מהמממממם.1!!?.
נקווה שזה היה אושרי...
המשךך....=]]
איזהה מהמםם תמשיכיי מאמיי!!
תודה יאפות שילי..
פרק 11!!
"רגע מירית!!!אני כבר באה!!" פתחתי ת'דלת..והייתי בהלם!!
"אופסס...חשבתי שזאת מירית!!"אמרתי לו..
"זה בסדר..לפחות לא יצאת ערומה!!"הוא צחק!
"איזה מנייאק אתה!" רציתי להביא לו מכות אבל ויתרתי..בכל זאת אני רק במגבת..שלא תיפול!!
"אני יודע.."אוף!!איך הוא מת על זה!!"אתה יודע שאתה מפריע לי להתקלח!!"
"כן..הבנתי את זה..אבל אני ממש חייב לדבר איתך!!" הוא ניהייה רציני.
"מה חייב?!על מה?!" זה ממש מוזר?!על מה אריק רוצה לדבר איתי?!ולמה הוא לא בא עם אושרי ובא לבד?!
"זה על אושרי.."הוא אמר.
"אה..אוקיי..איפה הוא?!"שאלתי..
"הוא עדיין בבית..הוא לא יודע שאני פה..וגם לא צריך שיידע.."
"מה?!למה?!מה הוא לא בא?!" התבאסתי :'(
"עליו!!"
"טוב..זה יכול לחכות 10 דקות?!"שאלתי..
"לא!"
"מה לא?!הייתי באמצע מקלחת..ועכשיו אני במגבת!!"
"טוב אז מהר!!"
"טוב..ועוד מעט מירית צריכה לבוא!!"
"טוב..תתקשרי אלייה תגידי לה שתבוא עוד חצי שעה!!"
"אווווווווווףף..איתך!!!"
_+_+_+_+_
הלכתי למקלחת והוא חיכה לי בסלון..ראה טלויזיה נראה לי..
מעניין על מה הוא רוצה לדבר!?
מה הוא יגיד לי?!
אוףףףף!!
_+_+_+_
"מירית?!"
"אני כבר באה!"
"לא!!אל תבואי!!"
"מה?!אני יודעת שאת מעדיפה ליהיות לבד עם אושרי..אבל מה עם אריק?!"
"סליחה?!"
"אני רצינית!!"רצינית?!מה היא רצינית?!מה הקשר?!
"יש משהו שאת צריכה לספר לי?!"שאלתי אותה.
"אולי!!"
"מה אולי?!נדלקת על אריק?!"
"משו כזה!!"
"פשששש...יפה יפה!! טוב תקשיבי..הוא אצלי!"
"מי?!אושרי?!"
"לא!!אריק!!"
"מה?!למה?!"
"לא יודעת..הוא הוציא אותי מהמקלחת!!רק נכנסתי והוא בא..הוא רוצה לדבר איתי!!
על אושרי!!אין לי מושג על מה בידיוק..והוא אמר שאסור שהוא ידע..אז תבואי עוד חצי שעה בערך.."
"סבבוש..יאללה...עופי להתקלח ולדבר איתו!!"
תודה מאמי...
עוד 3 תגובות יהיה המשךך..
מפרק לפרק הסיפור ניהיה יותר יפה.!!!?.
המשך..=]]
תודה יפות שלי...
שמחה שאהבתן ת'סיפור...
יכול ליהיות שזה יהיה הפרק האחרון עד סוף שבוע הבא..
כי אני לא יהיה פה...
ויכול ליהיות אני אמשיך עוד כמה פרקים..
אז פרק 12....
"סבבוש..יאללה...עופי להתקלח ולדבר איתו!!"
_+_+_+_
סיימתי להתקלח אחריי 5 דקות..
יצאתי לסלון..הוא הקשיב למוזיקה..
_+_+_+_
"הוו...הינה הדוגמנית שלנו יצאה!!" אריק אמר.
"דיי..אתה יודע.." הוא קטע אותי.
"כן כן..אני יודע עלייך הכל..כמעט הכל!!"למה בידיוק הוא מתכוון?"בואי שבי.."
ישבתי ליידו..והייתי ממש לחוצה..ממש עיניין אותי על מה הוא רוצה לדבר..
"טוב..תקשיבי..את סומכת עליי?"
"מה זאת השאלה הזאת?!בטח שכן!!!" אמרתי לו..ולא סתם..זאת האמת!
"טוב...אז אפשר לדבר איתך ישיר..בלי יותר מידי סיבוכים?!"
"בטח!!"
"זה לא יוצא ממך!!"
"ברור!!"
"מה את חושבת על אושרי?!" אוףף...איך לא רציתי שהוא ישאל אותי ת'שאלה הזאת!!מה אני אגיד לו עכשיו?!אבל אסור לי לשקר לו!! "חמוד מעצבן מה?!"
"אמ...חמוד..למה אתה שואל?!"
"טוב..אני לא יודע אם את יודעת..אבל אני ואושרי החברים הכי טובים!! הוא מספר לי הכלל...
מאז שהכרתם..שזה היה אתמול..הוא לא הפסיק לדבר עלייך..הבנאדם ממש מאוהב!!"
"תקשיב..אני ממש לא יודעת מה להגיד לך..
אבל..לא נראה לי בכלל שהוא מאוהב..הוא בכלל לא מכיר אותי.." אמרתי לו..ת'אמת אני גם חושבת שאני רק דלוקה עליו ולא מאוהבת!!
"גילושש..אני יודע שזה לא הגיוני..אבל אני מכיר אותו..זה לא סתם כל הקטע הזה איתך..היום הוא בכלל ניסה לנשק אותך..אם לא אני הוא היה עושה ת'טעות הזאת.."
"כן..שמתי לב לזה..אבל בכל זאת..אולי הוא רק נדלק עליי..לא נראה לי שזה ממש רציני!!"
"שמעת פעם על אהבה ממבט ראשון?!" הוא שאל.
"כן..אבל.."
"מה את חושבת עליו?" הוא שאל..
"לא יודעת..הוא ממש חמוד..ות'אמת..גם אני חושבת שנדלקתי עליו..אבל.."
"הופה...יפה יפה!!אז יהיה לנו זוג!!"כרגיל הוא והצחוקים שלו!!
"אריק!!!די!!! תיזהר לספר לו!!!" התעצבנתי.
"מה פתאום נראה לך!!"
"לטובתך!!"
"טוב..אז יש סיכוי שהיום תיהיו ביחד!!"
"מה זה לא!!אין סיכוי!!"
"למה?!"
"ככה!! תגיד לו שקודם יכיר אותי טוב..למרות שנדלקתי עליו..אני לא רוצה ליהיות עם מישהו שאני בכלל לא מכירה..ורק בגלל שהידיד הכי טוב שלי אמר לי שהוא מאוהב בי אני יהיה איתו.."
"קיצר..את אומרת שאת רוצה להכיר אותו טוב?!"
"בידיוק!!"
"אז אני אספר לך עליו!!"
"לא!!אני יכיר אותו לבד...לא רוצה שתספר לי כלום!!"
"טוב..אז להגיד לו שיחכה?!"
"כה!"
"כמה זמן את רוצה?!"
"לא יודעת..כשאני אכיר אותו טוב יותר..אולי חודש אולי פחות אולי יותר..כמה שאני אצטרך..אתם כבר תראו מתי.."
"סבבה.."
"טוב מאמי...אני הולך להביא אותו לפה...את תראי כמה אהבה יש אצלו בלב!!"הוא הביא לי נשיקה בלחי והלך..
_+_+_+_
ואני?! נשארתי בהלם..אחרי 5 דקות מירית נכנסה...ואחרי 10 דקות אריק ואושרי באו..
מירית קמה להכין לנו תה..
אנחנו תמיד מרגישות בבית אחת אצל השנייה..ממש אחיות!!
_+_+_+_
"יפיופה..אז מה חדש?!" אריק שאל אותי..
"סתם..כרגיל.."אמרתי..
"כרגיל הא?!" אריק חייך.
"טוב מה אתם רוצים לעשות?!" שאלתי.
"אמת או חובה!" אושרי אמר.
"2 בנים ו-2 בנות?!" שאלתי.
"עזוב..בואו נשב נדבר..."אריק אמר.
חייכתי..והוא החזיר לי חיוך..
מהההמםםםםםםםםםםםםםםם.!!!..
המשך...=]
תודה מאמי..
עוד 3 תגובות המשךך...
כמו שאמרתי קודם..
זה הפרק האחרון עד סיפשבוע הבא..
פרק 13..
"יפיופה..אז מה חדש?!" אריק שאל אותי..
"סתם..כרגיל.."אמרתי..
"כרגיל הא?!" אריק חייך.
"טוב מה אתם רוצים לעשות?!" שאלתי.
"אמת או חובה!" אושרי אמר.
"2 בנים ו-2 בנות?!" שאלתי.
"עזוב..בואו נשב נדבר..."אריק אמר.
חייכתי..והוא החזיר לי חיוך..
"יאללה..בואו לשתות תה.."מירית אמרה.
_+_+_+_+_
קמנו לשתות...מירית ישבה לידי..
ואושרי מולי ואריק לידו..ומול מירית!!
'יואוווו..איזה סתומה אני!!שחכתי לשאול אותו על מירית!!!!'
טוב נו...יש עוד זמן...
אוייישש..מה נעשה עכשיו?!
טוב שיהיה..נראה סרט..
(איזה פיצול אישיות יש לי!!טוב זה קורה הרבה!!)
מעניין איזה סרט יש!!
אני חייבת לספר למירית..אני לא יכולה לשמור את זה בתוכי!!
אוףףףף...אבל הבטחתי לו!!!
טוב..נספר לה בקצרההה...
_+_+_+_
"גוללל..בא לך לצאת?!" אריק שאל אותי.
"לא!!" עניתי.
"איזה רעה.."הוא אמר..
"כן..אני יודעת..ובוא שנייה...אני צריכה לדבר איתך!" אמרתי לו..אושרי הסתכל עליי במבט מופתע..אולי הוא חושב שיש בינינו משהו?!לא!!אין סיכוי!!
הלכנו למטבח והם נשארו בסלון חיפשו משהו מענייןן..
"תקשיב...אני חייבת לספר על זה למירית.."אמרתי לו.
"על מה?!על היום?!למה?!" הוא לא הבין.
"כי לא יודעת..אתה יודע..החברות הכי טובות...אנחנו מספרות הכל אבל ממש ה-כ-ל אחת לשנייה..
ואני לא יכולה לשמור את זה בלב!" אמרתי לו.
"מאמי..אני מבין..בכיף..אבל רק לה!!"
"ברור...למה למי חשבת שאני אספר..אני מקווה שלא סיפרת לו?!" שאלתי אותי.
"לא..אבל דיברתי איתו על זה.."הוא אמר.
"מה?!" הייתי מופתעת.
"אמרתי לו שאני חושב שכדאי לו לחכות..לפחות חודש...שתכירו טוב..ואז זה כבר יקרה לבד..לא אמרתי לו שדיברנו או משהו כזה..אמרתי לו מה אני חושב.."
"יאא....איזה מתוק אתה!!!!! תודה!!!מתה עלייך!!" קפצתי עליו בחיבוקים.
"תיזהרי שהוא לא יראה את זה!! שלא יקנא.." הוא צחק!
"לא ימות!!"
"את רעה!!!" הוא אמר.
"אני יודעת!!"התחלנו לחזור לסלון..
"אז..איזה סרט יש?!"הוא שאל.
"סיפור סינדרלה!"מירית אמרה.
"מה?!לא רואים את זה!!"אריק אמר.
"מה זה?! בטח שרואים את זה!!! זה סרט יפה!!נו..אל תיהיו רעים!!"אמרתי.
"זה התפקיד שלך ליהיות רעה..על מה הסרט?"אריק שאל.
"איזה מנייאק!!" סיפרתי להם בקצרה על מה הסרט והם הסכימו לראות!
ישבתי ליד אריק..ואחרי שנייה החלטתי לשכב..אז שמתי ת'ראש עליו..לא שתכננתי להרדם או משהו..סתם..
"מה זה?!" אריק שאל.
"סתם..בא לי לשכב.."אמרתי לו.
"איזה רעה!"
"למה רעה?!" ואז הוא שאל אותי באוזן אם אני רוצה שאושרי יקנא..
יואאאאאו מדהיםםםםםם
ה מ ש ך $#@!!!
שמתי לב שחזרת..
מחכה הלמשך 😊
המשךך מאמי....
דחוווווווווווווווווףף!!!!
-יסווו-
כה חזרתיאז בערך..
אבל היום חזרתי ממש..
חעחע...
בנות דודות היו אצלי שבוע..
והיוםהם נסעו..
אז מחר אני אמשיך ת'סיפור..
או שאפילו אני אמשיך עכשיו..