פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

=*=>את החיים שלי<=*=

✍️ דניאלי15 📅 18/08/2006 11:01 👁️ 1,936 צפיות 💬 74 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 5
זה הסיפור הראשון שלי פה 😁 בהצלחה לי 😁
==============================

אני- יששששששש זה נגמר סופסוף.... 🙄 השתעממתי.. חח ראיתי איך נהנת..
אמרתי לחברתי גל כשיצאנו מאיזה הופעה של הלהקה של העיר
גל- אני?! לאלא הסתכלתי על החתיך הזה שם ששר.. חוץ מזה איך ראית..? את לא איתי בביצפר ישבת רחוק
אני- אני רואה הכל 😛


-----------------------------------------------------
אוקי.. אז אני.. נוי.. אני עוד חודשיים בת 13 כיתה ח' כן.. קטנה :]
ממ.. שיער ארוך חלק למעלה ובקבוקים למטה יש לי גשר בשיניים =\ לאט הייתי אומרת יפה משו..
אני חומה :] חצי תמניה וחצי תורכיה
חברתי הכי טובה גל.. לא איתי באותו ביצפר אבל מסתדרות מצויין
יש לי אחות בת 11 ואח בן 7
אמא ענת ואבא מתן
----------------------------------------------------

גל- טוב טוב, שתקי..
פתאום שמנו לב שמתקרב לעברנו מור ידיד שלנו מהשיכבה שלי
מור- נוי גל בואו רגע אני צריך להכיר לכן מישהו..
גל- עזוב פדיחות 😁
נוי- נונונו בואי.. תני לי יד חח ונלך יחד להכיר את חברו של מור 😁
מור- כןכן בואו.. הינה הוא יושב שם
והצביע על ילד שניראה כל כך.......................................................




איך..? :]
מהמממממממםםם!
אני רוצה המשךךך!!!! 😁

אוהבת, רותמי
מדהיםםםם
תמשיכייייייייי
ייפפפהה.!!?.

המשך..=]]
יאא בנות תודה מתוקות אוהבתותכן מדהימות :]
=============================

מארועי הפרק הקודם....
מור- כןכן בואו.. הינה הוא יושב שם
והצביע על ילד שניראה כל כך.......................................................
---------------------------------------------------
חמווווווווווווווד.. הוא היה שחום עניים חומות מלוכסנות קצת, לבש חולצה שחורה וג'ינס.. מתוק חח :]
אני- יא חמווד.. יאללה גלווו בואי
והתחלתי למשוך אותה לכיוון הילד החמוד..
גל- יא משוגעת..
מור- חחחחחחח ראית בן נדלקת אה?!
אני- מור שב בשושוווו.. הוא חמוד :] חוץ מזה אני אוהבת מישו כבר
מור- 😕
הגענו אל הילד הזה..
...- היי אני עידן.. 😊
וחייך אלי
אני- 😁 היי (נשיקה) אני נוי.. וזאת גל..
גל- שלוום (נתנה לו נשיקה גם..)
התיישבתי לידו.. ואז באו עוד כמה ילדים מהשיכבה שלי..טל, עומר, שני, שירי,שי, בן, מתן, מיכל.. ועוד כמה שאני לא ממש מכירה, כניראה לא מהביצפר שלי
פתאום אני רואה את עומר מוציא סיגריה נותן אחת לטל ואחת לעצמו..
אני- עומררר 😯 ממתי אתה מעשןןן???
עומר- חחחח את תמימה ילדונת..
אני- איכ.. תרחיק את זה ממני..
עומר בא ללכת אחורה.. (אני מזכירה שעידן ישב לידי)
עידן- חכה חכה.. תביא שכאטה..
אני-יאוו איזה מצב מדורדר חח.. עפתי הבייתה.. גלווווווווווווווווו את באה הביתההה? (צעקתי )
פתום שמתי לב שהפרתי לה עם החתיך ששר.. אופס 😁 גל הסתכלה עלי במבט של.. 😠 רשמה משו בפלאפון ובאה
אני- אופס 😁 סורי..
התחלנו ללכת לכיוון הבית..
גל- עכשיו למה מעיין אומרת שאת חסרת טאקט, אגב.. איפה היא??
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
גל- חברה הכי טובה שלי.. ילדה מהמממממתתתת גבוהה כוסית
ופנים.. יאו.. עניים כחולות מדהימות..
היא לא לומדת בביצפר שלי =\ אבל אנחנו מסתדרות מצויין :]
מעיין- עם החברה הכי טובה שלי.. לומדת איתי בשיכבה..
תמניה קטנה ממש פיצייית נמוכה ורזונתת..
יפייפיה.. ו... שוברת לבבות קטנה..
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-אני- חח דיי.. נו.., היה לה אתמול איזה חתונה של בר מצווה של דודה שלה.. אני יודעת..
גל- חחחחח שתהיה בריאה היא וכל הדודים השחורים שלה..
אני- חחחח...
פתאום נזכרתי בו.. וירד לי החיוך..
גל- מה קרה מאמי?
אני- דיברתי אתמול עם דניאל..
גל- אויש נו הקקא הזה.. יש לו חברה.. והוא התנשק איתך באילת באותו זמן.. מה את אמורה להבין מזה?!
אני- שהוא.....
לפני שסיימתי תמשפט
גל- ח-ר-א של ילד@!!!! דיי.. אני מבינה שהוא היה נישקה ראשונה והכל.. ואבל זהו.. שכחי אותו..
אני- ננסה.. =\
גל- יאללה כבר ליוותי אותך הביתה ביי בבונה שלי!
אני- ביי אורנגוטן שלי..תודה :]

נכנסתי הביתה..
אני- שלוווווווווווווום
רותם (אחותי)-סתמי אמא ישנה..
אני- אופס =\.. עיייידווווווו (אח שלי)
קפצתי עליו בנשיקות.. אחרי שסיימתי הלכתי לאכול פתיתים ושניצל תירס 😛
הלכתי למחשב.. פתחתי תאייסי.. הודעת מערכת..
"מי זה..?" חשבתי לעצמי..
מספר ICQ: ********
שם:...............................
פצצצצצצצצצצצצצצצצצצה אחותי:]]
המשךךך דחוףוףוףוףוףוףוףוף


להלהללה
לאביו מלאנטה קופ קטן
מווואה
3> 😊
-רווותמי-
עוד תגובות.. 😢
😢 לא הגבתן.. =\ טוב.. משעמם לי.. אז אני ימשיך :]
============================

מארועי הפרק הקודם..
הלכתי למחשב.. פתחתי תאייסי.. הודעת מערכת..
"מי זה..?" חשבתי לעצמי..
מספר ICQ: ********

שם:עידן כהן
"ממ.. מי זה" המשכתי לתהות..

*+*שוקולד ח(ו)ם*+*:
מי זה?

OoOעל ענן בפאנןOoO:
עידן..
מה קורה מאמי?

*+*שוקולד ח(ו)ם*+*:
הכל טוווב...
תזכיר לי מאיפה אני מכירה אותך..

OoOעל ענן בפאנןOoO:
חבר של מור.. 😁

*+*שוקולד ח(ו)ם*+*:
אההההה נכוןןן יוו סליחה חמוד :]
מה קורה איתך..?

OoOעל ענן בפאנןOoO:
הכל מצויין איתי..
מתגעגע..

*+*שוקולד ח(ו)ם*+*:
חחחח חמוד..

OoOעל ענן בפאנןOoO:
את יותר!

וככה המשכנו עוד שעה את השיחה על מי יותר חמוד, יפה, מתוק, מושלם וכו.. וכו..
כן, דיי נדלקתי.. יש לי חולשה למחמאות :]

התקשרתי למעייני..
אני- שלווווםםםם
מעיין- שלום מאמיייי את לא מבינה איזה כיךף היה אתמול...
אני- חחחח שמחה בובה.. יאללה בואי אלי.. יש לי דיווחים 😁
מעיין- 10 דקות אצלך..ביי
נתקה.. אחרי 10 דקות היא באה אלי..
אני- מעייניייייי
מעיין- נונוווווווו דברייייי
אני- את בטוחה שאת רוצה פה בכניסה לבית? בחוץ?
מעיין- כן.. חח תמיד הייתי קשורה לאמא אדמה..
אני- חחח פגרת כנסי כנסי..
הלכנו לחדר שלי..
אני- טוב..מווור הכיר לי מישו חמווווד :]
מעיין- סופסוף מישו אחררר נימאס לישמוע על דניאלללל 😠 נו? מי זה?
אני- את לא מכירה..
מעיין- נוו.. נוי שם..
אני- עידן כהן
מעיין- חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני- 😯
מעיין- חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני.. חחחחח אני.. חחחחחחחחח
אני- נווו.. דברייייייייייי סתומההה מה את צחוקת.. אני יזרוק אותך מהחלוווווןןןןןן
מעיין- חחחחחחחחחחחחח טוב טוב נרגעתי...
אני- נווו.. שיגעת... 😢
מעיין- אוקי.. עידן כהן.. אני מכירה אותו מאז שאני בכיתה ה' או ו'
אבא שלו עובד עם אמא שלי..תמיד היינו מתביישים אחת מהשני ואף פעם לא דיברנו..
הוא חתיייייךךךך... כלבה את רוצה אותו??
אני- אה.. יאא איזה כיפ לך.. אההה אם אני רוצה אותו? אהה.. לא יודעת נדלקתי.. לא יגיד שלא..
מעיין- בהצלחה יפתי..
אני- תודה מאמי..

מעיין הייתה אצלי עד 9 בערב ככה.. ואח"כ נכנסתי למקלחת.. לבשתי פיג'מה
והלכתי לסלון...
אני- אמא?
אמא- מה מאמי?
אני- אני רוצה לעשות גבות.. תסתכלי עליהן.. כל גבה חצי מצח..
אמא- טוב נחפש משהי..
אוף.. זה יהיה עוד שנה ה"נחפש משהי.." הלכתי לחדר..
הייתי קצת על המחשב והלכתי לישון..

טריללילילילייליליליליליליילילילי
בוווווווווווווקר 😊
הלכתי לצחצח שיניים, פיפי, התלבשלי, הלכתי למטבח שתתי שוקו ויצאתי לביצפר..

ככה עבר עלי היום.. בשיעמום טוטליי.... חח אבל מצחייק..

חזרתי הביתה.. התחברתי לאייסי..
קיבלתי הודעה..

עידנוווושש:
נויושששששש

נונו:] :
עידנווווווושש

עידנוווושש:
מה קורה יפיופה?

נונו:] :
הכל טוב מתוק..

עידנוווושש:
שומעת.. את מכירה את רועי כהן?

נונו:] :
אממ.. כן.. פעם דיברנו באייסי.. וו.. ניראלי שרבנו או משו..

עידנוווושש:
זה בנדוד שלי..

נונו:] :
באמתתתתת?? יאא הוא זוכר אותי בכלל?

עידנוווושש:
אני אצלו..
איך אפשר לשכוח ילדה כמוך..
אני רוצה לראות אותך היוום...

נונו:] :
אני קבעתי עם גל.. אנחנו הולכות לבריכה בגעש..

עידנוווושש:
אהה.. היא גרה קצת לפני רועי.. אז אני יראה אותך בדרך..

נונו:] :
סבבה מותק אני יוצאת עכשיו..ביי מאמי

עידנוווושש:
ביי ילדה.. מת עליך..

