פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

מיה..

✍️ י-ע-ל 📅 15/10/2006 21:37 👁️ 10,841 צפיות 💬 379 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 4 מתוך 26
המשךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךך
חחחחחחחחחחחחח הודיההההההההההההההההההה

אני רוצה גם מאחרותת 😢
בקטנה אני בטוחה שיהיו לך גם מאחרות =)

תגיבווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!

ת' 😂
המשךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך!!!!!!
המשך ההמשךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך!!!!!!
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךמשך המשך המשך המשך המשך המהמשךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך!!!!!!
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךשך המשך המשך המשך המשך המשהמשךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך!!!!!!
המשך המשך המשהמשךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך!!!!!!
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךך המשך המשך המשך המשך המשך משך המשך המשך המשךךהמשךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך!!!!!!
המשך המשך המשך המשך המשך המהמשךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך!!!!!!
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךשך המשך המשך המשך המשך המשך המשךהמשךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך המשךךךך!!!!!!
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
ה-מ-ש-ך!!!
אמרתי לך?!?!
מקשיבים לי כאן חחחח =)
חולה עליכןןן בננותתתתת!!
יאאא יעללי מאמיי זה מההמם מווכשרתת !
תמשיכי דחוווף אני במתתתח 😊
וואיי מאמי את כותבת מהמםםם
מתה כבר להמשך 😛
יפה


המשךך (:
רק בגל שאתן חמודות שמתי המשך חח


פרק 5

אחרי שסידרתי התיישבתי במחשב והייתה לי הודעה ממורן ומשיר,סיפרתי לשתיהן על אביתר שהוא וגיא באים אלינו והן שמחו בשבילי.קראתי תאווי של מור( חרשנית אני) – סעמק ערסססס לא צריך אותך!
ולא הבנתי מה קרה לו ואז נשלחה לי הודעה ממור-............


אה לצאת עם אביתר את יכולה אבל איתי פתאום את צריכה לשמור על אחיך נכון!?
עזבי את כמו כולם! לא צריך אותך! להתראות!
+ נבהלתי כל כך מאיפה הוא יודע שאני היום עם אביתר?!!?!?+
הלכתי למאיה לחדר שלה והיא הייתה במחשב שלה התיישבתי על המיטה שלה בעצבים והיא אמרה:
"מה קרה עכשיו?"
אני: "נכון מור הזה?! אז סתם דיברתי איתו באייסי וקבענו להיפגש היום בערב זה היה לפני שאביתר התקשר אלי ותירצתי לו סתם משו שאני צריכה לשמור על יובל ואיכשהו התגלה לו שאני עם אביתר והוא התעצבן וזה"
מאיה: "יא יצאת מניאקית טוב לא משנה את גם ככה לא מכירה אותו "
אני: "אבל בכל זאת הוא לא יודעת נראה כזה מסכן ועצוב לי לראות אותו ככה "
מאיה: "יא מעניין מי אמר לו? מי עוד יודע?"
אני: "רק את מורן ושיר "
המשכתי: "שאני חושבת על זה,שיר יוצאת עם אח שלו גל,אולי נפלט לה משו לא יודעת"
מאיה: "תבררי "
יצאתי החוצה והלכתי למחשב חיפשתי את שיר ושלחתי לה- שיר תגידי אמרת למור משו על אביתר היום?....היא כתבה...
ושלחה- אמ לגל
אני- יא אני לא מאמינה איזה לא נעים
שיר- למה?! מה קרה?!
ואז סיפרתי לה את כל הסיפור כמו שסיפרתי למאיה.
שיר- יא מצטערת שאלתי אותו עם הוא מכיר את אביתר ואז הוא שאל למה אז עניתי לו שאת יוצאת איתו ובטח הוא ומור מדברים או משו לא יודעת הוא אמר לו.
אני- אוף הוא מזה כעס עלי וזה לא נעים
שיר- רוצה אני אדבר איתו?
אני- מה תגידי לו?
שיר- חח לא יודעת מה שתרצי
אני- עזבי תודה בכל זאת
שיר- מצטערת
אני- לא נורא טוב מאמי שלי נדבר כבר ביוש
שיר- ביוש מאמוש
חזרתי לחדר של מאיה,כמו שהבנתם כל דבר אני מספרת לה ומתייעצת איתה.
מאיה:" נו מה נסגר?"
התיישבתי על המיטה שלה שוב ואמרתי: "זאת שיר" והסברתי לה איך זה הגיע למור.
מאיה: "יא ענית לו בכלל?"
אני: "לא ,לא היה לי מה להגיד"
מאיה: "אז לכי תבקשי ממנו סליחה וזהו"
אני: "כן צודקת טוב ביי חח"
ויצאתי מהחדר שלה,הלכתי שוב לחדרי התיישבתי במחשב וכתבתי למור-
מור אני ממש מצטערת לא התכוונתי לשקר לך פשוט דיברתי עם אביתר והבהרנו את הנושא סליחה שככה שיקרתי לך..........מור כתב....
מור- עזבי את לא חייבת לי כלום
אני-אתה סולח לי?
מור- כן
אני- תודה אני ממש מצטערת
מור- בסדר
אני- מה עושה?
מור- כלום יושב מעשן
אני- בבית שלך?
מור- החדר נעול וסבתא וסבא ישנים
אני- אה
מור- טוב תיהני עם אביתר נדבר כבר ביי
אני- ביי מאמי סליחה שוב..
והוא התנתק.
הרגשתי רע עם עצמי,הרי בגלל ששמעתי שאביתר חרא,הסכמתי להיפגש עם מור ופתאום שאביתר התגלה לי אחרת אז ביטלתי עם מור,עם היו עושים לי את זה הייתי ממש מתעצבנת.
השעה הייתה רבע ל-10 מאיה נכנסה כבר להתקלח,הלכתי לאייסי שלה וקראתי לכל מיני אנשים אווים חח שיחשבו שזאת מאיה מסתכלת חח,ראיתי את אביתר מחובר,ונזכרתי שלא אישרתי אותו אז אין לי אותו,קראתי את האווי שלו היה כתוב- קריני אחותי הרגע הלכה...מתקלח
צבט לי כל כך בלב אלוהים הרגשתי רע עם זה שקרין אצלו.
ואז נשלחה למאיה הודעה מאביתר (יש לו מירנדה הוא ראה ש"מאיה" הסתכלה חח למרות שזאת הייתי אני) - מאיה שמעי אל תגידי למיה שקרין הייתה אצלי טוב?
החלטתי לענות בשמה- טוב אבל למה היא הייתה אצלך?
אביתר- סתם קפצה לא משו רציני
אני- אז למה לא להגיד למיה?
אביתר- כי היא חושבת שיש בינינו משהו וקרין היא כמו אחותי
+שמחתי קצת לפחות הוא לא מרכל עליי או אומר שקרין היא בעצם אהבת חייו או משו חחח +
אני- טוב סבבה
אביתר- טוב יאללה נכנסתי להתקלח ואז נבוא אליכם ..ביוש
אני- ביי מאמי
בדיוק מאיה יצאה מהמקלחת וראתה שאני באייסי שלה
מאיה: "עם מי את מדברת?"
אני: "סתם אביתר" ואז היא התקרבה למסך וקראה את השיחה שלא הספקתי לצאת ממנה
ואמרה: "חחח תחמנית קטנה את אלוהים"
וצחקתי...והיא המשיכה: "טוב יאללה לכי להתקלח גם"
נכנסתי להתקלח,במקלחת חשבתי על מה שיהיה עם אביתר,התרגשתי להיות איתו לבד בבית שלי,אחרי כמה פנטזיות יצאתי ונכנסתי לחדר שלי.
לבשתי חזייה ותחתונים ואז דפקו בדלת.
אני: "מי זה..?"
...: "מאיה"
הלכתי לפתוח והיא כזאת יפה לפעמים אני שוכחת שאני נראית בדיוק כמוהה חח רק שלה היו גוונים בשיער ואני לא נגעתי בשיער שלי. היא לבשה מכנס ספורט יפה כזה בצבע אדום וגופיה שחורה פשוטה כזאת נופלת בכל אופן אנחנו כולה בבית שלנו ואמרה: "שימי סתם חולצה לא צריך להשקיע חח" והלכה לחדרה.
אמא ואבא הודיעו שהם הולכים ויובלי כבר ישן.לבשתי סתם מכנס בצבע שחור של מאיה שמתי חולצה שחורה צמודה,שתינו מתות על שחור,התאפרתי קלות,וסירקתי את השיער ועשיתי חצי קוקו כזה.
הייתה השעה כבר 11 והם לא באו אז מאיה התקשרה לגיא..אחרי כמה דקות אמרה לי: "טוב הם מתעקבים הלכו לקנות סיגריות לא יודעת מה " בינתיים ראינו אני והיא סרט שהיה סתם בהוט עד שהם יבואו. אחרי רבע שעה ככה הם באו,פתחתי את הדלת וראיתי את אביתר כזה חתיך אלוהים נמסתי במקום. הוא ל בש חולצה בצבע תכלת שרק הבהיר את העיינים המהממות שלו ומכנס ג'ינס שלושתרבע,לאכול אותו!
גיא: " היי מאיה"
אביתר: "חח איך אתה מבדיל ביניהן?? אני מת"
וצחקתי חח הם נכנסו לסלון התיישבו וגיא אמר: "שמע אני כבר יותר מחצי שנה עם מאיה איך אני לא יבדיל" ונתן לה נשיקה.
אביתר התיישב לידי ואז סתם דיברנו ארבעתנו וצחקנו,אביתר היה כזה חמוד אלוהים כל כך אהבתי את האופי שלו,הוא היה מצחיק והיה חם כזה,ואפילו לפעמים הוא היה מתקרב אלי ומניח את היד שלו על רגליי. השעה הייתה 12 וגיא ומאיה פרשו לחדר של מאיה ידעתי שהם יעשו את זה.
אביתר: "אז מה ? השאירו אותנו לבד אה? חח"
אני: "אמ כן בא לך לבוא לחדר שלי..?"
אביתר: "למה לא"
וקמנו והלכנו לחדר שלי,החדר שלי ליד החדר של מאיה והחדר של יובל ליד החדר של ההורים בצד השני של הבית.
נשכבתי על המיטה בחדר שלי ואביתר לידי.
אביתר: "אז מה ככה? את באה לפה הרבה? " וצחק
אני: "חח כן הרבה מאוד"
הוא התקרב אלי ואמר: "את יודעת?"
אני: "מה?"
אביתר: "לדעתי את יותר יפה ממאיה"
ואני רק נשפכתי מול הפרצוף שלו והוא אמר: "מה חח מה ממצחיק?"
אני: "חח אם לא שמת לב אנחנו תאומות אנחנו נראות אותו דבר "
אביתר התקרב יותר ואמר: "אבל אליך אני יותר נמשך"
וליטף את הפנים שלי והייתה לי כזאת צמרמורת בכל הגוף.
הסמקתי ולא עניתי לו הוא התקרב יותר ובא לנשק אותי אבל אז עצרתי אותו ואמרתי: "תגיד אפשר לשאול אותך משהו ותענה בכנות"
הוא הלך קצת אחורה וענה: "כן בטח"
אני: "אממ אתה לא איתי בשביל אמ אתה יודע אמ נו... נכון?"
אביתר: "מה בשביל סקס?"
אני: "כן"
אביתר: "לא למה נראה לך?"
אני: "לא יודעת אתה נראה כזה"
אביתר: "מה זאת אומרת נראה כזה נראה איך?"
אני: "אמ אחד כזה שדופק וזורק"
אביתר היה בהלם ואחרי שנייה אמר: "האמתי..."
אני: "מה??"
מדהיםםםםםם!!!
המשךךךךךךך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך