מהמהמהמהמם..
הממשךך
דחוףףף...
יאאאאאאאא יפה המשךךךךךךךךךךך
תודהההההה מתוקותתת =]]]
תגיבווו עוד ילדיםםם ואני אולי ישיםם עוד המשךך היוםם
לאב יווו 33>
מדהייייייייייים=]
סיפורר מושלםםםםםםםםםםםםם:]]]
רק בגלל שהיה הרבה תגובות =] אני ממשיכה עכשיו למרות שיש לי מללא דברים לעשות =/
"אמרתי לו שאנחנו בקשר כזה שאנחנו לא חברים" אמר. "למה את שואלת כי הוא יגיד לדניאל?" שאל מאוכזב.
"לא קשור, הוא בטוח יגיד לו אבל...רציתי לדעת מה אנחנו בעינייך" אמרתי וחייכתי.
"אההה הבנתי מאמי" אמר והביא לי נשיקה קטנה על השפתיים.
"אל תלכי לי אל תלכיי ללייי..." התחיל הצלצול של הפלאפון שלי.
"הלווו" שמעתי קול של גבר שהיה לי דיי מוכר מהצד השני.
"כן..." עניתי.
"שיר?" שאל אותו האיש.
"כן מי זה?" שאלתי.
"אה זה אלאור...מהמסעדה זוכרת?" אמר.
"אהה כןן..מה קורה מאמי?" שאלתי.
"וואלה הכל טוב יפיופה הרגע סיימתי לעבוד...חשבת שאני לא יתקשר?" אמר.
"חחח ת'אמת...לא חשבתי על זה כל כך אחרי זה" אמרתי וצחקתי.
"חחחח ממש מתוקה...אני לעומת זאת לא הפסקתי לחשוב עלייך מאז" אמר.
"חחח חמוד" עניתי וראיתי שיוני עשה פרצוף לא מבין אם מי אני מדברת :/.
"אז מה מה המצב? מה עושה היום?" שאל.
"אממ אני יושבת פה באיזה פארק בשכונה שלי" אמרתי.
"אהה וואלה...אז בא לך שנשב אחרי זה שתיינו?" שאל.
"אממ אני יחזור אלייך לפני שאני יעלה הבייתה נראה אם זה לא היה מאוחר" אמרתי.
"סבבה יפה שלי, אני מחכה לצלצול ממך" ענה.
"טוב מאמי, נדבר..." עניתי.
"ביי מותק" אמר וניתקתנו.
"מי זה?" שאל יוני.
"אממ סתם איזה אחד שהכרתי לפני כמה זמן" אמרתי.
"ואת הולכת לשבת איתו?" שאל.
"אולי סתם יותר מאוחר קצת" עניתי בשיא הטבעיות...הרי אנחנו עוד לא זוג! ואני אחת כזאתי שגם אם יש לי חבר אני ישמור על קשרים עם אחרים...כמובן בלי לבגוד!
"אה...טוב" אמר בקרירות.
"מה יש עכשיו? אסור לי להיפגש עם ידידים?" שאלתי.
"מותר אבל הוא בטוח רוצה יותר מזה! הרי רק הכרתם לא?" אמר.
"כן...מה אתה דואג מאמי, סמוך עלי" אמרתי וחייכתי.
"טוב מאמי, אני סומך שלא תחשבי שאני איזה תיפוס קנאי! גם לי יש תידידות שלי ואני לא אחד שיסגור על מישהי שתיהיה איתי...סתם היה נשמע לי מוזר" אמר.
"אין בעייה מאמי, ואני שמחה שאתה ככה כי אני גם אחת כזאתי פתוחה בקטעים האלה ואם הכול בגדר ידידות אז אין לי בעייה" אמרתי.
"סבבה יפה שלי" אמר והביא לי נשיקה קטנה בפה.
"יאללה בוא לכולם" אמרתי ושתינו קמנו מהספסל והתקדמנו לעבר כל החברות שלי שישבו כבר עם חברים שלו.
"מי הגיעע...הזוג המאושר" שמעתי את מיכל צועקת.
וואי לפעמים יש לה יציאות כאלה מעצבנות!
"מה קורה מאמי?" זרקתי לה בחיוך קטן ויותר לא התייחסתי אלייה!
"מה אתם ביחד?" שאל אוהד.
"כן...בקשר" אמר יוני וחיבק אותי.
"חחח מזל טוב מתוקים" אמרה נועה אחת מהבנות. וכולם הצטרפו לאחל מזל טוב.
"תודה" ענינו ביחד וחייכנו.
פתאום והבטתי הצידה וראיתי את דניאל מתקרב...לבד...
"אה דניאל אחי מה המצב גבר?" שאל אותו יואב אחד מהחברים שלו.
"בסדר אתה יודע..." דניאל ענה, וראיתי שמשהו לא בסדר איתו!
"איפה עדן?" שאל יואב.
"מאיפה לי" ענה דניאל והתיישב ליד מורן בספסל.
מעניין מה קרה...בטח רבו או משהו...חשבתי לעצמי.
"יוניי" נשמעה צעקה לפתע מחבורה של ילדים שישבו רחוק.
"היי גלעד מה המצב אח שליי" צעק יוני.
"אני כבר באאא" זרק לעברנו והתקדם לעבר כולם.
התיישבתי ביחד עם כולם והתחלנו לדבר ולהעביר צחוקים! והיה ממש כיף =] ויוני נעלם עם הגלעד הזה.
מדיי פעם הייתי מסתכלת לראות מה עם דניאל וראיתי שהוא יושב בשקט...מידי פעם זורק מילה או שתיים אבל ראו שעבר עליו משהו...אבל לא התייחסתי לזה יותר מידי! אחרי כל מה שהוא עשה לי :/.
"בא לי ארטיייקק" אמרתי פתאום. "מישהו רוצה?" שאלתי.
"כןן אניי" צעקו מורן ורון ביחד.
"חחח מה אתם רוצים?" שאלתי.
"דובדבן" ענו שוב ביחד.
"חחחח טוב מיד...עוד מישהו?" שאלתי.
"לא תודה" אמרו כמה מהילדים ואני התקדמתי לעבר הקיוסק.
"שאול מה קורה?" שאלתי את המוכר שהגעתי לקיוסק.
"הכל טוב שירו'ש מה נשמע?" שאל.
פעם היינו יושבים אצלו מלא אז הוא מכיר את כולנו =] עכשיו בנו כבר מלא ספסלים והכול אז כולם מתפזרים בחורשה.
"מצויין..." עניתי. "תביא לי בבקשה 3 קרח דובדבן" המשכתי.
"מייד מתוקה" ענה לי והסתובב לכיוון המקרר להוציא.
"שיר?" שמעתי לפתע קול שהעביר בי צמרמורת.
יצא טיפהה קצר...פשוט אני חייבת ללכת להתכונן למבחן =/
תגיבוו הרבהההה ויהיה המשךךךךך בקרובבב =]
לאב יווווו 33>
דניאל הזה חחחחחחחחח שיעוף כבר 😊
מהמם מאמי המשךך
חחחחח תודה מאמי =]
עוד תגובות ?
וואיי מושלםם , מחכהה להמשךךךךךךךךךךךךךךך
פשוט מהמםם מאמיי@@!
מחכה להמשך =]
תודה מתוקות =]
עוד כמה תגובות ויהיה המשךך