פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

מיה..

✍️ י-ע-ל 📅 15/10/2006 21:37 👁️ 10,839 צפיות 💬 379 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 3 מתוך 26
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE יובל כזה בונבון הוא בן 6,כיתה א',אני מתה עליו,הבעיה אצלו שהוא מפונק,הוא חושב שמגיע לו הכל,אימא שלי הזאת מפנקת אותו יותר מדי,

ברגע זה תיארת את אחי הקטן...חחח 😊
מפונק זה לא מילה..

אהבתתתתתי כל כךךךךךךךךךךךך
המשך
רק תגידי עוד כמה תגובות את רוצה
QUOTE (G-A-L @ 16/10/2006) QUOTE יובל כזה בונבון הוא בן 6,כיתה א',אני מתה עליו,הבעיה אצלו שהוא מפונק,הוא חושב שמגיע לו הכל,אימא שלי הזאת מפנקת אותו יותר מדי,

ברגע זה תיארת את אחי הקטן...חחח 😊
מפונק זה לא מילה..

אהבתתתתתי כל כךךךךךךךךךךךך
המשך
חחחחחחחחח אוקי.. ואת מביאה אותו מהבציפר?


הודיה את קרועה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

תודה לכם

מוקדש להודיה שלי חח מתה עליך

פרק 4

+ שוב אני ישב בבית לבד או עם מורן לא עושה כלום!+
מור-רוצה אולי..אממ..
אני- מה?
מור-.................



מור- להיפגש סתם כזה?
אני- אין לי בעיה סבבה
+ לפחות אני אצא קצת חשבתי לעצמי ואז נזכרתי שהבטחתי למורן שאני אתקשר אליה+
מור- טוב אז דברי איתי בערב מאמי
אני- אוקי נדבר כבר ביי 😘
מור- ביי
+ אוף למה הוא צריך להיות כזה יבש די מעצבן הוא! +
התקשרתי למורן אמא שלה ענתה לי: "כן?"
אני: "שלום אפשר לקבל את מורן? "
ברקע נשמע :"מורן טלפון"
מורן: "הלו"
אני: "היייייי"
מורן: "היי מאמי מה נשמע?"
אני: "בסדר איך רעות מרגישה? "
מורן: "יותר טוב ירד לה החום מזל "
אני: "יופי שמחה"
מורן: "מה חדש?"
אני: "אמ בסדר יש לנו ילד חדש בכיתה שמעת?"
מורן: "יא בדיוק שאני לא באה חחח!"
אני: "כן נחמד כזה חח קוראים לו מור ההורים שלו נהרגו בתאונת דרכים ויש לו אח ביב' גל"
מורן: "מה אח שלו הצטרף רק לשנה אחת? "
אני: "כן כנראה חח"
מורן: "אה.. מה איתו נחמד?"
אני: "האמת בהתחלה הוא היה ממש חרא אלי אבל אז בסדר היום אני נפגשת איתו"
מורן: "יא באמת? כבר? חח יפה! "
אני: "כן,מאיה סידרה לי היום לצאת עם אביתר ירוחם מיב'..."
מורן קטעה אותי באמצע: "מהההההה? באמת?"
אני: "כן רק שמור ראה אותו עם קרין מיב' וגיא אמר למאיה שהיא רק יזיזה שלו שמעת רק יזיזה שלו שונאת אותו! אז נהרס לי כל התכוניות"
מורן: "חפיף אחותי טוב שגילית מי הוא עכשיו.."
אני: "כן אה..מה עושה היום?"
מורן: "סתם לא יודעת יש לאסף מי'4 יום הולדת אז שיר אמרה לי לבוא איתה ואמרה גם להגיד לך אבל את עם מור חח"
אני: "איזה שיר?"
מורן: "שיר מהכיתה אנגלית שלך "
אני: "אה באמת היא אמרה לי שגל התחיל איתה וזה "
מורן: "חח שיהיה גם ככה אין לי מה לעשות.."
אני: "אה סבבה תצאי באמת כדאי..אולי אני יבוא אח"כ נראה "
מורן: "טוב מאמי אמא קוראת לי אז יאללה נדבר כבר?"
אני: "סבבה ביוש"
מורן: "ביי מואההה חחחח"
אני: "חח"
צחקנו וניתקנו.
הייתי ממש שפוכה אז נשכבתי במיטה לישון.אחרי כמה דקות היה לי פלאפון,ממספר לא מזוהה.
אני: "הלו"
...: "היי זה אביתר "
אני: "איזה אביתר? "
אביתר: "ירוחם "
אני: "אה מאיפה יש לך תמספר שלי?
אביתר: "חח זה לא בעיה להשיג כל כך"
אני: "חח אוקי טוב מה נשמע?"
אביתר: "אמ בסדר מה עושה? "
אני: "כלום בדיוק נשכבתי לישון מה אתה? "
אביתר: "אה מפריע? "
אני: "לא זה בסדר "
אביתר: "אז מה ככה? באה היום?"
+ מה?! שיו מאיה לא הודיעה לו??? די מה אני יגיד לו עכשיו+
אני: "אמ אמ לא לא נראה לי "
אביתר: "מה?!למה?!"
אני: "אמ עזוב לא משנה"
אביתר: "מה עזוב ?נו תגידי!"
אני: "סתם נו לא יודעת לא בשבילי "
אביתר: "אני לא בשבילך?"
אני: "גם"
אביתר: " אז מה עוד?"
אני : "אמ לא יודעת עזוב"
אביתר: "נו דברי דוגרי מה יש לך???"
אני: "טוב ראיתי אותך היום עם קרין וזה לא נראה שאתה כל כך פנוי למישהי "
והוא התחיל לצחוק ולא הבנתי מה יש לו.
אני: "מה מצחיק?!"
אביתר: "מה את דפוקה ?קרין היא כמו אחותי "
אני: "יופי אז עכשיו אתה עוד יותר מגעיל עושה גילוי עריות" וצחקתי
אביתר: "נראה לך מיה שיש לי משהו איתה?"
אני: "לא יודעת גם גיא אמר למאיה שאתם יזיזים "
אביתר: "עזבי אותו הוא סתם דפוק"
אני: "טוב לא יודעת"
אביתר: "נו יאללה מה את כבדה נצא נראה מה יהיה "
+נזכרתי שקבעתי עם מור,אבל אני לא יכולה להחמיץ את אביתר,הוא כזה שווה,אין אני מתה לראות אותו ולצאת איתו +
אני: "טוב נו בסדר "
אביתר: " סבבה מאמי אל תדאגי את תיהני סמכי עלי יאללה נתראה כבר ביי חיים שלי "
אני: "ביי"... ניתקנו..
אלוהים איזה רעה אני.אוף קבעתי אבל עם מור מה אני יגיד לו עכשיו "שמע מור אני החלטתי לצאת בסוף עם אביתר לא בא לי עליך" די אוף למה נכנסתי,לא היה לי כוח לחשוב על זה יותר מדי אז נרדמתי פשוט.
קמתי אחרי 5 שעות אולי השעה הייתה כבר 7 בערב,קמתי ישר לאייסי כמובן לראות עם היו לי הודעות,והייתה לי אחת ממור- אז מתי ואיפה את רוצה להיפגש?
אוף מה אני יענה לו איזה רעה אני.
הלכתי למטבח ושמתי לב שכולם ישנים,משפחה של ישנונים אנחנו.
לקחתי לשתות וחזרתי למחשב ,קראתי תאווי שלו - לא פה....הבנתי כבר שהוא לא אחד מאלה שכותבים את כל חייהם באווי חח...החזרתי לו תשובה- מור מאמי אני לא יוצאת היום פשוט אמא שלי רוצה שאני ישמור על אחי הקטן כי אחותי יוצאת מצטערת נקבע פעם הבאה..
+הרגשתי רע עם עצמי שאני משקרת לו למרות שאני לא מכירה אותו+
מור- אוקי טוב אני עף נדבר
די ראיתי שהוא נעלב אלוהים אני לא מאמינה שעשיתי את זה בשביל האביתר הזה!
קראתי אווים של אנשים חשובים והלכתי לראות קצת טיוי,אבל בדרך שמעתי קול של בכי מהחדר של מאיה לא הבנתי הייתי בטוחה שהיא ישנה,דפקתי ומאיה אמרה: "פתוח"
נכנסתי וראיתי אותה יושבת על המיטה ובוכה.
אני: "מה יש לך ? "
מאיה: "סתם רבתי עם גיא לא משו רציני "
מאיה נראית קשוחה כזאת אבל עמוק בפנים היא כמוני היא רגישה מאוד מכל דבר אנחנו בוכות.
התיישבתי לידה במיטה וחיבקתי את הדובי שגיא קנה לה לחצי שנה שלהם ואמרתי: "מה קרה? ספרי "
מאיה: "סתם הוא אמר לי שבזמן האחרון אני יותר מדי צועקת ומתרגזת עליו בלי סיבה "
אני: "וזה נכון? "
מאיה: "אמ כן נראה לי לא יודעת נו מה אני יעשה זה לא בכוונה "
אני: "אמרת לו את זה?"
מאיה: "כן הוא אמר שאני צריכה לספור עד 10 לפני שאני מתחילה לצעוק "
אני: "בסדר אז הפנמת לקחת לתשומת לבך לא צריך לריב על זה אבל "
מאיה: "כן רק שאני המשכתי בזה שאמרתי לו שבזמן האחרון לא איכפת לו ממני ואולי בגלל זה אני ככה" וניגבה את הדמעות שיצאו לה.
אני: "די מאיוש אל תבכי תדברי איתו על זה אתם תשלימו"
מאיה: "הוא אמר שהוא צריך לחשוב על מה כבר יש לו לחשוב?!"
אני: "אני בטוחה שעל כלום תני לו את הספייס שלו וזהו והוא יחזור לדבר איתך כאילו לא קרה כלום" וחיבקתי אותה.
מאיה: "מקווה מיוש לא יודעת מה אני יעשה בלעדיו "
אני: "יהיה בסדר מבטיחה,שמעי אביתר התקשר אלי והחלטתי שבסוף אני כן רוצה להיפגש איתו"
מאיה: "אה באמת סבבה חח יופי "
אני: "כן הוא הסביר לי הכל וזה אין לי מה להפסיד"
מאיה: "כן נכון!"
אני: "רוצה לראות סרט? "
מאיה: "אממ סבבה בכיף " וקמה לחפש סרט יפה שהיא צרבה ואח"כ אמרה: "תודה אחותי על העידוד אוהבת אותך" ונתנה לי חיבוק.
הלכנו לקחנו לנו גלידה ושתייה וראינו סרט,באמצע היה לה פלאפון.
מאיה: "זה גיא" חייכה.
חייכתי לה ואמרתי: "לכי תדברי איתו ואל תשכחי תספרי עד 10 חחח" צחקנו והיא הלכה לחדר שלה,ואני נשארתי לראות את הסרט לבד ועוד בדיוק בקטע המפחיד שהרוצח נכנס לבית של הקורבן,אחרי כמה דקות היא חזרה כולה צוחקת וזוהרת ואמרה: "הכל טוב,הוא אמר שננסה כל אחד להשתנה בשביל האחר והוא אמר שהוא גם אוהב אותי כל כך שהוא בחיים לא יוותר עלי"
וקפצה לידי בהתלהבות.
אני: "רואה אמרתי לך שיהיה טוב" וחייכתי.
מאיה: "כן תודה..קבענו ב10 ככה ניפגש איתו ועם אביתר ב"קפה נחושת" סבבה?"
אני: "כן אבל אין לי מה ללבוש,חרשתי על אימאמא של הג'ינס החדש שלי "
מאיה: "רוצה את שלי? ואני אקח את החולצה השחורה החדשה שלך סבבה חח? "
+אני ומאיה אותו מבנה גוף רק היא טיפה ממש טיפה יותר מלאה ממני היא פחות שומרת על זה ואני עושה ספורט מדי פעם... אז יוצא לנו מלא ללבוש את הבגדים של אחת של השנייה +
אני: "טוב"
אמא ואבא קמו.
אמא: "בננות שאחת ממכן תעיר את יובלי ויאללה בואו לאכול "
מאיה התנדבה למשימה הזאת ואני צפיתי חח זאת התעללות להעיר את יובל חח כמה שהוא קטן הוא צועק כמו לא יודעת מה שמעירים אותו .
לבסוף שתינו הערנו אותו הצלחנו אחרי מלא קפיצות על המיטת אוטו שלו חח התיישבנו לאכול.
אבא: "יוצאות היום? "
מאיה: "כן אני עם גיא ומיה עם חבר של גיא ,אביתר "
אני: "מאיה יש לי פה! "
מאיה: "טוב סליחה סליחה חח"
אבא: "מה רביעייה כאילו? "
אני: "כן אבא כאילו"
ושתינו ואימא צחקנו חחחח
אבא: "טוב אז גלי נוותר על התוכניות שלנו להיום "
מאיה: "לאן התכוונתם לצאת? "
אמא: "סתם לסרט אבל לא משנה תצאו אתן "
אני: "נוכל להגיד להם לבוא לכאן ואז יובל כבר ישן "
אבא: "טוב בסדר אבל בלי שטויות "
ואמא הוסיפה :" אתן מבלגנות אתן מסדרות לא איכפת לי כלום "
אני+ מאיה: "טוב טוב חח "
בסוף השיחה מאיה התקשרה להודיע לגיא על השינוי בתוכנית ואני הלכתי לסדר את החדר שלי שנראה כמו לא יודעת מה,מאיה חזרה לחדר שלי ואמרה: "סבבה לא איכפת להם לבוא לכאן ב10 וחצי הם יהיו פה " והלכה לחדר שלה.
אחרי שסידרתי התיישבתי במחשב והייתה לי הודעה ממורן ומשיר,סיפרתי לשתיהן על אביתר שהוא וגיא באים אלינו והן שמחו בשבילי.קראתי תאווי של מור( חרשנית אני) – סעמק ערסססס לא צריך אותך!
ולא הבנתי מה קרה לו ואז נשלחה לי הודעה ממור-............
המששששששששך
מהמםם מאמיי =]

לירווווווווווני.
יאאא זה כזזה יפה..

חחחח אני לא יכולה להביא אותו מבצפר
אני לומדת כשהוא מסיים ברבע לאחד 😊 !

חתיכככככככת שמן היובל הזה מה הוא ישן ?!
ה מ ש ך !
איזה כיף לי!!!
פרק כזה מושלם מוקדש לייייייי 😁
חולה עלייך יפה שלייי
יאללה עוד המשךךךךךך
תגידי לי למה.. למה.. למה?!?!??! למה להפסיק באמצע??????
אני רוצה המשכיייי 😢
אוהבת מלא נסטיוש
עוד קצת ויהיה לכם עוד המשךךך תגיבווווווווו
המשךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך