הסיפור מסופר על חברה אחת הכי טובות שלי
-*-יוסי-*-
אף פעם לא חשבתי שלאחד האקסים שלי יקראו "יוסי", שם של ילד טוב ירושלים.. חרשן
אפילו הספקתי לשכוח אותו..
עד שהוא אמר לי מילים שלאף אחת אחרת לא היו מזיזות..
"מה נשמע?" אחרי חודשיים!!!
חודשיים שלא ראיתי, דיברתי או בכלל שמעתי ממנו..
זה היה בבר מצווה של בן דוד שלי, אולם השמחות שבו היה הבר מצווה שייך לאבא שלו
ביקר לי שלא ידעתי את זה..
כולם ידעו, חוץ ממני
נכון שעד עכשיו זה לא ממש מעניין..
אבל מה שיקרה בהמשך כבר גרם לי להאמין בגורלות, והוא יהיה חלק בלתי נפרד מהגורל שלי
אף פעם לא האמנתי בדברים האלה.. האמנתי ברגע, חשבתי על הרגע.. הווה, מזה משנה העתיד?
העבר בטח שלא יחזור כבר.. אז גם לא שווה לחשוב עליו.
בחנתי אותו בעיניי.. עמדתי מול הכניסה לאולם והוא בדיוק יצא עם סיגריה דלוקה ביד
לבש חולצה מכופתרת שחורה עם שרוול קצר, נעלי ספורט, מכנס דגמ"ח בצבע זית וחיוך על הפנים מפה לאוזן
קצת זיפים על הפנים.. אבל העיניים... המבט... שובב כזה... בוחן אותי בעיניו, הוא חצי רומני וחצי ארגנטינאי, בלונדיני, קוצים מסודרים.. לא מבולגן, פשוט מושלם ועיניים בצבע תכלת
לבשתי שמלה ורודה, סטרפלס ומיני.. סנדלי עקב בצבע השמלה, איפור מקצועי שדודתי היקרה איפרה אותי
היא מאפרת מקצועית, ושיער גולש וחלק בצבע חום בהיר ופוני בובה, הייתי לבד בחוץ, עד שהוא יצא
הבר מצווה התחילה רק לפני חצי שעה,התקשרו עלי לפ"ל ויצאתי לענות...
לא הצלחתי להוריד ממנו את העיניים, בשביל לא להתבלבל שמי ספיר [לא בדוי].
ספיר- "תזכיר לי, מי אתה?" חייכתי, חיוך קטן בפה סגור.
יוסי- "יוסי, הספר של אחותך" החיוך הרחב שלו עדיין לא ירד מפניו.
ספיר- "מה לי ולספר של אחותי?" יש לי רק אחות אחת, יותר קטנה ממני בשנתיים, צחקקתי לי
הוא מכיר את המשפחה שלי ויודע שיש לי רק אחות אחת.. אבא שלו ואבא שלי חברים מאוד טובים.
יוסי- אז נלך על משהו יותר פשוט.. אבא שלי חבר מאוד טוב של אבא שלך" הוא התיישב על ספסל לא רחוק מהכניסה לאולם, התיישבתי ליידו.
ספיר- "נחמד"
יוסי- "אז.."
ספיר- "מה?" הסתכלתי עליו והוא עלי..
**************
המשך בעוד עשר דקות
אני פשוט לא יודעת מתי יהיה לי זמן להכנס ולהמשיך
מזמן לא כתבתי לכם סיפור אז תגיבו ב'
המשך...
יוסי- "מתוקה"
ספיר- "אחלה יציאה" צחקתי והוא חייך חיוך קטן בפה סגור, ממשיך להסתכל עלי.
יוסי- "אני יכול לקבל ת'תשובה שלי?"
ספיר- "תשאל ת'שאלה"
יוסי- "מה נשמע?"
ספיר- "מצוין, מה איתך נשמה?" חייכתי חיוך קטן בפה סגור והסתכלתי עליו.
יוסי- "הכל טוב, מתי אחותך מתכוונת לבוא עלי?, תכננו לעשות לה משהו שהיא בטוח תאהב"
ספיר- "אולי תשאל אותה?, אין לי שמץ"
יוסי- "את יודעת.."
ספיר- "מה?"
יוסי- "את מוזרה" צחק.
ספיר- "מוזרה?" הסתכלתי לו עמוק בעיניים, המהפנטות שלו.
יוסי- "את לא מבינה?" הסתכל לי עמוק בעיניים.
ספיר-* "אולי תסביר לי?, מה אני אמורה להבין?"
יוסי- "עם הייתי רוצה לדעת מתי אחותך מתכוונת לבוא עלי הייתי כבר שואל אותה ולא אותך
בלי שתגידי לי לשאול אותה.
רק רציתי לפתח שיחה עם האחות הבכורה של הילדה היפה הזאת"
ספיר- "תרגיע, הילדה היפה הזאת יותר מידי קטנה בשבילך"
יוסי- "את יודעת בכלל בן כמה אני?"
ספיר- "שמעתי מאבא שלי שאתה בן 21"
יוסי- "צדק הגבר"
ספיר- "היא בת 17" נעצתי בו מבט עצבני, הוא עוד פעם חייך ת'חיוך הרחב שלו.
יוסי- "אז האחות הבכורה בת 19?"
ספיר- "כנראה אתה לא מעודכן, אנחנו שלושה, האח הבכור בן 23"
יוסי- "אולי תרגעי קצת?"
ספיר- "אני רגועה"
יוסי- "דברי איתי יותר מאוחר"
ספיר- "למה לי?"
יוסי- "אני לא שווה את זה?" קרץ לי, חייכתי חיוך רחב.
ספיר- "מבחינה חיצונית שווה"
יוסי- "אז בואי אני יביא לך ת'מ"ס שלי ותבדקי גם ת'פנימיות שלי"
ספיר- "בייבי יש מישהו אחר שאני אוהבת"
יוסי- "ומיזה המישהו האחר הזה?"
ספיר- "אחד שאני מכירה מהצבא"
יוסי- "הוא לא שווה אותך"
ספיר- "מאיפה אתה יודע את זה?" צחקתי והוא המשיך לחייך ת'חיוך הרחב שלו, הסתכל עלי ואני עליו.
יוסי- "כי אני שווה אותך והוא לא ברמה שלי"
ספיר- "אתה יותר מידי חושב ת'צמך"
יוסי- "זה טוב לדעתך?"
ספיר- "רע"
**************
המשך אני ינסה לכתוב לכן עוד מעט..
עוד המשך יהיה בשבוע הבא, יום שישי או שבת
חשבתי שיהיה סיפור יותר קצר אבל לא יצא..
אז מקווה שאהבתם ויהיו תגובות
ת' מראש
אני מתחילה לכתוב לכן ת'המשך וכיוון שזה יהיה האחרון להיום אז הוא הולך להיות ארוךךך!!
ההמשך הבא בשבוע הבא, יום שישי או שבת
מאמי..המשךךך..
סיפור מענין..
המשך...
יוסי- "אז הפסדתי?"
ספיר- "מה?"
יוסי- "כמה אפשר לרחף?"
ספיר- "כשתתאהב תבין שהרבה.."
יוסי- "הייתי כבר מאוהב"
ספיר- "וואלה, מוזר"
יוסי- "מה מוזר בזה?"
ספיר- "אתה נראה אחד שמחליף בנות כמו גרביים.. כול יום מישהי אחרת"
יוסי- "לא חשבת שזה בגלל מישהי שלא רוצה אותי? שאותה אני אוהב?" החיוך הרחב שהיה עד עכשיו על פניו נמחק כלא היה והמבט שלו הופנה לכיוון הכניסה לאולם
הסתכלתי עליו במבט מצטער.
ספיר- "אני מצטערת, באמת שלא ידעתי" אמרתי בקול שקט, השפלתי את מבטי, הוא הסתכל עלי.
יוסי- "זה בסדר" המשיך להסתכל עלי וחייך חיוך מרגיע, הסתכלתי עליו, עמוק בעיניו.
ספיר- "אממ.." לא ידעתי מה להגיד ולא רציתי ת'שקט הזה שהתחיל להופיע.
בת דודה שלי והאחין שלה יצאו מהאולם והתקרבו עלינו, יוסי הסתכל על בת דודה שלי וחייך חיוך רחב
יוסי- "מה המצב מאמי?"
...- "בסדר גמור, מה איתך יפיוף?, לאן נעלם?... התגעגעתי"
יוסי- "וואלה מצטער אחותי, תקוע חזק במספרה"
...- "בקטנה מאמי, יש מצב אתה מחזיק אותו שניה?" האחיין שלה בן שנה.
יוסי- "סבבה" העבירה לו ת'אחיין שלה, לקחה את ידי בידה.
...- "עוד שניה חוזרות"
יוסי- "אוקי"
משכה אותי אחריה, התרחקנו קצת מיוסי והאחיין שלה אבל לא נכנסנו לאולם.
הסתכלה עלי וחייכה חיוך קטן בפה סגור.
...- "נכון חמוד?!"
ספיר- "הוא בסדר"
...- "רק בסדר?"
ספיר- "בנתיים כן"
...- "הוא ילד טוב, למרות שיש לו 2 תיקים במשטרה"
ספיר- "א. הוא גבר ולא ילד. ב. על מה יש לו 2 תיקים במשטרה?"
...- "החזקת ומכירת סמים"
ספיר- "מתי פתחו לו ת'תיקים האלה?"
...- "לפני שנתיים"
ספיר- "אז זה לא משנה כבר"
*********
המשך הבא בשבוע הבא
או ביום שישי או ביום שבת
תגיבו ב' 😁
QUOTE (טוניטה @ 23/09/2006) מאמי..המשךךך..
סיפור מענין..
ת' =)
יאא מאמי..
זה מעלףךףףף..
מחכה להמשךךך..
אוהבתתת..
הודיונתתתתתתת
בובי
כמה שאני התגעגעתי אליך
ולכתיבהה שלך
כל פעם מחדש את הורגת אותי שאת רושמת רומני ולא אשכנזי חחח
יפהה שלי
מה שלומך?!!?
איפה את עכשיו, צבא??
אוהבת
ושנהה קסומה
מאיה
הודיונתתת אני צ'ה המשכייי
חח נשמעעע סיפור אחד החזקיםם !
יאללה מחכהה להמשךךךך
לאבבב יוו ,
יפיתי 😊
הודיהה שלייי התגעגעתייייי
מה איתך??לא שומעים ממך!!!
קיצררר נשמעע סיפור סוףף כמו שפיתי אמרההה
תמשיכיייי
אוהבתותך מהוןן,
ויקי
3 פרקים מעלפיייייייייייייייייייייים!!
המשך מידידיד
אני במתחחחחחחחחחחחחח
רצחנייייייייייייייייי
תמשיכייי!!!
לפ יווווווווווווווווו
כ כי כיש כישר כישרו כישרונ כישרוני כישרונית!!!!
מור'צי 😊
תמשיכייייייייייייי
מהההההההההההההההההההההההררררררר
-יסוו-