פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

* מטורפת~מאהבה *

✍️ ילדהמשומשו 📅 19/07/2006 07:25 👁️ 6,038 צפיות 💬 220 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 13 מתוך 15
כל כךך מדהים.. =]
מהמהמהמהמם..
הממשךך
דחוףףף...
יאאאאאאאא יפה המשךךךךךךךךךךך
תודהההההה מתוקותתת =]]]

תגיבווו עוד ילדיםםם ואני אולי ישיםם עוד המשךך היוםם
לאב יווו 33>
מדהייייייייייים=]
סיפורר מושלםםםםםםםםםםםםם:]]]
המשךךךךך
רק בגלל שהיה הרבה תגובות =] אני ממשיכה עכשיו למרות שיש לי מללא דברים לעשות =/

"אמרתי לו שאנחנו בקשר כזה שאנחנו לא חברים" אמר. "למה את שואלת כי הוא יגיד לדניאל?" שאל מאוכזב.
"לא קשור, הוא בטוח יגיד לו אבל...רציתי לדעת מה אנחנו בעינייך" אמרתי וחייכתי.
"אההה הבנתי מאמי" אמר והביא לי נשיקה קטנה על השפתיים.
"אל תלכי לי אל תלכיי ללייי..." התחיל הצלצול של הפלאפון שלי.


"הלווו" שמעתי קול של גבר שהיה לי דיי מוכר מהצד השני.
"כן..." עניתי.
"שיר?" שאל אותו האיש.
"כן מי זה?" שאלתי.
"אה זה אלאור...מהמסעדה זוכרת?" אמר.
"אהה כןן..מה קורה מאמי?" שאלתי.
"וואלה הכל טוב יפיופה הרגע סיימתי לעבוד...חשבת שאני לא יתקשר?" אמר.
"חחח ת'אמת...לא חשבתי על זה כל כך אחרי זה" אמרתי וצחקתי.
"חחחח ממש מתוקה...אני לעומת זאת לא הפסקתי לחשוב עלייך מאז" אמר.
"חחח חמוד" עניתי וראיתי שיוני עשה פרצוף לא מבין אם מי אני מדברת :/.
"אז מה מה המצב? מה עושה היום?" שאל.
"אממ אני יושבת פה באיזה פארק בשכונה שלי" אמרתי.
"אהה וואלה...אז בא לך שנשב אחרי זה שתיינו?" שאל.
"אממ אני יחזור אלייך לפני שאני יעלה הבייתה נראה אם זה לא היה מאוחר" אמרתי.
"סבבה יפה שלי, אני מחכה לצלצול ממך" ענה.
"טוב מאמי, נדבר..." עניתי.
"ביי מותק" אמר וניתקתנו.

"מי זה?" שאל יוני.
"אממ סתם איזה אחד שהכרתי לפני כמה זמן" אמרתי.
"ואת הולכת לשבת איתו?" שאל.
"אולי סתם יותר מאוחר קצת" עניתי בשיא הטבעיות...הרי אנחנו עוד לא זוג! ואני אחת כזאתי שגם אם יש לי חבר אני ישמור על קשרים עם אחרים...כמובן בלי לבגוד!
"אה...טוב" אמר בקרירות.
"מה יש עכשיו? אסור לי להיפגש עם ידידים?" שאלתי.
"מותר אבל הוא בטוח רוצה יותר מזה! הרי רק הכרתם לא?" אמר.
"כן...מה אתה דואג מאמי, סמוך עלי" אמרתי וחייכתי.
"טוב מאמי, אני סומך שלא תחשבי שאני איזה תיפוס קנאי! גם לי יש תידידות שלי ואני לא אחד שיסגור על מישהי שתיהיה איתי...סתם היה נשמע לי מוזר" אמר.
"אין בעייה מאמי, ואני שמחה שאתה ככה כי אני גם אחת כזאתי פתוחה בקטעים האלה ואם הכול בגדר ידידות אז אין לי בעייה" אמרתי.
"סבבה יפה שלי" אמר והביא לי נשיקה קטנה בפה.
"יאללה בוא לכולם" אמרתי ושתינו קמנו מהספסל והתקדמנו לעבר כל החברות שלי שישבו כבר עם חברים שלו.
"מי הגיעע...הזוג המאושר" שמעתי את מיכל צועקת.
וואי לפעמים יש לה יציאות כאלה מעצבנות!
"מה קורה מאמי?" זרקתי לה בחיוך קטן ויותר לא התייחסתי אלייה!
"מה אתם ביחד?" שאל אוהד.
"כן...בקשר" אמר יוני וחיבק אותי.
"חחח מזל טוב מתוקים" אמרה נועה אחת מהבנות. וכולם הצטרפו לאחל מזל טוב.
"תודה" ענינו ביחד וחייכנו.
פתאום והבטתי הצידה וראיתי את דניאל מתקרב...לבד...
"אה דניאל אחי מה המצב גבר?" שאל אותו יואב אחד מהחברים שלו.
"בסדר אתה יודע..." דניאל ענה, וראיתי שמשהו לא בסדר איתו!
"איפה עדן?" שאל יואב.
"מאיפה לי" ענה דניאל והתיישב ליד מורן בספסל.
מעניין מה קרה...בטח רבו או משהו...חשבתי לעצמי.
"יוניי" נשמעה צעקה לפתע מחבורה של ילדים שישבו רחוק.
"היי גלעד מה המצב אח שליי" צעק יוני.
"אני כבר באאא" זרק לעברנו והתקדם לעבר כולם.
התיישבתי ביחד עם כולם והתחלנו לדבר ולהעביר צחוקים! והיה ממש כיף =] ויוני נעלם עם הגלעד הזה.
מדיי פעם הייתי מסתכלת לראות מה עם דניאל וראיתי שהוא יושב בשקט...מידי פעם זורק מילה או שתיים אבל ראו שעבר עליו משהו...אבל לא התייחסתי לזה יותר מידי! אחרי כל מה שהוא עשה לי :/.
"בא לי ארטיייקק" אמרתי פתאום. "מישהו רוצה?" שאלתי.
"כןן אניי" צעקו מורן ורון ביחד.
"חחח מה אתם רוצים?" שאלתי.
"דובדבן" ענו שוב ביחד.
"חחחח טוב מיד...עוד מישהו?" שאלתי.
"לא תודה" אמרו כמה מהילדים ואני התקדמתי לעבר הקיוסק.

"שאול מה קורה?" שאלתי את המוכר שהגעתי לקיוסק.
"הכל טוב שירו'ש מה נשמע?" שאל.
פעם היינו יושבים אצלו מלא אז הוא מכיר את כולנו =] עכשיו בנו כבר מלא ספסלים והכול אז כולם מתפזרים בחורשה.
"מצויין..." עניתי. "תביא לי בבקשה 3 קרח דובדבן" המשכתי.
"מייד מתוקה" ענה לי והסתובב לכיוון המקרר להוציא.

"שיר?" שמעתי לפתע קול שהעביר בי צמרמורת.


יצא טיפהה קצר...פשוט אני חייבת ללכת להתכונן למבחן =/
תגיבוו הרבהההה ויהיה המשךךךךך בקרובבב =]

לאב יווווו 33>
דניאל הזה חחחחחחחחח שיעוף כבר 😊
מהמם מאמי המשךך
חחחחח תודה מאמי =]
עוד תגובות ?
וואיי מושלםם , מחכהה להמשךךךךךךךךךךךךךךך
פשוט מהמםם מאמיי@@!
מחכה להמשך =]
תודה מתוקות =]
עוד כמה תגובות ויהיה המשךך
הינהההההההה עווד תגובות!
מדהים
מושלם

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך