מווווווווווווושלם !
אוהבת אותך מדהימה שלי
רוצה המשך:]]]]
3> מווווואה
דביבוני
יאאאאא.... השלמתי עכשו את ה-2 הפרקים.!!!.
כאילומ-ו-ש-ל-מ-י-ם..#!!!.
כרגיל.
תמישכי..=]]
דביבוני אוהבתותך מלא יפה שלי.. תודה..!!!
ענבריי יאוו יא מתוקה שכמותך מתה עליך מלאאא!!!!
אני שמה עכשיו המשךךך 😁 כי אני נוסעת לחינה של בנדוד שלי 😛
====================================
לחצתי אישור.. התכתבתי עם גל.. המשכתי לדווח לה כמה אני מאושרת..
והיא ספרה לי שהזמר החתיך והיא נפגשים עוד רבע שעה..
אמרתי לה בהצלחה.. ושתקפוץ על ההזדמנות.. =]
פתאום הודעת מערכת..
מספר ICQ: **********
שם: ליאב שרעבי
"מממ.. מוכר השם הזה..."
חשבתי לעצמי..
הוספתי..
~ילד יפה 2צ2ע קפה~:
מה קורה מתוקה?
*+*נונוש*+*
הכל טוב..
מי אתה? 😁
~ילד יפה 2צ2ע קפה~:
ליאב.. חבר של עידן..
*+*נונוש*+*+:
אהה.. כן.. שמעתי עליך..
~ילד יפה 2צ2ע קפה~:
חחח =]
שלחי תמונה מאמי..
אם את חברה של עידן את אמורה להיות כוסיתת...!!
*+*נונוש*+*
אהה.. אינלי..
אני חייבת לעוף ביי חמוד
~ילד יפה 2צ2ע קפה~:
ביי מתוקה..
התנתקתי.. איכ.. =\
אוווף.. מה אני יעשה משעמם..
התקשרתי למעיין..
מעיין- הלו..?
אני- מעיינוש ליאב הזה לא משו..
מעיין- מה זאת אומרת..?
אני- תראי דיברתי איתו עכשיו..וו.. לא יודעת.. הוא אמר לי.. "אם את חברה של עידן את חייבת להיות כוסית" איכ..
מעיין- לא יודעת.. בעניי הוא חמוד..
אני- טוב =\
מעיין- מאמי אני הולכת לעזור לאמא..
אני- טוב יפתי.. ביי מאמי
נתקתי..
הלכתי להציק לאחותי..
אני- רותם..
נשכבתי על המיטה שלה..
רותם- מה?
אני- משעמם לי..
רותם- יש לי חבר!
אני- באמת? מי זה?
רותם- את זוכרת את עופרי.. שתמיד ימי שבת היינו יוצאים לטיולים ביחד?
אני- הוא? =\
רותם- אכן! אני אוהבתותו!
אני- וואלה?! חח בהצלחה! מאושרת בשבילך..
רותם- תודה! עכשיו עופי לי מהחדר.. 🙄
אני- טוב...... רעה..
רותם- חחח אני מדברת האייסי עם עופרי.. :]
אני- טוב טוב קרצ' במילה את לא מעניית...
הלכתי לחדר שלה.. 'איככ איזה חבר מכוער יש לה.. חח גמד' חחח רעה אני..
נכנסתי להתקלח...לבשתי פיג'מה
ההלכתי למחשב.. ישבתי שם עד 11 צחצחתי שיניים, פיפי ולמיטה.. נרדמתי במחשבות על עידן.. ' אוווווך כמה שאני אוהבת אותוווו'
=בוקררר=
טלילילילילילילי (שעון מעורר)
הלכתי לשירותים.. צחצחתי שיניים פיפי.. הלכתי לחדר..
פתחתי תארון.. הוצאתי ג'ינס של לי קופר.. עם כיסים צהובים בתחת.. וחולצת ביצפר שחורה..
הלכתי לסלון אמרתי בוקר טוב לכולם הכנסתי את האוכל.. שתיתי שוקו לקחתי מסטיק בננה 'עידן אוהבת בננה' נתתי נשיקה לאמא ולאבא ויאצתי
וראיתי את עידן.. אוך כמה שהוא מושלם.. התנשקנו.. הלכנו לשבת בספסל הקבוע שלנו.. חיבקתי אותו חזקקקק
עידן- אוי לא...
אני- מה קרה..?
עידן- את רואה תאיזה הזה שם..?
הצביע על איש שהתקדם לעברינו...
אני- נו...?
עידן- זה................
סורי שיצא כזה מעפן אני חייבת לעוף להתארגן לאב יו בנות שלי מווואההה
מהמממממממםם!!:]]
מי זה האיש הזזזזהה???=\
נו מה השארת אותי ככה במתח?!
יאללה המשך המשך
ותהני בחינה קופיפיפיפפה שלי =]
אוהבת אותך המון המון
3> רותמי
דביבוני שליילילילילילי
תודה מושלמת שלי..
אינסוף לאהבה שלי אליךךך
הקוראת המתמידה שלי =]
מוווואה 😍
מדהיםםםםםםםםםםםםםם
מאמי הממשךך
דחוףף :]
קראתי עכשיו ה=כ=ל=!!!!!!!!!!!!
ואני(?!)
רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!
-יסווו-
יאאא דנדווושש שליייי
איזזהה כייף שהקדשתת ליי פרקק..!!!! איי אני מאווהבתת בךך..!!!!
חח סליחה שלאר הגבתי קודם פשוט היה בר מצווה לאחי ולא יצא ליי..!!
אניי אווהבתותךך בובההה
אה ו...חח ת---------מ----------ש-----------י-------כ------י דחווף..!!
היייייייי הלכולןןןןןןן =]
זאת דניאללל =]
אני אצל רותמייי....
בנות אני מטופת עליכןןןן תודה =]
אני ימשיך היום מתי שאני יגיע הביתה =]
לילוש גמאני אוהבתותך מאמי.. מלאאאאאאאאאאאאאאאא
יסו וsufipufi תודה מתוקות לאב יו
כמו שארתי.. אני ממשיכה :]
====================
עידן- אוי לא...
אני- מה קרה..?
עידן- את רואה תאיזה הזה שם..?
הצביע על איש שהתקדם לעברינו...
אני- נו...?
עידן- זה המורה שלי..
אני- אוי.. 😕
המורה הגיע אלינו ונעצר...
המורה- שלום עידן..
עידן- שלום..
המורה- איפה הכיפה שלך..?
עידן- פה..
הוציא מהכיס כיפה כחולה ושם על הראש..
המורה- מה אתה עושה םה..? אתה לא אמור להיות בתפילה?
עידן- כן אני בא..
המורה המשיך ללכת..
אני- חח זה בסדר גמאני צריכה לעוף..
עידן- כן.. בואי נמשיך יחד עד הביצפר שלי.. (זה בדרך) לא ניראלי שזה טוב שנפגש היום אחרי הביצפר..
אני- כן גמאני חושבת
הלכנו עד לביצפר שלו בשתיקה..
אני- ביי מאמי
עידן- ביי..
והביא לי נשיקה מהירה בפה והמשיך ללכת.. גמאני המשכתי.. אחרי 15 דקות הגעתי לביצפר
נכנסתי לכיתה התיישבתי במקום שלי..
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
אוקקי הגיע הזמןו לדבר על זה!
בסוף כיתה ז' רבתי עם כל החברות שלי מכיתה!
היינו חבורה של בנות חברות ממש טובות
ורק בגלל ילדה אחת (שיר) שרבתי איתה כל הבנות האחרות רבו איתי
סבלתי מזה מאד.. רציתי לעבור כיתה אבל לא נתנו לי
בתחילת השנה השלמתי איתן..עם כולן..
אבל עדין הרגשתי שהן צבועות.. אפילו שמעתי את שיר מרכלת עלי
אבל יש שתי בנות שהן חברות שלי והן לא צבועות
סה"כ לא היה לי טוב בכיתה מבחינה חברתית.. לרוב הייתי עם הבנים..
בסוף החופש הכרתי את גל..
ומעיין הייתה איתי בכיתה ביסודי ובחטיבה פיצלו אותנו.. בתחילת שנה חזר הקשר כי התחלנו ללמוד בהקבצה באנגלית יחד
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
שיר נגשה אלי..
שיר- מה שמעתי יש לך חבר..
אני- כן.. :]
שיר- איך קוראים לו?
אני- עידן
שיר- איפה הוא לומד?
'יאוו.. מזה מעניין אותה?!' חשבתי תוך כדי שעניתי
אני- בני עקיבע
שיר- איכככככככ יש לך חבר דתי??
אני- שיר.. הוא לא דתי.. ההורים שלו דתיים אז הם שלחו אותו לביצפר דתי.. אבל הוא לא שומר שבת.. חוץ מזה.. מזה משנה??
שיר- חחחחחחחחחחחחח מה אתם מתפללים כל בוקר?
אני- כן..
עניתי לה באדישות ויצאתי מהכיתה..
'איככ אני שונאאאת אותה =['
הלכתי לכיתה של מעיין...
אני- מעייני.. 😢
דינדונדינדונדינדונ (צילצול)
מעיין- מאמיי... יש לנו עכשיו שיעור עם סיגל היא תמיד באה ראשונה לכיתה אני ידבר איתך בהפסקה מבטיחה!!!
חזרתי לכיתה
ישבתי במקום.. הבנות ישבו יחד בצד השני ודיברו..שמעתי שהן מדברות על טל ה"עבריין" של הכיתה.. ששיר מאוהבת בו קשווות אבל הוא (?!) חח לא שם עליה! 😂
ניר בא לכיווני והתיישב על השולחן שלי
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
ניר- תמני שמןןןן אוהב לרדת על כולם הוא וטל ^^ בני דודים
אבל הוא חמוד כזה
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
ניר- מה קורה איתך?
אני- וואלה בסדר :]
ניר- מה שמעתי את עם עידן כהן
אני- חחח כן =]
ניר- אחלה גבר באמת.. חולה עליו..
אני- אתה מכיר אותו?
ניר- כן בטח! חח אנחנו העם התמני מכירים אחד את השני.. כולם!
אני- חחחח טוווב... הינה לאה קום..
הקמתי אותו מהשולחן שלאה המורה לספרות נכנסה
שעתיים ספרות ברצףףףף יאווו
טוב עברו השעתיים.. חחח היה מצחיק מודה!
המורה נכנסה לבלדה.. חחח
מעיין נכנסה לכיתה שלי
מעיין- יאללה בואי נלך לקנות לי אוכל בקיוסק ואז נלך לשבת במגרש
אני- סבבבה בואי.. תקני לי מסטיק
והבאתי לה חצי שקל
הלכנו לקיוסק בדרך ראינו אנשים אמרנו שלום והלכנו ישבנו במגרש מתחת לעץ שעשה לנו צל! :]
סיפרתי לה על השיחה שלי עם שיר
מעיין- אוייייישששששששש נוייי את מקשיבה לבנלונדינית המטומטמת הזאת?!
ולקחה ביס מהסנדוויץ' שלה
אני- לא יודעת..
לקחתי גם ביס משלי
מעיין- אוי מפגרת! את לא רואה שהיא מקנאה?! תסתכלי.. למה היה לה פעם חבר? היה פעם מישהו שאוהב אותה? היא מתהההה מקינאה!
אני- חח נכון צודקת.. תודה מאמי!
מעיין- אני יודעת שאני צודקת!
אמרה מרוצה מעצמה..
מעיין- אההה! מחר יום שישי
אני- נכון.. אבלל.. מה אוווף שוב לנשיאים? משעמם שם טיליים וגם תמיד בא מקוד ומעיף אותנו
מעיין- חחח לא ניראלך? גל סיפרה לי שפתחו משו חדש בעיר "המרתף" יש שם מוזיקה ריקודים נשמע כיף..
אני- וואלה?! חחחח הולכים! =]
ישבנו 20 דקות בהפסקה דיברנו צחקנו.. היה כיף =]
ככה עבר עוד 3 שעות.. 'ישש שעה אחרונה ספורט' חשבתי לעצמי.. הלכתי לאולם
ראיתי את מור עובר עם מישהו..
'רגע.. אינלו חולצת ביצפר... בחיים לא ראיתי אותו בביצפר.. אווווויייייייייי הוא דומה ללללללל.........'
=] מקווה שאהבתן.. אוהבתותכן בנות יפות!
יאא איזה יפה!
המשך מהר מהר:]]
אוהבת אותך
דביבוני 3>