פרק 14
ישבתי ליד אריק..ואחרי שנייה החלטתי לשכב..אז שמתי ת'ראש עליו..לא שתכננתי להרדם או משהו..סתם..
"מה זה?!" אריק שאל.
"סתם..בא לי לשכב.."אמרתי לו.
"איזה רעה!"
"למה רעה?!" ואז הוא שאל אותי באוזן אם אני רוצה שאושרי יקנא..
"לא!!בא לי לשכב!!" מצד שני..כן בא לי שהוא יקנא..
_+_+_+_
ראינו ת'סרט..שמתי לב שהם ממש אהבו אותו..
כל הסרט אריק אמר לי באוזן'אושרי מסתכל!'
פתאום לקראת סוף הסרט..
5 דקות לפני..
התקשרו אליי..
זאת הייתה אחותי..
-+_+_+_+_+_+_
"הלו.."
"איפה את?!" היא שאלה.
"בבית..ואתם?"
"עוד בבאר שבע!"
"מתי חוזרים?"
"בערך ב-11.."
"אהה..מה השעה עכשיו?"
"10 בערך.."
"אה..סבבי.."
_+_+_+_+_
"טוב..נגמר הסרט...מתי הם חוזרים?" אריק שאל אותי.
"בערך עוד שעה..אבל לא הבנתי עם הם יוצאים משם עוד שעה או עוד שעה הם יהיו בבית.."אמרתי.
"אז אולי נצא קצת?!" אושרי שאל.
"כה..בואי נצא גול..."מירית אמרה לי.
"אווו..שיהיה..בואו.."
_+_+_+_+_
לקחתי מפתח ויצאנו החוצה..
לא היו הרבה ילדים בחוץץ..
היו שני בנים שלא הכרתי..
ואיזה אחת שהכרתי אבל לא היינו חברות בכלל רק היי וביי..
קראו לה דנה.
אמרתי לה שלום..
יותר נכון כשהיא ראתה שאנחנו מתקרבים היא התחילה לבוא לכיוון שלנו ואז נדבקה..
_+_+_+_+_
"מה קורה?" דנה שאלה.
"בסדר..מה איתך?!" שאלתי..
"גם..איפה הייתם?"היא שאלה. יאאא...מה איכפת לה?!
"סתם..אצלי..ראינו סרט.."עניתי לה.
"ארבעתכם?!" היא נראתה מופתעת.
"כה..למה?!" שאלתי.
"סתם!"היא אמרה
"טוב..."
"יאללה...גולל..בואי לשבת.."אריק אמר לי.
"בוא.."הלכנו ישבנו..
_+_+_+_+_
אני ישבתי בספסל עם מירית..ואושרי בא וישב לידי...אריק ושתי הבנים ישבו בספסל השני..
ודנה עמדה לידנו..
אוףףף...מה היא נדבקת אילנו?!מה?!
אוףף איתה!!מה יש לה?!
ישבנו..אני דיברתי עם מירית..
לא על משהו מיוחד..
על משהו שהם יכולים להקשיב לו..
דיברנו על איזה ריקוד שאנחנו עובדות עליו עכשיו..
אז הם הקשיבו..
אושרי חיבק אותי..
לא הפריע לי..
אבל היא שהוא שם עליי יד..ישר הסתכלתי על דנה.
קלטתי אצלה מבט..כאילו עוד שנייה היא הורגת אותי.
_+_+_+_+_
"אושרי?!" הסתכלתי עליו..והוא עליי..עוד שנייה הוא נישק אותי..
"מה?!"הוא שאל
"לא כלום!"אמרתי..
"מה גיל..אתן ממציאות ריקוד?"דנה שאלה.
"כה.."עניתי.
"ריקוד מהמם!" אושרי אמר.
"ואיך אתה יודע?!"שאלתי."אפילו לא ראית אותו.
"כה..אבל אם את רוקדת אז הוא יפה.וגם המצאת אותו..אז בכלל!"הוא אמר.
"אהה..טוב.."אמרתי."למה?!"
"מי רוקד?רק שתיכן?"היא שאלה.
"כה.."
"אני יכולה גם לרקוד?" היא שאלה.
"אבל את לא יודעת ת'ריקוד!" אמרתי.
"תלמדי אותי."היא אמרה.
"אבל אנחנו רוקדות סתם..לא בשביל משהו.."
"אז מה..אבל אפשר אחר כך יהיה להופיע איתו.."היא אמרה.
"מה פתאום..אנחנו עושות את זה רק בשביל הכיף!!"
"טוב.."היא אמרה..
_+_+_+_+_
מה קרה היא כל כך רוצה לרקוד איתנו?
מה היא נדלפת?!
מי מכיר אותה בכלל!?
כל זה ממש חשוד!!!
בנות..
עד שאני ממשיכה אתן לא קוראות?!?
אוףף איתכן..
מקווה שתקראו..
אוהבת..
אוףףףףףףףף
מה אתן כבר לא אוהבות ת'סיפור שלי???
:'((
ברור שאנחנו אוהבותת...(לפחות אני!!!!)...
אני רוצה המשךךךךךךךךך
דחווווווווווווףף דחווווווווווווווווףף!!!!
-יסווו-
תודה מאמי...
שמחה שאת אוהבת..
רק בשבילך אני ממשיכה עוד מעט...
אוהבתת....
KISS
יאאאאאאאאא
איזה כיףף ליי את ממשיכה רק בגללי....(:
-יסווו-
פרק 15
מה קרה היא כל כך רוצה לרקוד איתנו?
מה היא נדחפת?!
מי מכיר אותה בכלל!?
כל זה ממש חשוד!!!
_+_+_+_+_
"אז מירית..מחר תבואי אליי..ויש לי עוד המשך..שהמשכתי לפני כמה ימים.."אמרתי לה.
"סבבה.."היא ענתה.
"תראי לי ת'ריקוד.."דנה ביקשה.
"אין לי כוח עכשיו..אולי אחר כך.."
"טוב.."היא התבאסה נראה לי..
_+_+_+_+_
אוו..מה ההורים שלי רוצים עכשיו?!
_+_+_+_
"מי זה היה?"מירית שאלה אותי.
"ההורים.."עניתי..וקמתי מהספסל..
"טוב..אז ככה..מי בא אלי?"שאלתי את כולם.
"מה?!" כולם הסתכלו עליי..
"מה מה?! ההורים שלי נשארים לישון שם..ולא בא לי ליהיו כל הזמן לבד..
בגלל זה אתם באים אליי..ואנחנו רואים סרט..או משהו אחר..נמצא כבר!"אמרתי.
נראה לי כולם חשבו שאני צוחקת עליהם..אבל הייתי הכי רצינית שבעולם..
"גילל..בואי רגע!" אריק קם..ולקח אותי לצד.
"מה את עושה?" הוא שאל.
"מה?!אסור לי להזמין אותכם אליי?!"שאלתי.
"מה ההורים שלך אמרו?!"
"שבסוף הם נשארים לישון שם..אז אם לא בא לי להישאר לבד שחברה תבוא לישון אצלי או שאני אצל חברה..
וזהו.."אמרתי.
"טוב..וכשנלך תיהיה לבד?"הוא שאל.
"נראה לי..כי לא נראה לי מיריתל להישאר אצלי עוד לילה."
"ואת לא מפחדת?"הוא שאל.
"את רומז משהו?"שאלתי.
"לא!"
"מה אתה רומז שכולם ישארו אצלי לישון?!"שאלתי.
"לא כולם!!"
"אז מי?!אושרי?"שאלתי.
"לא. לא אושרי..אני!"הוא אמר.
מאמיייייייי...
באיזה מתח השארת אותי אה????
רעה=\\
אני רוצה המשךךךךךךךך
ע=כ=ש=י=ו=!!!!!!!!!!
-יסווו-
חעחעח..
עוד תגובה אחת לפחות ואני ממשיכה..
הנה...
עוד תגובהה....
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךך!!!
ושאני רוצה(?!)...
אני מקבלת לא?!
-יסווו-
חעחעחח..
חולה עלייךך..
עוד מעט אני אתחיל לכתוב..
"מה אתה רומז שכולם ישארו אצלי לישון?!"שאלתי.
"לא כולם!!"
"אז מי?!אושרי?"שאלתי.
"לא. לא אושרי..אני!"הוא אמר.
"אתה?איתי?לבד?!" שאלתי.
"כה?!למה?!"
"עכשיו אתה זה שרוצה שאושרי יקנא!!"אמרתי
"אז מה הבעייה שגם הוא ישאר?אתם ביחד ואני לבד!"הוא אמר.
"אז אתה עם מירית!" אופפסס..נפלט לי!
"מה?!" הוא היה מופתע.
"מה מה?!כה!!אני יהיה כל הזמן עם אושרי..אבל לא נישן ביחד..ואתה תיהיה עם מירית!!"אמרתי.
"למה שאני יהיה איתה?"הוא שאל.
"למה לא!"
"טוב..איזה קשה את!!"
"חח..אני יודעתת..מה היא לא חמודה?!תגיד ת'אמת!"
"כה כה!!אבלל.."
"אין אבל!!למה לא תתחיל איתה?!"שאלתי.
"אבל אני לא אוהב אותה!"
"לא נורא..תתאהב!!"אמרתי.
_+_+_+_
אחרי שיחה קצת ארוכה בצד..חזרנו לכולם..
עכשיו הצטרף עוד מישהו שגם אותו אני לא מכירה!!
אוףףף...טוב..חפיף..אני אכיר אותם..
יש לי גם היום הזדמנות להכיר טוב את אושרי.
הלכנו אליי..ובדרך אני ומירית דיברנו..
סיפרתי לה על זה..
_+_+_+_+_
"שיטטטטטטט!!"היא אמרה
"מה?" לא הבנתי
"אני לא יכולה לישון אצלך היום!!ואני יכולה להישאר אצלך עד 11 וחצי..כי מחר אני נוסעת עם העבודה של אבא שלי לימית.."היא אמרה.
"אוףף איתך!!טוב נווו..אז עד 11 וחצי ציהיה איתו..חעחע.."
"סבבה..ואני עדין לא מאמינה שזה בתנאי שתיהיה עם אושרי כל הזמן..אבל זה טוב.."
_+_+_+_+_
נכנסנו אליי..הדלקתי מוזיקה..
ואני ומירית ישבנו לדבר..וכולם רקדו..
אחר כך היה סלוואוו..עדיןן דיברנו..כשפיתאום אושרי בא והציע לי לרקוד.
ואחרי כמה דקות אריק הציעה למירית.
כמובן ששתינו הסכמנו.
רקדנו איתם..ואחרי 2 שירים בהם ישבנו היה השיר של הריקוד.
אמרתי לכולם לשבת..וקמתי לרקוד אותו..משהו כמו הופעה.
מירית לא רצתה לרקוד איתי לכן רקדתי לבד..
התחלתי לרקוד..כולם היו שקועים..אושרי לא הוריד ת'עיניים ממני.
אחרי הריקוד..אחד הבנים קם ואמר בואו נשחק אמת או חובה.
הפעם הסכמנו..כי היינו הרבה יותר ילדים לא כמו קודם..
במיוחד בשביל יסו..
אבל אל תיהיו רעים..
תגיבו!!
יאאאאאאאאאאאאאאא
איזה כייף ליי.....זה היה בשבילי(:
תקנאווווו 😉
איזה יפההההההההההה...!!!!!!
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
נ.ב
קוראים לי יסמיןן..אבל תקראי לי איך שבא לך...
ו...324886971...אם את רוצה...את מוזמנת להוסיףף!!=]
חעחעח...הוספתי...
חולה עלייךך..
גמאניי חולה עלייךךך...
אבל אני(?!)
רוצה המשךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!
אוהבתת...
-יסוו-