תווודה בנוותת זאתת חן אני פשווט מהשם משתמש של בת דודה שלי כי אני לא בביתת עווד רבע שעה המשך;] אווווהבת
סופסוףףףף מחכהה ומצפהה להמשךך מהר מהררר 😊
ואיי שחכתי נדירים שלי בגלל זה יהיה המשך גדוול;]
סטנייק אהבתי רצח אבל אתת החתימה שלך רק חבלל שהם לא נשארוו;/
נדיה:מקווה טוב בוא נרד לאכול ואחרי זה יובלי ומאי תבוא לחדר שלי נראה לכם דברים
יובלי:יששששש ורצה אלייה ונתנה לה חיבוק
נדיה:איזה חמודה (הוקסמה מיובל)
הלכתי לקחתי את יובל בידיים וירדנו כולנו למעטה
היה חדר ענק עם מלא מלא אוכל על הצלחת ההורים של נדיה כבר ישבו לאכול
אמרנו שלום וישבנו היה כל כך שקט בין נדיה להורים שלה כניראה היא לא כל כך קשורה אלייהם הם כל כך שונים מאיתנו אחרי שאכלנו והכל היה טעים באמת היהי טוב אמרנו תודה ועלינו לחדר הבנים הלכו לחדר שלהם לראות משו ואנחנו הלכנו לנדיה לחדר היה לה חדר מהמהמם פשוט הכל בגונים של סגול
בהיר וקיר סגול עם נצנצים כאלה חדר ענק וממש ממש מיוחד
יובל:ואי גם אני הייתתי רוצה חדר כזה
נדיה:את יכולה לישון פה תמיד
יובל:מה באמת?
נדיה:ברור
יובל:לא יפה לכל אחד יש תחדר שלו
אני:חחח אני תמיד צועקת על אח שלי הקטן שילך מהחדר שלי
נדיה:את תמיד פה מוזמנת
יובל:תודה ורצה לחבק אותה וראיתי שנדיה מחיכת
"משו ממני ילך איתך בכל מקום אליו תלכי"
אני:ממזה?
נדיה:הפלא שלי
היא רצה מהר אל השידה והרימה את הפלא שלה זה היה מוזן פלא ממש דק מאוד וקטן כמו מחק קטן
אבל כמו שהבנתי אפשר רק מיקרופון לדבר אי אפשר שאף אחד לא ישמע
נדיה:הלו
...:מה קורה יפשלי?
נדיה:כל טוב מותק מה איתך?
....:הכל טוב באה היום לשכונה?
נדיה:לא יודעת שמע רגע גל אני יבוא עם המשפחה שאצלי
גל:גם עם הקטנים
נדיה:אני משארת שלא
גל:אין בעיה יפשלי העיקר לראות אותך
נדיה:טווב חיימשלי אני עפתי מיפה אוהבאותך הכי בעולם
גל:אני יותר מוואה
אחרי שהם ניתקו ראו על נדיה שהיא עפה שהיא מנותקת מהריצפה היא חשה שהיא בעולם אחר
יובל:חחח לנדיה יש חברר לנדיה יש חבר לנדיה יש חבר
נדייה חייכה אליה והצטרפה אלייה כמו ילדה קטנה לנדיה יש חבר לנדיה יש חבר ורק צחקתי מהן
אני:מיזה?
נדיה:חבר שלי החיים שלי
אני:ואי ואי רציני?
נדיה:כן כבר חצי שנה ופתאום הפנים שלה השתנו
אני:מה קרה?
נדיה:רק חבל שהמשפחה שלי הכי לא יודעת על זה
אני:מזאת אומרת את לא רוצה להגיד להם?
נדיה:זה לא מעניין אותם
אני:מזאת אומרת?
נדיה:ההורים שלי לא כל כך אכפת להם ממני עוד אבא שלי מכיר אותי אבל אמא שלי יודעת שאני
הבת שלה ולא יותר בגלל זה אני עושה מה שאני רוצה כי לא הכי אכפת להם עכשיו הם לא יודעים
אם אני בבית או לא
אני:ואייי באמת אלנו אנחנו קשורים ופתאום יובל התחילה לבכות....מה קרה יובלי?
יובל:אני רוצה את אמא ואבא אני מתגעגעת אלייה
נדיה:רוצה להתקשר אליה?
יובל:אפשר?
נדיה:ברור חמודה
היא הביאה לה את הפלא שלה שהוא קטן ואני חייגתי כדי לחייג צריך להגיד את המספר לא ללחוץ
אמא:הלו
יובל:אממממממממממאאאאאאאא
אמא:יובלי נסיכה יפה שלי דאגתי לכם מה קורה נסיכה שלי?
יובל:אני מתגעגעת אלייךו(ובוכה)
אמא:גם אני אבל את יודעת שזה יגמר מהר ותחזרו אלי
יובל:כן שניה מאי רוצה אותך
אני:אימוש מה קורה?
אמא:הכל טוב שאני שומעת אותכם איך היה הנסיעה
אני:סביר עברה מה איתך אבל
אמא:מסתדרים את יודעת רגיל אבל יותר טוב שאני יושבת עם כולם פה
אני:הכי חשוב זהריי כן?
אמא:ברור יפה שלי איפה הבנים?
אני:בחדר השני אני עם יובלי בחדר
אמא:שמרי עלייה ותגידי גם לעידו אל תריבו ותתנהגו יפה
אני:ברור אמא אני כל כך רוצה לראות אותך
אמא:בקרוב בקרוב
אני:כן טוב אמא אני ידבר איתך כבר מחר אוהבאותך ושמרי על עצמך
אמא:גם אני בת שלי מסרי לכולם שם ד'ש ענק והמון נשיקות
אני:ימסר ביוש מואה
נדיה:בונא אתם קושורים לאמא שלכם
אני:האהא
אחרי שיובל יצאה והודענו לעידו שאנחנו הולכות וגם הוא אמר שהוא בא הלכתי אליה לחדר והיא הלבשה
מההמם חצאית לבנה מיני אבל נפוכה יפה לאאלה וחולצה ורודה גופיה כזאת שרשום עליה סתם נסיכה
ואז שוב הפלא שלה צילצל אמרו לה שכולם כבר בשכונה והיא אמרה חצי שעה אני באה
אני חיפשתי בגדים אבל לא מצאתי משו ללבוש שהם לובשים
היא ישר הוציאה לי מלא בגדים בסוף לבשתי מכנס גינס ורוד אין להם בצבע של גינס היא הייתה בשוק
שראתה את הבגדים שלי וחולצה שחורה שרשום איז אול אבאוט מי
אני מאוד אהבתי ושמתי תנעליםם שהבנתי שכולם הולכים שהיא הביאה לי נעליים עם לטפורמה אבל מוזר שמאחורה זה דק ומקדימה ניהיה עבה בצבע ורוד וזהו היינו מוכנות אבל השיער שלי היה מזעזע
פתאום היא פתחה לי וילון סגול מאחוריו היה כמו מספרה קטנה עם כל הדברים שרק בת צריכה עשיתי טלטלים
בפעם הראשונה כל הזמן אני עושה פן כי לא טוב לי טלטלים אבל היא יודעת לעשות הכל היא עשתה לי
מהמהם התאפרנו מדהים והייינו מוכנות פתאום עידו נכנס היא אמרה לו שיבוא ועשה לו משו
כמו קוצים אבל לא בדיוק מסובך להסביר בשיער העיקר הוא אהב ויצאנו
גו'רג הסיע אותנו לשכונה שיצאנו ראיתי את חבר של נדיה הוא היה מהמהמם כל כך יפה בכלל על הבנים
שהיו שם היו מדהימים עידו תפס כבר מישהי ואני ראיתי מישו ממש מדהים בלונדיני עם ענים כחולות הגבר המושלם הוא הסתכל עליי ואני עליו ו
יואווו זה מהממםםםםםםםםם פרקק מדהיםם
המשךךך מהררר
QUOTE (-סיווני- @ 22/08/2006) ואיי שחכתי נדירים שלי בגלל זה יהיה המשך גדוול;]
סטנייק אהבתי רצח אבל אתת החתימה שלך רק חבלל שהם לא נשארוו;/
עדיין לא החתימו אף אחד אין לי חתימה מעודכנת..ויהיה לי קשה להחליף אותם 😢
פרק מושלם תמשיכיי
לאב יו, מירי 😊
תוודה עווד תגובות ויהיה הממשך;]]
מקווה שיהיה תגווובווות אני הכי לא ניראלי
איי וונט המשךךך!!!
ואני חוזרת בי מהתגובה הקודמת! שחקן חתם במכבי חח 😊
אופפ נוו למה את לא עושה המשךך 😢
אווףף אני שמחה שאתן מגיבות וקוראות תסיפור שלי אבל אף אחד לא קוורא/;