נונו:] :
אה, קח תפלאפון שלי.. **********

הלכתי לגל.. לא ראיתי את עידן.. =\
אוףף 😢

ראיתי את גל בגינה..
גל- נונווווווווווווווווו
אני- גלווווו 😢
גל- מה קרה??
אני- דיברתי עם עידן.. אתמול.. והוא כזה מתוק ונדלקתי עליו..
לפני שיצאתי אליך דיברתי איתו והוא רצה לראות אותי.. והוא אמר שהוא יפגוש אותי בדרך..
ולא ראיתי אותו 😢
גל- חחח בקטנה מאמי.. את תראי אותו פעם אחרת.. עוד מעט סוכותתת...😊 חופש תפגשו מלאא
אני- נכון.. סוכותתת 😊 היומולדת שלילילילי 😛 אני בת 13 סופסוף
גל- חח יא פיצית.. יאללה בואי.. אמא מחכה לנו 😊
ליליליהלהלהלללהחהלהילהיהלהח (פלאפון)
אני- הלו..
...- נויוששש איפה את?
אני- מי זה?
...- עידן..
אני- עידנושש.. אני כבר יצאתי 😢 אוףף רציתי לראות אותך..
עידן- גמאני.. אוףף..
אני- עוד מעט סוכות.. מבטיחה לך שניפגש מלאא 😁
עידן- חחחח טוב מאמי נדבר..
אני- ביי מתוק
עידן- ביי מאמי תהניי
נתקתי.. :]
אני- גלווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
קפצתי עלייההה
גל- אח בהמה.. מה את מקפצת כמו קנגרו...
אני- חחחחח הוא התקשר אליי!!!!
גל- מי?
אני- עידנושששש 😁😁
גל- חחחחחח תזהרי..
ודחפה אותי למים..עליתי למעלה..
אני- חכי חכי מה אני עושה לך..חחחחח

וככה היינו שם עד איזה 10 בלילה אמא של גל החזירה אותי הביתה..
התקלחתי ציחצחתי שיניים.. פיפי ולמיטה...

ככה עברו כמה ימים נחמדים..חופשת סוכות.. עידן לא התחבר לאייסי.. =\
אבל מור התחבר..

נויוש:
מוריקווו

מורי החמוד:
כן חיימשלי?

נויוש:
נדלקתי על חבר שלך..

מורי החמוד:
מי? עידן?

נויוש:
כן 😁

מורי החמוד:
סבבה.. :] אני מסדר לך איתו משו..

נויוש:
מה..? חח טווב.. תודה (?)

מורי החמוד:
חח בכיף.. יאללה מאמי זזתי.. נדבר ביי נשמה

נויוש:
ביי מאמי

תאמת.. לא האמנתי שמור יהיה רציני... אף פעם לא היה לי חבר..
ולא יצא לי לחשוב על זה..
אחרי 3 ימים מור התחבר לאייסי...

מורי החמוד:
נויוש.. שומעת.. דיברתי עכשיו עם עידן..
ושאלתי אותו עליך.. והוא אמר לי ש........................
אחוותי....סיפור מהמםםם..!
תמשיכי בדחיפוות..
אוהבת ליאורריי
מהמםמםמםמםמםמםמםמ
המשךךך!(:

-רותמי- 😊
קראתי עכשיו הכולל
ממש אהבתתי :]
תמשיכיי מאמי
מוואהה
לילוש- תודה מאמי.. גם הסיפור שלך מדהייים!!
רותמי- אוהבתותך דביבון שכמותךךךך
חנוש- תודה בובה! גם הסיפור שלך.. אחד היפים פה..

בנות לא היה לי זמן היום.. אולי בלילה או מחר..
אוהבתותכןן..
תאמת.. לא האמנתי שמור יהיה רציני... אף פעם לא היה לי חבר..
ולא יצא לי לחשוב על זה..
אחרי 3 ימים מור התחבר לאייסי...
מורי החמוד:
נויוש.. שומעת.. דיברתי עכשיו עם עידן..
ושאלתי אותו עליך.. והוא אמר לי ש........................
----------------------------------------------------------
הלב שלי החל לדפוק במהירות...
מורוש החמודי:
הוא רוצה אותך והוא רוצה תהיו חברים.. השאלה מה את..?
חיוך התפרס על פני

נויוש:
אני.. בטח שרוצה..

מורוש החמודי:
אוקי.. את יוצאת היום..?

נויוש:
לא מחר..

מורוש החמודי:
אוקי.. ניראה אותך.. עפתי ביי נשמה..

סגרתי תמחשב מהר מהר התקשרתי למעיין וגל שיבואו לישון אצלי.. תוך 15 הן היו אצלי..
נכנסנו לחדרי..

גל- נונוש מה האושר??
מעיין- כן.. החיוך לא יורד מפנייך.. חח
אני- חחחח אהבה.. מתוקות.. אהבה.. ולשם שינוי היא לא חד צדדית..
גל+מעיין- ממממממממממממההההההההההההההה?????????? 😮
גל- דברייייייי יא קופפפ
אני- חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח דיברתי עם מור.. הוא אמר שהוא יסדר לי משו עם עידן.. לא חשבתי שזה רציני לא חשבתי שעידן ירצה בכלל.. אבל היום דיברתי עם מור.. וכניראה אנחנו נהיה חברים..
מעיין- יאוווווווווווווווווווווו נוי אני מאושרת בשבילך מאמיייייי
גל- דיי יפה שלי גמאניי יאוווווווו גרר חבר חדששש.. ומה עם דניאל?
אני- מי זה דניאל??? חחח הוא יכול לקפץ לי בזיגזג.. מעיין.. מה עם חן? (אחד שהיא בקטע איתו..)
מעיין- ממ.. בסדר את יודעת.. עכשיו חופש לא יצא לי לראות אותו.. =\
גל- מעייני.. לא ניראלי את באמת רוצה אותו.. חח לא ממש איכפת לך..
אני- נכון.. חח
גל- לא יודעת מה אני מרגישה.. באלי מישהו חדש..

ככה המשכנו כל הלילה בדיבורים עד שנרדמנו......

-בוקר-
כרגיל.. אני קמתי ראשונה.. פתחתי תמחשב.. "ממ.. אין פה מישו מעניין.." חשבתי לעצמי.. כתבתי אוואי..

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
לא פההה
מעייני וגלו השמנות פה 😛 ישנות כמו דובות..

מורוש תודה מאמי
עידן חולה עליך יפיוף
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

הלכתי להעיר את מעיין
אני- מעייני.. מעייני.. מעייני.. מעייני..
מעיין- מ...?מ..מה?
אמרה חצי ישנה
אני- קווומייי..
מעיין- אינלי כח.. תעירי בנתיים את גל אח"כ אני יקום.
טוב.. הלכתי לגל.. את גל צריך להעיר בשיטות אחרות 😁
אני- גלוווווווווווווווווווווווווווווווווווו
קפצתי עליה
גל- יאוו נוי אם את לא קמה תוך 3 שניות את חונקת אותך
אני- חחחחחחחחחחחחחחח
גל- עזבי אותי כפרעלייך..
אופ.. לא הולך לי.. =[ הלכתי להכין לשלושתינו ארוחת בוקר.. :]
הכנתי חביתה בתוך לחמנייה והוציאתי גבינות וירקות סידרתי יפה יפה על השלוחן.. 😁
נכנסתי לחדר שמתי שירים על פווווווווווווווווווווווווווווווול ווליום
אני- סופסוף קמתםםם חהחההחהחה
גל- יאוו נוי את צריכה לקבל מכות..
אני- חחח קומו קומו.. יש אוכל 😁
מעיין- חפשו אותי במטבח
אני- שונאת אותך.. לכי לכי תאכלי.. כמה את אוכלת נישארת מקל סנוקר..
מעיין- חחחחחחחחחחחחח ביי!
הלכתי למטבח בעקבותיהן..
גל- מה עושים היום?
אמרה אחרי שגמרה לשתות את השוקו
אני- ממ......
מעייין- מתנחלים פה.. ובערב נצא לגן הנשיאים או משו..
=> גן הנשיאים- גן ליד הביצפר שלי שיש בו תמיד אנשים..
לא מעפן ולא שומדבר ! ! !

מוווווווושלללללללללםםםםםםםםם 😁

מחכה להמשך.. דחוף דחוף דחוף

לאביו מלאנטה
דביבונייייייייייייייייייייייייייייייייייייי3>
יפה המשךך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך