פרררק כ'
קמתי בבוקר עם חיוך של יופלה-מרוח על כל הפנים שלי.
התקלחתי לאט והיה לי כל-כך נעים.
שסיימתי פתחתי את הארון
ושמתי את הבגדים הכי יפים וחדשים שהיו לי.
התאפרתי קלות,שמתי נעלי בובה שחורות ומדהימות שאבא שלי קנה לי בצרפת.
וירדתי למטה.
"בוקר טוב לפרינססה,את רעבה?" אמר אביב שהיה עסוק בהכנת ארוחת הבוקר.
"לא אני לא רעבה,וממ אני הולכת יחד עם סיוון לבית-ספר..אין צורך בהסעה." אמרתי וחייכתי חיוך ענקי,ויצאתי מהבית.
הרגשתי כל-כך מאושרת,פעימות הלב שלי גברו ככל ההתקרבות לבית-ספר.
"סיווווון" שאגתי לעבר סיוון שיצאה מביתה.
"טלטללללל יאא את בטח מאושרת" אמרה והתחלנו ללכת בקצב אחיד.
"מאושרת?! עד השמייים,פפאק שלא תשבר המתנה" אמרתי והחזקתי בתיקי .
"איך תשבר? זה אבן" אמרה והתחלנו לצחוק.
הגענו לשער של בית הספר
הלב שלי פעם כמו משוגע-כמו אחרי מרתון.
התקדמתי לעבר הכיתה שלי
העיניים שלי שוטטו בחיפוש אחר מיכאל
"טל,תרגעי הנה הוא" אמרה והצביעה לעבר מיכאל שישב על הדשא.
התחלנו ללכת לעבר הדשא,לא יכולתי יותר
רציתי לקפוץ עליו ולנשק אותו בפראות.
שמתי לב שמיכאל קלט אותי ואת סיוון
והחיוך על פניו התפשט
הוא קם לקראתי
"את ..את.. מדהימה" אמר וחיבק אותי ברכות.
"תודה,אפשר נשיקה?" אמרתי וכל-כך השתוקקתי לשפתיים שלו.
"תמיד .." אמר ותפס אותי במותניי והצמיד את שפתיו לשפתיי,לנשיקה מתוקה
הנשיקה גרמה לי לאושר בלב.
"בואי שבי איתנו" אמר והושיב אותי עליו
אמרתי היי לכולם,ומיכאל הריח את שערי ונישק את צווארי,זה גרם לי לצחוק
קמנו ביחד מהדשא
הוא הוביל אותי לעץ התפוחים הישן
והתיישבנו לידו
"את יודעת שאני אוהב אותך? הכי בעולם? ואני מצטער.." אמר והסתכל עליי בעיניים הכחולות והמדהימות שלו.
"גם אני אותך,עד השמיים" אמרתי-בזמן שהלב פעם בחוזקה.
לפתע נשמע הצלצול..
"טלטול,בואי נבריז..בואי נלך לים " אמר ואני כמובן שעניתי בחיוב.
הצלחנו לצאת מבית הספר והלכנו לבית שלי כדי לקחת בגד ים
עליתי הביתה ואביב היה בבית
"טל!? מה את עושה פה?" אמר בבהלה,כאילו תפסתי אותו עושה ביד או משהו.
"שכחתי ספר..אני לוקחת מהחדר וחוזרת לבית הספר" אמרתי ועליתי-אחרי כמה דקות ירדתי.שהבגד ים כבר על גופי.
"ביי אביב" אמרתי וטרקתי את הדלת.
ירדתי למטה ומיכאל חיכה לי עם חיוך על הפנים.
"מה אתה מחייך!?" אמרתי וצחקתי
"כי את יפיפיה" אמר ונישק אותי נשיקה קטנה על הפה.
=-=-=-=-=-=-=-=
"וואו הים מדהים" אמרתי והתבוננתי על הגלים המרהיבים..
ילדים קטנים התרוצצו סביב החול
והאמאות שלהם אחריהם.
"בואי נשב" אמר ותפס מקום חמוד עם צל.
הורדתי את הבגדים ונשארתי עם בגד-ים
"וואו כוסית את" אמר וחייך והתבונן בי כמה שניות,העיניים שלו כל-כך יפוווות.
"תודה" אמרתי והסמקתי קלות.
"בואי נכנס למים" אמר ומשך בידי
נכנסו לאט לאט למים
המים הקרירים עטפו את רגליי
נכנסו עוד ועוד
עד שהמים הגיעו עד לכתפיי
מיכאל לקח את רגליי ושם אותן סביב רגליו
שמתי את כתפיי על צווארו
והתנשקנו נשיקה ארוכה ומתוקה
הרגשתי כמו בחלום-בדיוק כמו בחלום.
נשארנו עוד שעה ככה-אחרי משחקים חמודים במים.
ויצאנו כדי להתייבש בשמש היוקדת
"תמרח לי שמן שיזוף" אמרתי ומסרתי את השמן.
"בשמחה יפה שלי" אמר והתחיל למרוח על גבי.
"יש לי מתנה בשבילך" אמרתי והוצאתי את הקופסא מהתיק.
הוא פתח במהירות וראה את המתנה שקניתי לו
"טלטל,זה מדהים..תודה ואני אוהב אותך!" אמר ונישק אותי,התגלגלנו על החול וצחקנו.
=-=-=-=-=-=-=-=
"ביי מדהימה,נתראה היום בערב?" אמר לי מיכאל בכניסה לביתי
"בטח.." אמרתי והסתכלתי בעיניו
"אני אוהב אותך"
"אני יותר." אמרתי ועליתי למעלה במדרגות
תחושת ריגוש עטפה אותי.
פתחתי את דלת הבית
"היי אביב" אמרתי בחיוך
"היי טל..שמעי מישהו אצלך בחדר" אמר אביב
עליתי במהירות
וראיתי אתתת..
המשך יבוא
מקווה שאהבתם-פרק נחמד
לא יותר :]
אוהבתכם תגיבו
באוץ' ..
מווווווווווווווווווווווווווושלםםםם
מממממההההההההההההמםםם.!!!!!!!!!1.
אבל כמו שאמרתי קודם.. לילד הזה לא הייתי חזורת.. אבל בהצלחה...;]
תמישכי..=]]
כן אני יודעת היא אהבלה ברמות-אבל חכי חכי
יש עוווווווד מלא התפתחויות
פרררק כא'-אני כותבת את הפרק בדמעות..
ראיתי את דור.
יושב על המיטה שלי ודמעות בעיניו.
הוא הרים את הראש והביט בי..
"את יפה" אמר לי והשמיט את ראשו לכיוון ברכיו.
"תודה אבל לא..מה קרה?" אמרתי בקול רגוע,אני לא רוצה לכעוס.
"אני עושה סיבובים כבר 5 שעות בין בתים של אנשים שקרובים לליבי,ושמרתי אותך לסוף..אהבת חיי "
אמר וקם מהמיטה,הוא חיפש מה להגיד. ראו את זה בעיניו.
"מה קרה?" אמרתי והתקרבתי אליו..נגעתי בידו
תחושת רעד עברה בי.
"אני..חולה" אמר ושוב התיישב על המיטה,התיישבתי לצידו.
"חולה במה?"
"איזו מחלה מסובכת כזאתי,אין לי איך להסביר.הרופאים אמרו שיש לי בין יום ליומיים לחיות" אמר ודמעות עלו על פניי.
"מה ?" אמרתי ובלב הרגשתי רע,יותר מדי רע..מצד אחד שתמיד איחלתי לו למות ! ומצד שני אני לא רוצה שהוא ימות,הוא תמיד תפס חלק מיוחד וקטן בלב שלי.
"אני לא מאמינה דור..למה? למה זה מגיע לך?" התחלתי להתייפח,חיבקתי אותו חזק ולא רציתי לעזוב.
"ובאתי להגיד 2 דברים" אמר ,התבוננתי בו..ציפיתי לתשובה.
"הראשון זה שאני אוהב אותך-וכל הזמן הזה אהבתי..ואני מצטער,הדבר השני זה.. וואי קשה לי להגיד" אמר וניגב את הזיעה ממצחו.
"תגיד בבקשה" הבטתי בעיניו בשקיקה למילותיו.
"לפני שאני ימות,אני יכול נשיקה?" אמר והתבונן בי במבט ירוק ומדהים.
תפסתי את צווארו ונישקתי את פיו בנשיקה של מעט שניות.
הוא הסתכל עליי ואמר בלחש "תודה" ויצא מהחדר.
תחושת פחד עטפה אותי,אני לא רוצה שיקרה לו משהו..אולי זה הגורל?
לא שמתי לב לשעה וכבר היה ערב
ניכנסתי למקלחת-התלבשתי וציפיתי לטלפון ממיכאל
הוא התקשר ואמר שעוד כמה דקות לרדת.
שמעתי את צופר המכונית שלו וירדתי למטה.
הוא יצא מהמכונית..הוא נראה כל-כך טוב
וליווה אותי למושב שלי..וסגר את הדלת כמו ג'נטלמן.
"היי נסיכה" אמר שהתחיל לנסוע.
"לאן אתה לוקח אותי הערב מדהים שלי?"
"למקום מסתורי ויפיפיה..הפתעה שהכנתי לך" אמר והכניס אותי לריגוש קל.
הגענו למין חוף פרטי שכזה..עם אוהל לבן גדול
נכנסו פנימה והאורות זהרו להם בחושך
היה שמה כל-כך רומנטי
מוזיקה שקטה התנגנה לה ברקע
"בואי לשולחן,יש אוכל" אמר והוביל אותי לשולחן.
אכלנו במשך שעה וחצי ככה.
ושסיימנו התיישבנו על השמיכת פוך הענקית שהייתה בתוך האוהל הגדול.
שכבתי מעליו והתנשקנו נשיקות קטנות ומתוקות.
התהפכנו,הוא היה מעליי..הוא הביט בי
הוא נישק אותי בצוואר ואני נאנחתי,כמה שזה נעים וטוב לי..
הוא התחיל לנשק אותי בפה,נשיקות ארוכות וחמות..
הוא שאל אותי "את רוצה ומוכנה?" ואני היננתי לכן.
לאט לאט התפשטנו..
הוא שכב מעליי.
וזה פשוט קרה.
זה היה מדהים
הרגשתי מאוחדת יחד איתו.
לאחר שסיימנו
התלבשנו והלכנו לכיוון המכונית
שהגענו לבית שלי
לא רצינו להתנתק אחד מהשני
לקח לנו לפחות 10 דקות עד שנפרדנו..
עליתי במדרגות וראיתי את עיניו עוקבות אחריי..
עליתי למעלה-הבית ישן
התחברתי לאייסיקיו
ושיניתי אווי לפני שאני הולכת לישון -
=-=-=-=-=-=-=
לאאאפה=]
ישננננה ..
מיכאל אני אוהבת אותך
הכי שיש
=-=-=-=-=-=-=
לפני שנרדמתי חשבתי על דור
כמה שהוא מסכן
אבל לא ידעתי
שאני זו שמסכנה..
המשך יבוא
אני בתהליכים לכתוב את הפרק הבא
חכו קצת =]
מדדההההההההההיייייייםםםםםםםםםםםםםםםם
הממשךךך=]]]]]]]]]]]]
מווששששששששששללללללללםם.!!!.
תמשיכי..=]]
פרק כב'
קמתי בבוקר-יום נאחס לגמרי.
קיבלתי מחזור וכל המיטה התלכלכה,השעה הייתה כבר 8 וחצי ואיחרתי לבית-ספר
עד שהחלפתי את הסדינים ושהתקלחתי והתארגנתי השעה הייתה כבר 10 וחצי.
החלטתי כבר לא ללכת-אני בכל מקרה גומרת ב-12.
ירדתי למטה כדי לאכול משהו,הייתי ממש רעבה.
הבית היה ריק
הכנתי לי ארוחת בוקר והתיישבתי בסלון מול הטלוויזיה.
לפתע התחלתי לחשוב על דור
איך אלוהים לוקח לו את החיים ככה בשנייה
ואחרי 16 שנה הוא ימות?
מסכן,מגיע לו עוד מלא שנים.
מחשבותיי נעלמו ששמעתי את צליל קבלת ההודעה בפלאפון..
עליתי למעלה במהירות והסתכלתי על ההודעה
מיכאל-
נסיכה למה לא באת !? אוףףףף אני מתגעגע ! תקשרי אלי..
איזה חמוד הוא,חייגתי את המספר וחיכיתי שהוא יענה
"הלוו?" נשמע הקול המדהים של מיכאל
"יפה שלי" אמרתי בקול ילדותי אך חמוד..
"מה קורה נסיכה? יש לנו שיעור חופשי אז.."
"חח יפה לך,וממ אני בסדר..ואיתך?" אמרתי ונשמעתי קצת מבואסת-בגלל דור.
"הכל טוב,שמעי אני חייב לעוף המורה לספורט קורא לי,נדבר יותר מאוחר ביי אוהב אותך" אמר וניתק.
ישבתי מול המחשב
ושיניתי אווי-
=-=-=-=-=-=-=-=-=
פפה =]
קצת לא מרגישה טוב=\
מיכאל אוהבת אותך מלאך שלי
=-=-=-=-=-=-=-=-=
וראיתי שתום מחובר-לתום עוד לא סלחתי..
שמתי לב שהוא קורא לי באווי
שלחתי לו הודעה-
טל:
קורא לי באווי הא?
תום:
הא גם זה אסור?!
טל:
מותרר..תרגע=]
תום:
יופי..
טל:
תשמע,ממ אני חושבת שהגיע הזמן שלי לסלוח לך,אבל לפחות תגיד לי למה עשית את זה!
תום:
ראיתי שאת מבואסת ממנו וזה,ושרצית לצאת איתו
ושילמתי לו כי חשבתי שאולי הוא לא יסכים.
טל:
לא חשבת על הרעיון להציע בלי לשלם!?
זה כאב לי תום..
וגם כל השמועות המכוערות האלו=\
תום:
אני מבין אותך אבל לא רציתי שתפגעי מהאהבה,שוב..
טל:
וואו אתה ממש דואג לי !
טוב עזוב,אני בקיצור סולחת..
אבל לא נהיה כבר ידידים הכי טובים \=
זה לא אותו דבר.
תום:
לפחות את סולחת לי..זה כבר התחלה =]
שמעי אני חייב לעוף דברי איתי ביי
טל:
ביי..
והוא התנתק.
נשכבתי על המיטה ולקחתי עיתון נוער
הייתה שמה כתבה על יחסי מין לא מוגנים
לא שמנו קונדום,אבל התחלתי לקחת גלולות.
'אוי נזכרתי אני צריכה לקחת אחת עכשיו.' אמרתי לעצמי..
קמתי מהמיטה ופתחתי את הקופסא והוצאתי כדור,ובלעתי.
היה כתוב על הסכנות בסקס-מחלות מין.
נבהלתי לרגע אבל זה עבר לי.
השעה הייתה כבר 1 בצהריים.
ירדתי למטה והדלת נפתחה,זה היה אביב
"היי טלטול,שמעי רוצה להזמין אוכל ?" אמר ונשכב על הספה ונאנח.
"בטח,סבבה..אני למעלה אוקי?" אמרתי ועליתי במהירות.
מלמטה כבר שמעתי את צליל הודעת האייסיקיו
זה היה ממיכאל-
מיכאל:
נסיכה יפה שלי?
טל:
=] מה קורה יפיוף?
מיכאל:
הכל טוב..
שמעי אני הולך לעשות בדיקות דם,בשביל הנבחרת כדורסל –צריך בשביל משהו..
אז אני אחזור בערב ונצא אוקי?
טל:
סבבה=]]
מיכאל:
יופפיי..=]
דיברנו עוד איזה שעה והוא הלך לעשות בדיקת דם,דיברתי עם עוד כמה אנשים
והתעייפתי-אמרתי לכולם ביי וירדתי למטה.
האוכל הגיע..
אני ואביב ישבנו במטבח ואכלנו ודיברנו,וסיפרתי לו שאני ומיכאל שכבנו.
הוא שמח בשבילי,לא התרגז או משהו.
רק אמר לי להיזהר.
סיימנו לאכול והתיישבנו מול הטלוויזיה-היה סרט טוב.
שהוא נגמר היה כבר ערב.
עליתי והתקלחתי-התארגנתי יפה..
וחיכיתי לטלפון שמח ממיכאל
אבל קיבלתי
טלפון
רע
המשך יבוא
והשקעתי אז תגיבוווו..
ממש ממש ממשששש ייייייייפפפפפפפפהההההההההההה =]]]
תמשיכי...=]]]
המשךךךך דחווווווווווווווף
ייאא.. מווששללם.!!!!1.
תמשיכי..=]