חנוושששש=]]
סיפור מעלףףףףף
אהבתי כל כךךך=] לאב יאאא
המשךךךך😊
תווודה קארייייייני
למרוות שאף אחת לא קוראת חוץ מאורטלי קאריני וסטניקק מה השם שלך?
אני יעשה המשך עוד ככה שעתיים אני קורעה מעייפות פשוט
אל תדאגי יבואו עוד קוראות מאמי (:
כמו קוצים אבל לא בדיוק מסובך להסביר בשיער העיקר הוא אהב ויצאנו
גו'רג הסיע אותנו לשכונה שיצאנו ראיתי את חבר של נדיה הוא היה מהמהמם כל כך יפה בכלל על הבנים
שהיו שם היו מדהימים עידו תפס כבר מישהי ואני ראיתי מישו ממש מדהים בלונדיני עם ענים כחולות הגבר המושלם הוא הסתכל עליי ואני עליו ו
[/B]הוא התקרב אלי נתן נשיקה לנדיה ואמר לי
"ומיזאת הפרחה היפה שפה?"וצחק
נדיה הביאה לו כאפה כזאת קטנה כאילו סתום מה יש לך ואמרה
"או הינה הפוץ הסנוב הכי גדול בעולם מה אתה רוצה רון?"
הוא אמר לה עדיין יש לך את זה והלך היא הסתכלה עלי אני לא הזזתי את הפנים הייתי בשוק מה הוא רוצה
והיא אמרה לי
נדיה:תתרגלי ככה הוא הילד הכי סנוב שתוכלי להכיר
אני:לא הבנתי עדיין
נדיה:מה?
אני:מה הוא דפווווווווווק?
נדיה:חחחחחחחחח לומדים להסתדר איתו
אבל אני לא רוצה להסתדר איתו אני רוצה אני לא רוצה אני חייבת להחזיר לו נכנסנו לכולם נדיה הכירה אותי
והכרתי ילדה אחת שהיא ניראת קטנה ביבי פיס כזה אבל חמודה כלכך וישבתי איתך
פתאום הילד הזה רון בא ואמר לי
רון:"אז מה קשה להתחבר פה עם אנשים לא נורא אולי תמצאי חברה"
אני:קשה להיות מצחיק לא נורא תנסה פעם הבאה
רון:קשה להיות יפה לא נורא תנסי פעם הבאה רגע בעצם..קשה מידי אל תנסי
אני:או או איזה מצחיק אתה קוורע יאללה סע סע מיפה
רון:אני ילך לאן שאני רוצה
אני:ואאלה?
רון:כן
אני:טוב אז שזה יהיה לכיוון הזה והצבעתי לחברים שלו
רון:למה כי לך אין מה לעשות שם
אני:לא כי אתה ממש ממש לא מעניין אותי ואני מתה שתעוף מיםה
רון:טוב ואל תשכחי להתאמץ
אני:מה?
רון:בייייייייי
והוא הלך הילדה שישבתי איתה אמרה לי שהוא תמיד ככה הוא ילד סנוב ולא הרבה מחוברים איתו
הוא אחד שיש לו הכל (טוב לכולם שם יש הכל כל אחד יש לו בית בית)...היא אמרה שלא כולם מתחברים איתו
ועל מי שהוא שם פס חבל על הזמן שלו כולם שמים עליו פס ועדיף שלא להחזיר לו כי אחרת זה לא יגמר
וכולם בסוף יעשו לי רע אבל אני לא יכולה לשתווק מה לעשות ככה לימדו אותי
אין אחד בעולם שאני יתן לו לדרוך עליי והוא האחרון
סתם באותו יום ישבנו הכרתי עוד כמה בנות והבנים היו עם עצמם ולמי שיש חבר נעלם
בערך ב3 נדיה הגיע מאיפשהו ואני ועידו היינו ביחד ישבנו ואני הייתי עייפה כבר
נדיה:יאאלה בואו הזמנתי מונית
עידו:רק 3
נדיה:כן אבל אצלנו אי אפשר להיות בחוץ יותר מידי רק במסיבות
אני:למה?
נדיה:ככה החוקים יש מסיירים שמעיפים אותנו מיפה הביתה ומי שפה אחרי 3 וחצי לוקחים אותו
עד למונית שתיקח הביתה ואין דבר כזה שלא יראו אותך הם יודעים הכל
עידו:ואי ואי איזה קנס
נדיה:איזה מה?
אני:חח עזבי דיבור של עידו אפחד לא מבין
נדיה:חחחחח טווב יאאלה בואו
אמרנו שלום ועפנו הגענו הביתה כל אחד עלה לחדר שלו נדיה אמרה שאני ישים בגדים איפה שההמבטיה
מתחת לכיור ומחר יבואו לקחת לכביסה
נכנסתי לחדר ראיתי את יובל ישנה עם הדובי שלה חייכתי לעצמי ואמרתי שטוב שהשארתי לה תאור דולק
החלפתי לפיגמה שלי סגרתי את האור ונכנסתי למיטה פתאום הרגשתי ידיים נשלחות אלי
אני:מה קרה?
יובל:חבקי אותי
לקחתי אותה אליי קרוב וחיבקתי אותה וככה נרדמנו
בבוקר ב8 באו לקחת תכביסה ויובל התעוררה ואני התעוררתי איתה פתאום ראיתי את טל מסתכל המדלת
אני:מה קרה טלטול?
טל:אפשר להיות איתכן עידו לא קם
אני:ברור מה אתה שואל בוא
הוא קפץ על המיטה וככה ישבנו הם סיפרו לי שאתמול הם הלכו עם מרטין והוא עשה להם סיבוב בבית
במקומות של המעבדה שלו ומרטף והוא אמר שיש שם מחשב אבל ישן והם שיחקו במריו כי היה שם
ויובל סיפרה לי גם כל מיני כאלה והיא אמרה לי שהיא רוצה להתקלח
אני וטל לקחנו אותה אני והיא שתפנו פנים מילינו אמבטיה במים והכנסתי אותה למים וקילחתי אותה
יובל זה צרה באמבטיה היא לא מוכנה לצאת מהמים היא אוהבת להיות במים צריך לריב איתה
אבל הפעם היא כמו ילדה טובה יצאה מתי שאמרתי לה חייכתי אליה והיא התלבשה וירדנו למעטה
ראיתי את נדיה יושבת ואוכלת לקחנו פרוסה עם שוקולד וישבנו לאכול איתה
נדיה:איך ישנת אמרה ליובל
יובל:כמו נסיכה
נדיה:אני שמחה
אני:למה את ערב מוקדם?
נדיה:כי מעירים אותי
אני:למה?
נדיה:הרעש אני לא יכולה לחיות ברעש בגלל זה רק ספשבוע אני ישנה טוב
אני:מה אני ישנה בכל מצב אבל בגלל יובלי התעוררתי
נדיה:לא נורא לקום מוקדם הא?
אני:נורא נורא
נדיה:איפה עידו?
אני:ישן כמו חמור
פתאום הוא ירד
עידו:מישו קרא לי
אני:מדברים על החמור והחמור הגיע
נדיה:חחחחחחח ואי יפה לא שמעתי את זה ופנתה לעידו בוקר טוב עידו
עידו:בוקר מעולה וחייך אליה
ואני הבנתי משו פה קורה!![B][COLOR=gray]
איזה פרקק יפההההה
הממששךךך(:
תווודה;]
המשךך עםם היו עווד טייפה תגובות
מהמם תמשיכי..
ד"א קןראים לי מירי
המשך מעולללההה=]]]
עוד עוד עודדד....@!#
המהמהמהמהמשךך כבר😊
הסיפור הכי יפה בארץ
חנושש שליי סיפורר מהמםםם
עכשיו קראתי את כולו =]
טווב אני כוותבתתת המשך עכשיו
נדיה:איפה עידו?
אני:ישן כמו חמור
פתאום הוא ירד
עידו:מישו קרא לי
אני:מדברים על החמור והחמור הגיע
נדיה:חחחחחחח ואי יפה לא שמעתי את זה ופנתה לעידו בוקר טוב עידו
עידו:בוקר מעולה וחייך אליה
ואני הבנתי משו פה קורה!![
החלטתי לשבור את השתייקה
אני:מה עידו איך היה אתמול
עידו:ואאלה את יודעת רגיל
אני:מה רגיל?
עידו:פנתר
אני:אוייייש כזהה אופייני לך
עידו:מה היה איתך?
אני:נחמד כבר הספקתי לשנוא מישו
עידו:מיזה?
אני:לא אומרת
עידו:בעיה שלך😉
נדיה הסתכלה על האוכל שלה ואכלה לאט היא סיימה ולקחה את הדברים שלה לכיור ויצאה בלי לומד משו
אני:מה יש לה?
עידו:בתור מה את שואלת אותי?
אני:בתור אחד שרווצה אותה חזקק
עידו:לא רוצה אותה מאיפה הבאת את זה?
אני:סליחה לא רוצה אותה רק אוכל אותה בעניים שלך
עידו:מאי את ילדה קטנה ואת לא מבינה כלום
אני:כן שחכתי ילדה קטנה
מעצבים לקחתי את האוכל שמתי בכיור גם ועליתי למעלה נכנסתי לחדר ראיתי את יובל משחקת עם הדובי שלה
אני:למה לא ירדת לאכול
יובל:אל תצעקי עלי לא עשיתי לך כלום
אני:סליחה למה לא ירדת לאכול (אמרתי ביותר רגוע)
יובל:אכלתי כבר
אני:מתי?
יובל:עכשיו אני וטל אכלנו בחדר
אני:איפה טל?
יובל:בשירותים
אני:טווב
טל יצא וחייך אלי ובא לשבת לידי נתתי לו נשיקה וסתם דיברנו פתאום עידו נכנס בעצבים לחדר
אני:עוף מיפה
עידו:שאני מדבר איתך את לא תלכיי הבנת?
אני:למה מי אתה חושב שאתה?
עידו:אני אח שלך הגדוול ואתת תכבדי אותי
אני:אני אח שלך הגדול תכבדי אותו (חיכיתי אותו)
עידו:אווווווו סתמי כבר
אני:עוף לי מהחדר
עידו:לא רוצה
אני:תעוווווווווווווווווווווווווווווף
פתאום לידיה נכנסה לחדר והתחילה לצעוק עליינו שלא צועקים בבית הזה ככה ואנחנו מפריעים
ושלחה את עידו לחדר שלו ווכמו גדול הוא הלך פשוט נשבר לי מהילד הזה כולה גדול ממני בשנתיים
והוא כבר חושב הוא אבא שלי!!
טל:מה קרה למה רבתם?
אני:סתם טלטוולל אח שללך חושב הוא מלך העולם
טל:בישבילי הוא אבא
אני:טל אל תדבר שטויות אבא חיי וכל עוד אבא שלי הוא אח שלך לא יותר
טל:וזה לא הרבה?
אני:לא
יובל:אבל בישבילי הכל אני מחכה אותך
אני:אני דוגמא טובה עידו לא
טל:לא נכון אמר בעצבים ויצא מהחדר
אני:מה יש לכולם משפחהה דפווקה
יובל:שששששש די
אני:סליחה אחים דפוקים
יובל:יותר טוב😊
כל היום העברנו בשטויות רוב היום ישנתי מרוב עצבים
בערב!!שכלכך חיכיתילו לעוף מישם קצת כל כך לא הבנתי עד כמה היה טוב להישאר בבית
פרק יפהה..
המשךךך .. פליז עשי המשךך היום או מחר אל תשאירי אותנו ככה(:
אורטלי אבל אפחד לא קורא זה לא עושה חשק להמשיך