פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

חייה של בלרינה

✍️ Meidan 📅 28/09/2006 22:53 👁️ 2,826 צפיות 💬 101 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 6 מתוך 7
מדהייים המשךךך
המשך 😊
אוףףף.. רק 4 תגובות =[

ממש מעליב אותיייייי
פשוטט מדהים!!
יאללה בננות תתחילו להגיב#!
מתי המשך מאמי?
שי- טוב היה יפה מאוד נראה אותכם מחר בחזרות, אמר שאחרי שסיימנו את הקטע וסיימנו להתלבש
אורי- וואו את פשוט מדהימה כבר אמרתי לך היום?
אני- חחחח כל הזמןןן
אורי- אין מה לעשותתתת את כזאתיי
אני- אויי גם אתה בוביייייי

הגעתי הביתה והעברתי אתץ היום בשיעורים, טלויזיה והרבה שינהההה שיהיה כוח למחרר

קמתי בבוקר (עוד לפני השעון) כנראה מהתרגשות ואולי סתם כי ישנתי מלא מלא 😉
נכנסתי להתקלח, לבשתי בגד גוף לבן עם טייץ שחור שמתי בתיק את הפוינט וחצאית ועליתי למעלה
אני- בוקררר
אמא- בוקר טוב
יובל- ליאןןןן תראי מה כתוב בעיתון...
אני- תקריא לי.. צעקתי מהמטבח בזמן שהכנתי לי תה
יובל- טוב אני יקריא לך
לאור מופע חדש שעולה עכשיו בשיתוף הבימה והאקדמיה למחול נבחרו כ- 6 רקדנים 2 מכל שכבת גיל מי' עד יב'
הרקדנים עבדו שעות על גבי שעות כדי להעלות מופע מוצלח יחד עם רקדני הבלט הישראלי שעכשיו חזר מסיבוב הופעות באירופה.
המופע "דון קישוט" שיעלה בעוד יומיים זכה לשבחים בכל העולם ולביקורות טובות
מומלץ מאוד!

אני- כפרה עלינוו =] טוב אני חייבת לעוף יובל תקפיץ אותי טוב?
יובל- חחח טוב יעצלניתתת בואיייי
אני- חח תודה אחי הדובב חחח
יובל- שתקי טוב יאללה בואייי
נכנסנו לאוטו והתחלנו לנסוע
יובל- מה אין לך תיק?
אני- יש לי היום חזרות גנרליות למופע של מחר
יובל- אהה מתי את חוזרת?
אני- אני מעריכה 10 או אחת עשרה מאוחרר
יובל- אז מה תאכלי?
אני- אםם לא יודעת לא חשבתי על זה..
יובל- קחי... והוציא לי שטר של 100 שקל
אני- פשש נדיב אתה תודה
יובל- תירגעי את מחזירה לי את העודף
אני- נו בטח י'קמצןןן
יובל- טוב שתקי יאללה ביי ועצר לי מול השער של האקדמיה

בכניסה ראיתי מיניבוס שכבר היו עליו כל שאר הרקדנים וגם שי ונורית המנהלת
אני- בוקר טוב =]
נורית- בוקר אור אמרה עם חיוך.......... חיפשתי לי מקום בין כל הרקדנים וראיתי את אורי עם הראש לכיוון החלון עם האם פי 3 שלו
אני- היי בוביי..
אורי- היי
אני- אורי מה קרה???
אורי- מה? כלום סתם אני עייף בטירוף
אני- אההה טוב נשמהה לך לישון אני יעיר אותך שנגיע
וכך עברה לה הנסיעה אורי ישן ואני דיברתי עם ילדה משכבת יא'

שי- טוב רקדנים עכשיו תרדו מהאוטובוס ותלכו לחדר הלבשה מאחורי הקלעים תתארגנו עם התלבושות האיפור השיער הכל ותעלו לחזרה גנרלית שימו לב לעליה של כל מופע
סובבתי את הראש וכבר לא ראיתי את אורי אז הערכתי שהוא כבר נכנס לבפנים, אבל למה הוא לא חיכה לי!?!? מה עובר עליו!??

אני- אורי למה לא חיכית לי?
אורי- כי פשוט התקדמתי...
אני- אהה.. אמרתי כלא מבינה והלכתי להתלבש ולהתארגן..
יצאתי ואורי ישב שם ורק חיכיתי שהוא יגיד לי איזה מהממת אני כמו שהוא תמיד אמר אבל הוא היה עסוק בלהתארגן נתן בי מבט חטוף ואמר
אורי- יפה.... וזהו....
אני- אורי עכשיו אתה תגיד לי מה עובר עליך אוקיי..!?!?
אורי- ליאן לא מתאים עכשיו אנחנו עולים לריקוד נדבר אחרי זה..
אני- טוב אבל אחר כך מדברים לא אכפת לי כלום
ועלינו לקטע שלנו, רקדנו אותו שמעתי את ההערות של שי ויצאנו

אני- אוקי מה עובר עליך?
אורי- תקשיבי ליאן אני רוצה שניפרד...
אני- מההה??? אמרתי כלא מאמינהה..
אורי- כןן..
אני- אוקי אתה צוחק עליי או מה? והרגשתי את חנרק הדמעות בגרון עומד להתפרץ בלי שום אזהרה
אורי- זה באמת לא קשור עליךךךך
אני- אהה אוקי זה לא את זה אני זה מה שרצית לומר?
אורי- משהו כזה..
אני- אורי אני לא מבינה אמרתי שדמעה אחת כבר התחילה לזלוג לי על הלחי.. היה לנו כל כך טוב ביחד מה קרה פתאום?
אורי- זה מסובך אני יסביר לך מתישהוא כבר..
אני- אתה יודע מהה אין בעיה אם זה היחד שלך חשבתי שהיה לנו משהו מיוחד כנראה שאתה כמו כולם אבל יש הרבה דגים בים ועל אחד כמוך לא יהיה קשה להתגבר אמרתי והלכתי משם שהדמעות כבר יורדות ויורדות בלי הפסקה..

אחרי שעתיים עלינו לעוד חזרה רק שהפעם היינו יבשים וכל הריקוד לא הסתכלתי לו פעם אחת בעיניים
שי- מה קרה?
אני- אה זה סתם אני לא מרגישה טוב..
שי- כן האיפור גם נמרח לך, טוב אני מאמין שזה נראה טוב אז תתארגנו השעה כבר 9 בערב עוד מעט יוצאים מפה
ירדתי במהירות לחזר הלבשה החלפתי לבגדים שלי הורדתי את מעט האיפור שנשאר ואת כל הסיכות שהיו לי בשיער
שי- רקדנים בואו לפה.. אמר וכולנו התאספנו מסביבו
תקשיבו מחר אתם משוחררים מלימודים כולם כאן בארבע בצהריים בשבע כבר מתחילה ההופעה תבואו עם מצב רוח טוב אמר והסתכל עליי ועל אורי
שי- שיהיה לנו בהצלחה

התקרבנו לכיוון המיניבוס והפעם התיישבתי במושב לבד וכל הנסיעה התבוננתי בנוף שעברנו ורק הדמעות זלגו ולא היתה לי שליטה על זה הרגשתי איך אני רואה מטושטש יותר ויותר
הגענו ואני תפסתי מונית ונסעתי הביתה...
למזלי אף אחד לא היה בבית אז לא הייתי צריכה לעבור סדרת תחקירים ונכנסתי לחדר השעה היתה כבר 23:30 והדבר היחיד שרציתי באותה שניה זה חיבוק אז התקשרתי לשירי
אני- הלוו..??
שירי- ליאני מה קרה נשמתיי???
אני- שירי.. לקחתי נשימה ארוכה לפני שאני יבכה שוב, שירי את יכולה לבוא אליי??
שירי- ליאני מה קרה?
אני- אני פשוט צריכה אותך עכשיו פה איתי אמרתי והתחלתי שוב לבכות
שירי- כןן חצי שעה ואני אצלך ביי יפה אחתת
אני- בייי
אמרתי ונשכבתי על המיטה עד ששירי באה

שירי- סיסטר מדהימה שלי מה קרה?? וחיבקה אותי
אני- אורי נפרד ממני היום
שירי- למה?
אני- לא יודעת פשוט ככה... אוף אני ממש לא מרגישה טוב
שירי- אכלת משהו היום?
אני- לא, לא היה לי תיאבון
שירי- את נורמאלית? מה את רוצה להרעיב את עצמך?
אני- לא יכולתי כל הסיפור הזה עשה לי רע..
שירי- טוב בואי נלך למטבח אני יכין לך משהו לאכול
אני- אין לי תיאבון!
שירי- סתמי ובואי
ואפילו לא היה לי כוח להתווכח קמתי והתקדמתי למטבח

פתאום הרגשתי שהכל נהיה לי שחור ומעורפל ולא הצלחתי לעלות במדרגות
שירי- ליאןןןןןןןןןן????????????
והכל נהיה שחור........................

מה שהיה אחר כך זה לפרק הבא...!!!!!

בנות היום לפחות 5 תגובות אם לא יותר

אוהבת המון המון מידן =]
יאאא איזה פרקק מעלףףףף!
הכתיבה שלך ממש השתפרה.. מפרק לפרק את כותבת יותר מדהים ((:
דדחוף המשךך
אוהבת מלאא ((:
המשך בובי .. מדהים 😊
וואי המשששששששך !!
פשוטט מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!! =]
רק שלא תפספסיי ת'הופעה!! =[
מאמיייי......
אני רוצה המשךךךך!!
אני במתחחחחח!!


שירי- סיסטר מדהימה שלי מה קרה?? וחיבקה אותי
אני- אורי נפרד ממני היום
שירי- למה?
אני- לא יודעת פשוט ככה... אוף אני ממש לא מרגישה טוב
שירי- אכלת משהו היום?
אני- לא, לא היה לי תיאבון
שירי- את נורמאלית? מה את רוצה להרעיב את עצמך?
אני- לא יכולתי כל הסיפור הזה עשה לי רע..
שירי- טוב בואי נלך למטבח אני יכין לך משהו לאכול
אני- אין לי תיאבון!
שירי- סתמי ובואי
ואפילו לא היה לי כוח להתווכח קמתי והתקדמתי למטבח

פתאום הרגשתי שהכל נהיה לי שחור ומעורפל ולא הצלחתי לעלות במדרגות
שירי- ליאןןןןןןןןןן????????????
והכל נהיה שחור..

לאט לאט חזרה התחושה לידיים, לרגליים והשמיעה שלי השתפרה והתחלתי לראות דברים, הדבר הראשון שראיתי מול הפנים היה את.......
אני- אוריי? לחשתי בכוח שהיה לי?
אורי- שששש אל תתעמצי עכשיו?
התחלתי להסתכל סביבי וראיתי שאני בבית חולים מחוברת לאינפוזיה ביד אחת שהתחברה לעמוד ארוך עם שקית ונוזלים
אני- אבל חשבתי... אמרתי ואגרתי עוד כוחות, חשבתי שאתה לא אוהב אותי..
אורי- נדבר על זה אחר כך ההורים שלך יובל ושירי פה הם הלכו לאכול משהו הם היו רעבים
אני- כמה זמן אני כבר פה?
אורי- אםם משהו כמו שש שעות
אני- מה קרה? אני לא זוכרת כלום...
אורי- טוב מה שקרה זה שאת לא אחראית ולא אכלת היום כלום ובנוסף לכל עשית מאמץ גופני והיית במצב נפשי קצת עצוב באשמתיי.. והכל ביחד וקרסה לך מערכ העצבים והתעלפת..
אני- באמת?
אורי- ובנוסף לכל את בתת תזונה..
אני- באמת?
אורי- באמת באמת.....

אני- אורי למרות שאנחנו לא ביחד אי רוצה שלפני שזה מסתיים תגיד לי משהו
אורי- אםם טוב מה.?
אני- למה זה נגמר?
אורי- רק כדי להגן עלייך..
אני- ממה? אני לא מבינה היינו שבוע ביחד והיה לנו רק טוב מה קרה פתאום?
אורי- אפשר לדבר על זה לא עכשיו? אמר שראה שכולם נכנסים ובנוסף גם אחות..

האחות- בוקר טוב ליאן אני גילה
אני- היי =]
גילה- טוב ליאן אז אני יעשה לך כמה בדיקות אני מבקשת שכולם ייצאו חוץ מהאמא.
כולם יצאו ואמא נשארה, גילה עשתה כמה בדיקות והתחילה לדבר.
גילה- טוב תראי ליאן את במצב של תת תזונה משמע אנורקסיה, את לא אוכלת מספיק והגוף שלך במצב של התפרקות אם זה ימשיך את תתמודדי וממה שהבנתי לא תוכלי לרקוד יותר..
גילה דיברה ואני שקעתי במילים יותר ויותר וחשבתי על הרסיטל של דון קישוט
אני- גילה יש לי הופעה חשובה מאוד מחרר.
גילה- אני חושבת שלא תוכלי ללכת אליה..
אני- אני חייבת, אמא אני חייבת את יודעת כמה חיכיתי לזה
אמא- זה לא בשליטתי זה הגוף שלך
גילה- טוב תראו מה נעשה, ליאן אני רוצה שתישארי פה הלילה להתאוששות ולקבלת אינפוזיה ונדאג שתאכלי טוב ויהיו לך מספיק נוזלים, מחר את משתחררת רק להופעה ובאה בשביל שיחה עם תזונאית לאחר ההופעה..
אני- טוב, מעולה
אמא- טוב אני ואבא ניסע עם יובל הביתה לארגן דברים ולהביא לך מה שאת צריכה ושירי ואורי ישארו בנתיים טוב?
אני- אםם סבבה..תביאו לי בגדים, וספר ועיתונים.. רק שאלה אחת...
גילה- בשמחה...
אני- מותר לי לקום נכון?
גילה- אם את מסוגלת הגוף שלך עדיין במצב דיי קריטי
אני- סבבה..
המשכנו בשיחה וכל השאר נשארו..
אבא- טוב אנחנו נוסעים אמר ונשק למצחי
שירי- תוכלו להקפיץ אותי הביתה?
אני- מי ישאר איתי?
שירי- אורי וסימנה לי שיש על מה לדבר
אני- אוקיי טוב אז אני יראה אותכם יותר מאוחר
כולם הלכו ונשארתי עם אורי בחדר..
בהתחלה היה מין שקט מביך כזה עד שהחלטתי שאני מפירה אותו..
אני- אני רוצה שנדבר על זה אבל לא פה, אני רוצה שתעזור לי לצאת למרפסת
אורי- אוקיי טוב בזהירות, בואי, הנה ככה מצוין ולאט לאט הוציא אותי החוצה

אני- שוט...
אורי- אוקיי, לפני זה ליאן אני רוצה להגיד לך שכל מה שעשיתי היה לטובתך ומה שאני הולך להגיד לך לא יהיה קל...
אני- כמה זה כבר יכול להיות גרוע?
אורי- אוהוו את לא מבינה עד כמה
אני- אני רוצה להבין אז תתחיל לדבר
אורי- אוקיי, וואו זה יהיה קשה...... אני חולה....מאוד חולה..
אני- אוקיי ו... אמרתי כלא מבינה
אורי- ליאן יש לי לוקמיה..
אני- אתה צוחק איתי? כי אם כן זה מאוד לא מצחיק
אורי- נראה לך אני יצחק על נושא כזה.???
אני- אוקיי תמשיך בבקשה
אורי- אוקיי זה התגלה לפני שנה פחות או יותר שהייתי בבוסטון עדיין, התחלתי טיפולים כומוטרפיים כל מיני נסיונות של רפואה אלטרנטיבית שעזרו בחלק מהמזן ועד לפני אתמול חשבתי שזה יעבור, את היית המקור לצחוק, לכיף להכל שלי כמו מלאך שומר ולא ייהחסתי לזה חשיבות...
אני- ולא לא סיפרת לי? אמרתי במין עצבנות שהעיניים כבר היו מלאות דמעות
אורי- כי אני לא רציתי שתרחמי עליי..!!!!!
אני- ומה קרה אתמול?
אורי- אתמול או קצת לפני הפסקתי להגיב לטיפולים
אני- מהה??? הסתכלתי עליו המומה, לא יודעת, החוסר וודאות הזה שיגע אותי ובמיוחד ה..
אני- זה סיבה להיפרד????
אורי- ליאן תהיי ריאלית את לא רוצה חבר חולה?
אני- אוקיי אורי אתה כנראה לא מבין מה זה אהבה... אהבה זה ביחד, אהבה זה שניים עם נשמה של אחד, אהבה זה שני אנשים שיעשו הכל אחד למען השני גם שקשה וגם שטוב ואני מקווה, ארתה יודע מה לא, אני בטוחה שאני יהיה שם בשבילך לכל דבר אני אוהבת אותך אורי אתה החצי השני שלי המלאך השומר שלי האהבה שלי תפנים את זה כבר
אורי- וואו ליאן הפתעת אותי...
אני- אורי תפנים אני יהיה איתך בכל מצב לא משנה מה קורה
אורי- את מדהימה
אני- אויי אתה יותר וחייכתי חצי בוכה חצי צוחקת מכל הסיטואציה והבאתי לו נשיקההה..
אני- אוי אתה כזה אידיוט מה חשבת שאני ישאיר אותך לבד?
אורי- לא יודע חחח כן כנראה שאני קצת אידיוט
אני- חחח אידיוט פיצי קטן וחמודי שליייי.... טוב אני עייפה בוא נעלה..!?!
אורי- יאללה בואיי

עלינו למעלה ונשכבתי בזהירות על המיטה..
אני- אתה יודע מה העמוד הזה ממש מזכיר לי את המורה למודרני
אורי- חח את שאול?
אני- כןן אותו דבר לא?
אורי- חח אז נקרא למקל אינפוזיה שלך שאוללל
אני- חח סבבה.. אמרתי ונשכבתי על המיטה
אורי- בייבי שלי אני אוהב אותך..
אני- גמאני אותך אמרתי חצי רדומה בזמן שאני מתמכרת לליטופים של אורי כמו תינוק קטן שרק מחפש חום ואהבה ומצא את הייעוד שלוו

לילה טובב =]

אני רוצה לצין שהקטע אמיתי ביותר יש לי חיים עם אקשן חחח

יצא דיי נחמד אני חושבת תגיבו מלא מלא =]

אוהבת המון מידןןןן
ואוו באמת חיים עם עקשן =]

תמשיכיי מאמי מקסיםםםםםםםםםםםם 😊
ואייייי..
אני בהלםםם
אני במתחחח

מחכה להמשךךךך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך