פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

חייה של בלרינה

✍️ Meidan 📅 28/09/2006 22:53 👁️ 2,820 צפיות 💬 101 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 7
טוב.. אז זה סיפור שרובו אמיתי... השמות בדויים =9 מטעמי בטחון.. חח סתם בקיצור תקראו, תהנו, תגיבו


חיים של בלרינה... נראה זוהר? נראה נוצץ? נראה כל כך קליל וכיף?
האמת גם אני חשבתי ככה? לפני 8 שנים? אםם כנראה שטעיתי..
היום? היום אני כבר בלרינה.. כן כן כמו בסרטים, במופעים ווטאבר!
זה לא נוצץ, זה רק ההופעה על הבמה מאחורי הקלעים זה הרבה יותר קשה ממה שזה נראה!

טוב אחרי חפירות שכאלה אני יתחיל =]

אני:
ליאן, בת 16 כיתה י'. שיער שחור גולש ועיניים קצת מלוכסנות (רבע קוראנית) גבוה, רזה אולי קצת רזה מידי אבל חייבים לשמור על גוף בריקוד...
אחים = אח בן 19 יובל רקדן לשעבר (זה במשפחה)
הורים = אמא מורה למודרני ואבא איש היי טק (ככה זה במשפחה עובר בתורשה..)
חבר = אין! אולי בקרוב? מי יודע? =]

אני- אמאאאאא...
אמא- מה?
אני- תקפיצי אותי..
אמא- לאן?
אני- לחזרות...
אמא- אולי תוכלי לפני זה?
אני- לא יכולההההה....
אמא- למה??
אני- כי שי המורה לבלט אמר שרק רזות יהיו מקדימה במופע סיום..
אמא- ליאן את עוד שניה על תת משקל את רוצה להתעלץ בחזרה או מה?!
אני- אמא, אני יודעת לשמור על עצמי טוב מאוד אל תציקי לי..
אמא- את לא יוצאת מפה עד שאת אוכלת משהו..
אני- יאוו אוף מה כאילו זה משטרת האוכל? והתיישבתי שאמא הגישה מולי צלחת אורז גדושה.. ובכל ביס הרגשתי כמה אני נגעלת..
אני- מרוצה?
אמא- מאושרת! יאללה בואי..

נסענו לנו לכיוון האקדמיה למחול בירושלים (שמה אני גם לומדת )
אני- תודה אמא ביו'ש...
אמא- איך את חוזרת?
אני- אםם נראה לי אני יבקש מיובל הוא פה במעונות של האוניברסיטה..
אמא- אוקיי אם יש בעיה דברי איתי..
אני- חח טוב י'פולניה ביייי

נכנסתי לסטודיו וראיתי את אלירן.. יאוו היא כזה חתיך.. ולידו כמובן את שלי החברה השנואה שלו.. אני לא בטוחה שאפילו הוא אוהב אותה.. היא כל כך מציקה..

הלכתי בוהה בו בלי שראיתי אפילו ונכנסתי במישהו..
אני- אייי..
הוא- יאוו סליחה את בסדר?
אני- חח כן זה שום דבר.. אמרתי והוא עזר לי לקום
הוא- את ליאן לא?
אני- חח כן איך אתה יודע?
הוא- סתם ראיתי את התמונה שלך במשרד של המנהלת מהתחרות שבאתי להירשם..
אני- אהה חח התמונה הזאתי.. ואתה חדש?
הוא- כן, הגעתי מארצות הברית לפני 3 חודשים ונרשמתי
אני- מאיפה?
הוא- בוסטון.. יש שם אקדמיה ענקית לריקוד
אני- כן אני יודעת, רגע איך קוראים לך?
הוא- אורי...
אני- שם יפה =]
הוא- טוב יש לי חזרה אםםם בחדר 3 נראה לי..
אני- אה וואללה אני בדיוק בדרך לשם יאללה בוא.!

נכנסנו לסטודיו וחיכינו למורה.
שי- (המורה) צהריים טובים לכולם
כולם- צהריים טובים
שי- תלמידים פנו אלינו מהבימה ביקשו שנכין קטע סולו של בן ובת למופע החדש דון קישוט
ואני סומך עליכם אז אני ילמד את הקטע והשניים שיעשו אותו הכי טוב יקבלו את הסולו..

שי- טוב, שלי ואתה החדש..
אורי- אורי
שי- מה שלא יהיה תנסו את זה..
מה??? למה דווקא היא איתו? רגע מה אני מקנאה? אני מכירה אותו פחות משעה.
יאו כמה שאלותת?!?!!?
שי- אם לא הסידור הזה לא נראה לי ליאן תנסי את זה את..
ואו, זה היה הדקה הכי מדהימה שהייתה לי, הוא רוקד מדהים ואני די שקעתי בעיניים הכחולות שלו, ורקדנו והרגשתי שפשוט אין אף אחד בסטודיו.. וואו
שי- כן אני אוהב את זה, חיבור מושלם, טוב אני רואה שהשעתיים האלו עברו מהר אתם משוחררים, אורי וליאן תישארו 5 דקות.

כולם הלכו וראיתי בעינייים של שלי כמה שהיא מחוממת ואני? אוי כמה ששמחתי =]
שי- וואו ארז אתה רוקש מדהים איפה רקדת לפני זה?
אורי- זה אורי ובבוסטון
שי- כן שמעתי על המקום הזה... טוב ככה ליאן ואורי כל השבוע אני רוצה שתישארו אחרי בית ספר לחזרות פרטיות איתי.. אהבתי מאוד את החיבור
אני- טוב, אין בעיהה..
שי- משוחררים
אורי- כן המפקד

אורי...............................................................

מקווה שאהבתם (עד עכשיו הכל אמיתי)... =]

אוהבת המון מידןן
את רוקדת??? יפה לך... וגם אני מכירה את הדיאטות הרצחניות האלה.... לא כיף
זה נהפך לתחרות מי שמורידה יותר מקבלת יותר השקעה פרטית באימונים זה זוועה
טוב מה חפרתי
מדהיים יפתי תמשיכי
מדהייים
תמשיכי
אהבתי את ההתחלה!!!
המשךךךך
נחמד מאוד.. תמשיכי
גמני רקדנית (:
התחלה יפה .. תמשיכי [=
איזה מדהימות תודה=]]]]

ובוסרי אני ימשיף יום שבת יש לי סמינר ריקודים בדימונה..!?!?

חח טוב אז תודה רבה ואל תפסיקו להגיב
וואי אהבתי..נישמע סיפור מעניין : ]

תמשיכיייייייייייייייייי P:
ואייייי..
תמשיכייי..
גם אני רקדניתתת..
ואהבת כל מה שקשור לזהה..
חחח..סתם..
את כותבת מדהיחםםם..
תודה על התגובותתתת =] הנה המשך

כולם הלכו וראיתי בעינייים של שלי כמה שהיא מחוממת ואני? אוי כמה ששמחתי =]
שי- וואו ארז אתה רוקד מדהים איפה רקדת לפני זה?
אורי- זה אורי ובבוסטון
שי- כן שמעתי על המקום הזה... טוב ככה ליאן ואורי כל השבוע אני רוצה שתישארו אחרי בית ספר לחזרות פרטיות איתי.. אהבתי מאוד את החיבור
אני- טוב, אין בעיהה..
שי- משוחררים
אורי- כן המפקד
-----------------------------------------------------------------------------------------

אורי- יאוא יזה קשוח הוא....
אני- חח כן קצת. אמרתי בזמן שהתקדמנו לכיתה לשיעור של לשון =/
אורי- את רוקדת מדהים
אני- תודה גם אתה =] כמה שנים אתה רוקד?
אורי- אםם 8 שנים בערך.. ואת?
אני- אוו אוו נראה לי מאז שנולדתי חח אנחנו כולם רקדנים בבית זה כבר דרך חיים אצלינו.
אורי- איזה כיף לך, אצלי ההורים לא ממש תמכו בי שהתחלתי לרקוד, הם אמרו לי שזה ממש לא גברי ושעדיף לי לשחק כדורגל או כדורסל רק לא לרקוד.
הקשבתי לו, לכל מילה. ראיתי איך הבעת הפנים שלו השתנתה פתאום. כאב לי עליו.
אני- ועכשיו? מה הם אומרים על זה עכשיו?
אורי- עכשיו הם דיי שמחים על זה, בגלל שהם הבינו שאני עושה מה שטוב וכיף לי.
אני- אני שמחה =]
הגענו לכיתה ונכנסו...

אורלי (המורה)- ליאן למה איחרת? ומי אתה? אתה לומד פה?
אני- כי היינו עם שי המורה לקלאסי וזה אורי, הוא תלמיד חדש
אורלי- אה כן אמרו לי שיבוא מישהו חדש. טוב תישבו, אורי תשב ליד שלי בבקשה
אורי חייך בבישנות והתיישב ליד שלי ואני ממש לא משחתי על זה, זה די ידוש שלשלי יש פה ממש גדול והיא יכולה לספר עלי כל כך הרבה דברים אם היא רק רוצה..
השיעור עבר לאט, כל דקה נראתה לי כמו נצח אבל זה לבגרות ואין מה לעשות בעעעע
שהשיעור נגמר ראיתי את שלי מסתכלת עליי מחייכת חיוך שטני ויוצאת... התקרבתי לעבר אורי שלא נראה שמח במיוחד..
אני- מה קרה? מה היא כבר סיפרה לך?
אורי- אםם ססתם לא חשוב..
אני- נו מה? אתה לא נראה כל כך מאושר וגם החיוך שלה לא נראה לי קצת חשוד
אורי- כלום! אני צריך ללכת בי.................
אני- טוב ביי....

הרמתי טלפון ליובל (אח שלי)...
יובל- כן ליאן?
אני- היי יובליי.. תגיד אתה במעונות עכשיו?
יובל- אני יוצא עכשיו בדרך הביתה למה?
אני- כי אני באקדמיה אולי תבוא לקחת אותי?
יובל- סבבה תחכי לי בכניסה אני שם עוד 10 דקות.
אני- תודה אחי מתה מתה מתה עליך
יובל- טוב דיי להתחנף אמרתי שאני באא.. חח יאללה ביו'שש
אני- בייי =]
איזה אחח יאו אני מתה עליו

באמת אחרי עשר דקות הוא הגיע ונכנסתי לאוטו.
יובל- מה קורה אחותיי??
אני- הכל מעולה עם חיוך ענק על הפנים ומה איתך?
יובל- אצלי הכל טוב מה זה החיוך הענק הזה שעל הפנים שלך?
אני- מה? איזה חיוך? ונניסיתי להסתיר אותו כמה שאני רק יכולה
יובל- טוב ליאן אני לא מכיר אותך מהיום חח מה החיוך?
אני- סתם הגיע מישהו לאקדמיה מזה חתיך יאוו חחח ויש לנו סולו ביחד בהצגה של דון קישוט בבימה..
יובל- סחטיין עליךךך בהצלחה =]
אני- תודה.. תגיד יובל במה אתה בכלל עושה תואר?
יובל- באנטומית הגוף ואחר כך אני יעשה הכשרה בוינגייט שאני אוכל ללמד ריקוד
אני- פששש יפה לך=]
ככה עברהכל הנסיעה עד שהגענו הביתה....

אני + יובל- שלוםםם
אמא- היי בואו יש אוכל
אני- אני לא רעבהה הלכתי לחדר...
אמא- לא את באה לאכול... די כבר עם הדיאטות המפגרות האלה..
אני- אמא יש לי סולו בדון קישוט אני צריכה להיות שיא הכוסית...
אמא- לא אכפת לי.. מה את רוצה להיות אנורקסית???
אני- איוו אמא נסחפתת
יובל- יאללה בואי תאכלי איתי..
אני- טובב אבל רק סלט.
אמא- טוב לפחות זה... והראיתה פרצוף של סופר מודאגת ואני? ידעתי שזה לא טוב במיוחד אבל אני חייבת להיות הכי רזה שיש לא משנה מה זה

סיימתי לאכול והלכתי לחדר ופתחתי את האייסיקיו וראיתי שמישהו צירף אותי ושלח לי הודעה..

אישרתי וראיתי שזה אוריי..

~~Oory~~- ??

*ליאני*- היי אורי מה נשמעע??

~~Oory~~- מעולה מה איתך?

*ליאני*- הכל טובבב..

~~Oory~~- תקשיבי שניה יש משהו ששלי סיפרה לי ויושב לי על הראש ואני חייב לשאול אותך..

*ליאני*- אםם כן???
וכבר נלחצתי כי שלי יכולה להמציא עלי 10000 דברים

~~Oory~~- זה נכון שאת אנורקסית?

*ליאני*- לאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!

~~Oory~~- אבל את ממש רזה ואז ששלי אמרה לי את זה זה היה נשמע פתאום נכון

*ליאני*- טוב תאמין למי שאתה רוצה.. חבל שאתה מאמין לה ולא לי! ואם זה ככה באמת שאין לי על מה לדבר איתך ביי!!!!

~~Oory~~- רגע אבל......

וכבר לא ראיתי את ההמשך והתנתקתי...

...- ליאןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן בואי מהררררר

בעע לא אהבתי איך שיצא תגיבו בובות =]
פרק מאוד יפהההה
תמשיכייי
מדהייייייים המשךךךךך
נחמד..
תמשיכי
יפההה...

מחכה להמשךך..
תמשיכי 😉

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך