פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

חייה של בלרינה

✍️ Meidan 📅 28/09/2006 22:53 👁️ 2,822 צפיות 💬 101 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 3 מתוך 7
מאמי??
מה עם המשךך??

אגב-הבאת לי רעיון.
וגם אני התחלתי סיפור עם ריקוד..
חייה של רקדנית..
זה לא אותו אותו דבר..
לא גנבתי לך כלום..
וזה גם חלק ממש מהחיים שלי..
מוזמנת לקרוא..
מקווה שתאהביי..

אגב..הסיפור שלך אמיתי?
וואוו מדהיים=] אהבתי את הרעיון!
תמשיכיי ((:
טוניטה.. קראתי את הסיפור שלך מדהים =]

וכן זה אמיתי רק השמות לאא...

אוהבתותך מידן
מהמםם
יובל- אז מה האושר הזה פתאום?
אני- סתםםם נדלקתי על מישהו.... אבל יש לו אהבה..
יובל- אז מה?
אנ- מזתומרת אני לא יכולה לעשות עם זה כלום!@
יובל- אם יש רצון יש גם דרך..
אני- על מה אתה מדבר?
יובל- אני מדבר על זה שאת מדהימה ויש לך אופי עוד יותר מדהים ואם את רוצה להשיג משהו לא תהיה לך בעיה
אני- אבל אני לא סכסכנית
יובל- אין קשר... אם אתם צריכים להיות ביחד אתם תהיו..
אני- אמןןןןןןן
יובל - יאללה בואי נחזור....
אני- יאללה בוא!!!

יצאנו מהטלפון וצילצל לי הטלפון
אני- הלו...............................
שירי- ליאנייייי
אני- שיריייי מה קורה אהובתי?
שירי- כועסת עליך י'רעהה...
אני- וואי למה?
שירי- הבטחת שיחה על מה שקרה י'זבלהה
אני- אהה חחח אם הכל הסתדר והוא ממש ילד מדהים שתחזרי אני יכיר לך אותו רק תגיעי כבר!!!!!!!
שירי- עוד יומיים (אמרה מאושרת).... אגב את באה לשדה?
אני- מתי?
שירי- הטיסה נוחתת בשתיים בבוקר של יום שבת
אני- בטח שאני באה מאמיייי.....
שירי- מעולה טוב עפתי לארוז יאללה ביי חיים שלי
אני- ביי מאמי

יובל- באמת לא ראיתי את שירי הרבה זמן היה שקט חחח
אני- כן היא בארצות הברית עוד מעט היא חוזרת יאו איך אני מתגעגעת אליה..

הגענו הביתה ועפתי למחשב וראיתי 8 הודעות... וואו חח זה הרבה

+ Wלי הנ0יכה + בואנה י'מושפעת תתחילי להירגע למה מחר בבצפר תקבלי מכות י'מסכנה ימכוערתת..
יאוו איזה ילדה מפגרתתת שונאת את השלי הזאתי כלכך התעצבנתי עליה שפשוט לא עניתי.
עוד הודעה שקיבלתי הייתה מ...
>I ל י ר ן- היי ליאן מה קורה כפרה?
אלירן?!!? לא דיברנו משהו כמו שנה מה הוא קשור עכשיו?
אז החזרתי לו הודעה..
*ליאני*- הכל טוב מאמי מה איתך?

>I ל י ר ן- הכל טוב כפרה תגידי בא לך להיפגש?
*ליאני*- מה?
>I ל י ר ן- מה לא הבנת? שאלתי אם בא לך להיפגש איתי?
*ליאני*- מה שלי כבר לא מספיק טובה בשבילך?
>I ל י ר ן- לא איזה נפרדתי ממנה היום!
*ליאני*- מה למה?
>I ל י ר ן- כי אני אוהב ילדה אחרת....
*ליאני*- וואללה טוב בהצלחה לךך
>I ל י ר ן- מה את לא רוצה לדעת מי זאת?
*ליאני*- מי זאת? אמרתי בחוסר עניין מוחלט וראיתי שהשיחה לא מתפתחת לשום כיוון
>I ל י ר ן-אותך כפרה.. ------מהה?!?!?!?!? וואט דה פאק??? 😮
*ליאני*- איך שהגלגל מתהפך הא? זוכר שנה שעברה? טוב אני לא יותר מה להגיד לך שיהיו לך חיים טובים ביי...
>I ל י ר ן- נשמה את עוד תבואי על 4 להיות איתי....
ומההודעה הזאתי כבר לא עניתי..!!!!

עוד כמה הודעות שרשרת שאפילו לא טרחתי לראות מה הן וההודעה האחרוני הייתה מאורי...

~~Oory~~- ליאני דברי איתי שאת פה מותק
*ליאני*- אני פה מאמי....
וכנראה שהוא לא היה כי הוא לא ענה לי =[

כבר היה מאוחר אז התארגנתי ועפתי לישון ~~~לילה טוב~~~

בוקרר טוב, בוקר טוב, בוקר טוב- כיביתי את השעון בפלאפון וקמתי...
התארגנתי לבשתי את הבגד גוף החדש מאתמול סידרתי את השיער שמתי את הפוינט בתיק וירדתי למטבח...
אמא- בוקר טוב בובי..
אני- היי אמא בא לך להכין לי נס... 1 סוכרזית חלב דל שומן
אמא- טוב מאמי ועוגת גבינה שהכנתי אתמול?
אני- פריכיות אורז יהיו יותר טובות תודה וחייכתי....
אמא- את רוצה טרמפ לבית ספר?
אני- כן סבבה...
אמא- אז יאללה בואי אני ממהרת...

הגעתי לבצפר וראיתי בדיוק את אורי שגם ראה אותי...
אורי- היי ליאני והביא לי נשיקה בלחי
אני- היי אורי מה נשמע?
אורי- מעולה תקשיבי בא לך היום בערב לבוא אלי אני עושה מסיבת בריכה..
אני- מסיבת בריכה?
אורי- כן בבית..
אני- יש לך בריכה בבית?
אורי- למה את כזה בשוק?
אני- אורי איזה טחון אתה יאוו חחח...
אורי- מה?! מה זה טחון!?
אני- רואין שלא היית הרבה שנים בארץ.. טחון זה מלא בכסף
אורי- מה? אני לא כזה.... בקיצור זה עם חברים בארצות הברית שגם חזרו איתנו לארץבאותו זמן ויש להם תאומים בגיל שלנו בן ובת וחשבתי שאולי תבואי..
אני- מה אבל לא נעים אני לא מכירה שם אף אחד...
אורי- אני יהיה שם אל תדאגי!!!
אני- טוב =] וחייכתי כי הוא שם את היד שלו על המותן שלי וגרם לי לפרפרים..


היום נגמר והגענו לחזרה של שי...
שי- טוב היום אני ילמד אותם קטע שחשוב מאוד שתמחישו אותו..
אני- מזתומרת?
שי- זה קטע של תשוקה והכל צריך להיות מאוד צמוד..
אני ואורי הבטנו אחד על השני בפרצוץ תמוהה
שי- טוב תעמדו אני רוצה שתתחילו את הריקוד צמוד צמוד, אני ואורי התקרבנו..
שי- לא, יותר צמוד אני רוצה שכמעט השפתיים שלכם יגעו, ואורי התקרב אליי, לפתע הכל קפע הרגשתי את הנשימות שלו והסתכלתי לו לתוך העיניים זה היה רגע מדהים
שי- יופי עכשיו אורי אני רוצה שתרים אותה, לא לא תישארו צמודים ואורי הרים אותי
שי- יופי עכשיו תסתובב, אורי החזיק אותי קרוב ללב שלו והרגשתי כל פעימה כל נשימה כל תזוזה והלב שלי רק דפק במהירות כל כך רציתי לנשק אותו.

שי- טוב לא הספקנו הרבה היום אני חייב ללכת אני משאיר לכם את הסטודיו פתוח תתאמנו בערך שעתיים ותלכו
אני+ אורי- ביי..

אורי- טוב בואי נתאמן מההתחלה... אורי שם את המוזיקה שהייתה רגועה ונעימה והתקרב אליי.
התחלנו את הריקוד והוא נצמד אליי יותר ויותר.. וככה גם השפתיים שלנו התקרבו, אורי הרים אותי והתחיל להסתובב ואז נגע עם שפתיו בשפתיי ונסחפנו לנשיקה..
פרפרים התעופפו לו בבטן ואני לא יכולתי לעצור את הנשיקה והוא לא הוריד אותי מידיו, היינו צמודים צמודים עד ששמעתי...

שלי- ידעתי!!! ואני ואורי מיהרנו להתנתק
אורי- שלי מה את עושה פה?
שלי- באתי לקחת את הנעלי פוינט שלי....
אני- טוב את יכולה ללכת
שלי- את פשוט כלבה, בהתחלה גרמת לאלירן שייפרד ממני ועעכשיו ניתפסת על אורי..?
אני- אני לא גרמתי לאלירן שייפרד ממך הוא הבין לבד כמה את מגעילה לא נראה לי שצריך הרבה הסברים פה..
שלי- את פשוט זונה!!!
אורי- שלי תירגעי ותעופי מפה..
שלי- אורי מה מצאת בה אני יותר שווה
אני- שלי רואים שהפרידה הרסה אותך... רואים שאהבת אותו
שלי- מי אהב את אלירן!?!? הכל כדי לעצבן אותך
אני- איכס את כל כך צבועה
שלי -זונאת אותך יצאה וטרקה את הדלת

אורי- אני מצטער.. והשפיל את מבטו
אני- על מה? ונגעתי עם ידי בסנטרו והרמתי את מבטו אליו..
אורי- זה לא היה במקום ופשוט לא יכולתי לשלוט בזה את מהפטנת אותי..
אני- ומה עם בריטני?
אורי- בריטני עם מישהו אחר עכשי
אני- אתה כבר לא אוהב אותה?
אורי- זה קשה להסביר את זה והתיישב על רצפת העץ של הסטודיו. התיישבתי מולו
אני- אורי אתה מדהים ואני מרגישה אליך משהו אבל אני לא רוצה להיות אופציה ב' אתה מבין? זה או אני או בריטני אני לא אוכל להיות איתך בידיעה שאתה חושב על מישהי אחרת.
אורי- אני לא חושב עליה, מאז שראיתי אותך אני חושב עליך כל הזמן...
אני- גם אני.. לחשתי והתקרבתי אליו ושוב התנשקנו הפעם נשיקה בלי הפרעות =]
אורי- את מדהימה...
אני- תודה =]
אורי- טוב אני חייב ללכת אבל אני רוצה שתבואי היום.....
אני- טוב אני יבוא...

התקשרתי לאמא והיא באה לקחת אותי..
אני- אמא אני צריכה בגד ים חדש..
אמא- את קנית אחד לפני 3 חודשים ולא הספקת ללבוש אותו..
אני- הוא גדול עלי!!
אמא- אבל הוא היה טוב עליך שקנית אותו
אני- רזיתי..
אמא- אני יקנה לך בתנאי שתתחילי לאכול
אני- טוב אמא אבל אני צריכה אחד חדש אני הולכת היום למסיבת בריכה
אמא- איפה?
אני- אצל ידיד
אמא- מתי?
אני- אמא אפשר בלי החקירות האלה עכשיו?
אמא- טוב, בואי יש פה בילבונג נקנה לך בגד ים
נכנסנו לחנות..

המוכרת- שלום
אני- שלום, אפשר לראות בגדי ים במידה הכי קטנה..?
מוכרת- כן בואי בבקשה מפה.. היא לקחה אותי לסטנד ענק ובחרתי לי בגד ים חמוד בצבע חום שרשום עליו בילבונג בצהוב בהיר.. מדדתי, אמא שלמה והלכנו הביתה..

התארגנתי מהר.. לבשתי את הבגד ים, שמתי חצאית קצרה וגופיה, כפכפים ויצאתי לכיוון הבית של אורי..

דפקתי בדלת ופתח לי אח של אורי
...- היי,
אני- היי אורי נמצא
...- כן הוא בחוץ, את הילדה שהקפצתי לפני כמה ימים, תזכירי לי איך קוראים לך?
אני- ליאן, וכן זאת אני
יוני- היי אני יוני..
אני- נעים מאוד ובדיוק אורי נכנס..
אורי- היי יוני אל תגנוב לי את הילדהה...
יוני- אה אתם חברים?
אורי- חח לא אבל די להיות פדופיל..
יוני- חח לך לך י'מכוער..
עלינו לחדר של אורי

אני- וואו אורי יש לך בית ע-נ-ק
אורי- הוא לא כזה גדול בבוסטון היה לנו בית יותר גדול
אני- חחחח יפה לך.. החיים הטובים אורי התיישב על המיטה ואני מולו..
אורי- ליאן תקשיבי שניה....................................................


יצא חמוד וארוך =]

חג שמח בנות אוהבתותכןןןן

מידן =]
סיפור יפה (: תמשיכי מאמי .

מדהההים ((:

מזכיר לי את החיים שליי......


תמשיכייי

דני
המשךך פשוט מדהיייםם=]
איזה כתיבה יש לךך=]
באמת מוכשרת!
מדהייים המשךךךך
מדהים ביותתרר..
תודה מדהימות מטיחה יותר מאוחר המשך =]

תגיבו לי עוד קצת חיחי ; )


אוהבת מידן =]
יייאאא!!
איזה סיפור מהממםםםם!!
זה באמת אמיתי הכל?
תמשיכי מאמי =]
יאאאא אהבתי
תמשיכי!
בננות תודה על התגובות אתן כאלה מדהימות -------> ולכל השואלים בנתיים הכל אמיתי =]
כמובן לא השמות ולא מילה במילה אבל בכל זאת אמיתי... .אוהבתותכן והנה המשך

אני- וואו אורי יש לך בית ע-נ-ק
אורי- הוא לא כזה גדול בבוסטון היה לנו בית יותר גדול
אני- חחחח יפה לך.. החיים הטובים אורי התיישב על המיטה ואני מולו..
אורי- ליאן תקשיבי אני מצטער.. בחנתי אותו, ולא הבנתי למה הוא מתכוון.
אני- מצטער? על מה?
אורי- לא יודע על מה שהיה היום...
אני- אורי אין לך על מה להצטער
אורי- לא יודע, תאמת אני לא רגיל באצות הברית זה לא הולך ככה ופתאום הכל מהר לי..
אני- חחחח צחקתי...
אורי- על מה את צוחקת?
אני- אתה כזה חמוד, בישראל כולם מחפשים איפה להשיג בנות ואתה כזה חמוד ולא ממהר לשום מקום..
אורי- איזה חמוד אני וצבט לעצמו את הלחי...
אני -ונורא צנועע...
אורי- חח נורא!! טוב בואי נרד כבר עשו על האש ונראה לי כבר כולם באו אני מקווהש הבאת בגד ים..
אני- חח בטח שהבאתי =]

ירדנו למטה ויצאנו לגינה הממש ממש ענקית שלהם.. הייתה להם שם בריכה עצומה וחממה ובר מעץ כמו במדגסקר חחח
אני- וואווו..
אורי- חחח איזה מצחיקה את בואי בואי.. התקרבנו לאנשים וראיתי שם 2 ילדים יושבים
אני- לא נעים לי ועשיתי פרוץ מובך
אורי- חח מצחיקה את מה את מתביישת אמר ונעמד מולי
אני- לא יודעת אני לא מכירה אותם
אורי- אז עוד שניהה תכירי.... ומשך אותי.. תכירי ליאן זה גיל וזאת יולי....
גיל- אורי איזה חברה יפה מצאת לך.. תזכיר לי כמה ימים אתה בארץ?3 ימים? ממש זיין
אני- אנחנו לא חברים מיהרתי להגיב
יולי- היי אני יולי...
אני- אני ליאן...
יולי- וואו את ממש כוסית.. את גם באקדמיה.?
אני- תודה וכן כבר שנתיים..
יולי- אני גם רוצה להצטרף..
אני- אהה את רקדנית? שאלתי וראיתי את גיל ואורי מתרחקים ומדברים אז התיישבתי ליד יולי
יולי- כן רקדתי עם אורי בבוסטון משהו כמו 9 שנים
אני- אהה הרבה והגשת טפסים של קבלה?
יולי- כן אמורים לחזור אליי
אני- אהה מעולה....
אורי- מצטער להפריע לכן בנות אבל בואו ניכנס לבריכה.
אני- יאללה אמרתי וחייכתי.. הורדתי את החצאית והגופיה והלכתי ליד אורי...
אורי- את מדהימה לחש לי... וחייך איזה חיוך זה העלה לי על הפנים איזה מתוק =]
אני- תודה גם לך לא חסר חחח לחשתי לו בחזרה... אורי התקרב אליי תפס ביידי ומשך אותי להריכה ושניינו נפלנו לתוך הבריכה..
אני- אורייייייי חחחח
אורי- ליאןןןן צעק לי בחזרה והתחיל להשפריץ עלי ומיד התחילה מלחמת שפריצים שהצטרפו אליה גם גיל ויולי ככה שיחקנו קפצנו הטבענו אחד את השני עד שהחשיך
אבירם (אבא של אורי)- יאללה ילדיםם צאו מהמים יש אוכל
אורי- יאללה ליאן בואי..
אני- טוב אמרתי בלי חשק לצאת ובלי חשק לאכול
אורי- בלי פרצופים ואת אוכלת אל תעצבני אותי..
אני- כן המפקד אמרתי והצדעתי לו... ישבנו סביב השולחן ואורי העמיס לי ולא על הצלחת ותוך דיבורים ראיתי שכל האוכל של אורי נעלם ואני הספקתי לקחת 2 ביסים מההמבורגר ולאכול סלט....
אורי- ליאן אולי תאכלי עוד קצת?
אני- לא איזה אני שבעה אולי נחזור לבריכה..
אורי- את לא זזה מפה עד שההמבורגר לא אכול כולו... ותקע בי מבט כועס..
אני- טוב טוב אני אוכלת וככה בהשגחתו הקפדנית סיימתי חצי המבורגר.. מרוצה..1?!?!
אורי- ממש נלהב טוב יאללה סלחתי לך בואי..
גיל- ביי אחי אנחנו עפנוו.... ביי ליאן היה נעים לפגוש אותךך
יולי- ביי חמודים נדברר..
אני- ביייי היה נחמד להכיר =]
אני ואורי נכנסנו לבריכה אורי הצמיד אותי לשפת הבריכה.. ונצמד אליי
אורי- את מדהימה כבר אמרתי לך?
אני- כןןןן גם אתה מדהיםם..
אורי- את יותר לחש לי
אני- אתההה ולא הספקתי לסיים את המילה ואורי הצמיד את שפתיו אליי וסחף אותי לנשיקה מדהימה שנמשכה ונמשכה ונמשכה וגרמה לי לפרפרים בבטן ותחושה שעופפה אותי
אורי- רק דבר אחד אני לא מבין..
אני- מה?
אורי- למה מיהרת להגיד לגיל שאנחנו לא חברים?
אני- כי לא רציתי להלחיץ אותך עם כל הסיפור של בריטני ולא ידעתי מה אתה מרגיש לגבי זה וחוץ מזה אני לא יודעת אם אני מוכנה לחבר..
אורי- בריטני לא חשובה לי יותר ואת רק גורמת לי להתאהב בך יותר ויותר
אני- אבל אני לא יודעת מה אני רוצה עוד
אורי- טוב יפה שלי אני לא ילחיץ אותךך אמר לי וסחף אותי לעוד נשיקה נעימה ומתוקה
כךך נגמר לו היום ואורי ליווה אותי הביתההה..

אורי- היה לי כיף שבאת נהניתי =]
אני- כןן גם אני
אורי- ביייי ליאני ונתן לי נשיקה קטנה על השפתיים שנתנה טעם של עודד...
אני- ביייי אמרתי ונכנסתי...

אני- היי כולם
אמא- היי מותק איך היה?
אני- היה כיף מאוד
אמא- מה אמרו על הבגד ים..
אני- שהוא מכוער..
אמא- באמת?
אני- חח סתםם טוב עפתי להתקלח

נכנסתי למקלחת ונתתי למים לשטוף את כל הכלור שהיה עליי וחשבתי על אורי ועלה לי חיוך על הפנים... אני מתאהבת בו? אבל אני מכירה אותו רק 3 ימים, אולי זה פשוט אהבה ממבט ראשון! הוא פשוט מדהים אותי הוא כל כך עדין וכל כך לא מאצ'ו שרק מחפש להשכיב אותי
התנגבתי החלפתי לפיג'מה ונכנסתי למיטה

וכל נגמר לו היוםםםםם =]]]]]

מקווה שאהבת למרות שיצא קצר

חג שמח ותגיבו לי 😉

אוהבתותכם המון המון מידן
ייאא א כ"כ יפפה.!!!!
ממש ממש אהבתי..חיים קשים יש לבלרינה חח..
אבל למה הגעת למצב שאת לא אוכלת?!זה הסיכוןן הכיי גדולל!!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך