פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

=*=>את החיים שלי<=*=

✍️ דניאלי15 📅 18/08/2006 11:01 👁️ 1,938 צפיות 💬 74 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 4 מתוך 5
יאא..סיפור מהמם מאמי ((:

מחכה להמשך.
דיי מאתמול 2 תגובות 😢

לא רוצה להמשיך 😢
מה זה
לא
רוצה
?!?!?!?



המשך ע-כ-ש-י-ו רקוווווווניי!!
לא מוותרת לך!
נונונונונונונונו

רוצה גמאת הפגנה?! 😛

הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה! הפגנה ! הפגנה! רוצה המשך ע-כ-ש-י-ו בבקשה!


מקווה שהבהרתי את עצמי כראוי
אוהבת אותך, המשך יום מושלללללם 😊
דביבוני.
המשך רק בגלל רותמי.. אני שוקלת להססיפק את הסיפור כי אין תגובות.. אז אולי זה יהיה הפרק האחרון.... מצטערת למי שקוראת.. =\
------------------------------------------------------------------------------------------

ככה עבר עוד 3 שעות.. 'ישש שעה אחרונה ספורט' חשבתי לעצמי.. הלכתי לאולם
ראיתי את מור עובר עם מישהו..
'רגע.. אינלו חולצת ביצפר... בחיים לא ראיתי אותו בביצפר.. אווווויייייייייי הוא דומה לללללללעידןןןןןן אני בשוווק.. כימעט אותו דבר.. יווו'

טוב נרגעתי...
דינדונדינדונדינו (צילצול)
נכנסנו לאולם..
הלכתי לחדר הלבשה החלפתי לטיצ אדום

המורה קראה שמות ויצאנו למגרש...
עירית (המורה) - היום ריצה ארוכה.. אתן צריכות להקיף את כל המגרש בפחות מדקה וחצי..
כל הבנות- נו.. לא.. אוף..
אני שמרתי על זכות השתיקה..
עירית- בנות שקט! תתחלקו לזוגות ושהראשונה תעמוד פה
והצביע על המורום שהיא עומדת..
אני- חן את רצה איתי??
חן- כן בטח =]
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
חן- סובלת מחוסר ביטחון עצמי..ילדה ממש מתוקה
היא רצה מהר.. אבל ניראה.. אולי השתפרתי השנה.. =]
=-=-=-=-=--=-==-=-=-=-=-=-=

כמה בנות רצו.. הן עשות את זה ביותר מדקה וחצי..

אני וחן עמדנו..
המורה ספרה "אחת.. שתיים.. שלוש.." 'שריקהההההההההההההההההההה'
התחלתי לרוץ.. לרוץ.. חן עקפה אותי.. סיבוב אחד והיא מטר לפני..
סיבוב שני והיא 2 מטר לפני..
סיבוב שלישי.. נתתי הכל מעצמי 'זה עוד מעט נגמר.. תני מעצמך הכלללל' דפקתי ריצה.. בחיים לא רצתי ככה עברתי את חן.. המשכתי לרוץ! אזזז....... עקפתי את המורה.. 'שריקהההההההה'
ישששששששששששששששש עשיתי את זה! דקה 27 הייתי מרוצה מעצמי 😂

אח"כ עוד כמה בנות רצו.. וכמובן יש לנו עוד נוי בכיתה.. היא פ=ש=ו=ט סוסה! גבוהה, שרירית.. אפילו בנים מפחדים לרוץ איתה כי היא עוקפת אותם =\ היא רצה בדקה הכל.. חחח

עירית- טוב בנות לכו תשתו ותכנסו לאולם תנוחו שם עד שיהיה צילצול
וכך עשינו.. מרוב שהייתי עייפה נשכבתי באולךם על הגב ונשענתי עם הראש על התיק שלי..
אחרי 5 דקות הלכתי להחליף לג'ינס..

דנידנידונדינודונינ (צלצווול)
הבייתההההההההההה
וככה הלכתי לכיוון השער.. בדרך ראיתי בנות מהכיתה של מור..
ספיר, מורן ורז

אני- מה קורה?
ספיר- בסדר.. ראית מי היה היום בביצפר?
אני- מי?
ספיר- ליאב
אני- ל..ליאב חבר של עידן ומור? 😮
ספיר- חחח כן =]
אני- אומייגאדדדד הוא דומה לעידןןןןןןןןןןןן
ספיר- כןןןן נכון....
אני- חחח וואי...
ספיר- חחחח
ככה המשכנו ללכת עד לבית..

נכנסתי הבייתה.... 'מחר יום שישי.. אולי אני לא ילך לביצפר..?'
אני- אמאאאאאאאאאאאאאא
אמא- כן מאמי?
אני- אני יכולה לא ללכת מחר לביצפר?? פלייייייז יום שישי אין מה לעשות שם..
אמא- ממ כן.. אבל פעם אחרונה שזה קורה!
אני- אווווווווהבת אותךךך!!!!!
אמא- טוב טוב שבי לאכול

אחרי האכול הלכתי להכין שיעור => מחשב
ב-4 אני מתנדבת עם ילדים עם פיגור ואוטיזם אז הלכתי לשם היה נחמד..
חזרתי הביתה..
יום שישי בערב יצאת למרתף.. היה ממש כיף.. הרבה אנשים היו..

עבר שבועיים מאז שראיתי את עידן..שבועיים שלמים.. רק מידי עם הייתי מתקשרת אליו הביתה וגם ברוב הפעמים הוא לא היה בבית.. ופעמים באייסי.. ששם הוא הראה לי מלא אהבה!!!!!
לעומת זאת התחלתי להכיר את כל מי שהוא מסתובב איתם!

2 בני דודים שלו- רועי (בן 15) ודניאל (16)
ובת דודה אחת שלו - מוריה בגיל שלי..
ועוד כמה חברים בודדים שלו..

האהבה שלי הייתה כל כך עצומה אליו שזה היה ניראלי כל כך נורמלי שהוא אף פעם לא מתקשר וגם לא ראיתי אותו..

=ביצפר, שעה אחרונה, שיעור מדעים=
ניר- נוי את ועידן עוד ביחד..???
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
-תזכורת-
ניר- תמני שמןןןן אוהב לרדת על כולם הוא וטל ^^ בני דודים
אבל הוא חמוד כזה
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
אני- כן.. למה?
ניר- חחח מתי ראית אותו בפעם האחרונה?
אני- ל..לפני שבועים..
אמרתי בשקט..
ניר- חחחחח טל.. חח היא חברה של מישהו שבכלל לא אוהב אותה.. חח נוי.. הוא מתבייש בך! היה לי איזה דיבור עם ליאב.. חחח הוא ביקש מעידן שיראה לו אותך.. ועידן התחמק.. הוא לא רצה
טל- חחחחחחחחחחחחחח
אני התאפקתי לא לבכות
אני- אוי ניר תסתום כבר.. אינלי כח אילך..
חנה (המורה למדעים)- ילדים שקט בבקשה! אני מתחילה ללמד!

עבר השיעור ברחתי הביתה.. בדרך הביתה חשבתי
'ואם זה נכון? אם באמת הוא מתבייש בי? אני מכוערת.. אני יודעת.. אז.. למה הוא איתי?....אויש אויש ממתי אני מאמינה למה שניר אומר? איכ הוא סתם חרטטן.. עידן אמר לי כמה הוא אוהב אותי באייסי.. חוץ מזה אנחנו כבר חודש יחד..'

הגעתי הביתה
אני- שלוםםםםם
ראיתי את אמא עלה לי חיוך לפנים
חיבקתי אותה ונתתי לה נשיקה
אמא- נויוש שומעת..
אני- מלידה
אמא- קבעתי לך ולי לעוד 6 ימים תור לגבות!
אני- יאאא באמתתתתת???? ישששש סופסוף =]
אמא- חח כן.. הינה האכון בתאבון יפה שי אני הולכת לישון.. ולקניון אח"כ רוצה לבוא איתי?
אני- כן אני צריכה בבגדים!
אמא- טוב..

=עברו 5 ימים=
הלכתי עם אמא לקוסמטיקאית.. אחרי 5 דקות שחיכנו היא הכינסה אותי..
זה כ-א-ב כאב לי כל כךךך..
אחרי שהיא סיימה פתחת תעניים וירדו לי מלאמלא דמעות מכאב!
קמתי מהמיטה.. הסתובבתי למראה
'אני לא מאמינהה.................' חשבתי לעצמי
זה היה כל כךךך......................................................





מה אתן חושבות יפה או מכוער??
לא מכוער..
ולא יפה..

מ ד ה י ם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ואת ל-א מסיימת כאן שום סיפור את עושה המשך שמעת אותי?!?!

או שאת צריכה עוד הפגנה כדי להבין את זה?! 😛


אוהבת אותך עד אייייייייייייינסופ! 😊 😍


3>
רותמי, דביבווווווווווווווני
סיפור מושלםםםםםםםםםם
ואת לא מפסיקה את הסיפוררר...!!!
אני רוצה המשךךךך...
ע=כ=ש=י=ו=!!!!!!!

-יסוו-
מצטערת בנות.. אני לא ממשיכה את הסיפור..
לא היום..

וכניראה לא בכלל...
לאאאאאאאאאאאאאאאא..!!! אני בשווקק...יומיים אני לא פהה ואתת מתחרפנתת ליי?!!?

מזהה מפסייקה תסיפוורR? ומה אני יעשהה?!!? איך תצילי אותי???? אני מכוורהההה...ושמכוורים חייבים

אתת זה...ואני חייבת את הסיפוור שלךךך.....את לא יכוולה להפסייק אותוו משווגעתת..!

ומההה אני לא מספייקה לך בתגובוות!?!?? אני נפגעתיי...... 😢

וחוץץץ מזההה הפרקק היהה מדהייייים ואתת כותבתתתת מהמםם וטסוור לך להפסייק ומי שלאר רוצה להגייב

סתםם חאראיית אל תיחסיי אלייהה..!!

אווההבבתתת המונייםםם...
אווווךךךך לילוווווווש

אינלך מושגגגגגגגגגגגגג איזה חיוך העלת לי על הפנים!!!!

ניראלי רק בשבילך (!!!!) אני ממשיכה תסיפווווררר =]

אוהבתותך מלאאאאאאאאאאא!!!!!!!
לאאאא לללאאא
אל תפסיקייי זה מדהיים :]
ולפי דעתי יצצא לה יפפה חח :]

אוהבתתת מלללא והמשךך
דחוףף :]
יאוו בנות 😂 😕 והלך חח

חזרתי הבייתה נכנסתי לקלח לשבתי פיג'מה והלכתי לאבא

אני- אבא איך זה?
אבא- איך מה..?
אני- סתכל לי על הפנים מה אתה רואה?
אבא- פנים יפות..
אני- חח נו...
אבא- אההה!!! הגבות! יפה מאמי תתחדשי!
אני- תודה אבא!
חיבקתי אותו נישקתי אותו
הלכתי לצחצח שיניים פיפי ולראות טלווזיה עד שהתעייפתי הלכתי לישון..

=בוקר=
טליליליליליילילילילילילי (הפלאפון- שעות מעורר)
הלכתי לשירותים עשיתי פיפי צחצחתי שיניים
הלכתי לחדר
לקחתי ג'ינס של לי קופר רגיל עם חולצת ביצפר לבנה ונעלי ספורט
סידרת את השיער הלכתי מטבח.. שמתי את האוכל בתיק
לקחתי חלב עם קינמונים אכלתי => שמתי את הכלים בכיור=> לקחתי מסטיק => נשיקה לאמאבא
ויצאתי!
וכרגיל.. עברתי ליד הביצפר של עידן.. וכמו תמיד הסתכלתי 'אולי הוא שם' וכמו תמיד הוא לא היה
כבר 3 שבועות לא ראיתי אותו..

ובלי שהרגשתי את הדרך הארוכה הגעתי לביצפר..
התקרבתי לדלת הכיתה בפחד.. מה יגידו.. הגבות שינו לי את הפנים!
נכנסתי לכיתה כל עניים היו מופנות אלי
ו..............................



שבץת שלום מתוקות
לאב יו אוללל
-דניאל- 3>
חחחחחחחחחחחחח
מאאאאממממממממממממממממייי הרגת אותיייייייייייייייייי
אזה קרועעה אתתת
פרק סופפפ
אהבתי לאללה!!!

אבל אותך הכי!:]]
אני אוהבבבבבבבבבבבבבבתת אותך 😁 😍

מחכה להמשךךך מאמי
3>
מווואה
רותמי
יאייייייייייייי המשכתת....😊 ישששששששש...!!

סיפורר מהמםם מוכשרתתת שילייי...@@ וואי יאךך אני מתגעגעתתת....!!!!!!

אן עלייך פשוטט עם הסיפורררים..!!

מחר בצפר...=[[ אבל אני מצפה להמשכיים..!

אוהבבתתת אותךךך במווןןן
בנות שלייייייייי!!!!!!!!

דביבוני
אוהבתותך מלא מדהימה שלייייי!!!

לילוש- אוךךך יפיופה שלי אני מטורפת עליךךךךךךךך!!!!!!! נשבעת לך רק בשבילך אני ממשיכה תסיפור התגובות שלך מעלות לי חיוך על הפנים 😁

sufipufi- תודה מאמי שלי! מאוהבת בךךך@!!!

אממ.. ניראלי אני ימשיך היום בערב את הסיפור.. חזרתי מהביצפר.. כולי בשוק.. חח מהתיכוןן.. אני בקושי מצליחה דבר מרוב שאני בהלם.. לא יודעת למה.. חח עזבו..

רציתי לאחל ל=כ=ו=ל=ן גם לאלו שלא מגיבות


*+*שתהיה לך שנה מדהימה! מלאה בחוויות והפתעות! והכי חשוב בהצלחה! אוהבתותך הכי בעולם*+*

אוהבתותכן בנות שלי מוווווווואהההה 😍
יאווווווווווווווו
איזה מתחחחח
אני רוצה המשךךךךךךךך
ע=כ=ש=י=ו=!!!!!!!!!

-יסווו-

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך