המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
דחוווווווווווווווווףףףףףףףףף!!!!!!!!!
-יסווו-
יסוו מאמי..שמחה שאהבת ת'סיפור..
פרק 8..
יצאתי מהבריכה והלכתי להשתזף..שכבתי עם עיניים עצומות..אחרי בערך..חצי שעה..הרגשתי שמישהו שכב ליידי..
זה היה אושרי...
הוא ממש חמוד..איך הוא בא אליי..והכלל..
_+_+_+_+_
"מה אתה עושה?!" שאלתי אותו..והסתובבתי אליו..שכבנו אחד מול השנייה..
"שוכב לידך!"
"את זה הבנתי..ולמה אתה לא במים?"
"כי את לא שם!!" יואוו..מה רק בגללי הוא לא במים?!איזה חמוד!!
"טוב..אבל אני רוצה להשתזף..ונמאס לי כבר מהמים!! אז אתה יכול להיכנס!!"
"למה?!כיףף לי איתך!!" מה?!?!?אני בהלם!
"כיף לך להשתזף?!" שאלתי אותו.
"כן!!"
"טוב.."
"את לא מאמינה?!" למה הוא חש שאני אאמין לו?!
"לא ממש!!"
"טוב את צודקת.."הוא לא סיים ת'משפט והכל בגללי.. נו..מה אמרתי?!
"רואה?!ידעתי..לך למים..אין לי בעייה להשאר לבד!"
"למה את לא מביאה לי לסיים? לא כיף לי להשתזף..אבל כיף לי ליהיות איתך!!" מה?!?!?כיף לו איתי?!אני מתה!!
"טוב.."
"אני רציני!!"
_+_+_+_
נשארתי בהלם!!לא ידעתי מה להגיד...
שכבתי על הגב..והמשכתי להשתזף..
כשפתום אני קולטת אותו קם..ומתחיל להתקרב אליי
'הוא עומד לנשק אותי!!אנילא מאמינה!!'
_+_+_+_
"אושרי!!!אתה בא למים?!" שמעתי את אריק צועק..
אושרי קם..והלך אליו..טוב הוא לא היה צריך ללכת הרבה..כי אריק היה כבר מאחוריו..הם התרחקו קצת..
כנראה כדי שאני לא אשמע ת'שיחה..
אבל הם לא דיברו ממש בשקט אז שמעתי..
"מה אתה דפוק?! אתה עיוור?! מה אתה עושה?!" הוא התנפל על אריק..איזה חמוד..הוא רצה לנשק אותי..בגלל אריק לא יכולנו!!אוףף..הוא היה חייב לקרוא לו דווקא עכשיו!!
"סליחה!!אבל אתה פה הדפוק!!" אריק אמר לו..
"אני?! למה בידיוק?!"
"מה אתה מנסה לנשק אותה ?" ריק התעצבן!
"כי אני אוהב אותה!!"
"והיא?"
"לא יודע!!ניראה לי שכן!!"
"למה נראה לך?!אל תעשה טעויות!! רק הכרתם!! תחכה עם זה קצת!! אני יוכל לברר ממנה!!ואני אגיד לך!!
למה אם היא לא אוהבת אותך עכשיו ואתה תנשק אותה..אז בסוף הכל יהרס!!
אולי עם הזמן היא תתאהב!!"
"אתה צודק..אבל אני לא יכול להתאפק!!
כל פעם שאני רואה אותה, שאני ליידה אני לא יודע..הלב שלי עוד שנייה יוצא מהמקום!" אוו..איזה מתוק אושרי..
"אני מכיר ת'הרגשה הזאת!!
אבל אתה חייב ללמוד להתאפק!!"
"אתה צודק!!"
"יש לך מזל שקלטתי אותך!!" גם אריק חמוד!!איך הוא דואג לי!!לא פלא הידיד הכי טוב!!
_+_+_+_+_+_
מזל?!?!?
מה מזל?!?!
אני אוהבת אותו!!
אוף!!
טוב אולי אריק צודק!!
קודם צריך להכיר אותו טוב!
_+_+_+_+_+_
ממממעעעלללףףףף..... =]]
המשך...
וואאאי קראתי עכשיו את כל ההמשכים שפיספסססתי
ואני מחכה להמשששך דחוףףףףף
מושלםםםםםםם
תודה מאמי...
עוד 20 דקות בערך יהיה המשךך..
אוהבתת...
יאווווווווווווו
באיזה מתח השארת אותנו!!!!=[[
המשךךךךך
דחווווווווווווווף דחווווווווווווף!!!!!!!!!!!!!
-יסווו-
פרק 9!!
_+_+_+_+_+_
מזל?!?!?
מה מזל?!?!
אני אוהבת אותו!!
אוף!!
טוב אולי אריק צודק!!
קודם צריך להכיר אותו טוב!
_+_+_+_+_+_
"גיל?!"אריק צעק לי.
"אה?!"
"במה את כל כך שקועה?!על מה את חושבת?!"הוא שאל אותי.
"אני?!"
"לא אני!!ברור שאת!!"
"אה..סתם..בא לי לשתות." באמת היה כבר חם והייתי קצת צמאה!
"מה את רוצה?!"
"למה איכפת לי"
_+_+_+_
איזה חמוד אריק!
איך הוא דואג לי!!
אושרי נשאר איתי..
הוא התקרב אלי..
_+_+_+_+_
"לא חם לך פה?!" הוא שאל.
"חם, אבל.."
"אז בואי למים!!"
"לא בא לי...בא לי להשתזף קצת.."
"ככה את משאירה אותנו לבד?!"
"אותנו?!"
"אותי את אריק ואת מירית!!"
"נו..אתם כבר 3..זה לא לבד!"
"לבד בלעדייך! ממש משעמם לנו!!"
"מה אני הליצן שלכם?!"
"לא!!אבל איתך יותר כיף!!" איזה חמוד!!
"אה..."
"גיל, בואי..תשתזפי אחר כך!!"מירית אמרה לי!!
"לא רוצה!! משעמם שם..אני רוצה להשתזף!! תראי איזה לבנה אני!!"
"לא תמותי!!"
"אני כן!!" התחלנו להתווכח, ובזמן הזה אריק חזר עם ארטיק.
"את גומרת ת'ארטיק ונכנסת למים!"הוא אמר לי.
"לא!!"
"כן!!"
"גם איתו את מתווכחת עכשיו?!" מירית שאלה.
"כן!!"
"לא!!"
"טוב דיי!!" אושרי אמר."תסיימי ואת נכנסת!!"
"טוב טוב..רק אל תהרגו אותי!"
_+_+_+_+_+_
סיימתי ת'ארטיק והלכנו לבריכה..
היינו במים בסביבות ה-3 שעות בלי לצאת.
כל הזמן הזה מירית ואריק היו כל אחד לבד..והסתכלו עלינו..
ואושרי?!
כל הזמן היה איתי.
חיבק אותי.
הפיל אותי.
תפס אותי.
מה הוא רק לא עשה!!
ת'אמת?!
אני לא מצטערת שנכנסתי..
היה ממש כיף!!
וממש התקרבנו.
_+_+_+_+_
"זהו אושרי..דיי!!!לא!!אני רוצה לצאת!" צעקתי לו.
"לא כיף לך איתי?!"
"כיףף..אבל אני רוצה לצאת קצת!"
"טוב בואי!!"
_+_+_+_
יצאנו כולם מהבריכה והלכנו להשתזף..
בהתחלה הלכנו לשירותים..
אני אישית לא רציתי..הלכתי להסתרק!!
כשחזרנו אז ישבתי על הדשא...
עם רגליים ישרות.
אושרי בא וישב מולי.
מירית ואריק גם ישבו לידנו..
ישבנו במין מעגל כזה!
סתם דיברנו על שטויות..
_+_+_+_+_
"מה את עושה בערב?!" אריק שאל.
"תגיד לי מתי חוזרים אני אגיד לך מה אני עושה!"
"עם עכשיו 3..אז לא יודע בערך ב-5.."
"אוףף..מה יש לעשות פה עוד שעתיים?!"
"גיל זאת בריכה את יודעת!"
"טוב טוב..."
"אז מה את עושה?!"
"איך חוזרים?!"
"ברגל!!"
"למה?!"
"נו.."
"טוב טוב!!"
"אז..?"
"הולכת להתקלח..ולישון!!"
"מה לישון?!"
"אני יבוא הבייתה מתה!"
"בואי תצאי קצת...לא עד מאוחר.."
"עד?!"
"10 וחצי משהו כזה?!"
"בכלל לא מאוחר!"
"זה לא ממש מאוחר!!בישבילי!"
"לא!!"
"עם מירית!!"
"גם לא!!"
"איזה רעה!!"
"מה לעשות?!אווו..מי מתקשר אליי עכשיו?!" מענין מי זה באמת?!עם לא ההורים שלי!דיברתי איתם ואז חזרתי לשיחה עם אריק..או יותר נכון לויכוח!
"תצאי קצת! אז עד 10 לפחות!"
"אין לי כוח...אני עייפה!"
"ועם נלך עכשיו הבייתה את תצאי ב-8?!"
"לא!!"
"למה?!"
"ככה!!"
"מה יש להורים שלך היום?!"
"לא ההורים לי!!"זה היה בן דוד שלי..מה הוא רוצה?!
"הלו! הכל טוב, מה איתך?! בבריכה למה מה קרה?!אה..לא ידעתי שהם נוסעים אליכם!!רק עכשיו גיליתי!! סתם..עם ידידים וחברה! טוב...יאללה בי!"
כל השיחה הם היו שקועים בי..בטח חשבו שזה איזה חבר שלי או משהו כזה!!חח..
"קיצר את יוצאת!!"
"אני לא!! דיי אין לי כוח לריב איתך!!"
"אוו.."
"אולי אתם תבואו אליי?!"
"וההורים שלך?!"
"ומי אמר שהם יהיו בבית?!"
"אה..באיזה שעה הם חוזרים?"
"11 בערך..משהו כזה.."
"אה..סבבה.."
"טוב אז אתם באים אליי!!"
"באיזה שעה?!"
"זה גם תלוי מתי חוזרים?!"
"ב-8 זה בסדר?!"
"כןן.."
"אבל אולי בכל זאת נחזור עכשיו?!ותבואו יותר מוקדם?!"
"כןן בואו!!" מירית אמרה.
"גם לך כבר נמאס?!"
_+_+_+_
התחלנו להתארגן...ויצאנו ברבע ל-4..הלכנו ברגל..ב-4 וחצי היינו בשכונה...
_+_+_+_
"יאללה מירית את מתקלחת ובאה אליי..
ואתם גם תתארגנו וישר תבואו אליי!!"
"סבבה!"
תמשיכי מאמייייייייי
מהרררררררר!!!!!!!
-יסווו-
עוד כמה תגובות אני ממשיכה...
ה מ ש ך :]]
סיפוור מדהים#@!!
תודה מאמי..
אני כבר ממשיכה!!
פרק 10!!
"יאללה מירית את מתקלחת ובאה אליי..
ואתם גם תתארגנו וישר תבואו אליי!!"
"סבבה!" אריק אמר.
_+_+_+_
נכנסתי לבית...הייתי הכי מאושרת בעולם!!
לא הייתה יותר מאושרת ממני!!
ת'אמת?עכשיו כשחושבים על זה..
אריק צודק!!
צריך להכיר את אושרי טוב!!
ואז אולי אני אגלה שאני לא מאוהבת!!
לא!!אין סיכוי!!
הוא כזה..כזה..מושלם!!
הלכתי לחדר לקחת בגדים..ואז הלכתי למקלחת..
הורדתי בגדים..והבטתי במראה..
ממש השתזפתי..סוף סוף אני לא לבנה!!
אויייש נו מי מתקשר עכשיו?!
מירית!!מה היא רוצה?!
_+_+_+_+_
"תקשיבי...מה את עושה?!"מירית שאלה אותי.
"נו באמת..מה אני כולה לעשות!!אני בדרך למקלחת!
מה קרה?!"שאלתי אותה.
"גם אני..מה את מתכוונת ללבוש?!"
"אין לי מושג...סתם משהו...יואווו..את לא מאמינה איך השתזפתי!!"
"יפה לך" היא אמרה"ומזה סתם משהו??שימי איזה משהו יפה!!"
"אווו..נווו..אין לי כוח!!"אמרתי לה..
"אני לא שואלת אותך!!את שמה משהו יפה!!"
"טוב טוב...יאללה תתקלחי מהר ובואי אליי!"
"עוד 10 דקות אצלך!!"
_+_+_+_
שמתי עליי מגבת..ויצאתי לחדר לקחת בגדים אחרים...
אחרי 5 דקות של בחירת בגדים..
בחרתי סטרפלז תכלת וג'ינס קצר..
ואז חזרתי למקלחת..
התחלתי להתקלח..ואחרי כמה דקות שמעתי דפיקות בדלתת..
'בטח מירית' חשבתי..
שמתי על עצמי מגבת ויצאתי רטובה..
_+_+_+_+_
"רגע מירית!!!אני כבר באה!!" פתחתי ת'דלת..והייתי בהלם!!
יאאאאאאאא
איזה סיפורר...
איזהה מתחח!!!
תמשיכיי!!!!!
דחוווווווווווווףף!!!
-יסוו-
תודה מאמי..
עוד תגובה אחת המשךךך..
נווווווווו ירעיםםםםםםםם
תגיבו לה כברררררררררררררר!!!!!!!!!!!!!
-יסווו-