יסו אוהבתותך מאמייי!! =]
---------------------------------------------
ובלי שהרגשתי את הדרך הארוכה הגעתי לביצפר..
התקרבתי לדלת הכיתה בפחד.. מה יגידו.. הגבות שינו לי את הפנים!
נכנסתי לכיתה כל עניים היו מופנות אלי
ו..............................
שיר- איככככככככ
כסתכלה אלי..
'טיפשה' חשבתי לעצמי.. 'אני לא יתן לה לשבור אותי'
לאחר שהורדתי את הכיסא והתיישבתי על השולחן ליהי זאת שיושבת לידי נגשה אלי
ליהי- יא נויוש איזה יפה!!!!
חייכה תחיוך המזוייף שלה
'כלבה'
אני- תודה מאמי =]
קמתי מהשולחן יצאתי החוצה להגיד שלום לאנשים.. 'ניראה מה הם יגידו'
ליאת (אחת מהשיכבה)- ווואי נויוש איזה יפהה!!! איזה גבות מההמות!
נתתי לה נשיקה
אני- תודה ליאתוש =]
קיבלתי עוד 3 תגובות דומות.. נכנסתי לכיתה והתחלנו ללמוד =]
ככה כל היום קיבלתי תגובות ממש טובות.. שמחתי =]
חזרתי הביתה
אני- אמאאאא יאוו את לאא מבינה כמה מחמאות קיבלתי על הגבות!יאווו!
אמא- אמרתי לך זה מהמם!!! גמלי היום במכון כושר כולם אמרו לי שזה יפה לי! אני לא מבינה איך הלכתי 35 שנה עם גבות כאלו..
אני- אמא את תמיד יפה! =]
אמא- תודה מאמי!
אני- אני יוצאת היום עם גל ומעיין.. לא עד מאוחר
אמא- טוב נסיכה..
הלכתי לחדר הייתי מאושרת הכנתי שיעורים והייתי קצת על המחשב..
ב-7 נכנסתי למקלחת החלטתי להיות קצת יותר נשית מתמיד.. לבשתי מיכנס 7/8 בצבע חום.. וגופייה לבנה יפה כזאתי עם מחשוף קטן..
'אולי ננסה להתאפר'
שמתי צללית כסופה.. 'איכ איכ לא רוצה.. לא באלי תגובות' הורדתי
ב-7 וחצי מעיין וגל באו אלי
מעיין- יאא נונוש איזה יפהההההה!!
גל- כןן מאמיי סופסוף את ניראת כ-ו-ס-י-ת למה לא סיפרת לנו שיש לך ציצים כאטלו יפים?
אני- אהאהאה.. הגזמתן.. אפשר לחשוב שאני לובשת חולצות של כדורסלנים..
מעיין- שתקי
אני 😊
ואז שמתי לב איזה יפה הן לבושות..
מעיין- לבשה ג'ינס בהיר עם שיפשופחם כאלו קטנים ועל זה חולצה ארוכה שחורה..
גל- מיכנס שחור חולצת כולר בצבע תכלת והיא שוב.. הייתה מאופרת כל כך יפה.. ועכשיו גם שמתי לב שהיא הסתפרה.. עשתה פוני לצד.. יפה לה!
אני- יאווווווו איזה יפות אתן.. יאו גלו את מהממת!! איזה פוני פצצצה =]
גל- תודה יפתי!
מעיין- זזנו?
אני- כה..
באתי לצאת
מעיין- קחי ג'קט או משו קריר..
אני- נכון..
לקחתי ג'קט לבן כזה.. חמוד :]
יצאנו סופסוף..
הגענו הלכתי להגיד שלום לכולם.. מעיין ירדה למטה בנתיים..
ירדנו שתי דקות אחריה בדיוק בכניסה מעיין באה אלי ואמרה לי
מעיין- עידן פה..
אני- מה אני עושה..?
מעיי+ גל- הולכת לדבר איתו..
אני- לא רוצה..
אבל הוא לא בדיוק הקשיבות לי.. ומשכו אותי אליו.. עד שנעמדתי מולו הם ברחו..
עדין הסתכל עלי 'שיטט נו.. אני אוהבת אותווו!'
אני- ע.. עידן.. א..אני יכולה לדבר איתך..?
עידן- כן..
הוא קם החזיק לי תיד עלינו למעלה והלכנו לגן הקרוב..
התיישבנו על ספסל
אני- מה יהיה?
עידן-... מה..?
אני- 3 שבועות לא ראיתי אותך..
עידן- מצטער..
נישק אותי.. אויייייייייייייייי כמה שאני אוהבת אותוווווווווווו יאווווווווווווו
ישישישישישישישיש =]
ישבתי עוד חצי שעה ככה בדיבורי "סתם" ונשיקות.. אוי הנשיקות האלו.. =]
ואז מור וליאב באו..
ליאב- בוא רגע אני צריך אותך..
אני- אני במילא צריכה ללכת לגל ו.. מעיין
והסתכלי על ליאב..
אני- ביי מאמי.. נתתי לו נשיקה בפה
המשכתי ללכת תוך כדי סובבתי תראש.. ראיתי את ליאב מור ועידן צוחקים..
'אולי הם צוחקים עלי.. =\' אויש הביטחון עצמי שלי כזה נמוך :\
ירדתי למרתף
ראיתי את מעיין וגל רודקות חחחח חמודות אלו..
באתי הצטרפתי אליהן..
פתאום הם נעצרו..
גל- נווווו...
אני- מה..?
מעיין- מה היה...???
אני- כלום הכל טוב =] ביקש סליחה
גל- את עיוורת.. =\
אני- וטוב לי ככה..
מעיין- החלטה שלך..!
גל- נכון..טוב בואו למעלה.. ראיתי את מוריה בואי נגיד לה שלום..
(תזכורת- מוריה בת דודה של עידן..)
עלינו למעלה
אני- מוריייייייייההההההה
מוריה- נויוששששש =]
-נשיקה-
אני- תגידי ראית את עידן...?
מוריה- חח כן.. הוא עכשיו הלך..
אני- באמת? הלך ולא אמר לי שלום..
הסתכלתי על מעיין וגל הן עשו לי מבט של 'אמרתי לך'
מוריה- חח איזה ילד טיפש!
מעיין- נוי זוזי... חחחח
אני- חח
ישבנו קצת עם מוריה ואז הלכנו הבייתה..
החלפתי בגדים והלכתי לשון.. במחשבות כמובן על עידן! אוויי אני אוהבת אותוווווווווווווווווווו
בבוקר הלכתי לביצפר -> חזרתי -> אכלתי -> הלכתי למחשב..
עידו מחובר.. 'לא שולחת לו הודעה :\'
אחרי 5 דקות התייאשתי
נונוש:
?
עידנוש שלי:
?
נונוש:
מה קורה יפה שלי?
עידנוש שלי:
טוב.. מה איתך?
נונוש:
בסדר.. מתי הלכת אתמול??
עידנוש שלי:
לא זוכר..
'משו פה מוזר.. טוב אני יכתוב לו את זה!'
נונוש:
עידן.. תשמע.. משו מוזר בזמן האחרון.. אתה בטוח שאתה רוצה להמשיך תקשר הזה..??
~עידנוש שלי מקליד~
הלב שלי דופק חזק בומבומבום
עידונוש שלי:
...................................................
המשך בפאק הבא!
מה אתן חושבות שהוא יגידד????
ווווווווווואיייי
זה פשוט מדהיםםםםםםםםםם
אני רוצה המשךךךךךךךך
מ=י=ד=!!!!!!!!!!!!!
-יסווו-
קופ מושלם שלי
שימי המששששך !=]
אוהבת אותך
3>
דביבוני
דניאלייי וואי איך התגעגעתי לסיפוור שלך..!!
חח שימי המשך ומהר..!!
לובב יוו
ליאורוששש,....
סתם משעמם לי.. =\
==================
נונוש:
עידן.. תשמע.. משו מוזר בזמן האחרון.. אתה בטוח שאתה רוצה להמשיך תקשר הזה..??
~עידנוש שלי מקליד~
הלב שלי דופק חזק בומבומבום
עידונוש שלי:
ממ.. משו כזה.. אני ידבר איתך שאני יראה אותך
'זהו זה נגמרר..' חשבתי לעצמי
נונוש:
עזוב עידן.. רק ה' יודע מתי אני יראה אותך...
עידן כהן: (שניתי את השם)
טוב..
נונוש:
אבל... אנחנו יכולים להיות ידידים =]
עידן כהן:
בטח...
'משו ניראלי מוזר.. לא יודעת.. לא מסתדר לי... יש לי הרגשה.. ש.. שזה לא נגמר'
=אחרי 4 חודשים=
שני- נונושששש ממצב מאמי?
אני- סבבה בובה =] מה איתך?
-דנידונדינ- (צלצול)
שני- בסדר.. בואי נלך לכיתה..
אני- כן... =]
שני- שומעת מאמי.. את יודעת.. לעידן חברה..
אני- באמת..?
שחקתי אוה אדישה
שני- כן.. אבל אל תתבאסי..
אני- חחחחח למה ניראלך שאני עצובה..? את מי הוא מעניין...
שני- חח אני שמחה =] יאללה מאמי עפתי לכיתה לאב יו..
אני- ביי יפיופה =] אהאהאה....... שבוע הבא יש למעיין יומולדת
שני- סבבה.. בלונים =]
אני- חחח
=-=-=-=--=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
אוקי.. אז מה קרה במשך ה-4 חודשים האלו??
אז ככה..
הכרתי מלאאאאאא אנשים! יצאת למרתף והכרתי חצי מהעיר שלי
היו לי מלא חברות.. באמת הרגשתי את זה :]
הפרדה מעידן תאמת.. לא כ"כ השפיעה עלי בהתחלה.. רק אח"כ
אהבתי אותו אהבתי אותו כ"כ
אבל לא נתתי לעצמי ליפול בגללו.. רק לפעמיםם..
כימעט אף אחד לא ידע שאני אוהבת אותו.. הכחשתי את זה מהיום הראשון שנפרדנו
רק גל מעיין לורה ובתאל הן שתי חברות חדשות.. הן שנה מעלי.. ממש מתוקות!!!
הייתי ילדה מאושרת!
גל- יש לה חבר.. קוראים לו אור.. הם ממש מתוקיים =]
מעיין- היא ואני עובדות על פרוייקט חח אנחנו מתכוונות שליאב (חבר של עידן ומור) ירצה אותה..
ו.. וואלה הולך ונו =]
אני ומור כבר לא מדברים.. הוא מנייאק.. מאז שאני ועידן נפרדנו הוא מתייחס אלי מגעיל..
התחלתי להיוחת קצת יותר בת.. =] אומרים לי הרבה אנשים שאני יפה ומתחילים איתי ברחוב.. זה נחמד =]חחח
=-=-=--=-=-=-=--=-=-=-=-=-=-=-
נכנסתי לכיתה 'אנגלית' מעיין איתי.. הינה היא..
התיישבתי לידה
מעיין- איפה היית עד עכשיו?
אני- במגרש..
עניתי והרגשתי דמעות זולגות לי בעניים
מעיין- מה קרה?????????
אני- יש לו חברה..
מעיין- שייזדיין..
אני- עכשיו יש לו עם מי........
מעיין- חחחחחחח נו.. שטויותתתת... עוד מעט פוריםםם נלך למסיבה נכיר חמדמדיםםם =]
חחחח איך היא מצחיקה אותי כל פעם מחדש.. חח וחוץ מזה מי הוווואאאא בכלל שאני יבכה עליווו??
אני- חחחחחח
מעיין- יוצאים היום??
אני- כה.. את וגל באות לישון אצלי.. ובשבת נלך לשכונה שלך.. נסתובב שם קצת...
מעיין- סבבה =]
אני- שומעת.. נכנסתי שוב לאייסי שלך שליאב היה מחובר.. ודיברתי אותו בשבמך סבבה?
מעיין- מה הוא אמררררררררררר?????? 😮
אני- סתם.. את יודעת פלרטטי איתו כזההה... =] אני ישלח לך תשיחה
מעיין- סבבבה תודה אין עליך!!!
היום עבר מהר.. וככה גם הצהרים
=ערב=
קידוש.. בסוף הארוחה
אבא- נוי את יוצאת היום?
אני- מה חשבת? =]
אבא- כרגיל
אני- אמא מעיין וגל ישנות פה =]
אמא- סבבה אני ישים יותר ג'חנונים בסיר
אני- סבבה
יצאנו למרתף.. כרגיל היה מצחיק ישבנו עם ידידים וחברות וחזרנו הבייתה..
גם יום שבת היה כיף.. קמנו בו1 והלכנו לשכונה של מעיין טיילנו.. נחמד שם.. שכונה של תימנים..
אז כל הצעירים הולכים לשחק כדורגל המגרש שמה.. והבנות בגיבעה.. (יש שם גיבעה ענקית כזאתי)
אז הלכנו לגיבעה..
קבענו שבערב הלך לקניון.. =]
טיילנו שלושתינו.. ראינו מלא אנשים..
מעיין הייתה צריכה ללכת..
ליווינו אותה לכניסה וחזרנו לקניון
ירדנו לקומת אוכל
במדרגות נעות פתאום ראתי אתתתת..............
אני-..................
מהמםםםםםםםםםםם :]
המשךך
דחוףףף
דנדווווש חזרתת.....כ"כ התגעגעתייי..!!!!!
סיפוור מההםםם..
תמשיכייי ואלל תדפקייי בייי יבוושיים..
אוהההבבת אותךך המוןן..
שנהה טווובה
וואי ספור מהמם את כותבת מדהים
מחכה להמשך
😉
אני נכנסת למקלחת ושנה המשךך
תודה בנות =]
ירדנו לקומת אוכל
במדרגות נעות פתאום ראתי את....
אני-ליאב?? '😮 פאקקק'
ליאב- נויוש =]
הביא לי נשיקה
אני- יאאא מעיין הייתה פה לפני 5 דקות....
ליאב- יא באמת? 😢
איזה חמוווודדדד =]]
אני- כן.. אבל את יודע.. היא גרה פה לא רחוק.. לקרוא לה??
ליאב- כן.. אם את יכולה =]
אני- סבבבה =] איפה תהיה?
ליאב- במשחקים שם חחח =]
אני- סבבה.. נבוא
ליאב- תודה מאמי ביי ביי גלוש
הביא נשיקה לי ולגל
אני וגל חייכנו אחת לשנייה התקשרתי למעיין
טווווווו........... טוווווווווווווו..... 'תעני כבר...'
מעין- הלוו
אני- מה קרה רצת לטלפון..?
מעיין- חח כן.. הפלאפון היה בחדר למעלה ואני הייתי במטבח עם אבא שלי והתפלאפתי שהתקשרת בטח קרה משו אז רצתי.. ו..
אני- שתקי חפרת
השתקתי אותה
והמשכתי
אני- ליאב פה... תחזרי! אמרתי לו שהיית פה.. הוא רוצה שתבואי
מעיין- יאאאאא טוב אני באה ביי..
אני- ביי
הבטתי בגל
אני- היא באה 😊
גל- ישש =] איזה יופי
אני- יאוו גלללללללללל
גל- מה נוייייייי?
אני- עידן בדוק פה
גל- מי אמר לך...?
אני- ליאב ועידן הולכיםם ל-כ-ל מקום יחד...
גל- טוב גם אם הוא יבוא מזה משנה.. שימי עליו ז-י-ן
אני- נכון.. טוב בואי נודיע לליאב שמעיין באה =]
גל- בואי
הלכנו למשחקייה הזאתי.. נכנסנו.. פתאום ראיתי את עידן ליאב ונוי בן דוד של עידן משחקים ביילארד ובדיוק היה תורו של עידן
'הוא כל כך יפה'
=-=-=--=-=-=-=-
נוי- בן דוד של עידן.. כה שם של בת..
הוא בכיתה יא' ניראה טוב..
הכרתי אותו כבר ואנחנו מדברים מלאאא
אבל זה פעם ראשונה שראתי אותו
=-=-=-=-=-=-=-
אני- הינה עידן..
אמרתי לגל בשקט..
גל- שימי ז-י-ן
חזרה על המשפט..
אני- ליאב מעיין בדרך לפה! =]
ליאב- באמת?? ביא באה לפה?? 😂
כולו נהיה מאושר ישש חחח
אני- כן.. רק בשבילךךךך =]
....- שלום נוי
הסתובבתי אחורב
הלב התחיל לדפוק חזק!!
בום בום בום כן, זה היה עידן!
מחייך אלי ומסתכל עלי.. מוזר.. כאילו הוא מהופנט חחח
ניגשתי אליו
נתתי לו נשיקה בלחי..
אני- מה קורה עידן? אמרתי בחיוך
עידן- הכי טוב מה איתך..?
המשיך להסכל עלי באותו מבט
אני- הכל טוב
המשכתי לחייך והסתכלתי לו בעניים
הוא הוריד את עיניו והמר הרים והסתכל אחורה..
עידן- ראית זה בנדוד שלי נוי.. אותו שם =]
'שתוק אתה עשות פדיחות לעצמך' חשבתי חח
אני- כן אני יודעת.. עניתי ביובש
נתתי נשיקה לנוי
טלילילילקללילהלהלההלילה (לפלאפון)
'פיצית מחייגת אליך'
מעיין
אני- ליאב.. מעיין =].... הלו
עניתי
מעיין- בואו לכניסה
אני- ביי
מעיין- ביי
אני- גלוווו בואי הולכים להביא את מעיין
חייכתי והתכלתי על ליאב
הוא חייך
גל- אתם תהיו פה?
שאלה את ליאב נוי ו.. עידן.. =]
עידן- לא תבואו לבילאד למעלה
עידן ענה במהירות
אני- סבבה.. יאללה בואי
אני וגל הלכנו
פתאום ראיתי אתת..
אני- שיטטטטטטטטטטטטטט 😊
גל- מה קרהה??
אני- זאתי.. את רואה תילדה עם הצהוב בננה...?
גל- נוו.. רותם מביצפר הדרים חמודה
אני- היא לא חמודההההה 😢 היא חברה של עידן
יבבתי בשקט
גל- דייי זאת היא??? 😮
אני- כןןןן.... ואני מכירה אותה... =[
גל- טוב נו.. אבל בואי נמשיך ללכתתת....
אני- תגידי.. זה רק אני או שראית את הבט שעידן הסתכל עלי??
גל- כן ראיתי משו.. מוזר... =\\
אני- כן.. אהה
נזכרתי
אני- את רואה את אורוש שלך היום?? =]
גל- לא כפרה עליו.. חחח הוא היה שישבת אצל דודים שלו בחולון.. מחרר 🙄
חחחחחחח חמוודההה =]
אני- חחחח יא מאוהבתתת
פתאום מעיין צצה לה משום מקום
תפסקה את היד שלי ואת ידיה של גל
מעיין- בואו!
פקדה
ואנחנו נגררנו אחריה
היא הלכה והלכה והלכה......
פתאום נעצרה
מעיין- לאן הולכיםםם????
אני + גל- חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גל- בואי בואי לבילארד למעלה יא שרוטה
עלינו לבילארד
ליאב ראה את מעיין.. והם התחבקווווווווווו =]]]
'אוךךך מתוקים.. הם עוד יהיו יחד'
הסתכלתי לצידם של ליאב ומעיין וראיתי את עידן.. מסתכל עלי..
כשהוא קלט שאני מסתכלתי חיך אלי..
ליאב- יאללה בואו למטה..
נכנסנו למעלית.. אני ועידן רק מחייכים אחד לשני
יצאנו מהמעלית..
ומי ישבה שם בדיוק מחוץ למעלית.......???
מהמם מהמם מהמם מהמם
המשך !
:]
רקוני
אני
אוהבת
אותך
מווווווווווואה 😍
מאמיי שיליייי
מ--ה--מ--ם..!!!!!!!
תמשיכיי דחוף...איי לייק יור סטוורי..!!
לובב יווו...!
QUOTE (לילושהמאמי @ 28/09/2006) מאמיי שיליייי
מ--ה--מ--ם..!!!!!!!
תמשיכיי דחוף...איי לייק יור סטוורי..!!
לובב יווו...!
😁
ד-נ-ד-ו-ש...
מילא בלימודים את נעלמת, אז אני מליחה להבין..
אבל בחופםש? בחופש את לא כותבת לי המשך?!
עצווובבבב ליייייייייי.....אני יבכהההההה
תחזריייייייייייייי
ותשימיי לי המשךךךךךךךךךךךךך
אני מתגעגעתתת..