תודה למי שהגיב =]
פרררק ה'
וזה היה ניצן-אוח הילד החמוד הזה,התגעגעתי אליו.
"בנננות מה קורה?" אמר ונחת ביני לבין סיוון.
"הכלטוב נייייצ מה איתך?" אמרתי ..
"אותו דבר כמוהה" אמרה סיוון והתחלנו לצחוק.
"טוב אני עף,יש לי שיעור..נדבר מתישהו בייייי" אמר והפריח נשיקה בדרך לתחנת אוטובוס.
תום פתאום יצא מהמים-"תכנסו המים חבל על הזמן" אמר ושכב על המגבת שלו,מתמסר לקרני השמש.
"לא רוצה ולא רוצה" אמרה סיוון וקפצה על תום,שכבה מעליו והם התנשקו וציחקקו.
כמה שאני רוצה כזאתי זוגיות,כל-כך רוצה.
אחרי חצי שעה קלה,הגיעו שאר החבר'ה,ישבנו דיברנו.השתזפנו ,היה כיף.
פתאום צליל ההודעה הנכנסת נשמע מהפלאפון שלי,הסתכלתי ממי זה
זה היה מאביב-
טל תחזרי הביתה-לאבא יש משהו לספר לשתינו.
נאלצתי לחזור הביתה-טוב נו בכל מקרה השתזפתי מספיק,התלבשתי והתקשרתי לאביב שיבוא לקחת אותי.
חיכיתי 5 דקות והמכונית של אביב הופיעה
"היי" אמרתי ונכנסתי במהירות למכונית,חגרתי את עצמי.
"אהלן,איך היה?"
"היה סבבה,מה אבא רוצה לספר לנו?"
"האמת שאין לי מושג,הוא אמר שזה משהו טוב..לא רע"
"תודה לאל שזה לא רע" אמרתי והמחשבות שלי נדדו ...
"טל,הגענו..צאי מהאוטו" אמר אביב בעת טריקת דלת.
עלינו הביתה
אבא ישב על הכורסא ולצידו אמא.
"אביבו'ש,טלטל..שבו." אמר בקול רציני.
ישבנו,הסתכלתי על אביב והוא הסתכל עליי..פחדתי,מחדשות רעות.
"אנחנו.." אמר ועצר וחייך אל אמא.
"אנחנו עוברים לניו-יורק" אמר בפשטות וחייך חיוך גדול.
"מההההה?!" הוצאתי צעקה והייתי בהלם-אני לא רוצה לעזוב.אני חייה פה כל החיים שלי
ואהבת חיי פה.
"אני לא עוברת!!! הייתם מתייייים !" אמרתי ורצתי לחדר,נכנסתי ושכבתי על המיטה ובכיתי.
אביב נכנס לחדר,והסתכל עליי.
"טל,אני מצטער" אמר ושתק.
"ממה אתה מצטער? אתה בכל מקרה חי שם.." אמרתי ושמתי את ראשי בין ברכי.
"אני הצעתי את זה להורים." אמר והסתכל עליי בפרצוף של 'סליחה'
"מה?! יחתיכת מניאק..אתה יודע שאני לא רוצה ללכת מפה! מה הקטע שלך?! אתה לבד בניו-יורק אז אתה סוחב את אמא ואבא? אתה בן 19 ! למען השם! תמצא חיים" אמרתי והוצאתי אותו מהחדר.
אני החלטתי,אם עוברים..אני נשארת.
התקשרתי לתום וסיפרתי לו,הוא היה ממש מבואס..אני והוא מכירים 16 שנה-כלומר כל החיים שלי.
יצאתי מהחדר..
"טלטל,בואי דקה לסלון" אמא שלי קראה לי
"מה אתם רוצים? אני לא נוסעת,בחיים לא" מחיתי.
"טלטל,תשמעי זה יותר מסובך..לאביב יש...
המשך יבוא
טנקס בובה =]
לפחות מישהי מגיבהה
וממ ממשיכה
פרקקקק ו'
"טלטל,בואי דקה לסלון" אמא שלי קראה לי
"מה אתם רוצים? אני לא נוסעת,בחיים לא" מחיתי.
"טלטל,תשמעי זה יותר מסובך..לאביב יש...
"מה יש לאביב? מה?" אמרתי בכעס.
"לאביב יש,בית גדול בניו-יורק,ופה יש לנו בית קטן ועולה הון תועפות לקנות בית חדש." אמר-נרגעתי,פחדתי שהוא יגיד שלאביב יש סרטן \:
"לא אכפת ליייייי,מצדי לגור ברחוב.." אמרתי,והורים שלי נראו מיואשים.
"ואני רוצה לגמור תיכון! לא רוצה ככה לעבור באמצע שנת לימודים,ולא אכפת לי..זיןןןן אני עוברת ! מה קרה? לאביבו'ש עצוב לבד? מזיז לי את התחת ! " אמרתי ויצאתי מהבית בטריקת דלת..
רצתי,פשוט רצתי.
הגעתי לבית של סיוון ועליתי במדרגות.
צילצלתי בדלת וסיוון פתחה לי הדלת,דמעות ירדו מעיניי.
"טלטול,מה קרה? כנסי." אמרה והכניסה אותי.
"הורים שלי רוצים לעבור לניו-יורק" אמרתי אחרי שהתיישבנו על המיטה בחדר הגדול שלה.
"מהההה? שו ניו-יורק? למה!?" אמרה-בדיוק כמוני היא הגיבה.
"לא יודעת,כי יש לאביב בית גדול שמה..אנערף." אמרתי והתחלתי לבכות שוב.
----
יצאתי מהבית של סיוון בסערת רגשות-כלום לא השתנה.
הגעתי הביתה ועליתי לחדר,כולם ישנו כבר.
עליתי ופתחתי את המסך של המחשב.
3 הודעות באייסי-
תום:
פוסטמה שלי,מקווה שהכל יסתדר..דברי איתי :]
סיוון:
מאמי שלי הכל יהיה טוב אני אוהבת אותתתתתך !! דבריתי ,בבבבי =]
מיכאל:
היי,מה קורה?
שיניתי אווי-
-----
פפה.
קצת מבואסת :[
תומיי&סיוונו'ש דברו איתי ..
עכשיו קייייישטה
באוץ'
----
עניתי למיכאל-שיחה ראשונה שלנו.
טל:
היי..
מיכאל:
ילדה יפה! מה קורה?
טל:
די מבואסת\: אבל תעזוב אתזה.
מה איתך?
מיכאל:
לא עוזב,למה מבואסת?!?!
טל:
הורים שלי רוצים לעבור לחו"ל =[
ואני הכי לא רוצהההה
מיכאל:
אוי..זה חרא.
טל:
אתה לא כלכך מעודד..\:
מיכאל:
חח אני יודע,אני מקווה שיסתדר =]
שאר השיחה הייתה מאוד משעממת.
אני כל-כך רוצה אותו לידי עכשיו.
אמרנו ביי -הלכתי לישון הייתי עייפה מכל היום הזה.
-----
"בוקקקקקקקר" שמעתי קריאת בוקר מהשכנים.
יום שבת היום-ליששששון.
שכבתי במיטה וחשבתי..
היה לי חלום-חלום קסום כמו שאר הלילות.
על מיכאל-והפעם היינו ביחד בפריז.
וואו זה היה חלום מדהים.
כל-כך רציתי אותו שישכב לידי ורק להסתכל בעיניים שלו-ולנשק אותו ברכות.
כן,כאילו זה יקרה.
ירדתי למטה ומצאתי פתק:
'טלטל,אנחנו נסענו עד הערב-אוהבים אבאמא אביב.'
יופי,יום שקט יהיה לי.
פתאום צילצול בדלת,הייתי עם תחתונים וחולצה ..לא היה לי כוח להחליף
פתחתי את הדלת
וזה היההההההה..
המשך יבוא
אבל למה להיות ככה ולא להגיב ?
=\
מאמי סיפור ממש יפה אהבתתתי 😊
ובקשר לתגובות הם יבואו לאט לאט אל תדאגי מתוקה
תמשיכי [=
מאמי את כותבת מדהיייםםםםם =]
תמשיכי =] אוהבתת...3>
מאמי סיפור ממש יפה...
אהבתי ואל תפסיקי!!!
וזההההההההה היהההההההההההההה?????????????????
פרררק ז'+ח'
פתחתי את הדלת
וזה היההההההה..
מיכאל.
כמעט והתעלפתי,אני עומדת לי מולו.עם תחתונים.
"טל ! חחחחח יאו איזה קטע..אני מחלק פה דואר" אמר והתבונן בי למעלה ולמטה.
"יש לך גוף מאוד יפה והכל אבל זה קצת מביך בשבילך לא ?" אמר ורצתי לשים מכנסיים.
"חח תודה,ממ אתה מחלק דואר? כמה עבודות יש לך?" אמרתי-הייתי מובכת לאללה.
"רק שתיים,חלוקת דואר ובקניון..הנה הדואר ויום נעים לך מדהימה." אמר וירד לכיוון המדרגות-ראיתי אותו מסתכל למעלה לפעמים.
אוחחחחח איזה מדהים הוא.
התקשרתי לתום
"תוווווווום" שאגתי לו בטלפון בצעקות ובצחקוקים.
"טל ימכוערת מה את רוצה!?" אמר בקול ישנוני.
"אתה לא מאמין מי היה פה,וראה אותי בתחתונים חחחחח" אמרתי וצחקתי..
"צביקה פיק?" אמר תום,שוב בדיחה מעפנה.
"לאאאא,מ י כ א ל " אמרתי ושמעתי את הפרפרים בבטן חוזרים שוב.
"מה !? באמת?!!? שווה לך..מה עשה הבחור אצלך?"
"הוא מחלק דואר והוא דפק בדלת ופתחתי,וואי בושות..והוא קרא לי מדהימה.די הוא מדהים!!"
"ידפוקה,תצאי איתו או משהו.." אמר לי תום וזה נשמע לי רעיון חמוד.
"יש לי רעיון יותר טוב..אולי נצא לדאבל דייט,אני מיכאל ואתה וסיוון?!" הצעתי וקיוויתי שזה יצליח-רגע?! מאיפה לי שמיכאל יסכים ? \:
"וואי מגניב ביותר.." אמר תום.
"אולי אתה תציע למיכאל?" אמרתי בעדינות.
"נווווו אבל אני לא בקשר איתו.." אמר תום..
לאחר שבוע.
נכנסתי למקלחת..
התקלחתי במשך שעה שלמה-כדי להיראות טוב.
יצאתי-מרחתי קרמים
התאפרתי-סידרתי את השיער.
לבשתי שמלת מיני שחורה.
ונראיתי טוב.
--צלצול טלפון--
"הלו?" אמרתי בקול סקסי.-או שניסיתי להיות סקסית \:
"תרדי למטה נסיכה" אמר מיכאל.
ירדתי למטה
וראיתי אותו את המלאך שלי
--------
הבטתי בו בעיניים חומות ונוגות,הוא הביט בי בעיניו הכחולות והמהפנטות.
"היי יפיפיה,כנסי למכונית..סיוון ותום כבר במסעדה." אמר בזמן פתיחת הדלת שלי.
נכנסתי למכונית,כמעט מילה לא יכלתי להוציא בזמן הנסיעה.
באווירת המכונית-היה את ריח הבושם שלו.ריח שכל-כך אהבתי.
נזכרתי שלפני כמה ימים,תום דיבר עם מיכאל על דאבל דייט..להפתעתי מיכאל הסכים במהירות.
וסיפרתי לסיוון שאני מאוהבת בו,והיא קיבלה את זה יפה מאוד-ואפילו שמחה בשבילי.
חשבתי על החלומות שהיו לי בזמן האחרון-האם זה גם חלום? שהופך למציאות?.
"הגענו,חכי אני יפתח לך את הדלת" אמר מיכאל ויצא מהמכונית והלך לכיווני ופתח את דלתי.
שילבנו ידיים והתקדמנו לעבר המסעדה המדהימה למראה .
בתוך תוכי אני רעדתי,וואו אני פה.אני באמת בדייט עם מיכאל-המדהים שלי,המלאך שלי.
"שבי יפיפיה" אמר מיכאל והזיז כיסא בשבילי,התיישבתי ומיכאל התיישב לצידי.
ראיתי את החיוכים של תום ושל סיוון.
איזה ערב מדהיםםם !
----
"אז..אני יראה אותך מחר בבית-ספר נכון?" אמר מיכאל בשער הבית שלי.
"כן,בטח" אמרתי באדישות.
והנה זה הגיע-הרגע שחיכיתי לו
הוא רכן אליי כדי לנשק אותי
והוא נישק את שפתיי בשקיקה-וואו זה כמו בחלום.
התנשקנו בלהט-נכנסו לרגע.
אבל תום הרס-הוא ציפצף מהמכונית והרס את כל הרגע הרומנטי.
"להתראות נסיכה קטנה" אמר מיכאל ונשק לי נשיקה אחרונה.
ושיחק אותה ג'נטלמן ונשק לכף ידי
"לילה טוב " אמרתי ועליתי במדרגות.
פתאום צילצול פלאפון.
"הלו?" אמרתי -מי מתקשר ב-2 בלילה?
"טלטל?" אמר הקול המסתורי
"מי זה?"
"זה אביב" אמר אביב,כמעט וניתקתי אבל משהו עצר אותי.
"מה אתה רוצה?!" אמרתי באגרסיביות
"שמעי אין לי איך להגיד לך את זה אבל.."
המשך יבואאאא