מווווווווווווושששששללללםםםםםםםם
הממשךךך דחחווווףףףף
יאאא פרק מעעללף.!!!!!!!!!!!!!11..
מסכנה.. כמה היא סובלת...
תמישכי..=]]
3>
יאוו.. מסכנה..
תני להה משו קצת טוב בחיים..! חח
בקיצור סעיפור מעלףףףף!!!
באמת.. יפה יש לך כתיבה מדהימה!
לאב יו
-דניאל- 3>
אמאאאאאאאא איזה עצובבבבבבבבבבבב ...............
גם ההורים גם החבר וגם הידיד ,
ה' ישמוררררר אני אין מצב שהייתי מחזיקה מעמדדדדד :\
תמשיכיייייייייייייייייייייייייי
איזו מ סכ נההההה!!!!1
המשך
פררק כו' -סורי לא הייתי בבית :][:
"הלו?" עניתי לטלפון שעל גופי יש רק מגבת.
"טל מסטולה ! אני עוד 10 דקות אצלך" אמרה סיוון וניתקה.
הנחתי את הטלפון והוצאתי מהארון מכנס ג'ינס שלושת רבעים,וגופיה לבנה ,התלבשתי הסתרקתי.התאפרתי,וירדתי למטה.
"יאלה נוסעים?" אמרה סיוון לאחר שהידקתי את חגורת המכונית על גופי.
"כן בואי אנחנו מאחרות.."
"איחור אופנתי אחותי" אמרה והתחלנו לצחוק,פתחתי את הרדיו..תחנות שונות נשמעו ברקע
עד שמצאתי תחנה נורמלית.
הגענו לאדם לאחר 15 דקות,השתלבנו די מהר בין הרוקדים שהיו סביבנו.
אחרי כמה דקות כבר סיוון לא הייתה לידי,התחילה לרקוד עם בחור נחמד שהציע לה ריקוד.
נותרתי לבד
נכנסתי לתוך הבית
בסביבות 10 אנשים ישבו בתוך הבית
לקחתי כוס ומזגתי לי בירה
ראיתי כמה אנשים יושבים על הרצפה ומשחקים במשהו,התקרבתי וראיתי
שהם משחקים אמת או חובה
"הממ זה לא קצת לא לגילכם?" אמרתי והבטתי בהם.
"אין גיל לכיף ." אמר אדם-שמשך אותי אליו
ישבתי ביניהם והצטרפתי למשחק
מישהו סובב את הבקבוק והוא הצביע על אדם ועל בחורה שאני לא מכירה.
אחרי כמה לחשושים
הוחלט ששניהם יכנסו לארון למשך 5 דקות.
היא ואדם קמו והלכו לכיוון הדלת.
דיברתי עם איזו אחת בשם מיטל והתחלנו להעביר חוויות על השנה ..
אמרתי לה שהשנה הזו הייתה טובה,נכון שיקרתי.
אבל מה יכלתי להגיד?
שהורים שלי מתו בתאונה?
וחבר שלי מאיידס?
אחרי מספר דקות יצאו אדם והבחורה מהארון-עם חיוכים מפה לפה.
=-=-=-=-=-=-=-=
"הנה המספר שלי" אמרתי עם חיוך,מביטה לאחור בסיוון.
"תודה מאמי..נדבר כבר,ביי" אמר ונשק ללחי.
רצתי אל סיוון
"חחחח תותחית !!" אמרה וחיבקה אותי
במשחק האמת או חובה-יצא לי לנשק את אותו בחור
לאחר המשחק סיפרתי לסיוון והיא דחפה אותי לבקש ממנו מספר.
אבל יצא שאני נתתי לו.
"יאלה בואי לאוטו" אמרה סיוון והלכתי אחריה למכונית.
עברו ימים והוא לא התקשר
בכל מקרה הוא לא מצא חן בעיניי
לפתע ביום בהיר אחד קיבלתי ממנו טלפון
דיברנו קצת והחלטנו להיפגש
אביב הקפיץ אותי לבית שלו
ושפתחו לי את הדלת
לא האמנתי שזה
הוא !
המשך יבוא :]
יאאא.. מ=ע=ל=ף.!!..
תמישכי פליז...=]]
3>
ווואיי איזה יפפפהההה !!!
הההממממממממממממממממשךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףף
ואאאיי כמה זמן לא כתבתי
ואני מצטערת
המחשב לא עובד ואני כותבת מאצל חברה =]
ויש לחץ בלימודים
אוהבת אתכם
עוד כמה ימים אני אכתוב
בביי