מדהים!...תמשיכי שאת יכולה..!
😁
יאיאא זה מדהיים :]
מחכה להמשךך
לאאאאב
תמשיכיייי
סיפור מהמם !@.......
תקציר הפרק הקודם:
"אז למה לא באת אלי שאני יעזור לך?"
"כי תחשבי קצתת זה קשה!!!"
"אבל את תמיד יכולה לפנות שלי.."
"טוב..."אמרתי ובדיוק המלצרית הביאה את המנות שהזמנו..
המשך:
"את לא רוצה לשנות גישה בקשר לחיים ? לנסות לשכוח הכל ? לעבור הלאהה.?" אמרה לי אמא במבט דוגא, כןן..רואים שהיא דואגת..
אבל היא לא מבינה שזה לא תמיד יכול לעזור...
"אמא ... תביני שלא הכל קשור בסיגריות, כן באיזה שהיא מידה זה לא טוב לי..אבל אני לומדת איך להוציא ת'כעס שליי...אולי על דברים שמזיקים לי אבל לפחות לא בלהתאבד או לחתוך וריד אני יודעת...תחשבי, יש דברים יותר גרועים מזה.."
"כןן ואולי באיזשהוו יום יקרה לך משהו עוד יותר גרוע מזהה אז תתחילי לקחת סמיםם??"
"אמאא...את יודעת טוב מאוד שאני בחייםםם אבל בחיים לא יגיע לזה@@@!#@
מבחינתי זה השפל של השפל שבן אדם יכול להגיע אליוו .. וחוץ מזה שיש לי גבולותת!! את מכירה אותי לא? אני הבת שלךך!! את אמורה לדעתת שאם תתני לי להמשיך בדרך שלי אני יגיע עוד לדברים יותר טובים מזהה
ועובדה שמה שאני אומרת לך נכון, כי אני כבר אתמול שיניתי גישה בקשר למשהו שעשיתי..ואת אמורה לתמוך בי"
"אני תמיד תומכת בך..ואני תמיד איתך!" אמרה אמא ובזה סיימנו את השיחה על זה וגם את האוכל :]
יצאנו מהמסעדה והחלטנו לנצל את זה עוד קצת..את היום הזה
הלכנו לקניון [:
המקום האהוב על שתינו 😁
-----------------------------
"לאא נכוןןן!!! נו ומה היא אמרה לך??" בדיוק אחרי שחזרתי עם אמא הביתה מרבי התקשרה אלי..וסיפרתי לה שאמא גילתה שאני מעשנתת..
"כלום הסברתי להה......" התחלתי לספר לה על כל מה שדיברנו...ואז כמובן שגם הוספתי את הגי'נס החדש שלי (;
"יפהה לךך..תחדשיי"
"תודה אחותי.."
"קיצווור מה עושים היום?"
"מממממממממממממ" חשבתי על לאן לצאתת...והיה בא לי מסיבההה (: "בא לי מועדוןן!!"
"האהאהאה כמה זמן לא היינו במועדון..:] יאללה..אני יודיע לגל ולדניאלל נצא רק ארבעתנו"
"סבבות...תגידי, מה השעה?" אמרתי נשכבת על המיטה..מתכננת את זה שאני הולכת עכשיו לישוןן ואז נצא בערך ב12 [:
"8 וחצי" טוב תעירי אותי ברבע ל11 ביושש" ניתקתי מהר לפני שהיא תגיד שאני לא ילך לישון
שמתי ת'פלא על שקט החלפתי בגדים והלכתי לישון:]
----------------------------------------
"לאן הולכים?לאיזה מועדון?"גל שאלה אותי
השעה הייתה 11 וחצי הבנות היו אצלי ואני בדיוק התארגנתי..
התלבטנו לאן לצאת ובסוף סיכמנו על הסילבר :]
התלשבתי זריז אחרי מקלחת טובה
לבשתי ת'גינס החדש שקניתי היום עם אמא..
מלי קופר :] ג'ינס בהיר מה זה יפהה וצר למטטהה..נעלתי את האולסטר הלבנות שלי עם גופייה מתחרה לבנה
ומתחתיה טופ התאפרתי קצתת ויצאנוו
נכנסנו למועדוןן
שניםם שלא היינו פהה ואני רצינית
התגעגענו D:
נכנסנו ארבעתנו לאמצע הרחבה והתחלנו לרקודד כמו מטורפות
או בעצם....כמו שרק אנחנו יודעות :]
אוווהבת אותכןן!!
לילה טוב ושבת שלוםםםםםםם (:
פרקק יאפפה
התגעגעתי לסיפור ! ,
תממשיכיי מאמיי
מווואה עננקית
יהההה המשךך
איזה יאאאאאאאאפה
יאאאאא, איך התגעגעתי!!!..את חייבת להתחיל לכתוב יותר! (חח..אני מדברת!)
פרק מדהים, כמו תמיד! אהבתי!!!
תמשיכי דחוףףףף!!!! 😂
ביי, לאב יו 3>...מוואה!