אנשים אני ממש מצטערת שאני בקושי מגיבה לסיפורים
שלכם , פשוט כולם נכבתו כבר לפניי המון המון זמן ואני חדשה כאן
וקצת קשה להשלים 30 או 40 פרקים.
אבל אני משתדלת!!
וכולכן כותבות מדהים!
אמממ זה סיפור חדש שלי..
מקווה שתאהבו :]
פרק -1-
'טובבב אמא אני יוצאת'
'ליאלי,תשמרי על עצמךךך אל תחזרי מאוחר מדיי'
'בסדר בסדר שמענו.. אני על הפלא.. ביי'
צעקתי לאמא לעבר המטבח בזמן שפתחתי את דלת הבית.
הלכתי ללירון , ואז ממנה אנחנו הולכות ביחד לפארק..
סתאם להפגש עם כמה ידידים..
שלה..
'לירוווני'
'ליאללליי'
'מה נשמעעעע?'
מוווווווווווווווווווווווואה
'אחחח מה את מפגרת? כאב חחח..'
'אוהבת אותךךךךךך'
'גמנייי'
'חחח לירוני את כזאת שרוטה! אל תדביקי לי יותר בוסות כאלה
עוד אמא שלי תחשוב שעשו לי איקי, תראי איזה אדום השארת'
'בסדדדדדר בקטנהה :]]'
לירון חייכה, וחייכתי בחזרה.
לירון מהממת,
ישלה עניים חומות עם צורה של שקד,
ושיער בצבע שחור שחור וחלק חלק,
היא גובהה, ושזופה יפה, ישלה גוף מהמם!
היא כזאת ילדה טובה..
בחיים לא הייתם מאמינים שדווקא היא מכולם.......
'טובב יאללה נזוזה?'
'נזוזה'
לירון סגרה את הדלת החדר שלה בזמן שעניתי לה בחיוב...
'אוףף.. אני מתביישתת..'
'ממי..?'
'לא יודעעתת חח מהידידים שלךך אני לא מכירה אותם..'
'אויי שטויות ליאללייי.. הם מאד נחמדיםם.. בואי בואי..'
הגענו..
היו שמה 3 בנים,
שלושתם היו יפים, ונראו חמודים כאלה..
אבל רק אחד מהם ממש משך את העיין שלי,
הם אמרו שלום ללירון .. ואז התקרבו אליי
'מי אתת?'
'אני ליאל'
'היי ליאל
'אני עידו , זה רן וזה בן'
התקרבתי לשלושתם ונתתי לכל אחד נשיקה בלחי..
לזה שנדלקתי עליו קוראים רן..
בזמן שנתתי לו את הנשיקה מבטנו נתקעו ואז הוא חיך מין חיוך כזה אופטימי..
שעוד יש מצב שיקרה בנינו משהו..
'יאללה נלךךך'
שמעתי את בן שואל בצעקה שקטעה את חילופי המבטים ביני ובין רן.
'אממ כן יאללה בואו נשב על הדשא..'
לירוןןן התחילה לרוץ ועידו רץ אחריי ותפס אותה מהחולצה, שניהם נפלו על הדשא
התחבקו, והתחילו להתנשקק...
'מאיפה האומץ הזה' חשבתי לעצמי.. ואז העברתי לרן מבט חטוף שבאותו הזמןן גם הסתכל עליי.
'הואא כלכךך יפהה..' חשבתי... 'מעניין מה הוא חושב עליי..' קולי הדהד חזק במוחי בזמן שחשבתי על עניו הירוקות והיפות.
ואז.. הוא התקרב אליי.. כולי נהייתי פתאום קצת אדומה..
'היי.. אממ ראיתי שאת עומדת פה אז מה דעתך שאולי לך לשבת על איזה ספסל או משהו..?'
'כןן.. בכיףףף'
'אמרתי לו כן בכיף! אני לא מאמינה על עצמיי שלא קפאתתיי..'
הוא חייך והושיט לי את ידו..
והלכנו לשבת..
'אז מה קורה?'
'קורהה.. מה איתךך?' שאלתי אותו.
'סתאםםם.. בת כמה את ?'
'אני בת 15 וחצי ואתה?'
'אננייי 17, את עולה לי'?'
'לי"א.. אתה עולה לי"ב לא?'
'כןןן לי"ב..'
'אממ.. אפשר להגיד לך משהו?'
'להגיד לי משהו' חשבתי ליי..? מה כבר יש לו להגיד לי..?
המשךךךךךך יבוא :]]]]
יאו התחלה יפה!!!
ניראלי זה הולך להיות סיפור נ-ד-י-ר =]
תמשיכייייי
אהבתי את הכתיבה
לאב יו
-דניאל- 3>
מווווווואה
טנקסססס
וכןןן הסיפוררר עצמו כברר כתובבבב
וזה סתאם התחלה של סיפור רגילללללל
זה הולךך להיות סיפור שונה במיוחדדדדדדדד
אוהבתת!!
מהמם
רוצה המשךך:]]
מוזמנת להיכנס לסיפור שלי ->כמו מלאךרותמי
התחלה יפפפה מאמי :]
המשךך דחוףף :]
ההתחלה נשמעת מעניינת. מחכה להמשך.
אהה אגב, תרשמי מי אומר מה כי לא הבנתי ממש.
ותני תיאור לליאל
מוואה
עודד יבוא תיאור לליאל
ואיןן בעיה אני אוסיףףף את השמות בהתחלת כל משפטט
טנקססס 😊
יא.. י=פ=ה.!!1.
תמישכי..=]]
3>
אפפפ :]]
תודה בנות!!
אוהבת אתכןן!!
'אז מה קורה?'
'קורהה.. מה איתךך?' שאלתי אותו.
'סתאםםם.. בת כמה את ?'
'אני בת 15 וחצי ואתה?'
'אננייי 17, את עולה לי'?'
'לי"א.. אתה עולה לי"ב לא?'
'כןןן לי"ב..'
'אממ.. אפשר להגיד לך משהו?'
'להגיד לי משהו' חשבתי ליי..? מה כבר יש לו להגיד לי..?
פרק =2=
רן-לא סתאם, רציתי פשוט להגיד לך שממש כיף לי לדבר איתך..
אני-כן גם לי כיף לדבר איתךך..
רן חייך חיוך ענקי.. היה אפשר לראות כמה הוא מרוצה מעצמו =]]
הבטתי בו.. וחייכתי חיוך מסתורי כזה.. מין חצי חיוך.. אבל בלב? הייתי כלכך מאושרת!!
רן-אזמה באלך שנלך איזה סיבוב בפארק??
אני-אמממ כן למה לא? אבל מה עם בן? איפה הוא?
רן-בן מחכה לחברה שלו, היא צריכה לבואא...
אני-אהאה..הבנתי.. טוב יאללה =]]
לקחתי את תיק הצד הבובוספוגי שלי שהנחתי על הספסל, רן הושיט לי את ידו
והלכנו..
בזמן שקמתי עברנו והסתכלנו על לירון ועידו, הם שכבו על הדשא של הפארק כשיידיהם
משולבות אחת בתוך השניה,מסתכלים על הכוכבים... לירון הניחה את ראשה על החזה של עידו
ועידו , ניתק את ידו ממנה, והחל ללטף את שערה בעדינות..
"אחחחחחחח" חשבתי לעצמי.. גמני רוצה אהבה כזאת...
רן-נוו? יאללה את באה?
אני-אהה..חח כןן סליחה.. בוא.. =]]
רן-שטויות.. :]
רן-נו אז מה את מספרת?
אני-סתאם.. לא יודעת מה כבר ישלי לספר?
רן-התנשקת פעם..?
הפסקתי ללכת, התחלתי לשחק בשערי, כמו שאני תמיד עושה כשאני לחוצה, מה הוא יחשוב כשידע שלא התנשקתי אף פעם? בטאח שאני ילדה קטנה ומפגרת! אוףף..
אני-אמממ..כן..
שיקרתי.. לא רציתי שהוא יחשוב שאני ילדה, רגע?! בעצם מי הוא בכלל? שיחשוב מה באלו!
אני-טוב..האמת שלא..
רן-ידעתי שלא..
אני-מה ידעת?איך ידעת?
רן-אתה נראית כזאת, מלאךך..
אני-אני? מלאך? באמת..?
רן-כן.. את מתוקה כזאתי תמימה.. אפילו יפה כמו מלאך..
אני-תודה.. ואתה פשוט יפה.
רן-תודה נשמה שלי..
יאללה מה עצרנו? בואי נמשיך ללכתתת!
אני-כןן חח.. בוא =]]
אני-רגע..אתה התנשקת כבר?
רן-כןן..
אני-ספר לי...
רן-על הנשיקה?
אני-לא על הכלב שלך!
רן-טוב..ישלי כלב חום מסוג פינצ'ר שקוראים לו..
אני-נו לא ידפוק חח.. על הנשיקההה =]]
רן- חח.. אוקיי..
אמממ... זה היה דיי מזמן, אל תשכחי שאני בן 17, הלכתי אלייה,
היינו חברים בערך 3 חודשים אבל היא לא רצתה להתנשק..ואממ..ראינו סרט רומנטי,
לא יודע למה, היא רצתה.. אני מעדיף אימה... ואז הסתכלתי עלייה, והיא עליי, והיא שמה את היד שלה על הצוואר שלי ומשכה אותי אלייה, וזה פשוט קרה..
אני-היה כיףף?
זה היה ארוךך?
היא מנשקת טובב?
עם כמה התנשקת מאז?
רן-פייייייי וואי וואי כמה שאלות, קחי אויר נשמה חח..
כןן היה כיף, זה היא לא ממש ארוך.. היא מנשקת פ'סדר.
והתנשקתי עם הרבה מאז. 😨
רן הביט בי במבט מבויש,
אני-מה יש?
רן-סתאם לא רוצה שתחשבי שאני דופק זורק.. זה ממש לא ככה..
אני-נההה..אני לא חושבת ככה, זה שאתה כוסון והרבה רוצות אותך? נו אז מה חח..
רן-חחח...
אני-וואיי איזה קור..
[עלאקקק קור! הרי אני יודעת ואתם יודעים שעשיתי אתזה רק בשביל שנתקרב עודד]
רן-בואי.. אני יחבק אותך ולא יהיה לך קר..
אני-באמת?
רן-כן בטחח בואיי..
החבקנו.. זה היה כלכךך כיףף!! אני מאוהבת בוו!! אני אני... אני לא ממש מאמינה באהבה במבט ראשון אבל נראה לי שזה פשווט זה!
אבל כמו תמיד משהו היה חייב להרוס..
לירון שלחה לי הודעה...
אני-דקה אני יבדוקק מי זה שמפריע!
רן-חחח אוקיי..
אני-זאת לירון.. היא שלחה הודעה..
"בואו מהר!!!! אני לא יודעת מה לעשותת
הוא לא יורדדדד ממני לירוןןןן!!! בבקשה!! בואו!!!!"
המשךך יבואאאא........
====
וואו יצא פרק ארוך! מקווה שנהנתם1!
אוי מהמממממם😊
תממשיכי ננסיכה
~#@# [[= [[= [[=
מהמםםםםםםםםםםםםםםם...
המשךך
דחוףףף