פרק 4!!!
היא יצאה מהחדר..
ואני?!כמובן שלא התעוררתי..אפילו לא ניסיתי!
פשוט שנייה אחרי שהיא יצאה..נרדמתי!
כשפתאום אני שומעת ת'בנים מנסים להעיר אותי!!
_+_+_+_+_
"גיל..קומי!!" זיהיתי..זה היה הקול של אושרי..
"מירית, תגידי..את חברה טובה שלה נכון?!את צריכה לדעת להעיר אותה?!" שמעתי את אריק אומר לה את זה..
"אמ..כן..אבל זאת תיהייה בעיה..היא לא כזה תקשיב לי עכשיו.."
"למה?!" שניהם ביחד! חח..איזה חמודים!
"כי..היא ממש עיפה..היא נרדמה באיזה 2..והיא רגילה לישון עד ממש מאוחר!!"
"כן..את זה אני כבר יודע!! אבל היא יודעת שאנחנו באים אלייה..ואז הולכים לבריכה!!"
"כן..אבל בכל זאת..טוב תנסו להעיר אותה..אני כבר באה!!"
היא כנראה יצאה מהחדר..אחר כך שמעתי את אריק מנסה..
"גיל גיל גיל...קומי קומי קומי.." טוב..בזה אני כבר לא יכלה לעמוד..או יותר נכון לשכב..
"נו מה?!אתה חייב לעשות את זה?! למה אתה יודע מה מצליח להעיר אותי?!?! אוףף אתך!! אני רוצה לישון!!" את כל זה אמרתי בקול ממש עייף..זה נשמע ממש מצחיק!
"לא פלא שאני ידיד טוב שלך!!שיודע עלייך ממש הרבה!!"
"אוףףף...שונאת אותך!"
"גם אני!!יאללה קומי כבר..!"
"אוףףף..טוב!!"
תודה מאמייי...
עוד כמה תגובות..אפילו אחת..
ואני מפרסמת...
למרות שאין עוד תגובות..אני אמשיך...
פרק 5
"נו מה?!אתה חייב לעשות את זה?! למה אתה יודע מה מצליח להעיר אותי?!?! אוףף אתך!! אני רוצה לישון!!" את כל זה אמרתי בקול ממש עייף..זה נשמע ממש מצחיק!
"לא פלא שאני ידיד טוב שלך!!שיודע עלייך ממש הרבה!!"
"אוףףף...שונאת אותך!"
"גם אני!!יאללה קומי כבר..!"
"אוףףף..טוב!!"
_+_+_+_+_
התחלתי לקום לאט...ישבתי על המיטה מתה!!עוד שנייה נרדמתת..
אושרי בא, התקרב אלי..הביא לי נשיקה בלחי..ואז גם אריק הביא לי...
קמתי מהמיטה..הלכתי לארון..התחלתי לחפש ת'בגד-ים..
ואז חיפשתי בגדים..
_+_+_+_
"מירית!!!!!"צעקתי ממש חזק..הם ממש נבהלו"איפה היא?"שאלתי אותם..
הם לא ענו..אבל היא בידיוק באה..
"מה קרה?סוף-סוף התעוררת!"
"נו בטח! למה נראה לך שאריק יביא לי לישון?!הוא יודע איך להעיר אותי!!"
"יופי!!לפחות מישהו אחד יודע!"
"איזה רעה!"
"את בבגד ים?!"
"כן!"
"אכלת?"
"עוד לא! אני מחכה לך!!"
"טוב..בא לך בינתים להאכיל ת'חתולים?"
"כן..בכיףף..לאן את??"
"להחליף בגדים!!"
"סבבה!"
"אנחנו הולכים לחכות לך בסלון.." אריק אמר..אוףף..למה אושרי בקושי שמדבר?!זה משגע אותי!
"סבבה..תדליקו טלויזיה..אם בא לכם!"
"טוב..יאללה מהר!!"
_+_+_+_
מירית הלכה להאכיל ת'חתולים..והבנים הלכו לסלון..ואני הלכתי למקלחת..נכנסתי ל-2 דקות..כדי להתעורר..
אחרי 20 דקות בערך..יצאתי מהמקלחת..לבשתי בגד ים..ושורט..וחולצה שחכתי לקחת איתי..יצאתי..מירית חיכתה לי ליד הדלת..
_+_+_+_
"למה בלי חולצה?!"
"כי שכחתי אותה בחדר...שנייה אני הולכת להביא!
"לא!!"
"מה לא?!"
"את יוצאת ככה!!"
"לא!!פדיחה!!"
"מה פדיחה?!?!?!נראה מה תיהיה התגובה שלו!!"
"טוב נו..איזה שירים יפים הם הדליקו!!"
"כן אה?!ממש רומנטי!!" התחלנו לצחוק!!
_+_+_+_
יצאנו לסלון...ראינו אותם יושבים ליד על השולחן..ועל השולחן מונחת ארוחת בוקר..
איזה חמודים!!
טוב..לא ממש ארוחת בוקר..נס עם עוגה!!
אבל בכל זאת..איזה חמודים!!
וגם המוזיקה הרומנטית!!
_+_+_+_+_
סיפור ממש יפה.
קראתי הכל [:
את יכולה בפרקים שיבואו -
לכתוב לפני כל ציטוט מי אמר אותו ,
מבינים אבל זה די מבלבל.
אני אודה לך
333>
QUOTE (ADI1 @ 31/07/2006) סיפור ממש יפה.
קראתי הכל [:
את יכולה בפרקים שיבואו -
לכתוב לפני כל ציטוט מי אמר אותו ,
מבינים אבל זה די מבלבל.
אני אודה לך
333>
אןי בעיה מאמי...
אני אכתוב..
ושמחה שאהבת..
תמשיכי מאמיייייייי
מהרררררררררר
-יסוו-
פרק 6
יצאנו לסלון...ראינו אותם יושבים ליד על השולחן..ועל השולחן מונחת ארוחת בוקר..
איזה חמודים!!
טוב..לא ממש ארוחת בוקר..נס עם עוגה!!
אבל בכל זאת..איזה חמודים!!
וגם המוזיקה הרומנטית!!
_+_+_+_+_
"פשש...איזה דוגמנית!!" אריק אמר..אוףףף..מה לאושרי כל כך קשה להגיד לי איזה משהו?!
"אני חושב שכדאי לקחת אותה לדגמן במקום לבריכה!" אושרי?!אני שמעתי נכון?!?!?זה היה אושרי?!?!?הוא אמר את זה?!?או שאני מדמיינת?!?!
"טוב אל תגזימו!!" נראה לי ניהייתי אדומה כמו עגבנייה!
"אני רציני!"
"יאללה שבו לאכול ואז הולכים לבריכה..תתחילי לדגמן שם!"
"בטח..לדגמן בבריכה..ממש!
ואם אני יהיה דוגמנית..אז אסור לי להשמין! גם ככה אני צריכה דיאטה!!"
"גיל?!את רצינית?מה דיאטה!?!יאללה לכי לאכול!!" חח..איזה חמוד אושרי..סוף-סוף הוא מדבר..
"טוב..בואי לאכול...ונלך...כבר 10!!" מירית אמרה!!
_+_+_+_
ישבנו לאכול...הבנים ישבו מולנו..
איזה חמודים...ורומנטיים!!
מעניין של מי הרעיון!!
_+_+_+_
"למה אתם לא אוכלים?" שאלתי..
"מה את רוצה שנשמין?!" אריק..כרגיל..
"איזה מניאק אתה!!ולנו מותר להשמין?!" הוא ממש כלב!!
"כן!!"
"מה זה כן?!?!?!"
"זה כן!!יאללה כבר..תמהרו!!"
"טוב טוב.."
_+_+_+_
סיימנו לשתות..לא אכלנו ת'עוגה..
הלכתי לקחת חולצה..ויצאנו..
הגענו לבריכה....
אני בהתחלה לא ממש רציתי להכנס..
ישבתי על הדשא..מירית עמדה..והורידה בגדים..
הבנים גם הורידו בגדים!
הסתכלתי על הגוף שלהם..
הוא כזה..
כזה..
כזה..מושלם!!
שירירי..הם ממש חתיכים!!
_+_+_+_+_
"יאללה, בואי!" אושרי קרא לי..
"עוד מעט אני באה...כנסו בנתיים.."
"למה?!בואי כנסי כבר..מירית בואי!"
"כי..אני צריכה לדבר שנייה עם מירית..ואנחנו באות!"
"5 דקות..יאללה מהר!" אריק אמר..
_+_+_+_
הם הלכו לכיוון הבריכה..ונכנסו..החלו לשחות..
ואני בנתיים הלכתי עם מירית גם לכיוון הבריכה..אבל לא להיכנס..עשינו סיבובים ודיברנו..
_+_+_+_
"יואווו..ראית איזה גוף יש להם?!" שאלתי אותה.
"כן!!זה משהו!! ושמת לב לתגובה שלהם כשיצאת בלי חולצה?"
"כן.."התחלנו לצחוק "איזה חמודים הם.."
"כן אה?! את יודעת..יש לי הרגשה שהיום אושרי יציע לך חברות!!"
"מה?!את רצינית?!"
"כן!!אל תגידי לי שלא שמת לב!!"
"טוב..את צודקת!!אבל לא יודעת אם להסכים לו.."
"מה את סתומה?!"
"לא!!אבל.."
"אבל מה?!אין אבל!!את אוהבת אותו לא?"
"אמ..כן!"
"אז מה הבעייה?!פשוט אל תתלהבי ממש..וזהו.."
"טוב,נו.."
"לא!!מה אתם עושים?!?!?"התחלתי לצעוק!!"אני בבגדים!!חכו שנייה!!"
עוד 4 תגובות המשךךך...
תמשיכי מאמייייייייייייי
דחוףףףףףףףףףףףףף
ו...
שיהיה ארווווווווווווווווךךך
-יסווו-
עוד מעט יהיה המשך..
וארוך-לא יודעת..
כי יש לי כבר המשכים מוכנים..
ולא זוכרת עם ארוכים או לא..
אז בהמשכים החדשים שאני אכתוב..
אני אכתוב ארוכים..
יו.. מהממם.!!..=]]
המשך.!!..
תודה מאמי...שמחה שאהבת..
פרק 7!!
"לא!!מה אתם עושים?!?!?"התחלתי לצעוק!!"אני בבגדים!!חכו שנייה!!"
"יופי..לפחות עכשיו אין לך סיבה לא להיכנס!!" אושרי אמר
"מירית מה את צוחקת?!?!?זה לא מצחיק!!זה עצוב!!" אמרתי לה
"לא נורא!! לא תמותי!!" מירית אמרה לי.
"איזה רעה!!"
"אתם ממש מגעילים!!אפילו להוריד ת'בגדים לא הבאתם לי!! לפחות הייתם מודעים!!"
_+_+_+_
הם ממש מגעילים!!
מה הם מפריעים לנו באמצע השיחה?!
אפילו לדבר בשקט אסור?!?!
למה הם חייבים לבוא אלינו מאחורה..
ואז...להפיל אותי למים!!!!
שונאת אותם!!
ולמה את מירית הם לא הפילו?!?!?
זה לא פייר!!
_+_+_+_+_
"לאן את יוצאת?!" אריק שאל.
"להוריד ת'בגדים!"
"למה?!הם גם ככה רטובים!!"
"מה איכפת לי!!"
"טוב..אז מהר!"
_+_+_+_
הלכתי להוריד ת'בגדים הרטובים..
ואז חזרתי בבגד ים..
אוףף..מה הם מסתכלים עליי?!איזה קרציות!!
_+_+_+_
"סתכלו!!!הינה הדוגמנית מגיעה!!"אושרי!!!!!!!איזה דפוק!!מה הוא צועק את זה?!?!
"מה אתה דפוק?!?!מה אתה צועק את זה?!"צעקתי לאושרי..ועמדתי המומה במקום.
אושרי קפץ מהבריכה ובא אליי.."אני מצטער!!אבל כבר אמרנו לך שאת צריכה ללכת לדגמן!"
"מה איכפת לי שאמרתם!!תגידו לי כמה שבא לכם..אבל למה לצעוק מול כולם?!?"
"כי..טוב סליחה!!יאללה בואי!" אווו..איזה חמוד..הוא מבקש סליחה..איזה מתוק!
_+_+_+_
הלכנו לבריכה..השתוללנו..ואז נמאס לי ליהיות שם..
_+_+_+_
"טוב יאללה..נמאס!אני יוצאת!"
"מה?!למה?!איזה מגעילה!תישארי!!" מירית אמרה לי..
"אין לי כוח..משעמם..אני יוצאת להשתזף..תישארי אם בא לך.."
"טוב.."
_+_+_+_
יצאתי מהבריכה והלכתי להשתזף..שכבתי עם עיניים עצומות..אחרי בערך..חצי שעה..הרגשתי שמישהו שכב ליידי..
עוד תגובה-שתיים יהיה המשךך..