יאא איזה יפהההה
תמשיכיי =]]
OMG
זה אמיתיי?!
אוחח מה עבר עלייך...=\
העיקר שהכל בסדר עכשיו!!!
פרק מהממם! המשךךךך דחוף!
היה לך חבר לוקמי?? מדהייים המשךךך
בנות תודה על התגובות אני עפתי לבצפררר
המשך מחר =]
אוהבת המון מידן
עלינו למעלה ונשכבתי בזהירות על המיטה..
אני- אתה יודע מה העמוד הזה ממש מזכיר לי את המורה למודרני
אורי- חח את שאול?
אני- כןן אותו דבר לא?
אורי- חח אז נקרא למקל אינפוזיה שלך שאוללל
אני- חח סבבה.. אמרתי ונשכבתי על המיטה
אורי- בייבי שלי אני אוהב אותך..
אני- גמאני אותך אמרתי חצי רדומה בזמן שאני מתמכרת לליטופים של אורי כמו תינוק קטן שרק מחפש חום ואהבה
בוקרר =]
הרופא- בוקר טוב ליאן
אני- בוקר אור אמרתי ופיהקתי פיהוק ענקק
הרופא- איך את מרגישה אםם בסדר גמור נראה לי
הרופא- כן את גם נראית הרבה יותר טוב אני רק יעשה לך כמה בדיקות ותוכלי להשתחרר ותחזרי אלינו בערב
הרופא בדק חום, דם, וכל מיני שטויות כאלהה..
אני- נו הכל בסדר?
הרופא- הכל בסדר גמור, את יכולה כבר לעמוד אני מניח
אני- אםם כן נראה לי ונעמדתי
הרופא- טוב בסדר גמור שההורים שלך יחזרו תחתמו על טופס שחרור ותלכו..
אני- אין לי מושג איפה הםם..
הרופא- אני חושב שהלכו לאכול משהו השעה כבר 10..
אני- 10..!?!?!?
הרופא- כן ישנת הרבה
אני- וואי אני יאחר לחזרות, טוב תודה בכל אופן
הרופא- אין בעד מה חמודה תשמרי על עצמך ותהיי בריאה...
אני- תודה.. נכנסתי לשירותים התקלחתי עם הגדים שאמא הביאה =] צחצחתי שיניים שטפתי פנים עשיתי פיפי ויצאתי רעננה מהמקלחתת
אמא- הבוקר טוב בובי
אני- בוקר אור... איפה אורי?
אמא- אורי הלך הביתה להתארגן הוא אמר שהוא יחזור יותר מאוחר
אני- אבל הוא יאחר לחזרות
אמא- מתי אתם צריכים להיות שם?
אני- אםם בערך 12..
אמא- אני יקפיץ אותכם..
אני- אהה סבבה..
אחרי רבע שעה בערך אורי נכנס לחדר וריח הבושם שלו מילא את כל החדר..
אורי- בוקר טוב ליפיפיה הנרדמתת
אני- בוקר טוב לנסיך...אמרתי ונתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים
אמא- טובבב.. בואו נחתום על טופס שחרור ונלך מכאןן
הלכנו לקבלה מילאנו טופס הוציאו לי את האינפוזיה שהיתה ביד והלכנו
אמא- שנעצור בקניון שתאכלי משהו..
אני- אםם..
אמא- טוב זה לא שאלה הלכנו לקניון
אני- חחח כן המפקדת..
נכנסנו לאוטו ונשענתי על אוריי
אורי- את עייפה?
אני-אם קצתתת..
אורי- אבל את דוב ישנת מלא מלא
אני- חחח כי אני דוב דובים ישנים הרבהה..
אורי- אויי סתמי בקושי גמל שלמה את... עוד מעט את נעלמתתת
אני- חחח אויי סתוםם
הגענו לקניון ויצאנו
אמא- איפה בא לכם לשבת לאכול?
אני- אםםם בא לי ארומה..
אמא- אוקיי בואו
הלכנו לארומה והזמנו.. אני הזמנתי נס קפה ואמא הכריחה אותי לקחת גם קוראסון
אורי השמן הזמין סנדביץ ואמא גםםם איי שמניםםםםם
אני- יאוו איזה טעים זה היהה אמרתי אחרי שאכלתי הכל
אורי- חחחחחחחחחח תתחילי לאכול עוד דבירם חוץ מסלטטט ותראי שיש דברים טעימים
אני- דיי לפטם אותי באוכל...
אורי- דיי להיות שחיפה
אמא- טוב חמודים אני יקפיץ אותכם
אני- יאללה עפנו אמרתיי..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הגענו לאולם באיחור
שי- איפה הייתםם? אמר עצבני
אני- בבית חולים.
שי- מהה??? מה בית חולים עכשיו?
אני- אםם הייתי מאושפזת בלילה
שי- את צוחקת עליי??
אני- אני נראית לך צוחקת?
שי- מה פתאום מאושפזת?
אני- התעלפתי אתמול כי לא אכלתי..
שי- את לא נורמאלית, אם זה לא היה יום המופע הייתי משעה אותך ממנו מה זה לא אכלתי? מה את רוצה להרעיב את עצמך? צריך לאכול בריא, לא לא לאכול בכלל!
אני- אוקיי טובב... ללכת להתלבש..??
שי- בריצה אבללללללל
אורי- איזה חופרר..
אני- ווא ווא רק חופר?
נכנסנו לתאי הלבשה והתלבשנו מהר.מרוב הלחץ נשאר עוד שעה וחצי למופש ושי ירד לעשות שיחה אחרונה
שי- אוקיי לכל הרקדנים אני רוצה להגיד שאני מאוד גאה בכם על המאמץ ההשעה והרצון באמת מי שפה יכול להיות גאהבעצמו זאת נבחרת מובחרת של רקדנים מצטיינים, חוץ מזה בקהל יישב היום וויליהם דורף שהוא כוריאוגרף מגרמניה, תרשימו אותו ואולי ייצא מזה משהו
אז בהצלחה לנוווו......
כולם כמובן התלהבו
עשינו פינישים אחרונים כמצו שיער איפור וכל השאררר.... והאולם התחיל להתמלאות ואז קיבלתי אס אם אס.
המושלמת שלי-
ליאנייי אני פה עם ההורים ואח שלך באולם
בהצלחה אוהבת מלא ויושבת בקהל
ומחזיקה אצבעות
שלחתי לה בחזרה..
שירי אהובתי אוהבת אותך תודה על הכלללל
אורי- מי זאת אמר וחיבק אותי מאחורה
אני- מה אכפת לך חטטן אחדד???
אורי- חח בא לי לדעת אמר ונשק לי נשיקה
אני- סתם שירייי שלחה בהצלחההה..
אורי- אהה אוקייי טוב בואי עוד מעט אנחנו עוליםם
אני- יאא אני מזה מתרגשת
אורי- גם אנייייייייייי
אני- תביא נשיקה של בהצלחההה
אורי- קחי נשיקה של בהצלחה אמר ונשק לי נשיקה על השפתיים
הגיע הרגע ועלינו על הבמה שאור מכוון עלינו, רקדנו הכי מדהים שיכולנו כל הקטע הסתכלתי לו על העיניים וחשבתי אולי זה המלאך שלי, שאלוהים שלח לי מלאך הרי אומרים שלכל אחד יש מחאך שומר ואורי פשוט גם נראה ככה וגם מתנהג ככה....
רקדנו כאילו אין קהל, כאילו אנחנו לבד בתשוקה, באהבה , בלהט והיה לנו מדהים
סיימנו את הקטע וירדנו לכל מחיאות כפיים סוערותתת....
ירדנו מהבמה מתנשפים
אני- יאא איזה כיף זה היה
אורי- כןן היה ממש כיף.....
המשכנו לראות את המופע עד סיומו עלינו על הבמה לקוד קידה וירדנו להתארגן..
חשרנו לבגדינו המקוריים ויתאנו החוצה
שירי- מדהימההההההההההההההההההההה
אני- שישי חח סתמי מה את צועקת?
שירי- כי בא לי שכולם ידעו כמה את מדהימההה
אני- תודהההה..
ותוך כדי באו אנשים ופירגנו על המופעע
אמא אבא ויובל כל הזמן אמרו כמה אני ואורי היינו מדהימים, אורי הלך עם המשפחה שלו הביתה ואני עם שלי לבית חוליםםםם
הגענו לבית חולים ושם נפגשתי עם .............................
יצא לא משווווווו סורי אני עייפה ומחר מתחילים שבוע חדש עם מלא מלא מבחנים =[
שיהיה לכם שבוע מקסים אוהבת מידן
פרק מדהיםםםםםםםםםם
מחכה להמשךךך
יפה יפה יפהה..
יואו אני מתארת את זה ..
זה פשוט מדהיםם... ((:
למה לבית חולים?? מדהיים המשךךך
מאמיי..?
אני רוצה המשךךך..
מקווה שתמשיכי בקרוב..
לווב יוווו