פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד -"מפה לשם..."- תההההנו :]]...

-"מפה לשם..."- תההההנו :]]

✍️ שננני 📅 22/08/2006 02:42 👁️ 2,714 צפיות 💬 121 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 4 מתוך 9
אפשר להגיד שטיפטיפונת פיצית....
אבל אם ההמשך הקצר הזה זה חיבור של 2 פרקים
אז אבוי ליי...אני לא רוצה לחשוב מזה פרק אחד אצלךך!!!!!!
אבל למה להתלונן?
לא נאה לך אל תקראי
יפפפה..=]]]
QUOTE (שננני @ 23/08/2006) אבל למה להתלונן?
לא נאה לך אל תקראי
יש לך סיפור מדהים....חבל שאני אפספס אותו על שטויות 😊
אפ
המשששך..
סורי שהם קצרים,ככה אני כותבת..סורי.

פררק טו'

ישבתי על יד הכיורים
בלי נשימה

ישבתי שמה פשוט במשך 2 שיעורים שלמים וניסיתי להבין-למה?
החיים שלי עד כדי כך דפוקים.
הורים שלי מתו.
גיליתי שאנשים קיבלו כסף,כדי להיות בחברתי.
וכולם חושבים שאני זונה.
איזה כיף לי ממש.

לפתע דלת השירותים נפתחה
אלו היו כמה בנים מיב'
הם ידעו שאני יהיה פה.
הם התקרבו והתקרבו
ואני קמתי מהרצפה והבטתי במבט מפוחד
"אז הנה טל ..יש לי 100 שקל יספיק..חח סתם אני בחיים לא ישלם כסף!! בחינם יותר קל הא?" הוא התחיל לגעת בי,השחרחר הגבוה.
התחלתי לצעוק,לא יכלתי שלא
מעניין מה מיכאל סיפר-ששכבנו?
אין לו בושות,בנזונה.
לפתע כמו מלאך משמיים נכנס הג'ינג'י מהכיתה המקבילה-ערן.
"תעזבו אותהההההה" אמר וקפץ על הבנים
"וואו תרגע אחי..היא שלך,מכוערת בכל מקרה" אמר הגבוה ויצא יחד עם חבריו.
הדמעות התחילו לרדת במהירות.
"אל תדאגי את בטוחה פה,סתם שמועות מגעילות" התנהג ערן כמו חמוד אמיתי.
"כן אבל זה לא רק שמועות..זה באמת,תום שילם למיכאל שיצא איתי" אמרתי ושיחקתי עם העגיל שעל אוזני.
"וואו,כמה חרא אפשר להיות..שמעי אני חייב ללכת לשיעור,אני אראה אותך בהפסקה אוקי?" אמר ויצא מהשירותים.
שטפתי את הפנים וראיתי פרצוף של ניצול.
טוב,נסחפתי כבר.
יצאתי מהשירותים
עוד כמה דקות הם משתחררים להפסקה.
הלכתי לכיוון המזכירות-מה להגיד? שאני חולה או מחזור?
לא אני לא אגיד שום דבר!
אני לא מוותרת
אני הולכת למיכאל בהפסקה.
אחרי מספר דקות קלות נשמע ברקע צליל ההפסקה המיוחלת .
הלכתי עד לדשא הגדול בחצר
למרות המבטים והגיחוחים ,המשכתי ללכת.
הגעתי למרכז הדשא הגדול
אור השמש סינוור את פניי..
לקח זמן עד שמיכאל קם מהדשא וקם לקראתי.
"מה אמרת עליי?" הוצאתי מהפה-בלי פחד.
"לא אמרתי כלום..זה התגלגל איכשהו" אמר-כל-כך אדיייש.
"כן אני גם יאמין,אוקי תשמע לי יחתיכת מניאק..אתה לא צריך להפיץ שאני זונה,חשבתי אתה בחור טוב..טעיתי" אמרתי והתחלתי ללכת לכיוון המגרש-מיכאל נותר מאחור,שום מילה לא יצאה מפיו.
לרוע המזל פגשתי אתתתתת..

המשך יבוא
אתתתתתתתת!??????...........
למה אפחד לא קורא 😢

פררק טז' [מרגישה כמו בתנ"ך באמא]

לרוע המזל פגשתי אתתתתת..

המחנכת שלי,שייייט.
"גברת טל היכן היית בשעתיים הראשונות של הבית-ספר?" אמרה בקול העכברי שלה.
"ממ הייתי ב.." לא היה לי מה להגיד.
"אני יודעת ששמועות זה כואב,בואי איתי לחדר המורים בבקשה" אמרה והתחילה ללכת,בלי רצון הלכתי אחרייה.מה היא רוצה!?
היא קראה לתמי היועצת,והתיישבנו בחדר שלה.
"אז טל,מה גרם לכך שישלמו למישהו כדי שהוא יצא איתך?,למה את עשית את זה?" הוציאה מפיה ולא האמנתי !
גם היא הולכת אחרי השמועות!?
בית-ספר מזדיין,אמן שיתפוצץ .
"מהה!? מה קורה לכולם? אני לא ידעתי מזה בכלל" אמרתי ויצאתי מהחדר בטריקת דלת
רצתי מהר כל-כך שכמעט ונפלתי
הגעתי לשער ולמזלי השומר היה בסריקת אזור.
פתחתי את השער ויצאתי.
הלכתי לאט לאט הביתה-הנשימות עדיין לא היו בסדר.
למה זה קורה לי?
כל החרא הזה שנפל עליי?
זה מגיע לי כנראה.
הגעתי הביתה וראיתי את השכנה שלי ממול-בת איזה 20..באה לקראתי..
"אאו טלטול,הכנתי עוגיות..תקחי לך הביתה" אמרה והביאה לי צלחת מלאה בעוגיות ריחניות וחמות.
"תודה סיגלית" אמרתי בנימוס והנחתי על הרצפה,חיפשתי את המפתחות בתיק ואחרי חיפושים נואשים,מצאתי אותן.
פתחתי את הדלת והנחתי את התיק ליד הדלת.
הורדתי נעליים,הנחתי את הצלחת על השולחן וישבתי מול הטלוויזיה,ריח העוגיות שיגע את חושיי..ולקחתי אחת.ועוד אחת ועוד אחת ועוד אחת.
עד שנשארו בצלחת כמה עוגיות בודדות.
'שמנה' אמרתי לעצמי,הרמתי את החולצה והתגלה לי בטן רזה וקטנה..אני מתה להשמין !
קיבלתי הודעה בפלאפון-
מיכאל:
טל בבקשה! תסלחי לי אני אוהב אותך!

מחקתי את ההודעה,אני לא רוצה אותו בקירבתי יותר.
צלצול פעמון הדלת נשמע
שיט זה אולי מיכאל..
הלכתי בלי חשק לדלת ופתחתי והוא עמד מולי..

-------
"דור..שוב באת" אמרתי בזמן שעיניי קבועות ברצפה.
"כן שוב באתי.." אמר והתקרב ונשק ללחיי,ועבר לצוואר
תחושת רעד נעימה עברה בגופי.
תחושה שהתגעגעתי אליה,כל-כך.
"אאו דור" הוצאתי מפי ודי התחרטתי.
"זה נעים לך הא? גם לי..נעים לראות אותך ילדה יפה" אמר ועיניו נצצו.
בהתחלה זה היה נשיקות קטנות בפה
אחרי זה נשיקות צרפתיות
אחרי זה באוזן ובצוואר
ואחרי זה בבטן.

ואחרי זה
אפילו בחזה.
הרגשתי טוב איתו,הרגשתי נוח ושמחה.
הרגשתי אפילו טוב אם זה שאיבדתי את בתוליי ממנו באותו יום.

המשך יבוא
מווווווווווווווושלם...
ראית מזה....אי אפשר להפסיק לקרוא את הסיפור שלךך!!!!!
למרות ההמשכים הקצרים
סיפווורר מדהייםם #$%$

מחכהה להמשךך 😊
אפאפא
אני יודעת שאני גרועה. \:

פררק טח'

הרגשתי טוב איתו,הרגשתי נוח ושמחה.
הרגשתי אפילו טוב אם זה שאיבדתי את בתוליי ממנו באותו יום.

קמתי מהספה,כל זה היה חלום.
לא היה דור ולא הייתה שום אהבה.
קמתי מהספה והלכתי לחדר,הייתי עייפה..מהמחשבות על מיכאל
כמה שאני רוצה אותו,וכמה שהוא איכזב אותי.
הלכתי למחשב-כמה הודעות מסיוון ועוד כמה אנשים.
תום חולה-בבית,לא בא לבית-ספר כמה ימים.
פחח מגיע לו,בנזונה.

שיניתי אווי-

-------
פפפה!!

שום א-פ-ס לא ישנה לי את החיים .. !

סיווי דבריתיי ביביי שלי =]]

ילד[?!] איכזבת !!!

------


מיד קיבלתי הודעה ממיכאל

מיכאל:
אני מצטער. כלכך מצטער.אני יודע שפגעתי בך
אבל אני אוהב אותך מעומק לבייייי

טל:
מיכאל תשמע,השמועות האלו? אתה הפצת?

מיכאל:
לאאאאא ! אני נשבע לך שלא !!!
סיפרתי לחברים שלי והם אמרו ככה =\

טל:
אוקי.
וממ אני לא יכולה לסלוח,מצטערת.

רציתי להגיד שגם אני אוהבת אותו,אבל הלב שלי עצר אותי.
נפגעתי בפעם השנייה,ואני לא רוצה פעם שלישית.

המשכנו לדבר-

מיכאל:
אני מבין אותך,אבל שתמיד תדעי שאני אוהב אותך.
ואני יחכה לך עד סוף החיים אם צריך,כי אני מאוהב בך טל..
אני אוהב את כל מה שאת עושה
כל מה שאת נוגעת
כל מה שאת אומרת
אני אוהב!
רק אותך.


המילים האלו-מילים של אהבה..
גרמו לי להתכווץ לתוך עצמי
הוא אוהב אותי,כן הוא אוהב.
אבל הוא גם פגע ושיקר.

אני יודעת,שאני חלשה.
עברו שבועיים מאז המקרה שקרה לי.
השלמתי עם מיכאל-כרגע אנחנו ביחד.
אבל כל פעם מחדש
בריבים שלנו
הוא מאכזב אותי,שוב ושוב.

אין לי יותר כוח-לאהבה.

הוא מתנצל כל פעם,ואני סולחת.
וזה חוזר על עצמו.
אבל אני אוהבת אותו כל-כך שאני לא שמה לב לזה.
בכלל לא.

---בווקררר---
קמתי בבוקר-כאב ראש נוראי.
לקחתי כדור נגד כאבי ראש ויצאתי לבית-ספר [כמובן לאחר התארגנות].
"היי יפה שלי" מיכאל בא לקראתי וחיבק אותי.
"היי מאמי" אמרתי והתמסרתי לידיו החסונות.
"מה קרה? שוב כאב ראש?" אמר בקול מתוק.
"כן,אאאייה" אמרתי בקול תינוקי,והוא נישק אותי בנשיקות עדינות במצח.
שנינו נפרדנו ועלינו לשיעורים שונים..
בהפסקה נתקלתי בערן..
"היי טל !" אמר בקול חמוד ביותר
"היי ג'ינג'י חח סתם סתם ערן" התחלתי לצחוק.
החלפנו כמה מילים ונפרדנו לשלום.

הלכתי לכיוון מיכאל והחברים שלו
"מיכאל קח" אמרתי ונתתי לו את הסנדוויץ' מהקפיטריה שביקש ממני בנימוס לפני ההפסקה.
הוא לקח את הסנדוויץ' מידי,בלי להגיד תודה.
ולאחר כמה צעדים ממנו שמעתי את חבריו אומרים
"האא משרתת אותך טוב הא אחי?!" וכולם צחקו,כולל מיכאל.
הוא תמיד עשה לי את זה,משפיל אותי ככה.
פעם אחת אפילו הוא ביקש ממני להרים משהו,והייתי עם חצאית וראו לי הכל
וכולם צחקו,כולל הוא.
בסוף היום פגשתי אותו בשער ואמרתי לו
"אני אוהבת אותך,נדבר" באותה שנייה עברו החברים שלו ורק אמר לי "ביי" והלך.
אני לא ראויה ליחס הזה,ככה סיוון אומרת לי.
ישבתי בבית-מבואסת
בודדה וגלמודה
צילצלתי אליו,כמה שאני אוהבת לדבר איתו בטלפון-הייתי מדברת איתו שעות על גבי שעות פעם.
עכשיו זה רק 15 דקות גג.
"הלו?" אמרתי שהוא ענה לי
"טל?" אמר מיכאל בקול מופתע
"כן,זו טל..מה קורה יפיוף שלי?" אמרתי-ניסיתי לזרום בשיחה אבל...

המשך יבוא
מזההה שתעיף אותווו
בנזונהההה
חח נכנסתי לסיפור

יפה כל כך.. תמשיכי מאמוש!
יאא.. מעללף.!!1..

תמישכי..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך