מדהים!!! אין ין פשוט כישרו מהלך!!! תמשיכי דחוף!!!😊
ביי, לאב יו 😂
התגעגעתתיי לסיפורר
פרקק ממש יפפה
תמשיכיי בובה
מווואה עננקית =]
תמשיככככי כבר י'קקקקקופה !@
PP:
אני אצל חברה ואני כותבת לכן המשך..אני מקווה שיצא יפה כי אני ממש ממהרת \=
תקציר הפרק הקודם:
לקחתי פלאפון מפתח ירדתי למטה נעלתי את הדלת ויצאתי
נכנסתי לאוטו נתתי נשיקה לאמא ונסענו למסעדה (:
המשך:
נכנסנו למסעדה [שלא ממש הסתכלתי על השם שלה D:] והושיבו אותנו בשולחן לשניים
הסתכלנו בתפריט החלטנו מה אנחנו רוצות, הזמנו ואמא התחילה לדבר..
"שני, תראי לפני כמה זמןן.."
"רגעע...לפני הכל...על מה זה מדובר?"
"טוב, את יודעת שאני מתעסקת בכל המיסטיקה וכאלה..
ואת יודעת שסיפרתי לך, לא פעם על חלום שחלמתי ואחרי זה גיליתי שזה מה שקורה במציאות, או שזה התגשם אחרי שחלמתי את זה.."
"נוו.." אמרתי לה שאני שותה מהקולה שלי :]
"אזזז...חלמתי שאת משנת...אני רוצה לדעת אם זה אמיתי.."
"מה??..אהה...אממ" לא ידעתי מה להגיד לה, נהייתי אדומה בשנייה והתחלתי לגמגם..אבל הבנתי דרך המבט שלה, שהיא כבר הבינה שזה נכון...כי אני כמו מטומטמתת מגמגמת ומאדימה תוך שניהה \=
אני הולכת להביא את אחי לבנתיים אני שולחת לכן את זה ושאני חוזרת אני מבטיחה לנסות להמשיך
אווהבת אותכןן !!
יאווווווווווווווו
איזה סיפור יפההההההההההההההההההההההה
תמשיכיייייייייייי
מהרררררררררר
-יסוו-
"תעני לי...את מעשנת?"אמרה לי בנימה קצת אחרת...
"כןן.."
"אפשר לדעת למה התחלת עם זה?"
"כןן ... את יודעת כמה דברים קרו לי?? את יודעת טוב מאוד כמה דברים עברתי ואני חושבת שלגיל שלי זה יותר מידיי!!! ופשוט לא ידעתי להתמודד עם זה!!.."
"אז למה לא באת אלי שאני יעזור לך?"
"כי תחשבי קצתת זה קשה!!!"
"אבל את תמיד יכולה לפנות שלי.."
"טוב..."אמרתי ובדיוק המלצרית הביאה את המנות שהזמנו..
סורי סורי שיצא קצר אבל אני ממש חייבת לעוףף
אני מאוד מקווה שיום חמישי אני יבוא שוב להמשיך כי יש לי מחר להתכונן למבחן...
אווהבת אותכןן1!!!