פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

חייה של בלרינה

✍️ Meidan 📅 28/09/2006 22:53 👁️ 2,825 צפיות 💬 101 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 5 מתוך 7
מידנוושש פשוטטט... >>> מ-ד-ה-י-ם-!!! :][:
איזה מדהימותת =] והנה המשךךך =]

אהה ומישל שאלת אני לומדת באקדמיה למחול בירושלים

פתאום ראיתי מישהי בלונדינית מנפנפת אליי..
אני- שירי?
שירי- מה את כבר לא מזהה אותי?
אני- מתי צבעת לבלונד?
שירי- בארצות הברית אוף סתמי ותני לי חיבוקקקק וחיבקתי אותה חזק חזק חזק חזק
שירי- ומי זה? והצביעה על אורי


אני- זה חבר שלי, אורי תכיר זאת שירי, שירי זה אורי!
שירי- חחחח מזל טוב חמודים ומתי הספקת לא הייתי רק חודש
אני- ראית מה זה אני זריזה.. אמרתי וחיבקתי את אורי
שירי- ההורים שלי גם פה איפשהוא לוקחים את המזוודות והם יצאו עוד דקה..
ואז ראיתי את גליה ומשה יוצאים (ההורים של שירי - חברים טובים של המשפחה)...
גליה- היי ליאן מתוקה מה שלומך?
אני- היי גליה אמרתי וחיבקתי אותה.. הכל טוב מה איתך?
גליה- הכל טוב, טוב שירי סבא וסבתא מחכים בחוץ לקחת אותנו הביתה
שירי- טוב אז ליאן אני עפתי לישון קצת אני יבוא אלייך מחר טוב יפהה???
אני- חח טוב סיסטר דברי איתי וחיבקתי אותה... ביי כולםם!!
שירי- יאללה ביי, ביי אורי!
אורי- ביי =] וחייך חיוך מבויש

אורי- חח היא חמודה
אני- כןן היא מותק אבל אתה הכי הכי ונתתי לו נשיקה קטנה בפה..
אורי- תגידי באמת התכוונת לזה?
אני- למה?
אורי- למה שאמרת, או שזה היה סתם?!
אני- נראה לך שהייתי אומרת סתם?
אורי- איך אני שמח יפה שלי!
אני- גם אני מאמי והתנשקנו לנו בכיף ליד המיזרקה...

-------------------
ירדתי מהמונית ליד הבית טוב אורי אני ידבר איתך ונתתי לו נשיקה קטנה
אורי- בייי מאמיי אוהב אותך
אני- גמאני ~~

*+* 2וקר *+*

קוווווווווווווווווווווומי....
אני- מהה??
שירי- קומי י'דוב אני פהה
אני- היי בוקר טוב גם לך
שירי- בוקר מצוין
אני- מה לא הלכת לישון?
שירי- נשמה הזעה 12 בצהריים
אני- חח וואי באמת?
שירי- באמת באמת טוב לכי תתארגני יום שבת היום בא לי לצאת לים
אני- מה? טוב חכי תני לי להתארגן נדבר
שירי- אב וגם יש מתנות =]
אני- חח טוב חכי שניה אני הולכת למקלחת.. קמתי עם עיניים עצומות למקלחת, שטפתי פנים צחצחתי שיניים וחזרתי לחדר

שירי- תראי... אמרה שירי ופרסה מולי נעלי פוינט בצבע ורוד
אני- יאאא מהמם
שירי-זה עיצוב מיוחד רק לי ולך =]
אני- חח מאיפה התקציב?
שירי- הכרטיס של אבו'ש
אני- יאפה לךךךך
שירי- אהה וגם זה והראתה לי חולצה של אדידס בצבע ורוד
אני- איזה מותקקקקק =] יאו את נשמה
שירי- ואחרון חביבבב... והראתה לי צמיד שכתוב עליו The Best Friends
אני- אוי את פשוט נשמההההההההה
שירי- תראי גם לי יש והושיטה את היד קדימהה
אני- חחחחחחחחחחחח אני מתה עליך אהובתיייי...
שירי- טוב עכשיו ספרי לי על אורי
אני- איייייי הוא מדהים
שירי- מאיפה הוא?
אני- הוא מבוסטון הוא הצטרף לאקדמיה ויש לנו סווווולוווו ביחדדד
שירי- יאאאא איזה יופי אני שמחה בשבילך ורק לי אין אף אחד..
אני- דווקא יש לי מישהו בשבילך
שירי- וואלהה?
אני- כן קוראים לו גיל הוא והתאומה שלו יולי חברים של המשפחה של אורי והכרתי אותם הם ממש חמודים היינו איתם גם אתמול במקס ברנר אני יגיד להם שיבואו איתנו לים היום
שירי- יאאא סבבה לגמרי

קמתי מהמיטה והתקשרתי לאורי
אורי- הלווווו אמר בעייפות
אני- היי בובי הערתי אותך?
אורי- לא נורא, הכי כיף להתעורר ככה =]
אני- חח טוב תגיד בא לך שנלך היום לים..
אורי- מי בא?
אני- אם אני, שירי, אתה ותגיד גם לגיל ויולי טוב?
אורי- אוקיי מתי את רוצה?
אני- אם נגיד ב- 2 ככה?
אורי- אוקיי אז ניפגש בשתיים בחוף דור?
אני- אםם מעולה טוב ניפגש אוהבתותךךךך
אורי- גמאני אותך =]

שירי- ישש בא לי וגם קניתי בגד ים חדש..
אני- באמת תראייי
שירי- חח בטח שאני יראה טוב שניה, והוציאה מהתיק חזייה של בגד ים עם פסים בגוונים של ורוד ותחתונים ורודים של בגד ים
אני- יפהה לך, תתחדשי =]
שירי- תודהההה
אני- טוב אני יתלבש גם ונלך.... לבשתי אתה בגד ים ושמתי עליי שמלה בצבע שחור עם כפכפים שחורות לקחתי תיק עם מגבת, כסף, פלאפון,שמן שיזוף, מים ולקחתי משקפי שמש ועלינו למעלה

אמא- בוקר טוב חמודות
שירי- היי דליה מה נשמע?
אמא- היי שירי איך היה?
שירי- היה מדהיםםם
אני- אמאא אנחנו הולכות לים
אמא- אבל עוד לא אכלת כלום..
אני- בסדר אני יקנה משהו שם!
אמא- יש לך כסף?
אני- כן טוב יצאנו
אמא- ביי תהנוו..

עלינו על מונית ונסענו לחוף.!!!

שירי- וואי כמה זמן לא היינו פה, אבל מיאמי יותר שווה
אני- חחח זונהההה..!!!!!
שירי- חחחחחחחח
התקרבנו לעבר המים ופרשנו את המגבות מרחנו שמן שיזוף ונשכבנוו
שירי- איי איזה שמש.. בריאות הדבר הזה =]
אני- חח כן האא ואז קיבלתי צלצול לפלא'... הלוו???
אורי- היי בובי אתן כבר בחוף?
אני- כן קרוב לסוכת המציל... הגעתם כבר?
אורי- כן טוב נתקרב ונראה אותכןן
אני- טוב מאמי אנחנו מחכות יאללה צ'או בובי וניתקתי...
ואחרי 2 דקות ראינו אותם
אורי- הנה הכוסית שלייי
אני- הנה הדוגמן שלי אמרתי , התיישבתי ונתתי לו נשיקה
שירי- היי אורי מה נשמע?
אורי- היי שירי הכל טוב, תכירי אלה גיל ויולי יולי וגיל תכירו זאת שירי
יולי- היי שירי, היי לאינו'ש מה קורה בובה אמרה ונתנה לי נשיקה בלחי הייי בובה אמרתי
גיל- היי שירי, היי ליאן מה קורה מאמי?
אני- הכל טוב מותקק..
יולי- טוב חמודים אני קבעתי עם מישהוו =]
אני- חחח יפה לךך טוב פרטים אחר כך
יולי- חחח ברור טוב הלכתי..
אני- ביי יולי תהני ביבי
וראיתי שגיל ושירי מתחילים להכירר
אני- טוב אורי בוא נלך לעשות סיבוב..
אורי- טוב אתם תסתדרו פה?
גיל- כןן חח אתם יכולים ללכת..
אני- ביי חמודים=]

אורי- עשית את זה בכוונה נכון?
אני- חח ברור, הם מזה מתאימים וחוצמיזה שירי צריכה חבר חחח
אורי- חח ממש שדכנית =]
אני- ראית מה זה...
אורי- איי את מדהימה אמר לי והתקרב אליי ונשק לי נשיקה אורכה ונעימהה..
אני- בוא נכנס למיםם
אורי- בואיי אמר ורץ לבפנים ואני אחריו
אורי- תראי איך השתזפת זה לא בריאאא...
אני- אבל זה יפההה..
אורי- ליאני בייביי זה לא בריאאאאא
אני- טוב אבא אמרתי
אורי- טוב תבטיחי לי שאת לא שמה יותרר..
אני- חח בסדר בסדר אל תילחץץ
אורי- אני רק דואג לך מותקק אמר ונתן לי נשיקה
אני- אתה פשוט מדהיםםםם
אורי- תודה =] גמאת...

הקרבנו לעבר גיל ושירי וראיית שהם מדברים, צוחקים, נהנים
אני- היי לכם חמודים
שירי- היי לכם גם =]
אורי- טוב נראה לי שנזוז..
גיל- אוקיי יולי כבר הלכה
אני- למהה???
גיל- עם מישהו שהיא הכירה לא יודעה חבר שלה נראה לי
אני- אהה אוקיי אז בואו ניקח מונית לירושליים
אורי- יאללה בואו
עלינו על מוניתוירדנו כל אחד בבייתו....

וכך נגמר לו היום הארוך והמהנה הזהה...., מחר לימודים =[

שיהיה לכם יום מקסיםםםםםםםםםםםם

לא יצא יפה =[
לא נורא!!!!
יום אחרון לחופש נצלו אותו בנות
הלכתי לעזריאליי ביייי חמודות
אוהבתותכם מידן
מדהייים המשךךךךך
פרק יפההה...
מקווה שאת נהנת בעזריאללייי...

אוהבתת..
פפרקק יפפההה=]
יאללה בוביי תהניי לך בעזריאאלליי..😊

אוההבבבתת
-רעות-
פרק יפפפפפה בובי
אממ כנסי אליי אני רוצה לשאול אותך משו
301880184
איזה מדהימות =]

היה כיף בעזריאלי וקניתי מלא מלא דברים =]

אוהבתותכן יפות שלייי מידן
תתחדשיי :]
מהמםם מאמי =]
ממההההההמםםםםםםםם =]

המשךךךךך
לירווווווני .
בנותת.. זהו חזרנו לשגרה..

ללחץ, להופעות, ללימודים, לחזרות

אני מאחלת לכן המשך שנה נעימה

מבטיחה המשך מחררררר =]

ותודה על התגובות אוהבת המון מידן
הקרבנו לעבר גיל ושירי וראיית שהם מדברים, צוחקים, נהנים
אני- היי לכם חמודים
שירי- היי לכם גם =]
אורי- טוב נראה לי שנזוז..
גיל- אוקיי יולי כבר הלכה
אני- למהה???
גיל- עם מישהו שהיא הכירה לא יודעה חבר שלה נראה לי
אני- אהה אוקיי אז בואו ניקח מונית לירושליים
אורי- יאללה בואו
עלינו על מוניתוירדנו כל אחד בבייתו....

וכך נגמר לו היום הארוך והמהנה הזהה...., מחר לימודים =[

בוקר טוב בוקר טוב בוקר טובב... צילצל השעון המעורר בפלאפון...
אוףף התחיל עוד שבוע =[ התארגנתי מהר התלבשתי שמתי את הפוינט בתיק ועליתי למעלה
אמא- בוקר טוב בובי...
אני- בוקרר... ופיהקי פיהוק ענק..
אמא- קקניתי לך חטיפי בריאות דיאטטיים שתוכלי בבוקר משהו
אני- יאא תביאייי.... אני דווקא רעבהההה
אמא- קחי זה משהו טעים ככה מיוחד
אני- יאא באמת טעים אמרתי אחרי הביס
אמא- להקפיץ אותך? אני צריכה לנסוע גם ככה לעבודה...
אני- סבבה לגמרי..

יצאנו מהבית עלינו לאוטו והגענו לאקדמיה
אמא- ביי מקסימה יום נעים
אני-0 חחח ביי אמאאא....

התקרבתי לעבר השער וראיתי את שירי
שירי- יאא התגעגעתי לאקדמיה לא הייתי פה חודששששש
אני- חחחח יאללה בואי בואי י'טיפשייי
שירי- הבאת את הפוינט החדש?
אני- חח בטח שהבאתי שכולם יאכלו את עצמם היום שיראו אותנו עם זה..
שירי- מה יש לנו עכשיו?
אני- יש עכשיו שיעור פוינט בואי לסטודיו
עלינו לסטודיו והחלפנו לבגדי ריקוד אני משתי: גרביון, בגד גוף ורוד מעטפת לבנה ואת הפוינט הורודות...
שירי- כוסיתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת היא צעקה
אני- חח שירי סתמי יש פה עוד שיעורים שלא פריעי
שירי- זובי על כוווולם את הכי כוסיתתתתת
אני- תודה תודה אמרתיייי

שי- כל התלמידים לפה...
אני- איפה אורי?
שירי- לא יודעת לחשה לי
שי- שירי, אני מקווה שנהנית בחו"ל תשלימי את כל הריקוד
שירי- סבבה..
שי- טוב תלמידים רציתי לספר לכם שעוד יומיים יש את המופע שלנו בדון קישוט שמופיעים שניים מתלמידינו ליאן ואורי שהועיל בטובו לבוא עכשיו
אורי- סליחה על האיחור
שי- זה בסדר שב, בכל מקרה כולכם מוזמנים לראות את המופע כי לתלמידים מהסטודיו הכרטיס חינם
אורי- היי לחש ליי..
אני-היי מאמי לחשתי לו בחזרה וחייכתי....

שי- טוב אז תעמדו לתרגילי בר ואורי וליאן תישארו 5 דקות בסוף השיעור, הנהנו עם הראש ונעמדנו ליד הבר
שי- נתחיל בתרגילי מתיחות....
כך נמשך השיעור והגיעו לסופו.... אני אורוי נשארנו אחרי השיעור
שי- טוב סיימנו את הקטע אבל יש תלבושות אז בסוף היום תישארו כי המלבישה של המטופע באה לעשות לכם מדידות עם התלבושות, ומחר אתם לא באים לבית ספר אלא ישר תיסעו לבימה לחזרה גנרלית שדל המופע
אורי- טוב
אני-סבבה לגמרי!

יצאנו מהסטודיו והלכנו לעבר הכיתה
אורי- איך היום התחיל לי לא טובבב..
אני- למה?
אורי- כי שכחת לתת לי משהוווו אמר והסתכל עלייי...
אני- אני???
אורי- את זה... והביא לי נשיקהה אורכה ארוכה
אני- אהה אוקיי אז הנה בוא תקבל אתה והבאתי לו עוד נשיקה
אורי- עכשיו אפשר להתחיל את היום
נכנסנו לכיתה והעברנו עוד 3 שעות של לימודים ועוד שעת מודרני בסטודיו ונגמר לו היום...

אורי- יאללה בואי למדידות
אני- איפה זה בכלל?
אורי- נראה לי בסטודיו בואי נלך לבדוק
הגאנו לסטודיו ולא ראינו בכלל פרקט כל הרצפה הייתה מכוסה בבדים וסרטים ונעלי פוינט בכל הצבעים
אני- וואוו מה הולך פה?
אורי- חחח בואי ניכנס

שי- אורי וליאן תכירו זאת יפעת היא האחראית על התלבושות במופע..
יפעת- שלום.. טוב אני יסביר לכם על הרקע של הדמויות אתם תשחקו זוג לוחמי שוורים ולכן תלבשו בסגנון ספרדי בעיקר אדום ושחור אז אני יתחיל עם ליאן..
אני- חח טוב =]
יפעת- טוב חשתי להתאים לך שמלה לבנה ועליה יהיו רקומים פרחים בשחור ואדום עם גרביונים שחורים ונעלי פוינט אדומות
אני- נעלי פוינט אדומות? יש דבר כזה?
יפעת- תסמכי עליי..
אני- אוקיי
יפעת- אז בואי תמדדי את זה בחדר השני שם יחכה לך גם ג'וני הוא המעצב שיער הוא יראה מה הוא יכול להתאים לך
אני- אוקיי לקחתי את הבד הלבן שדי נראה יל כמו סמרטוט ונכנסתי למדוד, פשטתי את בגדי ושמתי את הגרביונים השחורות " איזה מין תלבושת זו?" חשבתי זה נראה מאוד לא יפה ואז שמתי את השמלה שהייתה קצרה ומחמיאה הסתכלתי על עצמי במראה וכל מה שחשבתי הזתנה, השמלה החמיאה לי ויחד עם הפוינט האדומות השלימה את התלבושת והרגשתי כמו לוחמת שוורים אמיתית.
נכנסתי לחדר של ג'וני
ג'וני- היי ליאן.. זה ליאן נכון?
אני- חחח כן
ג'וני- איזה שם מיוחד טוב בואי תישבי נתאים לך משהו למופע
התיישבתי על הכיסא וג'וני התחיל לשים שיכות, ספריים, בייביליס, פאנים והכל כל כך מהר שלא שמתי לב מה קורה..
ג'וני- מוכןן..
הסתכלי במראה וראיתי את השיער שלי אסוף גבוה עם סיכות סרט אדום משהו פשוט מהמם
אני-וואו איזה כישרון זה ממש מהמם...
ג'וני- תודה פרינססה
אני- טוב אני יחזור לסטודיו ביי

נכנסתי לסטודיו וכל המבטים היו מופנים אליי
שי- איזה יופי, ממש מחמיא לך
יפעת- זה בדיוק איך שחשבתי שזה יראה, מקסים פשוט מקסים
ורק אורי בחן אותי עם פה פעור..
אורי- וואו איזה יפיפה.. איזה חברה מהממת יש לי נכון?!?
שי- אתם חברים?
אני- חח כןן
שי- יופי, ממש מקסימים טוב אפשר להתחיל לעבוד?
יפעת- כן תרקד את זה שנראה שהכל עומד כמו שצריך..
אורי היה לבוא כלכך יפה עם מכנס שחור צמוד 8וחולצמה אדומה של לוחמי שוורים ונעלי בלט שחורות.
רקדנו את הקטע כל כך עם אנרגיה וכל כך בתשוקה ששי לא יכל להפסיק למחוא כפיים שסיימנו את זה...

שי- טוב היה יפה מאוד נראה אותכם מחר בחזרות, אמר שאחרי שסיימנו את הקטע וסיימנו להתלבש
אורי- וואו את פשוט מדהימה כבר אמרתי לך היום?
אני- חחחח כל הזמןןן
אורי- אין מה לעשותתתת את כזאתיי
אני- אויי גם אתה בוביייייי

הגעתי הביתה והעברתי אתץ היום בשיעורים, טלויזיה והרבה שינהההה שיהיה כוח למחרר

והחזרות..!?!? מה שהיה שם זה כבר לפרק אחר

יום נעים =]]

אוהבת מידן
פרק מדהיייםםםםםםם..

מחכה להמשךךך..
אוהבתתת:]
מידןן שני פרקים מעלפיייים!!
פררק מעללללף בובי ואאאאאאאאיזה קטלני , נשמע ליגה איך שסידרו אותך ((:
חחח
😛

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך