המשךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך!!!!!!
המשך המהמשךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך!!!!!!
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךשך המשך המשך המהמשךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך!!!!!!
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךשך המשך המשך המשך המהמשךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך!!!!!!
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךשך המשך המשך המהמשךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך!!!!!!
המשך המשהמשךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך!!!!!!
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך...!!!
+מה-מ-ם!!!! את כותבת ממש ממש יפה!!!!!!+
מושלםםםםםםםםםםםם
המשךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
לירוווווווווווווני 😊
יאאא איזה חמודות הנה המשךך
פרק 6
אני: "אממ אתה לא איתי בשביל אמ אתה יודע אמ נו... נכון?"
אביתר: "מה בשביל סקס?"
אני: "כן"
אביתר: "לא למה נראה לך?"
אני: "לא יודעת אתה נראה כזה"
אביתר: "מה זאת אומרת נראה כזה נראה איך?"
אני: "אמ אחד כזה שדופק וזורק"
אביתר היה בהלם ואחרי שנייה אמר: "האמתי..."
אני: "מה??"
אביתר: " אני באמת כזה אבל לא יודע איתך זה שונה כזה"
אני: "מה למה איתי זה שונה? "
אביתר: "לא יודע נו כמה שאלות יש לך חח פאדיחה די "
אני: "חח מה אתה מזיין לי תשכל אצלך שום דבר לא פאדיחה"
אביתר צחק והתקרב אלי יותר החזיק לי את המותניים ואמר: "עכשיו אפשר?"
ידעתי על מה הוא מדבר אך בכל זאת שיחקתי אותה חח ושאלתי: "מה אפשר? "
אביתר: "לנשק אותך " והתקרב עם השפתיים,לא הספקתי לענות לו וכבר הוא נישק אותי,והרגשתי בעננים,
היה לי פרפרים בבטן,ולא רציתי שזה יגמר,אחרי שהצטרפתנו איזה 5 דקות,התנתקנו אחד מהשני וחייכתי.
אביתר: "אני מתחיל להרגיש אליך משהו"
אני: "גם אני אליך "
התיישבנו כזה על המיטה, והתחלנו לדבר ,להכיר אחד את השני,הוא סיפר לי בכיתה י'
הייתה אחת שפגעה בו מאוד שבגדה בו עם חבר הכי טוב שלו ומאז הוא לא רוצה להתאהב באף אחת,
ואני סיפרתי לו על ערן על מה שהיה בינינו וככה העברנו חצי לילה ביחד מחובקים מדברים ומדי פעם
מתנשקים לא משהו רציני,אני נרדמתי קצת עליו אבל אז נשמעה דפיקה בדלת קמתי מהר
וראיתי את גיא בלחץ ואמר: "מצטער להפריע אבל אביתר חייבים לזוז "
אביתר קם ואמר לו:"מה קרה!? " וגם אני נלחצתי והסתקרנתי
גיא: "נאור הסתבך במשהו לא יודע התקשר אלי ואמר לבוא לבר מוזה מהר"
אני: "איפה מאיה?"
גיא: "היא נרדמה לכי תעירי אותה ותבואו איתנו "
הלכתי לחדר של מאיה והערתי אותה וסיפרתי לה מה קרה,היא מהר קמה ואמרה: "יא טוב יאללה אני מתארגנת" לקחתי מהארון שלה ג'ינס והלכתי התלבשתי אחרי 10 דקות שתינו היינו מוכנות,
החלפנו רק מכנסיים וזהו, וירדנו למטה לאוטו של גיא.נסענו לבר מוזה שזה איזה 20 דקות נסיעה
ואז ראינו מלא ילדים בקבוצה כזאת וצועקים,גיא אמר לי ולמאיה לחכות ליד האוטו והם הלכו לכיוון הילדים.
אחרי כמה דקות שהם לא חזרו מאיה נלחצה ושאלה ילד אחד שעבר שם: "מה קרה שם?" והוא ענה לה: "סתם מכות נו כמובן כרגיל" הייתי בשוק ואז הוא הלך.
מאיה: "בואי בואי" החזיקה לי את היד והלכה לכיוון הילדים.
לא יכולנו לראות כלום כי היה מלא ילדים עד שבאה משטרה,לא מצאנו את גיא ואביתר,ונלחצנו שתינו
ממש,מאיה התקשרה לגיא ושמענו את הצלצול מתנגן ברקע,הוא לא ענה ומאיה עוד יותר נלחצה
והתחילה להשתגע ולחפש אותו באטרף,אני בינתיים הלכתי אחריה כדי לא לאבד אותה וניסיתי לתפוס את
אביתר וגם הוא לא ענה,מאיה עצרה באיזשהו חור רחוק מהאוטו והתחילה לבכות חיבקתי אותה ואמרתי:
"טוב מאיה אל תבכי יכול להיות שאת סתם נלחצת".
ראיתי אחד עובר שם ואמרתי לו לבוא שנייה אלינו.הוא בא ואמרתי: "תגיד אתה יודע מי הלך מכות שם?"
הוא: "אמ כן נדמה לי נאור רחמים ושי רון"
מאיה ישר נלחצה כי נאור ושי הם חברים טובים של גיא ואביתר. הנער ראה שמאיה ואני לבד ואמר:
"מה קרה לכן למה היא בוכה..? "
אני: " אחד מהם חבר שלה אתה יודע אולי איפה הם? "
ואז הפלאפון של מאיה צלצל שאלתי "מי זה" היא ענתה: "גיא"
אמרתי לנער תודה ואז הוא הלך. עמדתי ליד מאיה חיכיתי לתשובה איפה הם.
אחרי כמה דקות היא אמרה: "אני לא מאמינה עליו אלוהים! בואי הוא אמר לי שהם איפה שניידת"
ניגבה את הדמעות ונרגעה.
נרגעתי והלכתי אחריה הגענו לאיפה שהיינו בהתחלה וראיתי את אביתר,גיא,נאור ושי כולם עם דם
וסימנים עומדים ליד הניידת מדברים עם השוטרים.ניגשנו לשם וגיא ראה אותנו מתקרבות וניגש
ישר למאיה חיבק אותה חזק,אביתר ראה אותי ולא התייחס אלי בכלל,כל כך נפגעתי, עמדתי ליד מאיה
וגיא מחובקים לבד,וראיתי את אביתר מדבר עם נאור ושי ולא שם לב בכלל שאני שם.ואז פתאום
מישהו בא אלי מאחורה ואמר: "מה את עושה כאן?"
הסתובבתי וראיתי שזה היה מור...כל כך שמחתי לראות אותו לא יודעת למה.
אני: "אממ סתם מה שאתה עושה"
מור: "אה"
הוא הסתכל מי מאחורי וראה שבאתי עם אביתר אז הוא הסתובב ללכת אבל
גם אני הסתובבתי איתו וראיתי אביתר בכלל שכח ממני אז החזקתי לו בכתף ואמרתי: "רגע"
הוא הסתובב שוב לכיווני ועיינו בהקו ואמר: "מה?"
התקרבתי אלו ולחשתי: "אפשר לבוא איתך?"
הוא עשה עם הפנים פרצוף כזה של לא מבין ואמר: "איתי למה?"
הסתכלתי על אביתר שוב, ירדה לי דמעה,מהר ניגבתי אותה ואמרתי: "אני לא רוצה להיות כאן"
הוא התקרב אלי קצת ואמר: "את לא עם אביתר?"
השפלתי מבט מטה ועניתי: "כנראה שלא"
הוא הסתכל על אביתר ונפל לו האסימון הוא הבין שאביתר לא מתייחס אלי.
הוספתי: "בקשה? "
הוא לקח את היד שלי והתחלנו ללכת לכיוון חבורה של בנים,שיערתי שאלו חברים שלו,
ראיתי שם את גל והבנתי שהוא מסתובב עם אחיו.
נעמדנו שנינו ליד גל ומור אמר: "גל בא לך להקפיץ אותנו לקפה נחושת? "
לא הבנתי מה ולמה אבל נתתי למור להמשיך לדבר.
גל הסתכל עלי וענה:" אמ טוב כנסו" נכנסתי לאוטו של גל מאחורה ומור ישב ליד גל מקדימה.
לא דיברתי איתו כל הנסיעה לא הוצאתי הגה מהפה ואז הפון צלצל....זאת מאיה..
אני: "הלו"
מאיה: "משוגעת לאן נעלמת?"
אני: "ראיתי את מור אז הלכתי איתו"
מאיה: "מה את אהבלה תחזרי לכאן לאן הלכת?"
שמעתי את אביתר ברקע: "מה? תביא תביא אותה?! "
אמרתי במהירות: "לא לא אני לא רוצה לדבר איתו"
אבל זה היה מאוחר מדי אביתר לקח את הפון ואמר: "למה את לא רוצה לדבר איתי???"
לא ידעתי מה לענות שתקתי ואחרי כמה שניות אמרתי: "תחזיר לי את מאיה או שאני מנתקת!"
מור שמע את כל השיחה והסתכל מחוץ לחלון כאילו לא איכפת לו.
אביתר: "לכי כוס עמק"
ונתן לי את מאיה שהייתה ממש עצבנית שמעו בקול שלה: "תגידי מה את עושה ?!!? לא מבינה אותך!"
אני: "מאיה יש לי מפתח אני יחזור יותר מאוחר ביי"
מאיה: "שמרי על עצמך ביי"
ניתקתי וירדו לי דמעות ניסיתי כמה שיותר להסתיר את זה שגל ומור לא יראו או ישמעו אבל לא הצלחתי,
כאב לי כל כך,עד שכמעט התפתח משהו ביני לבין אביתר,הייתי חייבת להרוס!
הגענו לקפה נחושת ויצאתי מהאוטו אפילו לא אמרתי תודה לגל לא כלום,לא רציתי שיראה אותי ככה התפאדחתי,מור דיבר עם גל ויצא מהאוטו אחרי.
התיישב לידי באיזשהו ספסל ליד הקפה ואמר: מה קרה? "
אני: "סתם הרסתי משהו שאפילו לא התחיל "
מור: "אם זה היה אומר להתחיל אז זה יתחיל "
הסתכלתי עליו במבט חודר ואמרתי: "אני לא בטוחה כבר!"
מור: "בואי נקנה לך משהו בבית קפה רוצה? "
אני: "אוקי "
נכנסו לבית קפה התיישבנו בשולחן לשניים,מור מולי,והמלצרית ישר ניגשה אלינו לשאול
"מה תירצו? "
מור הביט בי וענה: "בינתיים רק מים בבקשה " ואז היא הלכה.
מור לקח את הכיסא שלו והתיישב לידי ואמר: "בא לך לספר לי מה קרה?"
ואז התחלתי לספר לו הכל אפילו מה שקרה איתו סיפרתי לו כמה שכאב לי ששיקרתי לו אבל כמה
שרציתי לפגוש את אביתר,פשוט פרקתי את כל מה שקרה ביום הזה שכאילו לא נגמר!
אחרי כל הזיוני שכל שלי אמרתי: "מצטערת שנפלתי עלייך ככה והרסתי לך! "
מור החזיק את ידי ואמר: "בסדר מיה לא קרה כלום מחר יום חדש" וחייך...!
פעם ראשונה שאני רואה את מור מחייך,לא האמנתי, כל היום הזה בבית ספר הוא היה כל כך דיכאוני,
היה לו פרצוף רציני. אהבתי את החיוך שלו ואמרתי: "אתה לא מרבה לחייך אה..?"
מור ישר השפיל מבט למטה והעלים את החיוך ואמר: "כן",החזקתי חזק את היד שלו שהייתה על
היד שלי ואמרתי: "מצטערת" הוא עזב את היד והלך אחורה ואמר: "אני לא צריך את הרחמים שלך".
התעצבנתי כל כך ואמרתי: "מה?! מה הקשר רחמים?!"
מור: "בואי אני אספר לך משהו ואז תדעי מה הקשר! "
אני: "מה?"
מור: ".........................
תגובותתתתתתתתתתתתתתת
אאוווקייייייייי
עכשיו זה רשמית: אני מכורה
חחחחחחח המשך בובייי😊😊
ייייאיייי יעל איזה סיפור יפההההההההה 😊
תמשיכיייייייייייי 😛
תודה לכןן מה עם עוד תגובותת?
מדהיםםם!! איזה מניאק אביתר!!!!
רוצה המשךךךך!!!
טוב אני יביא אותה עכשיו בכמה תגובות ברציפות
אבל אל דאגה יהיו לך עוד תגובות מבנות אחרות
רק שיראה סיפור "מתקדם"..
סיפור מושלםםםםםםםם!!!
לא יודעת למה בא לי לחנוק ת'מור הזהההההה!!!!
תמשיכיייייייי יפהההה שלייייייייי
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!