פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

=*=>את החיים שלי<=*=

✍️ דניאלי15 📅 18/08/2006 11:01 👁️ 1,940 צפיות 💬 74 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 5
ממממ
קראתי את כל הפרקים עכשיו (:
וזה ממש ממש יפפפה.

תמשיכי מאמי..
אוהבת מלא מלא.
מורי D=
יאא בנות תודה על התגובות.. אוהבתותכן יפות שלי!!!!
=============================

וככה המשכנו ללכת.. עד שהגענו לבית שלי חיבקתי אותן ונתתי לכל אחת נשיקה בלחי ועליתי הבייתה..
ונכנסתי בשקט.. כלום כבר ישנו.. החלפתי בגדים..
פתאום...................................
טרלילילילהלהלללהלהלילילילילהלהלה (פלאפון)
שיטטט ישנים.... רציתי מהר לטלפון.. אפילו לא הסתכלתי מי מתקשר..
אני- הלוו...
אמרתי במהירות..
מור- נויוש.. חח מה קרה מאמי?
אני- אה.. סתם.. חח
מור- טוב.. איפה את.. אנחנו בדרך לנשיאים..
אני- אהה.. עזוב אני בבית.. הגיע מוקד העיף אותנו.., אגב מי זה אנחנו..?
רציתי לשמוע שעידן איתו.. למרות שידעתי..
מור- אהה... חח מנייאקים.., אני ועידן :]
אני- חחח תביא תביא אותו..
מור- רגע.. עידןןןןןןן.. קח.. חברה שלך..
עידן- יפה שלי!
אני- עידנוווש שלי..
עידן- אווווף רציתי לראות אותך 😢
אני-גמאני אותךךך.. 😢 אוף למה לא באתם יותר מוקדם??
עידן- חחחח כי ברחתי מהבית..
אני- מה...? 😕
עידן- חח כן.. אבא שלי לא נתן לי לצאת.. אז ברחתי.. ועכשיו הוא מחפש אותי..כשהיינו בדרך לנשיאים מור ראה תאוטו שלו בעיר.. אמר לי וברחנו לכיוון השני..
אני- אהה.. יוו.. =\ אל תעשה את זה יותר!
עידן- חחח זו הדרך היחידה שלי לצאת.. וואי בטח אני יחזור הביתה עונש שבוע..
אני- מה...? לא תהיה ביומולדת שלי?? 😢
עידן- מתי היומולדת שלך?
אני- יום רביעי...
עידן- סבבה נברח בשבילך..
אני- לאאאא.. אל תסתבך בגללי..
עידן- בשבילך ה-כ-ל
הדגיש כל הבהרה -נמסתייי-
אני- עזוב נו..
עידן- שתקי!
אני- חחח יאללה מאמי אני עיפה לישוןןןן...
עידן- טוב נסיכה.. נדבר .. אוהב אותך
אני- מתה עליך לילה טוב!
נתקתי..

אייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי צרחתי מבפנים.. (בכל זאת.. ישנים בבית..)
עפתי לישוןןן....

-יום ראשון בבוקר-
נכנסתי לשם.. גרר למקום המסריח הזה.. שאני שונאת לבוא אליו.. אבל מה לעשות כל חודש.. חייבים.. שנגמור עם זה מהר..
התיישבתי באחד הכיסאות
היה מזגןן.. חיבקתי על עצמי מרוב קור..
....- נוי הלוי
אמרה במבטא רוסי..
קמתי ממקומי
אני- אני..
....- בואי תכנסי לפה..
נכנסתי והתיישבי על הכיסא..
הרופאה התקרבה אלי
....- פתחי פה...
פתחתי.. היא הורידה לי את כל הגומויות.. יצאה מהחדר.. "כמה אני שונאת להיות פה" חשבתי לעצמי..
ואז נכנס הרופט והתיישב בכיסא ואמר לרופאה מה לעשות..
אני- עוד כמה זמן מורידים לי את זה..?
הרופא- חודשיים שלושה..
יששששששששששששששששששש אחרי שנה שאני עם הדבר המכוער הזה על השיניים!!! קולולולולו..
הרופאה- חמודה איזה צבע לשים לך..?
אני- איזה צבא יש?
הרופאה- אדום כחול ואפור
אני- כחול..
סיימתי תתור..
הרופאה- שימי את זה במזכירות ותקביעי תור קצר לעוד חודש
נתנה לי את התיק..
יצאתי רבעתי תור והלכתי הבייתה..

ככה עברו להם שלושה ימים עם מחשבות על עידן...
-יום שלישי-
אני- אמאאאאא
אמא- כן מאמי?
אני- מתי תקבעי לי תור לגבות..
אמא- אני מחפשת.. אבל כולן עושות רק עם פינצטה
אני- לא!!! שעווה ופינצטה.. כוב מידי רק פינצטה..
אמא- אל תדאגי נימצא כבר משהי
אני- טוב תודה.. אוהבתותך
ונתתי לה נשיקה
אמא- גמאני נשמה שלי..
אני- אני יוצאת בערב עם גל..
אמא- לאן?
אני- לנשיאים..
אמא- טוב..

התקשרתי למור
מור- הלו..
אני- תבואו היום לנשיאים!
מור- סבבה מאמי.. אני משחק כדורגל.. אני ידבר איתך יותר מאוחר.
אני- סבבה תודה מאמי..

התקשרתי לגל.. הודעתי לה שאנחנו יוצאות וו... אני ישנה אצלה..
ביליתי עד הערב בביתי
ב-8 נכנסתי להקלח.. לבשתי ג'ינס של דיז'ל וחולצה ארוכה בצבע לבן עם אדום..
כבר התחיל להיות קר.. סידרתי תשיער וב- 10 אמא הקפיצה אותי לגל..

נכנסתי לחדר שלה
אני- גלוווווווווו מהממתתת!@
גל- מי שמדברתת..
אני- יוצאים?
גל- כן כן לחץץ...
אני- ככה זה שאני רואה את עידן היום 😛
גל- סופסוףףףףףףףףף
אני- חחח כן...
פתאווווווווווווםםםםםםםםםםםם.......... בוווווווווווווווווווווווווווווווום............



להלה המשך בפרק הבא
מווואה לאב יו אולל
מדהיייייייייייייייייים
המשך : ]
מהממם.!!.

יא.. תמישכי...=P
השיעמום הורג אותי.. ו.. בערב אני לא אוכל להמשך.. אני יוצאת.. 😁
-------------------------------------------------------------------
נכנסתי לחדר שלה
אני- גלוווווווווו מהממתתת!@
גל- מי שמדברתת..
אני- יוצאים?
גל- כן כן לחץץ...
אני- ככה זה שאני רואה את עידן היום
גל- סופסוףףףףףףףףף
אני- חחח כן...
פתאווווווווווווםםםםםםםםםםםם.......... בוווווווווווווווווווווווווווווווום............
=========================================
נתקעתי באח של גל שבאתי לצאת..
אני- אח...
מצאתי את עצמי על הריצפה..
תומר ( אח של גל)- חחח נוי תסתכלי לאן את הולכת יא מסטולה

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
תומר=> אח של גל.. בן 17 כיתה יא' ח-ת-י-ך!
=-=-=--=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
גל- חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תומר תתרגל.. זאת גל.. היא שברה את שיאי גינס בנפילות עם נעלי ספורט על ריצפה שטוחה..
אני- חהחהחהחה ממש מצחיק גל.. חחחחחחח
נשחפתי לצחוק שלה ושל תומר..
גל- טוב נו.. מה נקשרת עם הריצפה.. קומי..
אני- לא חכי.. היא נורא נוחה..
נשכבתי עליה..
גל- חחחחחחחחחחח נווו.. נוי קומי.. את לא רוצה לראות את עידן..
דפקתי קפיצה ונעמדתי..
גל- חח שמעת עידן קפצת.. חח
אני- בווואייייי...
תומר- אתן רוצה שאני יסיע אותכן?
אני + גל- כן בטחחח! 😊
ירדנו לאוטו.. תומר הסיע אותנו..
אני + גל- ביי תומר תודה..
נכנסנו לגן ראינו את: שני שירי נסטיה שיר מעיין קורל מיכל.. והבנים.. דניאל שחר עדן אור מתן שי אוראל
ועוד כמה ילדים שלא הכרתי.. אמרנו שלום לכולם וישבנו איתם.. פתאום ראיתי את עידן ומור עוברים את הגן וממשיכים למעלה... התקשרתי למור
מור- הלו?
אני- תחזרו אחורהההה ראיתי אותכם...
מור- אנחנו כבר באים אנחנו הולכים לקיוסק שלל משה לשים מים בנרגילה..
אני- אה סבבה אני מחכה ביי חמוד
מור- ביי מאמי..
פתאום הרגשתי פרפרים בבטן בלי הפסקהההה
אחרי 5 דקות הם חזרו.. ראיתי אותם בכניסה לגן..
ופתאום חזרו הפרפרים הרגשתי הרגש שבחיים לא הרגשתי ככה..
אני- עידנוש....
עידן- מאמי..
חיבקתי אותו.. ובגלל שהייתי נורא נבוכה נתתי לו נשיקה בלחי.. 😁
ישבנו אני גל מור ועידן..
עידן- מאמי.. בואי נלך לשבת.. לבד..
אני- בוא.. גל מאמי אני הולכת עם עידן.. זה בסדר?
גל- בסדר בסדר.. עידן תשמור על אחותי.. אני לא רוצה להיות דודה..
עידן- שיט נו.. זה היה התיכנון שלי..
אני- חחחחחח
גל- לכו לכו.....
ישבנו באיזה ספסל רחוק...
נתתי לו נשיקה בפה....
אני- יש לי מחר יומולדת...
עידן- אני יודע מאמי...
אני- 😁.... אתה יודע מה לא הבנתי..?
עידן- מה?
אני- איפה אתה לומד? למה אתה לא מתחבר הרבה לאייסי? וו.. למה אינלך פלאפון..
עידן- 1. אני לומד בבני אקיבע 2. כי.. אמא שלי נקה לנו את האינטרנט כי אני וכל האחים שלי רבו על זה 3. כי לקחו לי תפלאפון כי ברחתי..
אני-בני אקיבע.. ממ.. ליד הבית שלי! ביצפר של דתיים לא..? וואי.. אתה עושה בעיות אתה.. נצטרך לחנך אותך..
עידן- חחחח נסי לחנך אותי.. וו.. כן ביצפר של דתיים.. ההורים שלי דתיים אני לא
ראיתי שהוא מובך..
אני- סבבבה.. =] כל המשפחה שלי דתייה.. אני רגילה ומכירה מנהגים.. ומצוות.. אגב, כמה אחים אתם..?
עידן- אנחנו 5 אחים..
אני- ווואי איזה כיףף..
עידן- ממש.. כמה אחים יש לך?
אני- אנחנו 3 אחים
עידן- הלוואי עלי..
וככה המשכנו לדבר... אמרנו שמחר אני רואה אותו.. והוא יבוא עלי עם מור ואני יביא כמה חברות טובות שלי..
חזרנו למור וגל השעה כבר הייתה 2 וחצי
גל- יאללה נונוש הבייתה..
אני- חכי שניה...
התקשרתי לאמא
אמא- נויוש איפה את??
אני- בנשיאים.. יצאתם נכון?
אמא- כן מאמי.. אנחנו עכשיו בכניסה לרעננה לבוא לקחת אותך ואת גל
אני- כן תודה..
אמא- ביי מאמי
נתקתי..
אני- גלוו אמאבא באים לקחת אותנו..
גל- יופי..
עידן חיבק אותי.. הרגשתי מאושרת!
3 דקות אמאבא באו.. אמרתי שלום למור.. ולעידן נשיקה בפה..
עלינו לאוטטו
אבא- לאן..?
אני- לגל.. אמ.. יש לי חבר 😁
אמא- באמת..? איך קוראים לו?
אני- עידן =]
אבא- איזה עדה הוא?
אני- חחח תמני
אמא- מתן.. למה זה כלל כך חשוב לך.. עוד כמה שנים זה כבר לא יהיה משנה..
אבא- חחחח לי זה משנה.. אני צריך לדעת עם מי הילדה שלי הולכת..
אני- טוב טוב שתקו..
אחרי דקה הגנו לבית של גל..
החלפנו בגדים והלכנו לישוןןןןןן.....
=בבוקר=
טרילילילילילהלההלילילהלהלה (פלאפון)
ענתי חצי ישנה- ה..הלו..?
....- מממממממממממממממזזזזזזזזזזזזזזזלללללללללללללללל טטטטטטטטטטטוווווווווובבבבבבבב
אני- מעיין יא סתומהה רק קמתי מה הצעקות האלו על הבוקררר.?
מעיין- איזה בוקר.. השעה כבר 3 בהצרים יא דובה קומייי...!!!
אני- קמתי קמתי.. גללללל
דפקתי לה כרית בראש..
מעיין- ב-4 תבואי לנשיאים.. חוגגים לך שמה יומולדתת... וו.. כן.. דיברתי עם עידן ומור שיבואו..
אני- טוב טוב קרצ ביי
מעיין- ביי בובה..

קמנו אכלנו התלבשנו והלכנו לנשיאים..
עמדתי שם עם דמעות בעניים......................



למה? את זה תגלו בפרק הבא.. 😁 יום טוב מתוקותי
יאא.. מהממם.!!.

איזה חמוד..=]]

תמישכי..
ענבר- את כזאת מתוקההה תודה.. שמחה שאהבת.. אוהבתותך מלא :]

אני רומה עוד תגובות בבקשה 😁
מוווווווווווווווווווווווווווושלם
אני רוצההה המשךךךך
אני מחר נוסעת לאילת ואני יתגעגע...
המשךךך בבשבילייי=\
יייייייייייייאאאא
רקווווווווווני שלי זה מההההממם!:]]

חחח מטורפת על הקטעים שאת נופלת.. עושה לי את זה נשבעת לך:]] חח
רוצה המשך
עכשיו
נו!


אוהבת הממממון המון
דביבוני 3> מוווווווווואה
יאא 😁 אתן כאלו חמודות..
דביבוני אוהבתותךךךך מווואההההה

טלטל רק בשבילך אני ממשיכה :] אוהבתותך :]
---------------------------------------------------------

קמנו אכלנו התלבשנו והלכנו לנשיאים..
עמדתי שם עם דמעות בעניים......................
-------------------------------------------------------
היו שם רק 5 אנשים.. התחשק לי למות..
גל ניסתה לנחם אותי ללא הצלחה
גל- מאמי.. תראי.. אולי לא יכלו לבוא..
אני- לא.. זה לא העניין.. עכשיו תחילת השנה.. ושנה שעברה רבתי עם כל החברות שלי.. וכל החופש הייתי לבד עד שהכרתי אותך.. 😢 אוף אני רוצה הביתה...
התחלתי לבכות
גל- היי היי תרגעי מיד.. אני לא מרשה לך לבכות ביומולדת שלךךך...
חיבקה אותי חזק!
כ"כ הייתי צריכה את זה..
פתאום מעיין צצה..
מעיין- היי יפות שלי.. מה אתן עומדות פה ולא נכנסות...
ואז היא קלטה אותי עם עניים אדומות ואף אדום
מעיין- מה קרההההההה?
גל- עזבי.. נסביר לך אח"כ..
מעיין- טוב.. נונוששש אני אוהבתותך מלאאא קנינו לך מתנה!!! 😁 זה גם מגל..
אני- אויי אתן מדהימוווותת.. אני כ"כ אוהבתותכןןןןן...!!!!
לקחתי את המתנה מידיה של גל..
אני- אני יפתח בבית.. עידן ומור אמורים לבוא.. נלך אח"כ כולנו אלי.. לא צריך טובות של אף אחד.. 😊
מעיין- אווו ככה אני אוהבתותך
גל- סופסוף החיוך חזר לך לפנים!

ואז ראינו את מור ועידן..

אני- עידנווש
נתתי לו נשיקה בפה..
עידן- יפיופה.. קרה משו?
אני- לא סתם גל ומעיין קנו לי מתנה וכתבו לי ברכה מרגשת אז.. בכיתי.. 😁
עידן- חחח איזה חמווודה!!!
אני- יאללה בואו הולכים אלי!
כולם- טוב, בסדר, יאללה באו
התחלנו ללכת..

אני ועידן התבודדנו לבד.. חיחיחי
אני- אתה יודע מה טוב?
עידן- שאת יפה..
אני- כן ממש..
עידן- נוי.. אינלך מושג כמה את יפה..! את מושלמת!
אני- לא כמוך!
עידן- שתקי..
וככה המשכנו ללכת ודיברנו ודיברנו..

3 דקות לפני שהגענו לביניין שלי נעצרנו.. הסתכלנו אחת לשני בעניים..
התקרבנו ווו.........
נשיקההההה 🙄
התנתקנו
אייייייייייייייייייייייככככככככככככככככססססססססס
חשבתי לעצמי.. זה היה רע.. 😢 הגשר הזה נתקע השיניים גם.. לאלא.. איכ..

המשכנו ללכת בשתיקה..
עלינו כולם אלי הביתה..
רותם+עידו- היי 😊
כולם- היי, שלום..
נכנסנו לחדר שלי..
מור- מחשבבב..
הוא ניראה מאושר.. הסתכלתי עליו במבט כזה 😕
עידן- חח נשרף לו המסך בבית.. כל פעם שהוא רואה מחשב הוא נדלק..
אני- אה.. חח אוקי..
מור- אני מתחבר לאייסי שלי..
אני- חופשי עשה כרצונך..בואו נצא למרפסת :]
פתחתי את הדלת שמובילה מהחדר שלי למרפסת..
גל- נונוש.. ממ.. אני כבר באה.. מעיין בואי תעזרי לי..
שתיהן הלכו מהמרפסת לסלון ולמטבח..
ככה יצא שאני ועידן לבד.. מור במחשב מעיין וגל במטבח.. שמנות בטח אוכלות משו..
חשבתי לעצמי.. פתאום
עידן- אני אוהב אותך..
אני- גמאני אוהבת אותך..
התכלנו אחת לשני בעניים התקרבנו.. היינו צמודים צמודים אחת לשני.. ואז זה קרה שוב.. התנשקנו..
וווווווווווווווווווווווווווווואווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו נשיקה מ-ד-ה-י-מ-ה 😁
עכשיו אני יכולה להגיד שבעידן אני מ-א-ו-ה-ב-ת הרגשתי מאושרת.. 🙄
......- היוווווום יום הולדתתתת היום יום הולדתתתתת היום יום הולדת לנויושששששש
התסכלתי הצידה ראיתי את גל ומעיין באות למרפסת עם עוגה וו.. 14 נרות :]
אני- יאאאא 😁 חח מאיפה העוגה היפה הזאת..?
גל- דיברנו עם אמא שלך.. :] אמרנו שאיכשהו נארגן שנבוא לפה ואז תהיה פה עוגה..
מעיין- אבל את עשית תעבודה ואמרת שנבוא אליך..
אני- חח יפה אני משתפת פעולה =]
גל- טוב כבי את הנרות..
אני- טוב טוב רגע משאלה..
*+* הלוואי.. שאני ועידן ונהיה ביחד עוד הרבה זמן.. שזה יהיה סיפור שלא נגמר*+*
פתחתי עניים.. וכיביתי תנרות..
ככה ישבנו במרפסת שלי כולם.. צחקנו דיברנו.. היה ממש כיףף.. בדרך גם אמאבא חזרו מאיזה חברים וישבו איתנו קצת..
ב-9 בערב גל ומעיין הלכנו.. מור ועידן אמרו שגם הם הולכים..
ירדתי איתם למטה.. מור גל ומעיין אמרו שהם מחכים בגן ואני ועידן נפרדנו..
אני- אני אוהבת אותך
התנשקנו
עידן- אני יותר..
וככה אולי חצי שעה התכווחנו מי אוהב יותר אינסוף נשיקות.. היה לנו כל כך קשה להפרד אחת משני.. עד שמור התקשר אלי ומר לי שהוא כבר צריך לזוז..
אני- טוב יאללה לך מפה 😛
עידן- הלכתי מאמי
-נשיקה- הוא בא לצאת..
אני- רגע גע
עידן- אה מאמי?
אני- תביא לי את הטלפון שלך בבית..
לקח לי תפלאפון מהיד ושמר את הטלפון שלו..
אני- ביי יפה שלי
עידן- ביי מאמי
ונתן לי נשיקה בפה ובא ללכת..
אני- רגע רגע
עידן- חח כן מאמי?
אני- אני רואה אותך מחר?
עידן- כן מאמי.. מחר בבוקר.. כשתצאי לביצפר.. אני יחכה לך.. תצאי קצת יותר מוקדם.. מתי את מתחילה תביצפר..?
אני- 8 ועשרים אני יצא ברבע ל..
עידן- סבבה יפה שלי.. אני יראה אותך
עוד נשיקה בפה שהפכה לצירפות מ-ד-ה-י-ם כרגיל!
עדד שבסוף הוא הלך.. חח

עלתי הביתה..

אמא- חבר חמוד יש לך..
אני- נכון..
ישבתי עם המשפחה בסלון.. ו"חגגנו" את היומולדת שלי.. =]
הייתי מאושרת.. לא אכלתי.. מהאושר..


ב-11 הלכתי למחשב.. פתחתי תאייסי ראיתי כמה הודעות "מזל טוב" למינהם.. "צבועים.. חשבתי לעצמי.. כולם ככה.."
כתבתי אוואי

איזה יומולדת מושלם היה לייי.. 😁
עם האנשים הכי מושלמים בעולם!

עידן חיימשלי אני מ-א-ו-ה-ב-ת בך יפה שלי!

מור& גל& מעיין אוהבתותכם מלא

תודה על הכל יפים שלי


הלכתי להתקלח ולישון... עם חיוך..
=בוקר=
קמתי מהר מהר..
התארגנתי.. לבשתי ג'ינס ארוך חולצת ביצפר בצבע לכלת ונעלי ספורט.. 'יש היום ספורט =]' שמתי מיכנס בתיק.. תמיד אהבתי ספורט.. כי הייתי טובה בספורט.. זה היה אחת המקצועות באמת הצלחתי בהם לשם שינוי..

הלכתי למטבח.. אמרתי בוקר טוב לאמאבא שתתי שוקו לקחתי מסטיק בננה ויצאתי מהבית..

התחלתי ללכת רחוב אחד ואז ראית את עידן עם........



להלה תהנו בובות :]



מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים

אוהבת אותך, דביבוני=]

רוצה המשך! חעחעעחעע
דניאלייייייייייייייייייייי
וואי בוביי הסיפור שלך אחדד המושלמיייםם..!!
אניייי בשוווק, את כותבתתת מהמםם..!!
תמשיכיייי כפרעלייך אל תייבשיי אותיי...
אווווהבת המוון
לילוווווש!
יאווו בנות אתן מדהיייימותתתת!!! אני אוהבתותכן כל כךךךךךךךךךך

לילוש תודה יפה שלי מטורפת עליךךך!!

רותמי לאב יו מושלמתת!!

תודה.. 😁

-דניאל-

שבת שלום!
דניאלוווווושש שליי
דבר ראשון תהניי ביציאההה שלךך..
ודבר שני אחרי שתהני ותבלי והכוול, תכתבי לי המשךך כי אניי רוצהה כבר...!
אווהבבבת
ליאורוווש
הפרק הזה מוקדש לליאורוש ורותמי.. מטורפת עליכן יפות שליייי!!!
==================================

=בוקר=
קמתי מהר מהר..
התארגנתי.. לבשתי ג'ינס ארוך חולצת ביצפר בצבע לכלת ונעלי ספורט.. 'יש היום ספורט =]' שמתי מיכנס בתיק.. תמיד אהבתי ספורט.. כי הייתי טובה בספורט.. זה היה אחת המקצועות באמת הצלחתי בהם לשם שינוי..

הלכתי למטבח.. אמרתי בוקר טוב לאמאבא שתתי שוקו לקחתי מסטיק בננה ויצאתי מהבית..

התחלתי ללכת רחוב אחד ואז ראית את עידן עם........
------------------------------------------------------------
חבר שלו.. ממ.. שמנמן.. חח מוזר בחיים לא ראיתי אותו ברעננה.. (כן, אני גרה ברעננה אולי שחכתי להזכיר)
עידן- היי יפה שלי!
אני- היי =]
ונישק אותי.. גרר.. אני בעננים כרגיל..😍
עידן- תכירי.. זה מיכאל חבר שלי..
אני- שלום.. =]
מיכל- היי..
אני- עידנוש אני רוצה לראות אותך שוווב היום.. =]
עידן- באיזה שעה את מסיימת?
אני- 1 וארבעים..
עידן- סבבה אני יראה אותך פה.. :]
אני- ישששששששששששששש 😂

נשארנו עוד קצת ודיברנו.. ואז עידן החליט שהוא רוצה ללוות אותי לביצפר..
הלכנו שלושיתנו (כן גם מיכאל.. שלא הרבה במילים) לביצפר שלי.. בשער:
עידן- ביי יפה שלי..
ונישק אותי..
....- עידןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
נשמעה צעקה
הסתבבתי אחורה ראיתי את עדן.. 😊 יופי.. זה מה שהייתי צריכה עכשיו.. זה הפוזאיסט הזה..
עידן- אה אחי? מה קורה?
ונתנו תחיבוק הזה של הבנים =\
עדן- פששש יפה יפה לך נוי תספת חתיך..
אני- אוי עדן.. לא ידעתי שאתה מפנטז על חבר שלי..
עדן- כן.. אני מכיר אותו מהיום שנולדתי.. מהגן אנחנו... את יודעת..
ועשה תנועה ביד כאילו הם מזדיינים..
אני- שתוק.. הוא רק שלייייי! יאללה יפה שלי אני נכנסת אוהבתותך מלאא תודה
נישקתי אותו.. אמרתי ביי למיכאל ונכנסתי לביצפר..
נכנסתי לכיתה שלי.. ישר שתי בנות קפצו עלי מי זה היה.. הגבתי באדישות..
שיעור ראשון -אנגלית- חחחח יופי אני בתגבור עם מעיין.. לא צריך להשיב.. אני יודעת תחומר מצויין =]

=צלצול=
נכנסתי לכיתה.. ראיתי שמעיין כבר יושבת.. התיישבתי לידה.. ננתי לה נשיקה..
מעיין- מה קורה יפה שליייי???
אני- הכל טוב.. איי... 🙄
מעיין- דבריייייייייייי
אני- הייתי עם עידן עכשיו 😛
מעיין- מה? חח איזה חמודים.. =]
אני- חח עדן ראה אותנו.. את יודעת שהם מכירים מהגן..?
מעיין- מה את מתפלאת? עידן היה גר בשכונה שלי עד לפני 3 שנים.. הם למדו ביסודי יחד..
אני- יפה את יודעת יותר דברים על חבר שלי ממני.. 😠
מעיין- חחחחחח טוב טוב.. בא לך לשמוע משו מעניין..??
אני- נווו...
מעיין- 1. סיימתי תקשר עם חן =]
2. נדלקתי על מישו
אני- 😮
1. תמיד אמרתי שחן לא בשבילך
2. מי זההההההההההה?
מעיין- אתמול שחזרתי עם עידן ומור.. הם הלכו לשכונה שלי.. לראות סרט במועדון.. ובדרך פגשנו חבר שלהם קוראם לו ליאב הוא פשוט מ-ו-ש-ל-ם ועוד מזהההה דומה לעידן..
אני- מהה? חחחח יאא שמחה בשבילך יפתי.. אל דאגה נסדר לך איתו משו =]
מעיין- חחח תודה מאמי..
המורה- מעיין נוי אתן רוצות לספר לכיתה מה כ"כ מצחיק?
מעיין + אני- חחח לא..
המורה- אז תהיו בשקט בבקשה..
אחרי 5 דק' צילצול..
וכך המשיך כל היום..במחשבות על עידן.. השמועה עלי ועל עידן התפשטה מהר.. לא היה איכפת לי כל כך..
סיימתי את הביצפר.. מיהרתי לאיפה שנפגשתי עם עידן בבוקר.. רבע שעה והגעתי לשם..
כאיתי את עידן יושב על גדר שותה קולה, את מיכאל עומד לידו ועוד איזה חבר שלהם..
אני- שלום =]
כלום- היי..
מיכאל- טוב עידן אחי אני זז.. אוראל בוא איתי..
הם הלכו...
עידן ירד מהגדר..
עידן- רוצה?
הושיט לי את הקולה
אני- לא תודה.. אני לא אוהבת..
עידן- בואי נתיישב על הספסל..
התיישבנו..
התחלנו להתנשק.. אהבתי אותו.. אהבתי את הלשון שלו..את השפתיים שלו.. אויי.. שוב.. אני בעננים..
אני- ממ.. טעם קולה..אבל.. זה מסטיק.. חח יש לך מסטיק?
עידן- חח כן..
הביא לי מסטיק
עידן- איזה מסטיק היה לך היום בבוקר? בננה?
אני- חח כן
עידן- אני אוהב בננות.. אבל.. אני הכי אוהב אותך.. נסיכה שלי
אני- גמאני אוהבתותך כל כך..
עידן- אני יותר..
ושוווב הויכוח הזה מי אוהב יותר חח
פתאום יצא מהבניין איזה ילד והסתכל עלינו..
המשכנו לשבת והתנשקנו והחבקנו..
ב-3 וחצי נזכרתי שיש לי שיעור פרטי..
אני- עידנוש יש לי ב-4 שיעור אז בחמישה ל.. אני זזה.. טוב יפה שלי??
עידן- טוב מושלמת אחת..במילא יש לי שיעור היסטוריה אחרי זה..
אני- אתה רוצה להגיד לי שהפסדת עכשיו שיעורים..?
עידן- חחח כן... וגם בבוקר תפילה
אני- אני לא מרשה לך..
עידן- לא שואל אותך..
אני- לא רוצה 😠
עידן- אני אוהב אותך..
אני- אווך יפה שלי גמאני.. תאמין לי שיש לך מזל שאני אוהבתותך.. אני רואה אותך מחר?
עידן- חחחחח כן בבוקר.. ובצהרים חח
אני- לא רוצה.. =[
עידן- זה לא שאלה אני יהיה פה!!!
אני- טוב.. =\ יאללה יפםה שלי אני זזה למורה..
נישקתי אותו.. ושוב.. התנשקנו.. והתנשקנו.. היה לנו קשה להפרד אחד מהשנייה...
בסוף באמת הייתי חייבת לעוף.. הלכתי.. כל הדרך למורה.. חשבתי כמה אני אוהבת אותו.. כמה אני אוהבת את הבנאדם הזה!!
נכנסתי למורה.. למדנו.. אני אפילו לא זוכרת מה.. כל השיעור הייתי מאושרתי.. הייתי במין תחושה כזאת שהכל מושלם בעולם =]
חזרתי הבייתה.. התקשרתי לגל.. סיפרתי ודיווחתי לה הכל..
ואז הלכתי עם אמא לעיר.. היא קנתה לי נעליים וחלצות =]

חזרתי הבייתה פתחתי תאייסי.. כתבתי אוואי
*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*
פה =]

גלוו ויינוש מטורפת עליכן אחיות שלי..

עידן מושלם שלי.. אני א-ו-ה-ב-ת אותך

-=מ*א*ו*ש*ר*ת=-
אוהבתותכם אנשים
*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*


לחצתי אישור.. התכתבתי עם גל.. המשכתי לדווח לה כמה אני מאושרת..
והיא ספרה לי שהזמר החתיך והיא נפגשים עוד רבע שעה..
אמרתי לה בהצלחה.. ושתקפוץ על ההזדמנות.. =]

פתאום הודעת מערכת..

מספר ICQ: **********
שם: .....................................

"מממ.. מוכר השם הזה..."
חשבתי לעצמי..


המשך בפרק הבא.. לאב יו בנווות =]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך