פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

חייה של בלרינה

✍️ Meidan 📅 28/09/2006 22:53 👁️ 2,821 צפיות 💬 101 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 7
דאי את לא רצינית ! גמאני רציתי להתחיל פה סיפור עם ריקוד ..
ראיתי תכותרת ישר נכנסתי לראות ..


נחמד מאמי , תמשיכי
תודה מדהימות הנה המשך......

~~Oory~~- זה נכון שאת אנורקסית?

*ליאני*- לאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!

~~Oory~~- אבל את ממש רזה ואז ששלי אמרה לי את זה זה היה נשמע פתאום נכון

*ליאני*- טוב תאמין למי שאתה רוצה.. חבל שאתה מאמין לה ולא לי! ואם זה ככה באמת שאין לי על מה לדבר איתך ביי!!!!

~~Oory~~- רגע אבל......

וכבר לא ראיתי את ההמשך והתנתקתי...

...- ליאןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן בואי מהררררר
אני- מההה????

עליתי וראיתי את אמא מסתכלת על ערוץ 3
אמא- תראי משדרים בגיא פינס משהו על ריקוד ומראים קטע מהתחרות שלך
אני- יופייי... עניתי באדישות..
אמא- מה קרה?
אני- כלום והלכתי לחדר...
הדברים הראשון שעשיתי היה להתקשר לשירי (החברה הכי טובה שלי, נמצאת עכשיו בחופשה של חודש בארצות הברית ואמורה לחזור עוד שבוע =] ואני מתגעגעת אליה בטירוף)

חייגתי את המספר וחיכיתי לתשובה טווו טווו טווו... אוףףףףף חשבתי לעצמי דווקא שאני צריכה אותה היא לא פהה... פתאום התפשטה לי תחושה של מן עצב בכל הגוף והדבר היחיד שהתחשק לי לעשות זה פשוט לשכב המיטה ולא לעשות כלום! שכבתי ממשהו כמו חצי שעה בלי שום סיבה ורק חיכיתי לטלפון משירי ובשנייה שחייג הטלפון קפצתי עליו...

אני- הלוווו....
שירי- היי ליאניי מה נשמע יפהה??
אני- אוףף שירי בא לי לבכות
שירי- מה למהה???? ולמה לא התקשרת אלי כבר יומיים התגעגעתי בובה..
אני- כי הייתי בחזרות כל הזמן ולא היה לי זמן לכלום
שירי- אהה.. טוב סולחת ומה קרה? למה את נשמעת כאילו 9 באב?
אני- חחח טיפשונת.. והסיבה זה אורי?
שירי- איזה אורי?
אני- ילד חדש..
שירי? מה? את מוכנה לא לדבר איתי בקודים בבקשה...
אני- ילד אחד שהגיע וקיבלתי לעשות איתו סולו למופע ושלי אמרה לו שאני אנורקסית ולא יודעת מה קיצור גרמה לי להיראות מזה ילדה טיפולית והוא אשכרה האמין להה....
שירי- טוב את יודעת מה אני אומרת על בנים כאלה...
אני- מה?
שירי- שאם הם לא מאמיינים לך שימותו...
אני- חס וחלילה.. חחח הוא חתיך בטירוף..
שירי- אז תני לו לרדוף אחריך אל תדברי איתו ותראי איך הוא יבוא כמו כלבלב
אני- חחח צודקת..!! יאו את כזאתי מדהימה תחזרי כבר.. חח
שירי- לא רוצה כיף פהה.. חח סתם עוד שבוע אני כבר מתה לראות אותך וקניתי לך דברים מזה יפים!!!
אני- יאא איזה מתוקה חח טוב עוד שבוע אני יבוא לשדה לקחת אותך..
שירי- אויי מדהימה חח יאללה ביי יפה שלי
אני- ביייי ותודהה על הכל
שירי- פה בשבילך תמיד תמיד תמיד

סגרתי את הטלפון וכבר הרגשתי הרבה יותר טוב עם עצמי ועם מה שרקה.. בתכלס היא צודקת.. מי הוא שיגיד לי המ אני? וגם אם כן אני לא צריכה להתייחס אליו הוא יכול להאמין למי שבא לו ואם הוא יבוא מחר להתנצל אז שיבוא נראה מה יש לו לומר...
ככה סגרתי לי את היום בהרגשה הרבה יותר טובהה...

------------------------------------------ בוקר -------------------------------------------

בוקר טוב, בוקר טוב, בוקר טוב... שמעתי מהפלאפון.. הסתכלתי על הצג והיה 6:30.. אוףף כל כך מוקדם... קמתי התארגנתי מהר לבשתי בגד גוף וג'ינס ושמתי את נעלי הפוינט בתיק ועליתיי למטבח..

אני- בוקר טוב אמרתי עם חיוך
אמא- בוקר אור מה קרה? מה פשר החיוך הזה?
אני- סתם מה כבר אסור לחייך.. לקחתי לי מים ושתיתי

יובל -בוקר טובב.. טוב אני חייב לעוף לאוניברסיטה
אני- אתה יכול להקפיץ אותי בדרך?
יובל- רק אם את מוכנה עכשיו כי אין לי זמן להתעכב..
אני- טוב אני מביאה את התיק..
אמא- קחי אוכל..
אני- שימי לי אפרסק בתיק...
אמא- וסנדביץ'...
אני- טובב.. אבל מלחם קל..

יובל+ אני= ביייייי
אמא- ביי חמודים יום נעים

הגעתי לאקדמיה ויצאתי ואז קיבלתי הודעהה..

*** אהובתי יום נעים, תקשרי לספר לי אחר כך איך עבר עליך היום
ומה היה עם אור או ארז או אורי או איך שיקראו לו... אוהבת שירי ***

איזה כיף לקבל כזאתי הודעה על הבוקר.. מיד החזרתי לה..
*** טוב סיסטרית מדהימה שלי את כל הפרטים יותר מאוחר מתה עליך ***

נכנסתי לבית ספר ושמעתי מישהו קורא לי.

אורי- ליאן חכי שניה..
לא הסתובבתי ועלה לי חיוך על הפנים, אני כן חשובה לו.. אבל אני ישחק אותה אדישה

אורי- ליאן חכי נוו..
אני- כן אורי.. מהר אבל יש לי שיעור פוינט
אורי- תקשיבי אני רוצה לדבר איתך..
אני- וואללה.. מה שללי כבר לא מספיקה לך?
אורי- מה הקשר? נו אל תשחקי לי אותה ילדה קטנה
אני- קודם כל תרגע ב' אם בא לך לדבר זה אחרי השיעור שלי כי אני לא מתכוונת לקבל הרשמה בגללך ביי....

נכנסתי לשיעור קצת שמחה קצת עצבנית... אני חשובה לו אבל לא מתאים לי איך שהוא מדבר אליי.. ואם הוא רוצה להקשיב לשלי שיקשיב לשלי...

נכנסתי לשיעור ושמתי את הנעליים וראיתי את שלי אוף כמה ששנאתי אותה..
אני- מה קרה שלי? הקנאה עולה לך לראש?
שלי- סליחה?
אני- לא אני פשוט תוהה במה את יותר מקנאה.. שאני נראית יותר טוב ממך או שקיבלתי את הסולו.. או שניהם ביחד.
שלי- בואנה י'ילדה מסכנה תירגעי..
אני- חח תשלטי מעצמך ובמה שאת אומרת שי אולי את אורי את יכולה לסובב אבל עליי את לא עובדת...
מרוב עצבים שלי פשוט התסובבה והלכה ואני כל כך שמחתי שתמות מצידי הסכסכנית הזאת!!!

השיעור עבר לו חלק ואז ראיתי את אורי...

אורי- עכשיו תסבירי לי הכל..
אני- אין בעיה..............................................

יצא נחמד =]

מקווה שהיה לכם צום קל וגמר חתימה טובה
אוהבת מידן

יפפה 😊
תמשיכי מאמי.
יפה:]
חיחי שלי הזונה ושלי הזונה:]
המשךךך!!
ממש יפההה...

מחכה להמשךך..
יפה...=]]]

איזה מכשפה שלייי..בעעע...

המשך בובי...

אוהבת עינברו'ש
יפהההה!
מחכה להמשךךך
מדהייים המשךךךך
איזה מדהימותתתת אתן!!!!!1

חזרתי מיום שהתחיל בשש וחצי ועוד לא נגמר בעעעע

צופים, ריקוד ומה לא.!?!?

מקווה שאני לא האדם היחיד שעמוס כל כךך

שיהיה לכם יום מקסים מבטיחה מחר המשך!!!!

אוהבתותכן הכי בעולם הזה מידן
נכנסתי לשיעור ושמתי את הנעליים וראיתי את שלי אוף כמה ששנאתי אותה..
אני- מה קרה שלי? הקנאה עולה לך לראש?
שלי- סליחה?
אני- לא אני פשוט תוהה במה את יותר מקנאה.. שאני נראית יותר טוב ממך או שקיבלתי את הסולו.. או שניהם ביחד.
שלי- בואנה י'ילדה מסכנה תירגעי..
אני- חח תשלטי מעצמך ובמה שאת אומרת שי אולי את אורי את יכולה לסובב אבל עליי את לא עובדת...
מרוב עצבים שלי פשוט התסובבה והלכה ואני כל כך שמחתי שתמות מצידי הסכסכנית הזאת!!!

השיעור עבר לו חלק ואז ראיתי את אורי...

אורי- עכשיו תסבירי לי הכל..
אני- אין בעיה
אור- אני מקשיב...
אני- אני לא אנורקסית אוקיי?
אורי- אז שלי סתם אמרה לי?
אני- כן..
אורי- למה שהיא תעשה את זה?
אני- למה? כי אולי היא אוכלת את עצמה מקנאה שאני קיבלתי את הסולו ולא היא.. ואולי היא מקנאה כי עם כל הצניעות שבעניין אני נראית יותר טוב ממנה וכי אלירן... והצטערתי על מה שאמרתי...
אורי- מי זה אלירן?
אני- אתה יודע מה לא משנה סלחתי לך עזובב..
אורי- ליאן מי זה אלירן? והסתכל לי ישר בתוך העיניים עם העיניים הכחולות שלו.
אני- אלירן זה חבר של שלי..
אורי- ומה איתו?
אני- שנה שעברה... לקחתי נשימה.. שנה שעברה אני אהבתי אותו אהבתי אותו כמו שלא אהבתי אף אחד בחיים שלי והיא התקרבה אליו בכוונה ונהיתה חברה שלו.. ואתה יודע מה..
אורי- מה? אמר בטון נעים ומרגיע..
אני- לא היה אכפת לי מזה.. מה שכן היה אכפת לי זה ששסמכת עליה ואז ראיתי מה הפרצוף האמיתי שלה.
אורי- אני מכיר את זה...
אני- באמת? למה?
אורי- עזבי אני לא יפיל עליך את העיות שלי....
אני- טוב אם אני סיפרתי לך עכשיו תורך לא?
אורי- טוב אז לפני שבאתי לפה הייתה לי חברה קראו לה בריטני ואהבתי אותה כמו החיים שלי הכל נתתי לה באמת את הירח הייתי מוריד בשבילה.. היא היתה אלילה בשבילי.. כן נשמע חולני אבל זה ככה.
אני- ומה קרה איתה?
אורי- איתה? כלום היא מדהימה ואני עדיין אוהב אותה והיא חסרה לי בטירוף..
אני- אז מה הבעיה? אמרתי בקצת עצבות כי נדלקתי על אורי ויש לו אהבה
אורי- החבר הכי טוב שלי ניסה לפתות אותה ולנשק אותה בכוח עוד בבית שלי שהיתה מסיבה.. עד שקלטתי את זה ומאז ראיתי את הפרצוף האמיתי שלו..
אני- וואי מטערת..
אורי- זה בסדר.. וואי אתה ראשונה שאני מספר לה את זה....
אני- חח אני מרגישה חשובה.. ועלה על פני חיוך קטן.!
אורי- את באמת חשובה...
אני- אורי טוב אנחנו צריכים ללכת לחזרה אצל שי.. זוכר?
אורי- חח יאללה בואייי... העברנו את הדרך מסדרונות בדיבורים ואז עברנו ליד שלי.... תקעתי בה מבט ואמרתי....
אני- ראית מה זה שלי.. לא הכל את יכולה להרוס...
שלי- אוי תמותייי...
אורי- שלי תירגעי טובבב...
שלי- אה פתאום אתה בצד שלה... אבל את יודעת מה ליאן אלירן שלי למרות הכל..
אני- שלי תשמרי אותו טוב טוב לעמצך למרות שאני לא אתפלא אם הוא יעזוב אותך בסוף בייייי

אורי חייך אליי ואני אליו והגענו לסטודיו.... העברנו את השעתיים הבאות בריקוד
שי- כל הכבוד אני אוהב את מה שאני רואה עוד שבוע יש חזרות בבימה אנחנו ניקח אותכם מפה אחרי בית ספר.. יום נעים!!!

אורי- טוב אני הולך עם אח שלי את רוצה לבוא?
אני- אתה כלל לא גר בכיוון שלי!
אורי- חחחח בואי בואי....
----------------------------------
אני- תודה על הטרמפ ביייי
אורי- ביי ליאןןן

נכנסתי הביתה בחיוך ענק
יובל- ווא ווא מישהי פה מאושרת
אני- אסור?
יובל- אמן ותמיד תהיי ככה מאושרת
אני- אמן ואמן....
יובל- יאללה בא לך לבוא לקניון אני רוצה לקנות בגדים וזה הזדמנות גם בשבילך
אני- וואי נשמע טוב אני ילך להחליף בגדים...

-----
אני- יאללה יובלי היינו פהה..
הגענו לקניון וכמובן שישר הלכתי לישרדאנס (חנות בגדי ריקוד)
יובל- נוווו ליאן לא עוד פעם
אני- בקשה רק בגד גוף חדש
יובל- ואז לבגדים נורמלים
אני- חחח יאללה בוא... קניתי לי בגד גוף בצבע ורוד חמוד שילמנו ויצאנו
יובל- אםם בואי לקרוקר
אני- חחח טוב יאללה...
נכנסנו לחנות ויובל כבר מצא שבעים ג'ינסים בשבילו ועוד שבעים בשבילי..
יובל- תמדדי ותבחרי לך מה שאת אוהבת
אני- יובל זה משכנתא חחח יש מיתון מה זה הבזבזנות הזאתי?
יובל- חח זה הכרטיס של אבא... ואבא בלונדון
אני- מה שעושה את זה....
יובל- שלי חח יאללה בואי מותר לנו לפנק את עצמינו
אני- חח טובבב... מצאתי לי 2 ג'ינסים יפים ועוד גופיינ וככה גם יובל ועוד איזה 2 חולצות שילמנו יצאנו..
אני- אחח יובל אתה הכי אחי בעולם
יובל- חח אני יודע יאללה בואי לגלידה...
אני- אםם לא בוא לסלט...
יובל- תהיי את ארנבת אני לא מתכוון לאכול דשא..
אני- חחח סתום.. התיישבנו ואכלנו...

יובל- אז מה האושר הזה פתאום?
אני- סתםםם נדלקתי על מישהו.... אבל יש לו אהבה..
יובל- אז מה?
אנ- מזתומרת אני לא יכולה לעשות עם זה כלום!@
יובל- אם יש רצון יש גם דרך..
אני- על מה אתה מדבר?
יובל- אני מדבר על זה שאת מדהימה ויש לך אופי עוד יותר מדהים ואם את רוצה להשיג משהו לא תהיה לך בעיה
אני- אבל אני לא סכסכנית
יובל- אין קשר... אם אתם צריכים להיות ביחד אתם תהיו..
אני- אמןןןןןןן
יובל - יאללה בואי נחזור....
אני- יאללה בוא!!!

יצאנו מהטלפון וצילצל לי הטלפון
אני- הלו...............................
...- ליאניייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי


יצא נחמד... מקווה שאהבתם יום מקסיםםםםם

אוהבת מידן =]
מושלם...
מחכה להמשך מאמי : ]
מדהייים המשךךךך
רק 2 תגובות?!?!

מעליב... 😢


אוהבת מידןן
יפה יפה יפהיפה יפה....



המשךךךךךךךךךךךך
פרק יפה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך