאאא"
ירדתי למטה עברתי בחדר של אמא וראיתי שהיא ישנה
סגרתי לה ת'דלת והלכתי לחדר שלי
הוצאתי מהשקית השחורה את הפקט לקחתי מצית מהמגירה שלי
והבאתי איתי דיסק שצרבנו לפני כמה זמן ביחד
של כל השירים שאנחו אוהבים [:
הנחתי את זה על השידה וירדתי למטבח הוצאתי בקבוק קולה עם 3 כוסות ובמבה גדולה [:
שמתי פופקורן במיקרו , לחצתי על 3 דק' והעלתי הכל למעלה עברתי בחדר שלי ולקחתי גם ת'פקט ות'דיסק
איך סחבתי את כל זה ? השד יודע ! 😁
הבאתי את זה לכולם שם ושלחתי את מרב שתביא את הפופקורן ומאפרה ששחכתי \;
אחרי 5 דק' מרב עלתה עם קערה מלאה בפופרוקן ומאפרה
"תעבירי לי ת'פקט אין לי כוח לקוםםם" אמרתי כשישבתי על המיטה עם במבה ביד [:
"שניה כפרה.."אמר ערן וקם להביא לי ת'סיגריותת חח חמוד [:
"קחי" אמר והתיישב לידי וחטף לי ת'במבה .. חצוףף !@#
"תודה אחי [ :"
הדלקתי ת'סיגרייה ואחרי גם ערן ומרב
שמנו את הדיסק והתחלנו להתחרפןןן -לרקוד ,להשתגע, להתפרק!!!-
ודווקא באמצע שאנחנו נהנים חייב היה להפריע משהו..
-צלצול הטלפון שלי\:-
"הללללללו ? "
"שני?"
"יאא מי זה?"
"בר"
"האא מאמי מה שלומך ?"
"בסדר..שומעת אני יכול לבוא לדבר איתך ? זהה ממש ממש דחוף!"
"עכשיו?"
"כן.."
"טוב אתה יכול לבוא אלי?"
"אממ כןן לבית?"
"כןן.."
"טוב"
"ביי בייי [:"
"ביי"
תוך 5 דק' היה צלצול בדלת -ורק שתבינו 3 לפנות בוקר- מה היה לו כ"כ חשוב ?
"היי" אמרתי בשקט "בוא לחדר שלי.. אמא שלי ישנה"
"טוב מאמי" אמר ועלה אחרי לחדר.. ערן ומרב נישארו למעלה ואנחנו היינו בחדר שלי
"שומעתת.."
"נו..?"
"את בטח חושבת לעצמך מה היה לי כ"כ חשוב בשעה כזאתת.."
"כן.."
"אז זהו שאני הבנתי אותך...נפלת על אחד שיודע לקרוא אנשים טוב מאוד !! הבנתי שאת אחת של סטוצ'ים וכןן אולי גרמת לי להתאהב בךך
אבל עוד לא ליפול במשחק שלך..
שהיינו ביחד אתמול חשבתי אולי להמשיך לשחק את המשחק שלך
אבל היום חשבתי על זה והבנתי שזה לא יעזור !! אז באתי להגיד לך הכל !!
שלא תעיזי לנסות להמשיך לשחק איתיי את המשחק הטיפשי הזה שלךך וכדאי מאוד שתעברי למישהו אחר
את פשוט מתנהגת כמו שרמוטההה!!"
"סליחה ? למה מיי אתה בכלל שתבוא ותגיד לי מה לעשותת ?! או על איך שאני מתנהגתת ?
כןן אני בקטעים של סטוצ'ים כי זה מה שטוב ל י לא טוב לך ?! זדיין לי מהצורהה י'טטמבלל אין לך זכות בכלל לבוא ולהגיד את זהה "
"אני לא באתי להטיף לך מוסרר באתי לעזור לךך !! את לא תגיעי לשום מקום ככהה !! כולם יתפסו ממך שרמוטטהה כי זאת ההתנהגות שלךך
זה מגעיללל"
"כןןן נראה אותךך מתמודד עם מוות של אבא שלךך וישר אחרי זה מישהו שאהבת אתה מגלה שהוא בכלל התערב עליךך ולא אהב אותךך" אמרתי בציניות.." העיקר לך קל להגידד לא עברת כלום בחיים כ ל ו ם !! " אמרתי עם דמעות בעיניים ובקול גבוהה יותר..
"אני באתי לעזור לך.." אמר כמעט בוכה
"אני לא צריכה את העזרה שלך!!"
"את כןן אם לא היית צריכה אותה לא היית עושה את כל זהה"
"טובב בטחח !!" אמרתי בעצבים והסתכלתי למקום אחר
פתאום הוא התחילל להתקרב אלי..
הרגשתי את הנשימות שלו
הרחתי את הריח שלו
השפתיים שלנו היו כ"כ קרובות...!!
הראש אמר לי לעצור אותו
אבל הבטן ? חוללה מהפכה..
'אניי..אניי..אוהבת אותוו'
ווואהה פפרקק ננדירר
אני ?! כבר ה ת מ כ ר ת י !!
בא לילילי עוד המשיכיכי חעחע
לללאבב יו
מוואהה
QUOTE (HeNNNNNNN @ 07/11/2006) ווואהה פפרקק ננדירר
אני ?! כבר ה ת מ כ ר ת י !!
בא לילילי עוד המשיכיכי חעחע
לללאבב יו
מוואהה
מילה במילה.=]]
😁
את כישרונית אש
המשך בדחיפות(:
יאאאאאאאאאאא...
איזה סיפור יפה!
קראתי עכשיו ה כ ל !
אהבתיי..
המשךך =]
ווווווווואה וווואאאאאאההה :]]]]]
הנהנהננה מושששששששששששששששששלםם
המשךךךךךךךך
ואווו כמה תגובות :]
תודה נשמותת !!
מחר אני מקווה שיהיה המשך
פשוט גם מחר אני מתכוננת למבחן =\
ומצטערת שיצא קצר \:
אווהבת אותכןןן !! :]
אמאאא איזה פרקקק יפההההההההההההההה